selam arkadaşlar, 1,5 sene boyunca quicknet kullandım. evi taşıyınca iptal etmek istediğimde 800 tl fatura çıkarttılar bnde superonline adsl ye nakil yaptırttım. 20mbit ten 1mbit adsl ye geçince çöküş yaşadım fakat olsun idare edecez dedik fakat her akşam 20:30 gbi bağlantım ağırlaşıyor ve hızınıtestet.com dan yaptığım testlerde ğing im en düşük 196 çıkıor . genelde 500 ve üzeri rakamlara çıkıor. 2 gündür çözemediler sorunu. sorun akşam 8 buçuk gbi başlıyor. gece 2-3 gbi sona erior. telefonda görüşrüğüm teknik servisteki arkadaş 8mbit bağlantıya geçerseniz sorunu biraz hafifletir dior. bnm işin indirme hızıyla değil pinglerim çok yükseliyor. 8 mbit e geçmem sorunu çözer mi sizce? yada bu işin çözümü nedir ?
aynen bende izmirde mavişehirde oturuyordum quicknet kullanıodum bende superonline gectim sözleşme geregi :D aynı sorun bendede var sorsam baglantınız cok iyi diolar 500 600 metre ilerde santral var o halde :S
quote:
Orijinalden alıntı: Murat Nemutlu
aynen bende izmirde mavişehirde oturuyordum quicknet kullanıodum bende superonline gectim sözleşme geregi :D aynı sorun bendede var sorsam baglantınız cok iyi diolar 500 600 metre ilerde santral var o halde :S
kardeşim ben demavişehirde oturuyordum şimdi koçtaşın yanındaki condominiuma taşındım. koçtaşın sol tarafındaki çevre yoluna çıkış yerine yakın karya evlerinde quicknet var bnm hemen karşımda bozoğlu var ondada quicknet var bi tek bnm apartmanda yok ping vs delirtior beni. bu işin çözümü yok sanırım. başka bi firmadan abone olsak sorun ortadan kalkar mı acaba? eğer öyle olursa 9.90 lık sanırım quicknet vardı kotalı ona nakil yaptırırım 3-5 ay kullanamayacağım internetin parasını öder daha düzgün hizmet verecek birilerine geçiş yaparım. akşam elimiz kolumuz bağlanıyor resmen bu sorun yüzünden
superonline da ttnetin santrallerini kullanıyor ama ADSL için fark etmez
dün teknik servisten görüştüğüm arkadaş sorun tekrar ederse sinyal seviyenizi kontrol etmelerini rica edin gibi birşey söyledi. dün akşam yne her zamanki gibi bağlantı ağırlaştı. sinyal'i kontrol edermisiniz dediğimde 2-3 dk beklettiler ve efendim sinyal çok düşük sorununuz bundan kaynaklanıyor dediler. bakalım arıza kaydı alındı. telekom ile irtibata geçilecek sorun neyse halletmeye çalışacaz dediler. pek bi ümidim yok hallolacağı konusunda
bu sözleşme gereği 800 lira faturada ne demek oluyor arkadaşlar? Siz ne kadarlık bir taahhütte bulundunuz? Ben yeni üye oldum 1 yıl benim taahhütüm
quote:
Orijinalden alıntı: okttay
bu sözleşme gereği 800 lira faturada ne demek oluyor arkadaşlar? Siz ne kadarlık bir taahhütte bulundunuz? Ben yeni üye oldum 1 yıl benim taahhütüm
2 senelik kardeş.
şimdi nasıl
quote:
Orijinalden alıntı: Coming
şimdi nasıl
port değişimi yaptılar ve düzeldi ama 2 hafta kadar hergün arıza kaydı bıraktım. ilk başta sorun bina tesisatında denildi. bende binanın daha 0 yaşında olduğunu ve sorunun binadan kaynaklanmadığını belirttim. sonra bölgedeki elektrik değerlerinde düşüş artış var denildi sorun ondandır dediler. lambalarınızda kıslma vs oluormu dedi hyr dedim. sonra tekrar arıza kaydı bıraktım. bu arada bana sunu yapın bunu yapın düzelmezse tekrar arayın dediler. 2 hafta boyunca denedik vs sorun düzelmedi. en son port ve dslam değişikliği yapılacak denildi. konuşmamızdan 2 gün sonra değişiklik gerçekleştirildi bağlantım düzeldi. lakin bi 100 liralık telefon görüşmesi yapmışımdır
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme