Şimdi Ara

Süperonline Cayma hakkı ---ÇÖZÜLDÜ---

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
9.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler.

    İlk 24 aylık taahhütden sonra ikinci yeni taahhüdümüzü telefonda vermiştik fakat hızının alt yapı gerekçesi ile 16mbit alamayacağımızı 8 mbit alabileceğimizi söylediler. Bizde ilerde düzeltiriz diye Onay verdik.
    Daha sonra Bu altyapı bahanesinin düzeltilemeyeceğimi ve sstemlerinde ne görülüyorsa o hızı verebileceklerini söylediler böyle telefonda ve internette yazışmalar ile bir süre gitti fakat sonuç olumsuz 8mbit hıza mahkum olduk. (Bu kadar ciddi bir sorun olduğunuz bilseydik kesinlikle onay vermezdik)

    Bu günde bu iş böyle olmayacak diye iptal talebinde bulunmak istedik fakat Müsteri hizmetleri
    tam tamına 512,60 liralık bir fatura çıkardı 24 aylık taahhüt artı aktivasyon ve diğer ücretler için cayma hakkınız bu dedi şaşırıp kaldık.

    Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa yol gösterebilirler mi? bu saatten sonra Kesinlikle süperonline bağlanmak istemiyoruz.
    Yardımcı olabilirseniz seviniriz.


    01 Haziran 2017 Güncelleme

    Herkese Merhaba. En sonunda Sorunumuz çözüldü.

    Hat iptaL bedelimiz 150Tl olarak faturaya yansıtıldı.

    Yardımcı olan Tüm arkadaşlara Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi citadel -- 26 Mayıs 2017; 17:13:14 >



    _____________________________
    Savunduğunuz Şeyleri; Ömrünüzün Son 1 Dakikasına Geldiğinizi Öğrendiğinizde Yine de savunur muydunuz?




  • Mevcut abonelikte kurulum da aktivasyon da yapılmaz. Bu nedenle bu kalemlerden kuruş ücret alamazlar. Cayma bedeliniz, kullandığınız ay kadar indirim tutarıdır.https://şikayet.btk.gov.tr üzerinden mutlaka şikayet edin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 17 Nisan 2017; 18:47:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://sikayet.btk.gov.tr/ BTK'ya şikayet edebilirsiniz. hizmet@superonline.net adresine şikayetinizi iletebilirsiniz. Bir arkadaş sonuç aldığnı söylemişti. Ben hala bekliyorum gerçi. Belki siz sonuç alırsınız.
    _____________________________
    Acer Aspire V17 Nitro Black Edition
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.