Şimdi Ara

SUPERONLİNE CAYMA BEDELİNİ KARŞILAMIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone tarafından taahhüt iptal ederek Superonline fiber nete geçiş yaptım. İlk gelen cayma bedelini zor bela sürekli mail atmam ile işleme aldılar (195.87TL).
    Ağustos ayında Vodafone tarafından 2. bir cayma bedeli nedeniyle 131.98 TL ücret geldi. Superonline a atmama rağmen 3 aydır işleme almıyorlar ilk başta faturanın arkası yok bahanesi ile almadılar oysa ki ilk gelen cayma bedeli de e-posta aracılığıyla PDF dosyası ile gelmişti ve tek sayfaydı o zaman neden ilk faturayı karşıladınız?
    Bunu belirttikten sonra Talebiniz ile ilgili 08.07.2017 tarihinde müşteri hizmetlerimizden destek aldığınız görülmektedir gibi ŞAKA bir cevap geldi
    Oysa ki 2. gelen fatura temmuzda değil Ağustosta geldi ve ben Ağustosta gönderdim... Bahsettikleri gelen ilk bedel ve bunu zaten işleme aldılar bunu yazdım ama halen aynı cevabı DALGA GEÇER GİBİ GÖNDERİYORLAR. Şikayetvar a kadar yazdım sonuç yine aynı size destek verdik
    Bugün tekrar mail attım eğer yine aynı cevap gelirse dava açmak istiyorum sözleşmeye uymuyorlar ne yapmam lazım? Yapacakları tek şey bir faturayı işleme almak uzattıkça uzattılar.
    Bugün abone olduğum sıra da kartını bırakan portföy yöneticisini aradım yarın aramamı yardımcı olacağını söyledi UMARIM yardımcı olur







  • superonline cayma bedeli olan 195 tl yi ödemedi, ödediğini yazmışsınız.

    vodafone size neden 2.cayma bedeli gönderiyor.tek bir bedel olması , tek kalem ve faturada işin bitmesi lazım .

    2.çayma bedelinden sonra 3.cünün gelmeyeceği ne malum

    işte bu nedenlerle superonline size demişki biz cayma bedeli nizi ödedik, talebiniz karşılanmış
  • örneğin benim ttnet cayma bedelim 380 tl idi ve tek faturaydı, superonline ödedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cce

    superonline cayma bedeli olan 195 tl yi ödemedi, ödediğini yazmışsınız.

    vodafone size neden 2.cayma bedeli gönderiyor.tek bir bedel olması , tek kalem ve faturada işin bitmesi lazım .

    2.çayma bedelinden sonra 3.cünün gelmeyeceği ne malum

    işte bu nedenlerle superonline size demişki biz cayma bedeli nizi ödedik, talebiniz karşılanmış

    Yanlış anlamışsınız. Vodafone bana 2 adet e posta gönderdi biri temmuz diğeri ağustos ayında. Temmuz ayında 195.87 TL cayma bedeli çıktı karşıladılar ve sistemde 195.87 TL indirim olarak düştü ve bu ücret karşılığında ilk 2 ay ücretsiz 3 ay sadece 40 TL ödedim ancak Vodafone tarafından Ağustos ayında 131.98 TL lik bir fatura daha geldi bunu tekrar gönderdim önce işleme alındığını belirttiler ama işleme almamışlar (9 ay fark ettim) sürekli 08.07.2017 tarihinde destek verdik diyorlar oysa ki ben 2 faturayı ağustosta attım ve sistemde yazmıyor ve dedikleri ilk fatura. Cayma bedeli sadece tek faturamın karşılandı 2nci fatura karşılanmadı
    HALEN AYNI YANITI YAZIYORLAR ŞAKA GİBİ ULAN 2 NCİ FATURA AĞUSTOSTA GELDİ BEN NASIL TEMMUZDA GÖNDEREYİM ONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadocan1 -- 7 Kasım 2017; 17:53:34 >




  • vodafone neden farklı iki ayda , çayma faturası gönderiyorki , akılları neredeymiş.

    iptal tarihinizde , çayma bedeli hesaplanıp tek fatura olması gerekmiyormu

    bu bedeli şimdi onlardan istemeyi denedinizmi, sizin sonradan çıkardığınız fatura neyin nesi , bunu kabul etmiyorum, s.onlineda kabul etmiyor diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cce

    vodafone neden farklı iki ayda , çayma faturası gönderiyorki , akılları neredeymiş.

    iptal tarihinizde , çayma bedeli hesaplanıp tek fatura olması gerekmiyormu

    bu bedeli şimdi onlardan istemeyi denedinizmi, sizin sonradan çıkardığınız fatura neyin nesi , bunu kabul etmiyorum, s.onlineda kabul etmiyor diye

    Onu bende bilmiyorum keşke tek fatura gönderselerdi bu kadar uğraşmazdım iki fatura da da cihaz iptali bedeli 131.98 TL yazıyor gelen ilk fatura da bir de 60 küsür TL internet ücretim var (normal haziranın 29 unda iptal ettim) . Vodafone ile hiç görüşmedim yarın abone olduğum superonline merkezine gideceğim çözüm olmaz ise vodafone ile görüşürüm artık. İki firmanın da müşteri hizmetleri felaket biri halen temmuzu der diğeri taahhüt iptali faturasını sadece mail üzerinden gönderir...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Turkcell cayma bedeli?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.