Şimdi Ara

Superonline Numara Taşıma ve Super Numara Bilgi Paylaşımı ve Teknik Sorunlar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
1
Favori
17.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @thor1,

    Cevap ve ekran görüntüsü için teşekkürler. Sizin internet hızınızda bir sorun oldu mu peki? Ses kalitesinden memnun musunuz? en numara taşımayı düşünüyorum, gerçekten de konuşmadığım hâlde min 30 TL ödemekten bıktım artık
  • @eozen81

    internet hızımda hiç bir sorun yaşamadım, tam gaz devam ediyor, ses kalitesinden de memnunum, isterseniz deneme olarak sadece super numara alın, 10 dk içinde hattınız açılıyor(bu süre ses hizmetini ilk defa alacaklar için uzayabilir, hesap oluşturma,tanımlamalar vs.) arama yapabiliyor ve aranabiliyorsunuz memnun kalırsanız numaranızı da taşırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thor1 -- 21 Ağustos 2010; 14:20:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eozen81

    @thor1,

    Cevap ve ekran görüntüsü için teşekkürler. Sizin internet hızınızda bir sorun oldu mu peki? Ses kalitesinden memnun musunuz? en numara taşımayı düşünüyorum, gerçekten de konuşmadığım hâlde min 30 TL ödemekten bıktım artık


    Bu konuya ben açıklamamda değinmiştim. İnternet üzerinden yapmıyorsunuz konuşmanızı. Bu yüzden hızınızda bir düşme olmuyor. Hizmet bir PSTN hizmeti. VoIP değil.
  • Az önce internetim kesildi, 30 dakika kadar kesik kaldı. Ben de müşteri hizmetlerini aramak için telefonu elime aldım. Telefonda çevir sesi vardı ancak bir numara çevirdiğimde bağlantı sağlanamıyordu. Yani internetiniz gittiğinde, müşteri hizmetlerini cep telefonunuzdan aramak zorundasınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .ZeuS.

    Az önce internetim kesildi, 30 dakika kadar kesik kaldı. Ben de müşteri hizmetlerini aramak için telefonu elime aldım. Telefonda çevir sesi vardı ancak bir numara çevirdiğimde bağlantı sağlanamıyordu. Yani internetiniz gittiğinde, müşteri hizmetlerini cep telefonunuzdan aramak zorundasınız


    @Zeus, bu tespit güzel oldu evet, yani telefon hizmeti almaya kalksak ve cep teli kullanmıyor olsak demek felaket durum :)
    Bu arada biliyorum internete etki etmediğini belirtmiştin ama ben farklı kullanıcılara da sormak adına arkadaşımzıa sordum, yani internete %2 müdahale (hız, kesilme, modem ayarlarında bir sakatlık vs...) bile edecekse asla bu işe girmem.

    @thor1, teşekkürler cevap için. 0850'li numara için hattı açtırsam konuşmadığım süre zarfında herhangi bir ek masraf çıkmıyor değil mi ve siz de bir SOL kullanıcı olduğunuza göre sizi sene sonuna kadar mesela bedavaya arayabilirim sanırım, test için




  • Yok herhangi bir müdahele olmuyor. İnternetten bağımsız bir şekilde çalışıyor zaten. Ama şu hat kesikken müşteri hizmetlerini arayamama olayına uyuz oldum Gerçi, ayda yılda bir kesiliyor hat.

    Şu ana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım ben. Hem aradıklarıma ulaştım hem de beni arayanlar ulaştılar. Ev telefonunu kullanmıyorum diye SOL'e taşıdım, son 2-3 günde alet susmak bilmedi. Bereketliymiş bu SOL

    Bu arada 0850'li numaraları sene sonuna kadar ücretsiz arama muhabbeti taahütnameli paketi seçince oluyor sanırım. Çünkü bende yok. Müşteri hizmetlerini bile ücretli arıyorum.
  • Ben de taşıma için bugün telefonla talimat verdim akşama geleceklermiş, nüfuz cüzdanı fotokopisi istediler, taşıma için imza atacağız ya absürd bir şey yazmıyor değil mi kağıtta?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eozen81

    Ben de taşıma için bugün telefonla talimat verdim akşama geleceklermiş, nüfuz cüzdanı fotokopisi istediler, taşıma için imza atacağız ya absürd bir şey yazmıyor değil mi kağıtta?


    Hayır. Boş sayılabilecek bir kağıt. İsim ve adres bilgileri ve taşınacak numarayı yazıyorlar ve altına da imza atıyorsunuz. Sözleşme gibi birşey de değil. Sizden kimlik fotokopisi ve o evrağı doldurmaya gelecek kişilerle aboneliğin alakası yok. Onlar sadece evrakları sizden alıp merkeze yollayacaklar. Diğer tüm işlemlerle merkez ilgileniyor. Diğer işlemler derken, kampanya abonelikleri falan gibi işlemler yani. Bu konuda bayilerin bir müdahelesi olmuyor.
  • Bugün farkettim, bende de telefon 4 çalmadan sonra kesiliyor. Cep telefonumdan evi aradım, 4 kere çaldı ve daha sonra da bağlantı kesildi. Birkaç defa denedim, hepsinde aynı şey oldu. Müşteri hizmetlerini aradım ve bilgi verdim. Hatların çalma sürelerinin 20 saniye olarak ayarlandığını söyledi. Kaydımı aldılar ve bu çalma süresini 60 saniyeye çıkartacaklarını söylediler. Müşteri hizmetleri yetkilisine bu çalma süresinin en fazla ne kadar artırılabileceğini sordum ancak kendisinin konuyla ilgili detaylı bilgiye sahip olmadığını, asıl bu işle ilgilenecek kişilerin bana cep telefonumdan ulaşacaklarını söyledi. Onlar aradıklarında maksimum süreyi sorup, o şekilde ayarlamalarını sağlayacağım. Telesekreter servisleri olmadığına göre, telefonun uzun süre çalması iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .ZeuS.

    Bugün farkettim, bende de telefon 4 çalmadan sonra kesiliyor. Cep telefonumdan evi aradım, 4 kere çaldı ve daha sonra da bağlantı kesildi. Birkaç defa denedim, hepsinde aynı şey oldu. Müşteri hizmetlerini aradım ve bilgi verdim. Hatların çalma sürelerinin 20 saniye olarak ayarlandığını söyledi. Kaydımı aldılar ve bu çalma süresini 60 saniyeye çıkartacaklarını (yaklaşık 12 kere çalacak yani) söylediler. Müşteri hizmetleri yetkilisine bu çalma süresinin en fazla ne kadar artırılabileceğini sordum ancak kendisinin konuyla ilgili detaylı bilgiye sahip olmadığını, asıl bu işle ilgilenecek kişilerin bana cep telefonumdan ulaşacaklarını söyledi. Onlar aradıklarında maksimum süreyi sorup, o şekilde ayarlamalarını sağlayacağım. Telesekreter servisleri olmadığına göre, telefonun uzun süre çalması iyi olur.




  • Teşekkürler, Zeus.

    Ben de bu akşam formu imzalayıp verdim, tarih 23.08.2010, bakalım hat ne zaman açılacak?
  • Kendi mesajımı neden alıntı yapmışım ben yahu?


    @eozen81

    Seninki fazla uzun sürmez büyük ihtimalle. Önümüzdeki hafta başında falan aktif olur diye düşünüyorum. Telekom ile olan sorunlar aşıldı nasıl olsa. Bundan sonra bekletmezler aboneleri.
  • @zeus
    4 kere çalma sorununu halledebildin mi? Bugun ben bir soruna daha rastladım. Daha önce fiber hat açılırken verilen 0850 li numaram ile şimdi taşıdığım numaramı aynı hata bağlamışlardı. Yani hangisini ararsam arayayım aynı hat çalıyordu. Bugun hattan başka birisini ararken karşı tarafa çıkan numaranın 0850li numara olduğunu fark ettim.

    Bu iki sorun için ben de müşteri hizmetlerini arayacağım bakalım ne cevap verecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    @zeus
    4 kere çalma sorununu halledebildin mi? Bugun ben bir soruna daha rastladım. Daha önce fiber hat açılırken verilen 0850 li numaram ile şimdi taşıdığım numaramı aynı hata bağlamışlardı. Yani hangisini ararsam arayayım aynı hat çalıyordu. Bugun hattan başka birisini ararken karşı tarafa çıkan numaranın 0850li numara olduğunu fark ettim.

    Bu iki sorun için ben de müşteri hizmetlerini arayacağım bakalım ne cevap verecekler.


    Henüz geri dönüş yapmadılar. Sorun da devam ediyor. Basit bir çözümü var aslında ama henüz ilgilenemediler sanırım. Bahsettiğin sorun 850'li hattı daha önce aktive ettiren kişilerde oluyor. Müşteri hizmetleri çözüyor problemi.
  • şu 4 çalıştan sonra meşgule düşme işi çok kolayca anında düzelttikleri bir olay, neden savsaklıyorlar ve neden bu kadar kısa bir süreyi standard yapmışlar anlaşılır gibi değil, buna toptan bir çözüm getirmeleri lazım her abone teker teker bunun için mh ararsa işleri var yani
  • Benimkini akşam 18:00 gibi arayıp düzelttiler. Şimdi 10 kere çalıyor öyle kesiliyor. 20 saniyeymiş önceden, şimdi 60 saniye. Çoğu abonede 60 saniye default olarak geliyormuş ama bazen 20 saniye de ayarlandığı oluyormuş. Müşteri hizmetlerini aramanız gerekiyor bu sorunu yaşarsanız, kendileri düzeltmiyorlar.
  • Az önce eş zamanlı olarak cep telefonuma ve mailime taşımanın ne zaman gerçekleşeceği konusunda mesaj geldi. bu arada bu sabahta ev telefonu kesildi sizde taşımadan önce kesinti olmuş muydu?

    Superonline'a telefon açıp numara taşıma talep tarihim : 23.08.2010 (Sabah 10 civarı)
    Superonline'ın eve gelip kimlik fotokop. ve imzamı alması : 23.08.2010 (Akşam 19 civarı)
    Ev Telefonumun Kullanım Dışı Kalması : 25.08.2010 (Sabahtan itibaren gitti)
    Taşıma işleminin gerçekleşeceği tarihi bildiren mesajın gelmesi : 25.08.2010 (13:30 Civarı)
    Hat Taşıma İşleminin Gerçekleşeceği Tarih : 26.08.2010 Saat:16:00

    Özetle başvuru günü dahil 4 iş günü sonra hat taşınmış olacak bir aksilik çıkmazsa.
  • Sende çok hızlı olmuş. Biz krizin ortasına denk geldiğimizden, geç kaldılar hatları taşımada

    Bende ev telefonu tam 00:30'da gitti, hemen yeni hattı denemiştim, ona sinyal gelmişti. Aynı anda gidip geldiler yani. Şu anda ev telefonuna çevir sesi alamıyorum. Onu da denedim. Ama Telekom'dan süprizleri bekliyorum. Fatura matura falan yollar kesin, uğraştırır beni ama ben alışkınım böyle şeylere tabi
  • Valla benim TT tarifem standart hattı ve taahhüdüm falan da yok. Temmuz fatura kesim tarihim de 31.07.2010'du. Bu demektir ki Aguğtos faturamı da ayın sonunda kesecektler (iyi denk geldi yani) ve bu da demektir ki bu fatura kesildiği tarihte ben zaten numaramı Superonline'a taşımış olacağım.

    Yani bana bu numara taşımadan sonraki dönem için fatura falan çıkartırsa kafalarını oyarım
  • benim bu konuda merak ettiğim birşey var diyelim ki numaramızı taşıdık ses hizmeti almaya başladık peki aynı zamanda aynı modeme farklı bir voip hizmetini yükleyebilir miyim?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.