Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (540. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.034
Cevap
198
Favori
984.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 538539540541542
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Tr deki XV lerin hiçbir model yılında vites varmış gibi davranan cvt yok. Bahsettiğiniz durum daha sportif his için levorg da filan var. Direksiyon arkası kulakçıkları ile değişim sağlanıyor.

    Alıntıları Göster
    Vites D konumunda iken devir saatinde artma-azalma, sonrasında tekrar artma-azalma oluyor mu asıl soru bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem444 -- 20 Ağustos 2019; 12:43:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chemaster1

    Yeni kasa xvler tam otomatik vitesmis gibi davranıyor, ancak hala cvt karakteristiği var. Vites tepkileri ani hızlanmalarda eski kasaya göre bariz farklı.
    Hepsi tam otomatik bunların zaten. Sorum farklı. CVT şanzımanın en önemli özelliği sonsuz tahvil aralığına sahip olmasıdır. Yurtdışındaki bir çok XV modelinde(Crosstrek) belirli vites aralığı varmış gibi davranmaya programlanmış modeller mevcut. Üstteki mesaja da aynı şekilde yanıt verdim, merak edilen : Vites D konumunda iken devir saatinde artma-azalma, sonrasında tekrar artma-azalma oluyor mu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem444 -- 20 Ağustos 2019; 12:52:58 >
  • erdem444 kullanıcısına yanıt
    Oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Snaemete

    Oluyor
    Tamam işte, kademeli şanzıman hissiyatı arayan müşteriler için şanzımanın en önemli özelliğini ortadan kaldırmışlar. Sizinki kaç modeldi ? O seneyi direkt eleyeyim madem. Belki de tüm XV'ler bu şekildedir, göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem444 -- 20 Ağustos 2019; 15:38:2 >
  • erdem444 kullanıcısına yanıt
    2018

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem444

    Vites D konumunda iken devir saatinde artma-azalma, sonrasında tekrar artma-azalma oluyor mu asıl soru bu.

    Alıntıları Göster
    Benim araç 2015 model ve 2012-2017 arası tamamı aynı. 2017 sonrası yeni kasnın durumunu bilmiyorum. Bizim araçlarda gaza sabit basarken hız ne kadar değişsede devir hemen hemen değişmiyor sabit kalıyor. Vitesli araç gibi artıp azalması sonra yine artıp azalması söz konusu değil. Mesela 50kmh hızla 1500dd ilerliyorsunuz, tam gaz yaptınız devir 5500 civarına çıkıyor ve sabit kalıyor hızınız sürekli artıyor, gazdan ayağınızı çekerseniz yeniden devir düşüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Benim araç 2015 model ve 2012-2017 arası tamamı aynı. 2017 sonrası yeni kasnın durumunu bilmiyorum. Bizim araçlarda gaza sabit basarken hız ne kadar değişsede devir hemen hemen değişmiyor sabit kalıyor. Vitesli araç gibi artıp azalması sonra yine artıp azalması söz konusu değil. Mesela 50kmh hızla 1500dd ilerliyorsunuz, tam gaz yaptınız devir 5500 civarına çıkıyor ve sabit kalıyor hızınız sürekli artıyor, gazdan ayağınızı çekerseniz yeniden devir düşüyor

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler. 2015 bakabilirim o halde. 2016 ve 17'ler farklı olabilir, sonuçta yazılımsal bir oyun bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • RCP08 R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar

    Tum arkadaslara tesekkurler,

    Son bir sorum daha olsun; el frenini hafif bir yokusta bile cektigimde araba hafifce asagi dogru sallanıp oyle duruyor, sizde de boyle mi oluyor ?

    Guzel ve saglıklı bir gun dilerim

    CVA
  • cva C kullanıcısına yanıt
    İyi günler

    Her türlü eğimde araç bir miktar aşağı salar. Burada dikkat edilmesi gereken husus forumdaşların yazdığı gibi yükü şanzıman yerine el frenine bindirmek. N konumuna alıp el frenini çekip sonra ayağı frenden çekip boşluğu alıp sonra P konumuna getirmek.

    Kazasız belasız sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Nihayet kararimi verip sanzimani sokulup takilmis denilen 2012 model premium bir xv ile arasina resmen katilmis oldum. İlk iş olarak multimedya ve bluetooth baglanti islerini halletmem gerekiyor. Sanirim eskiden baglanmis kayitli telefonlari silecegim. Benim araçta flash bellek girisli dokunmatik bi multimedya sistemi var. Bunun modeli nedir acaba tam olarak. Beni aydinlatirsaniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a.krts -- 22 Ağustos 2019; 13:31:32 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Hayırlı olsun ilk versiyon göğsü çukurlu olandan ama orijinal subaru kitapçığında yazıyodur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • a.krts A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun

    Hoşgeldiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a.krts A kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın, turkiye gelen ilk premium xv lerde sistem sizdeki, sonra maliyeti düşürmek için tüm modelleri alt donanımdaki media sistemleriyle getirdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 06_XV_75 0 kullanıcısına yanıt
    Sağolun hoşbulduk

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    Yeni kasa için de dip gaz yaparsanız bu geçerli ancak normal hızlanma da devir saati 4000d/d gelince 3000d/d düşüp çıkıyor .
  • Eylül ayı geldi, bakım, kasko, sigorta ayı geldi yine.

    640 TL'ye siortayı yeniledim Sompo'dan sigortam.net ile.

    Kasko geçen sene AkSigorta idi, 1.355 TL'ye poliçe yapmışız, bu sene 2.200 TL dediler. Sadece kayıp anahtar için kullanmıştım. Şu an daha düşüğünü bulamadım, şubeden indirim bekliyoruz bakalım.

    Yağı yine N11'den aldım, puan ile 222 TL'ye geldi.
    https://urun.n11.com/motor-yagi/motul-8100-eco-lite-0w20-5-litre-honda-toyota-12-ay-2018-P236215675

    Jaspa ekstra bir şey çıkmazsa 400 TL dedi bakıma, internetten bakındım filtreleri toparlasam 170-200 TL arasına geliyor, ama zaten Jaspa da 200 TL yazıyor uğraşmaya gerek yok.

    Araç 2015, 32.000'de şu anda. 2017 bakımında hem Bayraktarın iş güzarlığı hem biraz da hanımın kullanma alışkanlığı ön balatalar değişmişti, bu sefer balata masrafı çıkmaz umarım.




  • 06_XV_75 0 kullanıcısına yanıt
    Bu çok önemli ama hanıma bir türlü alıştramadım bu işi, tak diye şanzımanda bırakıyor arabayı.

    Kalkış yaparken içip acıyor valla o gacırt sesi duyunca.
  • Metra çerçeve geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blkgtz -- 28 Ağustos 2019; 10:29:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • kamusal K kullanıcısına yanıt
    İyi günler

    Benimde aracımın arka tarafından 80-90 km ve sonrası hızlarda uğultu gelmeye başladı yavaşlayınca ses kesiliyor. Sizler Porman bilyesi veya rulman ı kaç tl ye değiştirdiniz?
    Kaç adet rulman/ bilye değişti?
    Parça kodunu biliyor musunuz?
    Süreç nasıl işliyor?

    Bu konularda yardımcı olabilir misiniz bilgilerinizi paylaşabilirsiniz memnun olurum

    Kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06_XV_75 -- 2 Eylül 2019; 15:47:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,

    10 yıllık aradan sonra donanimhabere, çocukluk hayalim olan Subaru markasının 2017 yeni kasa XV Xtreme modeli ile yeniden katılıyorum.

    Herkese iyi forumlar, kazasız belasız sürüşler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 538539540541542
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.