Şimdi Ara

Superonline Başvurusunda Yaşadığım Mağduriyet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
90
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilmiyorum belki normal bir şeydir ama yine de paylaşmak istiyorum.83 dakika telefon görüşmesi yaptım bugün ve yine de sonuca ulaşmadı ve mağdur olduğumu düşünüyorum

    Geçen hafta cuma günü superonline fiber internete başvurmak için gittim Turkcell bayisine dedim böyle böyle.Adres istedi ben de adresimi verdim apartmanda 25 mbps altyapısı var.Sordum 50mbps yok mu emin misiniz o da 25lik altyapı var dedi.Adam üniversiteli bilmemne kampanyasına başvuruyorum dedi.Başka kampanya yok mu dedim yok dedi.Ben de iyi yapacak bir şey yok dedim kabul ettim.Ertesi gün kurulum yapmaya gelen ekip vdsl ekibimiymiş adamlar burada fiber var biz bakır kablo ekibiyiz bayiye bilgi verip fiber ekibini yönlendireceğiz dedi.Ben de iyi tamam diyip teşekkür ettim.O başvurduğum yerdeki gerizekalı bana fiber yerine vdsl olduğunu söylemedi

    Sonra bugün oldu baktım arayan soran yok hazır ders de yokken bi arayayım dedim.İlk olarak Bayraklı'daki Superonline kurulum yapacağı için orayı aradım önce böyle böyle oldu diye anlattım görüştüğüm kişi de fiber altyapısının bulunduğunu söyleyip güzelce kampanyalar hakkında bilgi verdi.Ben de seçimimi yapıp sizi daha sonra arayacağım dedim sonra kararımı verdikten sonra aradım başka birisi çıktı dedi fiber altyapınız yok bir de ha fiber ha vdsl arada pek bir fark olmuyor zaten gibi cümleler kurdu.Neyse ben de 08502220222yi aradım güç bela fiber altyapısı olduğunu öğrendim

    Sonra iyi dedim seçtiğim kampanyayı alayım aldım sonra bayraklı superonline arayıp elimizde tablet olmadığından kurulum yapamıyoruz diyip merkezle görüşmemi söyledi.Ben de müşteri temsilcileriyle görüştüm ama bir sonuca bağlanmadı illa kampanya değişecek veya tabletsiz internet bağlanacak.

    Şikayetçi olduğum noktalar şunlar:
    1-)Bir fiber var bir fiber yok diyip beni yanlış bilgilendirmeleri
    2-)Tablet yüzünden kurulum gerçekleştirilememesi
    3-)Bana mevzubahis tabletin kurulum gerçekleştirildikten sonra ellerinde oldukları bir zaman yollamalarını talep etmeme rağmen böyle bir şeyin mümkün olmadığını söylemeleri
    4-)O tablet yok madem başka bir tablet yollayın dememe rağmen onu da kabul etmemeleri
    5-)Geçiş yapabileceğim kampanyalar 25 mbps hızla aynı fiyata denk gelen bir kampanya veya 89,90 tl'lik bir kampanya.2si de benim istediğim kampanyalar değil

    Sonuç olarak beni tutarsızlıklarıyla oyaladılar.Elimde olmayan sebeplerden dolayı internet bağlatamadım,Yaşadığım mağduriyeti gidermek için herhangi bir öneride bulundular,benim bulunduğum önerileri de kabul etmediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • fiberde 25'lik yada 50'lik alt yapı yok Aralık ayında tüm abonelere 100Mbps kullandırttı... kullanmasak yerdik belkide... sen o elemana bakma VDSL/ADSL kafa elemana denk gelmişsin... minimum 50Mbps al...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.