Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (68. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.039
Cevap
199
Favori
987.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Xv için bence de yüksek bir değer, şehir dışı kullanımın şehir içi kullanımdan fazla olmasına rağmen. Benim 2.0 atmosferik forester ile tamamı istanbul içerisinde ortalamam 9.0-9.2 lt/100 km.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada daha önce direksiyonumda soyulma olduğunu yazmıştım.

    Böylece ortaya çıktı ki, deri direksiyon diye satılan araç askında poliüretan direksiyon üzerine siyah boya. Deri izlenimini vermek için de dikişler kullanmışlar.
    Ne yazık ki bir Japon basitliği ve aldatmacası.
    İşin kötüsü Subaru nun sitesine bunu deri diye yazması.

    Muhtemelen Forester ve outbacklerde de aynı.
    Şimdi garanti den değişmesini bekliyorum, bakalım yenisi de soyulacak mı...

    Bayraktar, bunu okuyorsan lütfen bu direksiyonu al ve adam gibi deri kaplatıp yerine tak.
  • Stop & Start sistemi hakkında bir sorum olacak.
    Malum İstanbul trafiği. Sürekli dur-kalk yapıyoruz. Bu kadar yoğun şekilde stop-start yapması acaba ileride başımıza iş açar mı?
    Japonlar bu arabayı normal şartlarda kullanılsın diye yapmışlar ama İstanbul trafiği anormal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aralar elagence modelinin fiyatını soran oldu mu arkadaşlar ?

    Sahibinden.com da 74950 TL'ye var.
  • Altı aydan bu yana o fiyat aynı. Subaru web sitesinde de aynı fiyat var. Ciddi alıcı iseniz 72000-73000 fiyat alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Drunk Moose

    Stop & Start sistemi hakkında bir sorum olacak.
    Malum İstanbul trafiği. Sürekli dur-kalk yapıyoruz. Bu kadar yoğun şekilde stop-start yapması acaba ileride başımıza iş açar mı?
    Japonlar bu arabayı normal şartlarda kullanılsın diye yapmışlar ama İstanbul trafiği anormal.


    Bu sistem şehir içi için tasarlanmış ve özellikle ekonomik olması istenen dizel araçlarda bulunuyor. Standart araçlardakinden farklı ve çok daha dayanıklı marş motoru kullanılıyor. İstanbul trafiği anormal evet ancak en fazla 1 saat bilemediniz 1.5 saat kesintisiz dur kalk trafikten daha fazlası istanbulluya bile her zaman rast gelmiyor. Bu sürelerde de bir sıkıntı yaratacağını ben zannetmiyorum. Ancak derinlemesine bilgisi olan bir arkadaşımız varsa daha net cevap verebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farma2000

    Bornova-cesme :120km 6.7 ortalama hiz 90-110

    urla-çeşme civarlarında sürekli karşılaştığım yeşil XV sizin mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    9lt epey yüksek geldi bana, sanırım güzargah ile ilgilidir...

    Şu an direk soğudum 9Lt'yi görünce,sınırım ortalama max.8'di,zaten bu ağırlıkta,bu beygirle ve hantal CVT şanzımandan fazla bir şey beklemememiz gerektiğini başka arkadaşlar söylemişti burada..
  • deren05 D kullanıcısına yanıt
    lpg takılırsa ve sorunsuz oluyorsa 9lt hiçbir şey...
  • Arkadaşlar 46 sayfa yorumu okudum ve 10 günlük xv kullanicisiyim. Bazi arkadaşlar yakita çok takilmislar bu araç 1 lt ninhesabini yapacaksanız sizin araciniz değildir dizel hyndai almanizi tavsiye ederim. Subaru özellikleri olan ayricali bir aractir. Kullanicisi özeldir bilgilidir ayşe teyzenin bildiği alacagi bir araç değildir. Dünyanın kabul ettiği ustun bir yol tutuş ,çekiş ,motor sistemine ve saglamligi ile isim yapmis kalburüstü japon otomobilidir. Amaci benim gibi sağlam,sorunsuz beni karda kista ,çamurda güvenilir bir şekilde taşıyacak dağa tepeye viraja sokacak araba isteyenlerin alacagi bir aractir. Önceliğiniz benzinse dizel dsg ki golf alin sonra o sanzimandan gelen sesle yasayin .merak eden google te dsg yazsinda şikayetleri okuyun. Sanzimana 12.0000 TL ödeyen VW,Audi, sahiplerine sorun yakit ekonomisi araçlarini. VW bile kabul etmiştir dsg sorunlarini ,konuya inanmakta zorluk çeken alman mühendisler İst gelip konuyu arastirmis ve sebep olarak yoğun İst trafiğini göstermiştir. Aynisi 4 sene önce mm sanzimanla Toyota bin başına gelmiş insanlar isinan sanziman yüzünden yollarda kalmistir .durumu fark eden toyata hemen sanzimani değiştirmiştir. O yüzden iyi arastirip araci ne şartlarda kullanacaginiza gore karar vermenizi ve iyi arastirmanizi tavsiye ederim. 1 lt benzin hesabi yüzünden kactiginiz tam otomatik sanzimanlar en sorunsuz makinelerdir japonlar bu yüzden yari otomatik sanzimanlara henüz el surmemektedir. Audi a3 u ile mahkemelik olan arkadasim var audi dersiniz bide. Peki niye audi üst modellerinde dsg kullanmıyor ? Vw neden toureng ve amarokta dsg kullanmıyor ? Yakiti bir kenara birakin ve sorumsuzluğu temel alarak bir arastirin bakalim karsiniza hangi markalar cikacak ??? Bilgi çok değerlidir ,syg.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolona

    Arkadaşlar 46 sayfa yorumu okudum ve 10 günlük xv kullanicisiyim. Bazi arkadaşlar yakita çok takilmislar bu araç 1 lt ninhesabini yapacaksanız sizin araciniz değildir dizel hyndai almanizi tavsiye ederim. Subaru özellikleri olan ayricali bir aractir. Kullanicisi özeldir bilgilidir ayşe teyzenin bildiği alacagi bir araç değildir. Dünyanın kabul ettiği ustun bir yol tutuş ,çekiş ,motor sistemine ve saglamligi ile isim yapmis kalburüstü japon otomobilidir. Amaci benim gibi sağlam,sorunsuz beni karda kista ,çamurda güvenilir bir şekilde taşıyacak dağa tepeye viraja sokacak araba isteyenlerin alacagi bir aractir. Önceliğiniz benzinse dizel dsg ki golf alin sonra o sanzimandan gelen sesle yasayin .merak eden google te dsg yazsinda şikayetleri okuyun. Sanzimana 12.0000 TL ödeyen VW,Audi, sahiplerine sorun yakit ekonomisi araçlarini. VW bile kabul etmiştir dsg sorunlarini ,konuya inanmakta zorluk çeken alman mühendisler İst gelip konuyu arastirmis ve sebep olarak yoğun İst trafiğini göstermiştir. Aynisi 4 sene önce mm sanzimanla Toyota bin başına gelmiş insanlar isinan sanziman yüzünden yollarda kalmistir .durumu fark eden toyata hemen sanzimani değiştirmiştir. O yüzden iyi arastirip araci ne şartlarda kullanacaginiza gore karar vermenizi ve iyi arastirmanizi tavsiye ederim. 1 lt benzin hesabi yüzünden kactiginiz tam otomatik sanzimanlar en sorunsuz makinelerdir japonlar bu yüzden yari otomatik sanzimanlara henüz el surmemektedir. Audi a3 u ile mahkemelik olan arkadasim var audi dersiniz bide. Peki niye audi üst modellerinde dsg kullanmıyor ? Vw neden toureng ve amarokta dsg kullanmıyor ? Yakiti bir kenara birakin ve sorumsuzluğu temel alarak bir arastirin bakalim karsiniza hangi markalar cikacak ??? Bilgi çok değerlidir ,syg.





  • tolona kullanıcısına yanıt
    Biraz aracınızı tecrübelerinizi anlatır mısınız?Özellikle performans, yakıt, yol tutuşu, ivmelenme...Teşekkürler...
  • Dizel olmayan, dört çeker, otomatik, yüksek ve 1400 kiloluk bir araçtan insanlar nasıl bir yakıt tüketimi bekliyor ben hala anlayamadım. Birileri çıkıp şunu şekilli örnekli açıklasa da, bak bu böyle yakıyor dese de aydınlansam biraz.

    Edit : şuanda kullandığım 2006 motor, 1050 kilo, 1600 cc, 110 beygir, tek kapı, dört kişilik aracımın ortalamasını zorla 7,8 litreye düşürdüm, İstanbul'da yaşasam demek 9 litre yakacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kankkunen -- 18 Temmuz 2014; 19:11:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakında arabam.com'dan Alper Bey'le XV testine çıkacağız. İzlenimlerimi Alper Bey'in test sayfasıyla birlikte burada paylaşırım.
  • one man one engine kullanıcısına yanıt
    Bakin bu araç performans araci değil ekonomi araci değil bu araç fiyatina gore bence en iyi araç keşke 2lt olan gelse ama bu ÖTV olmasa tadindan yetmeyecek bir araç. Yol tutuş yasamaniz lazim 140 la giderken sağ sol yapasim geliyor beni birakin youtube girin ve awd subaru yazin ve videoları testleri seyreden siz karar verin veya bildiğiniz tüm forumlari karistirin veya sanayide usta usta gezin ve subaru nasildir diye sorun sonra karar verin. Ama sunu soylim bundan önceki aracim Honda crv id 2 lt 150 bg crv den daha seri ondan önceki aracim civic ayarinda crv yi su 10 günde hic aramadim donanim daha fazla işçilik daha kaliteli test sürüsü yapin herkesin önceliği farklidir karar sizin son bir ornek benimle ayni zamanda bir arkadasimda araba aldi önceliği yakitti ve benden sadece 2000 TL eksigine Hyundai i30 aldi dizel otomatik benim yarim kadar yakiyor ama kalan hicbir şeyde Subaru ile kiyas bile götürmez umarim birazda olsa ifade edebilmişimdir syg

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün urla'dan gaziemir'e gittim. otoban kısmında 120km sınırında, otobandan çıktın sonra şehiriçi trafiğinde kullandım. giderken yakıt tüketimim 6.7 ve aynı yolu akşam geri döndüm 6.5. Ve hala bayiden marşa basıp çıktığım andan itibaren ki ortalama yakıt tüketimim 7.2lt. Önümüzdeki günlerden genel ortalamanın 7.0 lt olmasını bekliyorum. Çünkü son zamanlardaki seyahat ortalamalarım genelde 6.5-6.8 arası dolaşıyor. Bu seyahat ortalamaları elbette genel ortalamayı yavaş yavaş düşürecektir. Ben şahsen aracımdan ve yakıt tüketiminden oldukça memnunum. Bu memnuniyetimi aracıma da hissetirmek için ona bugün bir ödül verdim. Komple İç Bakım ve Deri korıuma vs. + Motor Koruma + Komple Kaput Koruma Filmi + Seramik Boya Koruma yaptırdım. İzmi Gaziemir Honda bayisinde bulunan Meguiars servisinde iç ve motor korumada Meguiars ürünleri, seramik kaplamada japonya'dan özel olarak gelen Honda Care + ürünü kullanıldı. Seramik kaplamada bu ürünü seçmemin nedeni Honda Japonya tarafından özel olarak test edilip onaylanmış ve 5 yıl Honda tarafından garanti veriliyor olması oldu. Meguiars'ın Araç Bakım ürünleri için zaten fazla birşey söylemeye gerek yok. Tüm bu işlemlerin maliyeti 1500tl tuttu. boya koruma vs düşünen arkadaşlar varsa diye seçeneklere dahil etmelerini önermek isterim.

    http://www.youtube.com/watch?v=zOJSZztYPzI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 18 Temmuz 2014; 21:50:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkpli

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Arkadaşlar xv ye lpg ne durumda, sıkıntı çıkarıyor mu, lpg li kullanan var mı?...

    Lpg konusu benimde en çok merak ettiğim araştırdığım fakat emin olamadığım bir konu.

    Lpg'li yeni XV aracını satmaya çalışan bir kişi kişinin ilanında ilk önce aracın LPG'li olduğunu daha sonrada LPG'li ibaresini çıkarttığını gördüm.Bu da LPG'li araca kimsenin iyi gözle bakmadığının göstergesi.

    Bana göre bu araçta yakıt çok ciddi sıkıntı,yalnız aracı aşırı sakin yada bir bayan kullanacaksa sorun yok,biraz sert kullanınca yakıt katlanıyor.

    Cvt kullanım şekline tarif ettikleri gibi kullandım alakası yok,1400-1500 devirlerde denildiği gibi araç 120-130 km'de gitmiyor.70-80 km hızda 1400-1500 devir ile ekonomik bir sürüş yapılıyor.Bunun içinde evliya sabrı olan bir emekli olmak lazım...



    Performansı beni süründürür mü?Sollamalarda galiba L modu varmış o devri yükseltiyormuş, bu şekilde filan sıkıntı yaşar mıyım?Kafam çok karıştı neden azcık daha güçlü motor koymazlar anlamıyorum....


    Merhabalar, eğer yanılmıyorsam o ilanını gördüm dediğiniz araç Antalya da idi. Ve ben o aracı almak için test ettim. Ve özel servis işleten ve daha önce subaru yetkili servisinde servis müdürü olan bir ustam var. Ona götürüp komple incelettim. Oldukça temiz dedi. Fakat ilk takıldığı konu aracın lpg li olduğu ve en iyi ihtimalle 50.000 km de bir sübap ayarı gerekeceği. Ve muhtemelen ihtiyaç duyabileceği için sübapların , çelik sübaplarla değiştirilmesi gerekeceğini söyledi. Sadece sübap ayarları için 1.500 - 2.000 TL arası bir maliyet ön gördü. Bu sadece aracın sorunsuz çalışması durumunda gerekli bakım onarım maliyeti. Avustralya da Subaru distribitürü tarafından subarulara yani atmosferik olanlara bir markanın LPG kitinin takıldığını ve garanti sunulduğunu, bu marka sistem düşünülebileceğini söyledi. Tabi bu şartlarda bile sübapları çelik olanlarla değiştirilmesi gerektiğini düşündüğünü de ekledi..

    Kullanıma gelince araç LPG li olmasına rağmen ben birşey hissetmedim. Gayet güzel ve akıcıydı. Ve düz bir yolda hız sabitleme ile 90 km hızla 1300- 1400 devir arasında seyrettim. Hatta bazı aralar 1200 d/d ya kadar bile düştü. Benim sürüşüm boyunca araç dizel araç gibi düşük devirde gayet akıcı bir şekilde hareket etti.

    L konumuna gelince , buradaki L ( Low ) anlamında yani düşük devir demek. Ve eğer you tube da ki videolara bakarsanız araziye girerken L ye alıp yavaş bir şekilde ilerliyorlar... Dişli oranını yükselten bir durum söz konusu. Benim baktığım araçda da kafama takılan ilk şey LPG li olması idi. İkincisi ise araç sahibinin sollamalarda L ye alıp aracı roketliyorsunuz demesi oldu. Yani yazıktır bu canım araçları hatalı kullanıp da şanzımanı kucağınıza almayın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolona

    Arkadaşlar 46 sayfa yorumu okudum ve 10 günlük xv kullanicisiyim. Bazi arkadaşlar yakita çok takilmislar bu araç 1 lt ninhesabini yapacaksanız sizin araciniz değildir dizel hyndai almanizi tavsiye ederim. Subaru özellikleri olan ayricali bir aractir. Kullanicisi özeldir bilgilidir ayşe teyzenin bildiği alacagi bir araç değildir. Dünyanın kabul ettiği ustun bir yol tutuş ,çekiş ,motor sistemine ve saglamligi ile isim yapmis kalburüstü japon otomobilidir. Amaci benim gibi sağlam,sorunsuz beni karda kista ,çamurda güvenilir bir şekilde taşıyacak dağa tepeye viraja sokacak araba isteyenlerin alacagi bir aractir. Önceliğiniz benzinse dizel dsg ki golf alin sonra o sanzimandan gelen sesle yasayin .merak eden google te dsg yazsinda şikayetleri okuyun. Sanzimana 12.0000 TL ödeyen VW,Audi, sahiplerine sorun yakit ekonomisi araçlarini. VW bile kabul etmiştir dsg sorunlarini ,konuya inanmakta zorluk çeken alman mühendisler İst gelip konuyu arastirmis ve sebep olarak yoğun İst trafiğini göstermiştir. Aynisi 4 sene önce mm sanzimanla Toyota bin başına gelmiş insanlar isinan sanziman yüzünden yollarda kalmistir .durumu fark eden toyata hemen sanzimani değiştirmiştir. O yüzden iyi arastirip araci ne şartlarda kullanacaginiza gore karar vermenizi ve iyi arastirmanizi tavsiye ederim. 1 lt benzin hesabi yüzünden kactiginiz tam otomatik sanzimanlar en sorunsuz makinelerdir japonlar bu yüzden yari otomatik sanzimanlara henüz el surmemektedir. Audi a3 u ile mahkemelik olan arkadasim var audi dersiniz bide. Peki niye audi üst modellerinde dsg kullanmıyor ? Vw neden toureng ve amarokta dsg kullanmıyor ? Yakiti bir kenara birakin ve sorumsuzluğu temel alarak bir arastirin bakalim karsiniza hangi markalar cikacak ??? Bilgi çok değerlidir ,syg.



    söylediklerinizin tamamına katılıyorum, 4 aylık süre zarfında şehir içi kullanımım çok kısa mesafeler içermekte, 1 - 2 km lik mesafeler.
    motor ısınmadan kontak kapatıyorum, şehir dışı kullanımda sınırları baya zorlamama rağrem 9.0lt genel ortalama bence başarılı.
    Subaru xv tek kelimeyle mükemmel bir araç...




  • Bir konu daha paylaşayım. Öncelikle şunu öğrenmek istiyorum. Aracını 15.000 ve 30.000 km bakımlarına sokanlar oldu mu. Neler değişti ve bakımlar kaça mal oldu ve tabiki bakımın yapıldığı tarih...

    Ben Çarşamba günü ( 16.07.2014 ) şirkette kullandığımız Mitsubishi ASX i 30.000 km bakımı için servise bıraktım. Ayrıntıları faturadan daha sonra bakıp yazarım ama kabaca burada belirteyim.

    Rutin 30.000 km bakımı. 530 TL
    Ön fren diskleri bittiği için fren balataları değişti.
    Fren balatası 325 TL + 65 TL işcilik....

    Bu nedir yawww dedim... 15.000 km bakımına ne ödediğimizi muhasebe kayıtlarından bakıcam. Merak ettim. Burada da paylaşırım. Ama bence çok yüksek bir rakam bu. XV kullanan arkadaşlar da bir kıyaslama yaparak bakım maliyetlerini bakımın yapıldığı tarihi de yazarak belirtirlerse çok aydınlatıcı olur...

    Teşekkürler...




  • TURKCELL Akıllı Otomobil Platformu
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.