Şimdi Ara

Subaru Outback 3.0 için Lpg Tavsiyeleriniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhabalar,
    Şimdi bende 2006 model subaru outback 3000 cc 245 bg bir araç var.ama bir türlü karar veremedim ne taktırsam diye? bir de vialle diye bir şey çıkmış? konu ile ilgili tavsiyeleriniz var mı? Prins-vialle arasında kaldım resmen. karar veremiyorum bir türlü



  • sayın berzan bey: öncelikle lpg dönüşümüne karar vermenizi tebrik eder siizn için hayırlı olanını temmeni ederim..aracınıza lpg uygulamasında bir sıkıntı yok..gayet güzel de verim alırsınız..dünyanın en kaliteli 2 cihazı arasında kalmışsınız..her iki cihazda çok çok kaliteli ve kalitesinden ödün vermemiş cihazlardır..2 cihazında arkasında dev firmalar var..vialle nin temsa global..prinsin ise ipragaz aş dir..çalışma prensipleri birbirnden çok çok farklı her birininde kendine özgü çalışma prensipleri var..yan yana koyulduğunda ikisininde birbirne göre artı ve eksileri olabailir..ancak günümüz dünyasında en gelişmiş alternativ yakıt olarak lpg cihazlarıdır..

    vialle sıvı püskürtme: lpg yi sıvı halde emme manifolduna belirli bir bar basıncla enjektürler aracılığıyla pükürtmesi dir..tabiki dozajlarını elektronik ünite tarafından belirlenip sistemin çalışması sağlanmaktadır..
    genleşme tamamiyle yanma odasında olup aynı zamanda yanması sağlanmaktadır..yani sıvı haldeki gaz yanma odasında genleşir ve patlaması aynı anda gerçekleşir..viallenin bir diğer özeliği de bakım gerektirmemesi..bence bu yanlıştır..neticede sonradan monte edilen bu sistemin filitre ve temziliğinin olmayışı bile sistemin ekipmanlarının kontrolde olması lazımdır..özelikle kirli yakıta dayalı herhangi bir arıza baş göstermesi kaçınılmazdır..örnek bir demir taneciği lpg enjektür contasını zedelerse ve o enjektürün sağlıklı çalışma özeliğini yitirise o enjektür bakım gerektirmez ise direk değişimine gidilmelidir..firmalar kirli yakıttan ötürü doğan hiçbir arızayı kabullenmemekle beraber parça garanti dışı bırakılmaktadır..tabi bu benim kendi düşüncem..muhakakki vialle nin forumdaki teknik bişlgiye sağip arkadaşlarımız bu konuda bize yardımcı olacaklardır..vialle kalite olarak tarışılmaz bir sistem...ancak türkiyemizde ne kadar verimli tartışılır sanırım...vazla bilgiye sağip olmadığım için kabaca bir yorum yaptım..

    PRİNS VSİ: LPG( SIVILAŞTIRLMIŞ PETROL GAZI): VİALE HARİÇ DÜNYADAKİ BÜTÜN LPG CİHAZLARI SIVI HALDEKİ SIKIŞTIRLMIŞ GAZI EKİPMANLARIYLA GENLEŞTİRİP EMME MANİFOLDUNA GÖNDERİR..SIVI HALDEKİ GAZI BUHARLAŞTIRARAK YANICI ÖZELİĞİNİ ÖN PLANA CIKARARAK MOTORUN YAKITI DAHA KOLAY YAKMASI SAĞLANMIŞTIR..BÜTÜN SGİ (SEQUENTİAL GAZ İNJEKSİON SYSTEM) SİSTEMLER BU ŞEKİLDE ÇALIŞMAKTADIR..ANA TEMASI BUDUR..

    PRİNS VSİ: DÜNYADA SGİ SİTEMLERİNDE GELİŞMİŞ EN KALİTELİ KİTLERİN BAŞINDA GELİR..ÜSTÜN KALİTELİ MALZEME VE EKİPMANLARIYLA ARACA MONTE EDİLMESİYLE BENZİNLE BİRE BİR ÇALIŞMA ÖZELİĞİ SERGİLER..ÖZELİKLE TURBO KOMPRESÜR LONG SÜPER ŞARJ ARAÇLARDA TERCİH EDİLEN PRİNS VSİNİN ENJEKTÜRLERİ DÜNYANIN ÖNDE GELEN EJKETÜR ÜRETİCİSİ JAPON KEİHİN TARAFINDAN ÜRETİLMEKTEDİR..REGÜLARÜ MAP SENSÜRLERİ ISI SENSÜRLERİ ALMAN BOUSH TARAFINDAN İMAL EDİLMEKTEDİR..ELEKRONİK VALVE CARE( YAĞLAMA SİSTEMİ) SİSTEMİ DÜNYADA BİR İLK OLARAK PRİNS VSİ DE MEVCUTTUR..ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ(EKÜ) ARACIN EKÜSÜYLE BİREBİR ÇALIŞMAKLA BERABER BENZİN VERİSİNİ EN ÜSTÜN EŞKİLDE ALIP UYGULAR..BÜYLELİKLE ARACIN BENZİN SÜRÜŞ KEYFİ AYNI ŞEKİLDE LPGDEDE DEVAM EDER...


    İKİ CİHAZIN TEMEL YAPISI VE ÇALIŞMA PRENSİPLERİ BU ŞEKİLDE : KARA SİZİN..ANCAK A MARKASINIDA TAKARSANIZ B MARKASINIDA TAKARSANIZ ÇOK DÜZGÜN BİR USTADA MONTAJINIZI YAPTIRINIZ..ÇÜNKÜ CİHAZIN KALİTESİNİ MONTAJCI ÖN PLANA ÇIKARIR..AKSİ HALDE HİÇBİR RANDUMAN ALAMAZSINIZ..SİZE YARDIMIM DOKUNDUYSA NE MUTLU BANA...SİZİDE ÇEVRECİ YAKITA BEKLER SAYGILAR SUNARIM..




  • merhabalar
    benimde 2003 nissan x trail 2.0 luxury model jipim var
    1 ay oldu alalı
    kokudan fazla binemiyorum
    turbosu varmı onu bile bilmiyorum
    prins model lpg uygunmu
    yada başka tavsiyeniz varmı
    teşekkürler
  • sayın akadir bey: aracınızda turbo yok.. aracınıza prins vsi çok kolay uyum sağlar...motor yapısı olarak zaten lpg ye uyumlu motora sahip sizin araç...cihazdan çok montaj yapacağınız servis çok önemli..iyi bir montaj ustasında montajınızı yaptırısanız sorunsuz kullanırsınız..saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka

    sayın berzan bey: öncelikle lpg dönüşümüne karar vermenizi tebrik eder siizn için hayırlı olanını temmeni ederim..aracınıza lpg uygulamasında bir sıkıntı yok..gayet güzel de verim alırsınız..dünyanın en kaliteli 2 cihazı arasında kalmışsınız..her iki cihazda çok çok kaliteli ve kalitesinden ödün vermemiş cihazlardır..2 cihazında arkasında dev firmalar var..vialle nin temsa global..prinsin ise ipragaz aş dir..çalışma prensipleri birbirnden çok çok farklı her birininde kendine özgü çalışma prensipleri var..yan yana koyulduğunda ikisininde birbirne göre artı ve eksileri olabailir..ancak günümüz dünyasında en gelişmiş alternativ yakıt olarak lpg cihazlarıdır..

    vialle sıvı püskürtme: lpg yi sıvı halde emme manifolduna belirli bir bar basıncla enjektürler aracılığıyla pükürtmesi dir..tabiki dozajlarını elektronik ünite tarafından belirlenip sistemin çalışması sağlanmaktadır..
    genleşme tamamiyle yanma odasında olup aynı zamanda yanması sağlanmaktadır..yani sıvı haldeki gaz yanma odasında genleşir ve patlaması aynı anda gerçekleşir..viallenin bir diğer özeliği de bakım gerektirmemesi..bence bu yanlıştır..neticede sonradan monte edilen bu sistemin filitre ve temziliğinin olmayışı bile sistemin ekipmanlarının kontrolde olması lazımdır..özelikle kirli yakıta dayalı herhangi bir arıza baş göstermesi kaçınılmazdır..örnek bir demir taneciği lpg enjektür contasını zedelerse ve o enjektürün sağlıklı çalışma özeliğini yitirise o enjektür bakım gerektirmez ise direk değişimine gidilmelidir..firmalar kirli yakıttan ötürü doğan hiçbir arızayı kabullenmemekle beraber parça garanti dışı bırakılmaktadır..tabi bu benim kendi düşüncem..muhakakki vialle nin forumdaki teknik bişlgiye sağip arkadaşlarımız bu konuda bize yardımcı olacaklardır..vialle kalite olarak tarışılmaz bir sistem...ancak türkiyemizde ne kadar verimli tartışılır sanırım...vazla bilgiye sağip olmadığım için kabaca bir yorum yaptım..

    PRİNS VSİ: LPG( SIVILAŞTIRLMIŞ PETROL GAZI): VİALE HARİÇ DÜNYADAKİ BÜTÜN LPG CİHAZLARI SIVI HALDEKİ SIKIŞTIRLMIŞ GAZI EKİPMANLARIYLA GENLEŞTİRİP EMME MANİFOLDUNA GÖNDERİR..SIVI HALDEKİ GAZI BUHARLAŞTIRARAK YANICI ÖZELİĞİNİ ÖN PLANA CIKARARAK MOTORUN YAKITI DAHA KOLAY YAKMASI SAĞLANMIŞTIR..BÜTÜN SGİ (SEQUENTİAL GAZ İNJEKSİON SYSTEM) SİSTEMLER BU ŞEKİLDE ÇALIŞMAKTADIR..ANA TEMASI BUDUR..

    PRİNS VSİ: DÜNYADA SGİ SİTEMLERİNDE GELİŞMİŞ EN KALİTELİ KİTLERİN BAŞINDA GELİR..ÜSTÜN KALİTELİ MALZEME VE EKİPMANLARIYLA ARACA MONTE EDİLMESİYLE BENZİNLE BİRE BİR ÇALIŞMA ÖZELİĞİ SERGİLER..ÖZELİKLE TURBO KOMPRESÜR LONG SÜPER ŞARJ ARAÇLARDA TERCİH EDİLEN PRİNS VSİNİN ENJEKTÜRLERİ DÜNYANIN ÖNDE GELEN EJKETÜR ÜRETİCİSİ JAPON KEİHİN TARAFINDAN ÜRETİLMEKTEDİR..REGÜLARÜ MAP SENSÜRLERİ ISI SENSÜRLERİ ALMAN BOUSH TARAFINDAN İMAL EDİLMEKTEDİR..ELEKRONİK VALVE CARE( YAĞLAMA SİSTEMİ) SİSTEMİ DÜNYADA BİR İLK OLARAK PRİNS VSİ DE MEVCUTTUR..ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ(EKÜ) ARACIN EKÜSÜYLE BİREBİR ÇALIŞMAKLA BERABER BENZİN VERİSİNİ EN ÜSTÜN EŞKİLDE ALIP UYGULAR..BÜYLELİKLE ARACIN BENZİN SÜRÜŞ KEYFİ AYNI ŞEKİLDE LPGDEDE DEVAM EDER...


    İKİ CİHAZIN TEMEL YAPISI VE ÇALIŞMA PRENSİPLERİ BU ŞEKİLDE : KARA SİZİN..ANCAK A MARKASINIDA TAKARSANIZ B MARKASINIDA TAKARSANIZ ÇOK DÜZGÜN BİR USTADA MONTAJINIZI YAPTIRINIZ..ÇÜNKÜ CİHAZIN KALİTESİNİ MONTAJCI ÖN PLANA ÇIKARIR..AKSİ HALDE HİÇBİR RANDUMAN ALAMAZSINIZ..SİZE YARDIMIM DOKUNDUYSA NE MUTLU BANA...SİZİDE ÇEVRECİ YAKITA BEKLER SAYGILAR SUNARIM..




    mehmet bey çok çok tesekkür ederim acıklamalarınız için. fiyat konusunda da vialle 1400 € + KDV, prins ise 1500 € +KDV. ama inanın 1 aydır araştırma yapıyorum müşteri ile ilgilenme vs. ile ilgili prins'in bayileri çok kötü. arıyorsun birisi takamayız diyor diğeri takarız diyor ama fiyatta biraz artıyor. bir de subaru japonyaya mail attım sağolsun cevap verdiler Teleflex de olur prins de olur dediler ama bunların sizinde dediğiniz gibi ustalık konusunda sıkıntıları war gibi. Bugün maroto dan erdal beyle konustum. sağolsun çok ilgili ve takılabileceğini belirtti. bir de şöyle bir durum war. bir de japonyadan gelen mailde kesinlikle manifoldun sökülmesi hususu. bunu da ben bu iki firmaya belirttiğimde prins extra 200 tl alıyor vialle fiyata dahil ediyor. yani anlayacağınız zannedersem ki sizden iyi bilmem mümkün değil vialle daha yeni bir sistem. prinse de laf yok ama bayilerde sıkıntı görüyorum. ipragazı aradığımda da ilgisizler diğer taraftanda öyle. mesela viale nin hollanda merkezine mail attım adamlar temsayı bana hemen yönlendirdiler aradılar tavsiyelerde bulundular. Her gün aklıma baska baska markalar takılıyo. prins-teleflex-vialle? bunların arasında gidip geliyorum.tekrar ilginiz için çok teşekkür ederim
    tavsiyeleriniz benim için çok önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka

    sayın berzan bey: öncelikle lpg dönüşümüne karar vermenizi tebrik eder siizn için hayırlı olanını temmeni ederim..aracınıza lpg uygulamasında bir sıkıntı yok..gayet güzel de verim alırsınız..dünyanın en kaliteli 2 cihazı arasında kalmışsınız..her iki cihazda çok çok kaliteli ve kalitesinden ödün vermemiş cihazlardır..2 cihazında arkasında dev firmalar var..vialle nin temsa global..prinsin ise ipragaz aş dir..çalışma prensipleri birbirnden çok çok farklı her birininde kendine özgü çalışma prensipleri var..yan yana koyulduğunda ikisininde birbirne göre artı ve eksileri olabailir..ancak günümüz dünyasında en gelişmiş alternativ yakıt olarak lpg cihazlarıdır..

    vialle sıvı püskürtme: lpg yi sıvı halde emme manifolduna belirli bir bar basıncla enjektürler aracılığıyla pükürtmesi dir..tabiki dozajlarını elektronik ünite tarafından belirlenip sistemin çalışması sağlanmaktadır..
    genleşme tamamiyle yanma odasında olup aynı zamanda yanması sağlanmaktadır..yani sıvı haldeki gaz yanma odasında genleşir ve patlaması aynı anda gerçekleşir..viallenin bir diğer özeliği de bakım gerektirmemesi..bence bu yanlıştır..neticede sonradan monte edilen bu sistemin filitre ve temziliğinin olmayışı bile sistemin ekipmanlarının kontrolde olması lazımdır..özelikle kirli yakıta dayalı herhangi bir arıza baş göstermesi kaçınılmazdır..örnek bir demir taneciği lpg enjektür contasını zedelerse ve o enjektürün sağlıklı çalışma özeliğini yitirise o enjektür bakım gerektirmez ise direk değişimine gidilmelidir..firmalar kirli yakıttan ötürü doğan hiçbir arızayı kabullenmemekle beraber parça garanti dışı bırakılmaktadır..tabi bu benim kendi düşüncem..muhakakki vialle nin forumdaki teknik bişlgiye sağip arkadaşlarımız bu konuda bize yardımcı olacaklardır..vialle kalite olarak tarışılmaz bir sistem...ancak türkiyemizde ne kadar verimli tartışılır sanırım...vazla bilgiye sağip olmadığım için kabaca bir yorum yaptım..

    PRİNS VSİ: LPG( SIVILAŞTIRLMIŞ PETROL GAZI): VİALE HARİÇ DÜNYADAKİ BÜTÜN LPG CİHAZLARI SIVI HALDEKİ SIKIŞTIRLMIŞ GAZI EKİPMANLARIYLA GENLEŞTİRİP EMME MANİFOLDUNA GÖNDERİR..SIVI HALDEKİ GAZI BUHARLAŞTIRARAK YANICI ÖZELİĞİNİ ÖN PLANA CIKARARAK MOTORUN YAKITI DAHA KOLAY YAKMASI SAĞLANMIŞTIR..BÜTÜN SGİ (SEQUENTİAL GAZ İNJEKSİON SYSTEM) SİSTEMLER BU ŞEKİLDE ÇALIŞMAKTADIR..ANA TEMASI BUDUR..

    PRİNS VSİ: DÜNYADA SGİ SİTEMLERİNDE GELİŞMİŞ EN KALİTELİ KİTLERİN BAŞINDA GELİR..ÜSTÜN KALİTELİ MALZEME VE EKİPMANLARIYLA ARACA MONTE EDİLMESİYLE BENZİNLE BİRE BİR ÇALIŞMA ÖZELİĞİ SERGİLER..ÖZELİKLE TURBO KOMPRESÜR LONG SÜPER ŞARJ ARAÇLARDA TERCİH EDİLEN PRİNS VSİNİN ENJEKTÜRLERİ DÜNYANIN ÖNDE GELEN EJKETÜR ÜRETİCİSİ JAPON KEİHİN TARAFINDAN ÜRETİLMEKTEDİR..REGÜLARÜ MAP SENSÜRLERİ ISI SENSÜRLERİ ALMAN BOUSH TARAFINDAN İMAL EDİLMEKTEDİR..ELEKRONİK VALVE CARE( YAĞLAMA SİSTEMİ) SİSTEMİ DÜNYADA BİR İLK OLARAK PRİNS VSİ DE MEVCUTTUR..ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ(EKÜ) ARACIN EKÜSÜYLE BİREBİR ÇALIŞMAKLA BERABER BENZİN VERİSİNİ EN ÜSTÜN EŞKİLDE ALIP UYGULAR..BÜYLELİKLE ARACIN BENZİN SÜRÜŞ KEYFİ AYNI ŞEKİLDE LPGDEDE DEVAM EDER...


    İKİ CİHAZIN TEMEL YAPISI VE ÇALIŞMA PRENSİPLERİ BU ŞEKİLDE : KARA SİZİN..ANCAK A MARKASINIDA TAKARSANIZ B MARKASINIDA TAKARSANIZ ÇOK DÜZGÜN BİR USTADA MONTAJINIZI YAPTIRINIZ..ÇÜNKÜ CİHAZIN KALİTESİNİ MONTAJCI ÖN PLANA ÇIKARIR..AKSİ HALDE HİÇBİR RANDUMAN ALAMAZSINIZ..SİZE YARDIMIM DOKUNDUYSA NE MUTLU BANA...SİZİDE ÇEVRECİ YAKITA BEKLER SAYGILAR SUNARIM..

    DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.FAKAT BEN BİR YANLIŞI DÜZELTMEK İSTİYORUM VE EĞER BİLİNMİYORSA BU KONUDA EMİN KONUŞMANIN,DA YANLIŞ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM,ÇÜNKÜ OZAMAN İNSANLARA YANLIŞ AKTARIMLAR YAPIP FARKLI YORUMLARA NEDEN OLABİLİRİZ.

    viallenin bir diğer özeliği de bakım gerektirmemesi..bence bu yanlıştır..neticede sonradan monte edilen bu sistemin filitre ve temziliğinin olmayışı bile sistemin ekipmanlarının kontrolde olması lazımdır.

    ÜSTTEKİ YORUMUNUZA İSTİNADEN.
    VİALLE,DE FİLİTRE YOKTUR SÖZÜ KESİNLİKLE YANLIŞTIR.ESKİDEN,DE VARDI YİNE VAR.ESKİDEN DEPO İÇERSİNDE İDİ FİLTRE VE DEĞİŞİM GEREKTİRMİYORDU. ANCAK ŞUAN POMPANIN ÜZERİNE YANİ DIŞARIYA ÇIKARILDI YANİ FİLTRE VAR.ANCAK BU PERİYODİK OLARAK DEĞİŞMİYOR ANCAK ÇOK UZUN VADEDE SORUNLAR OLURSA ÇOK GEÇ DOLUM GİBİ OZAMAN DEĞİŞİM GEREKİYOR.
    UMARIM BU DÜZELTMEDEN SONRA DAHA FARKLI DÜŞÜNÜLEBİLİR.EN KISA ZAMANDA YENİ POMPA,NIN RESMİNİ SİZLERLE PAYLAŞACAĞIM FİLİTRE ZATEN NET OLARAK ORADAN GÖRÜLEBİLİR.
    HEM 141KW,LIK DEPO,DA HEMDE 210KW,LIK DEPODA,DA FİLTRE MEVCUTTUR.




  • Merhaba 2 hafta once infiniti fx35 aracima prins taktirdim gerek iscilik gerekse ilgi alaka olarak istanbul icindeyseniz taktirdigim servisi tavsiye edebilirim.pm atarsaniz ozelden yazarim burdan reklam gibi yazmak istemiyorum.daha evvel yuksek beygirli araclarimda brc ve tartarini kullanmistim ve sorun yasamamistim ama prins gerek goruntusu gerekse performansi olarak cok ama cok farkli bir sistem aracim 3500cc 2 tonluk 280 beygirlik bir arac.ve bu canavari 7 saniyede 100 kilometrye hic zorlanmadan cikarabikiyor.
  • Hocam hiç düşünme prins taktır aynı benzindeki gibi binersin.
  • sayın erdal bey: sanırım yazımı yam tam okumdan yazdınız yada gözünüzden kaçırdığınız yer oldu..tekrar okumanızı tafsiye ederim..vialle ile ilgili bilgileriniz için ayrıca teşekürler...hürmetler efendim..
  • sayın berzan bey: yorumlar farklı olabilir..hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama kaldığınız şehrin prins bayisi bence aracınıza montaj yapmaktan korkuyor..bir araca lpg bağlanmasında ne gerekliyse o yapılır..manifold sükülmesi gerekirse sükülür..fiyat artışı yoktur..biz kendi atölyemizde ortalama günde 5 adet montaj yapıyosak bu montajların en az 3 tanesinin manifoldu sükülerek yapılır..ve fiyat aynıdır..her aracın işçiliği bir olmaz.ancak taktığımız kit ikisindede yanıysa fiyatta aynıdır..sayın erdal beyin size karşı yaklaşımı takdir ediyorum..bir montaj ustasının kendinden emin işlinden emin bir ustanın yapması gerekenler budur...

    BAZI YERLERLE GÖRÜŞMÜŞSÜNÜZ VE FİKİRLER ALMIŞSINIZ: TELEFLKS GFİ , PRİNS VSİ, VİALLE 3 LÜSÜ ARASINDA KALMIŞSINIZ...EVET DÜNYADA EN KALİTELİ İLK 3 SIRADAKİ CİHAZLARDIR..HANGİSİNİ TAKARSANIZ TAKIN SORUNSUZ KULLANIRSINIZ..FARKLI MARKALARDA OLUR OLMAZ DİYE BİR KAYDE YOK..AMA SANIRIM SİZ EN İYİSİNİ İSTİYOSUNUZ..BENCE KENDİ FİKRİM BÜTÜN LPG SİİSTEMLERİ LPG SİSTEMİNİ TAMAMİYLE ENJEKTÜR ÜSTÜNE KURARLAR...KALİBRASYONLAR HEP ENJEKTÜRLER ÜSTÜNE KURULUR..HA YANLIŞ ANLAŞILMASIN DİĞER EKİPMANLAR KALİTESİZSEDE OLUR DEMİYORUM. ANCAK SİSTEMDE EN AKTİF OLAN ENJEKTÜRDÜR..VE BAKIYORUZKİ BU GÜN DÜNYANIN EN KALİTELİ ENJEKTÜRLERİNE KAİHİN ENJEKTÜRLERDİR..MEHMET BEYİN DEDİĞİ GİBİ BENCEDE PRİNS VSİ DAHA ÖNDE..TABİKİ YİNEDE KARAR SİZİN..SAYGILAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka

    sayın berzan bey: öncelikle lpg dönüşümüne karar vermenizi tebrik eder siizn için hayırlı olanını temmeni ederim..aracınıza lpg uygulamasında bir sıkıntı yok..gayet güzel de verim alırsınız..dünyanın en kaliteli 2 cihazı arasında kalmışsınız..her iki cihazda çok çok kaliteli ve kalitesinden ödün vermemiş cihazlardır..2 cihazında arkasında dev firmalar var..vialle nin temsa global..prinsin ise ipragaz aş dir..çalışma prensipleri birbirnden çok çok farklı her birininde kendine özgü çalışma prensipleri var..yan yana koyulduğunda ikisininde birbirne göre artı ve eksileri olabailir..ancak günümüz dünyasında en gelişmiş alternativ yakıt olarak lpg cihazlarıdır..

    vialle sıvı püskürtme: lpg yi sıvı halde emme manifolduna belirli bir bar basıncla enjektürler aracılığıyla pükürtmesi dir..tabiki dozajlarını elektronik ünite tarafından belirlenip sistemin çalışması sağlanmaktadır..
    genleşme tamamiyle yanma odasında olup aynı zamanda yanması sağlanmaktadır..yani sıvı haldeki gaz yanma odasında genleşir ve patlaması aynı anda gerçekleşir..viallenin bir diğer özeliği de bakım gerektirmemesi..bence bu yanlıştır..neticede sonradan monte edilen bu sistemin filitre ve temziliğinin olmayışı bile sistemin ekipmanlarının kontrolde olması lazımdır..özelikle kirli yakıta dayalı herhangi bir arıza baş göstermesi kaçınılmazdır..örnek bir demir taneciği lpg enjektür contasını zedelerse ve o enjektürün sağlıklı çalışma özeliğini yitirise o enjektür bakım gerektirmez ise direk değişimine gidilmelidir..firmalar kirli yakıttan ötürü doğan hiçbir arızayı kabullenmemekle beraber parça garanti dışı bırakılmaktadır..tabi bu benim kendi düşüncem..muhakakki vialle nin forumdaki teknik bişlgiye sağip arkadaşlarımız bu konuda bize yardımcı olacaklardır..vialle kalite olarak tarışılmaz bir sistem...ancak türkiyemizde ne kadar verimli tartışılır sanırım...vazla bilgiye sağip olmadığım için kabaca bir yorum yaptım..

    PRİNS VSİ: LPG( SIVILAŞTIRLMIŞ PETROL GAZI): VİALE HARİÇ DÜNYADAKİ BÜTÜN LPG CİHAZLARI SIVI HALDEKİ SIKIŞTIRLMIŞ GAZI EKİPMANLARIYLA GENLEŞTİRİP EMME MANİFOLDUNA GÖNDERİR..SIVI HALDEKİ GAZI BUHARLAŞTIRARAK YANICI ÖZELİĞİNİ ÖN PLANA CIKARARAK MOTORUN YAKITI DAHA KOLAY YAKMASI SAĞLANMIŞTIR..BÜTÜN SGİ (SEQUENTİAL GAZ İNJEKSİON SYSTEM) SİSTEMLER BU ŞEKİLDE ÇALIŞMAKTADIR..ANA TEMASI BUDUR..

    PRİNS VSİ: DÜNYADA SGİ SİTEMLERİNDE GELİŞMİŞ EN KALİTELİ KİTLERİN BAŞINDA GELİR..ÜSTÜN KALİTELİ MALZEME VE EKİPMANLARIYLA ARACA MONTE EDİLMESİYLE BENZİNLE BİRE BİR ÇALIŞMA ÖZELİĞİ SERGİLER..ÖZELİKLE TURBO KOMPRESÜR LONG SÜPER ŞARJ ARAÇLARDA TERCİH EDİLEN PRİNS VSİNİN ENJEKTÜRLERİ DÜNYANIN ÖNDE GELEN EJKETÜR ÜRETİCİSİ JAPON KEİHİN TARAFINDAN ÜRETİLMEKTEDİR..REGÜLARÜ MAP SENSÜRLERİ ISI SENSÜRLERİ ALMAN BOUSH TARAFINDAN İMAL EDİLMEKTEDİR..ELEKRONİK VALVE CARE( YAĞLAMA SİSTEMİ) SİSTEMİ DÜNYADA BİR İLK OLARAK PRİNS VSİ DE MEVCUTTUR..ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ(EKÜ) ARACIN EKÜSÜYLE BİREBİR ÇALIŞMAKLA BERABER BENZİN VERİSİNİ EN ÜSTÜN EŞKİLDE ALIP UYGULAR..BÜYLELİKLE ARACIN BENZİN SÜRÜŞ KEYFİ AYNI ŞEKİLDE LPGDEDE DEVAM EDER...


    İKİ CİHAZIN TEMEL YAPISI VE ÇALIŞMA PRENSİPLERİ BU ŞEKİLDE : KARA SİZİN..ANCAK A MARKASINIDA TAKARSANIZ B MARKASINIDA TAKARSANIZ ÇOK DÜZGÜN BİR USTADA MONTAJINIZI YAPTIRINIZ..ÇÜNKÜ CİHAZIN KALİTESİNİ MONTAJCI ÖN PLANA ÇIKARIR..AKSİ HALDE HİÇBİR RANDUMAN ALAMAZSINIZ..SİZE YARDIMIM DOKUNDUYSA NE MUTLU BANA...SİZİDE ÇEVRECİ YAKITA BEKLER SAYGILAR SUNARIM..

    DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.FAKAT BEN BİR YANLIŞI DÜZELTMEK İSTİYORUM VE EĞER BİLİNMİYORSA BU KONUDA EMİN KONUŞMANIN,DA YANLIŞ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM,ÇÜNKÜ OZAMAN İNSANLARA YANLIŞ AKTARIMLAR YAPIP FARKLI YORUMLARA NEDEN OLABİLİRİZ.

    viallenin bir diğer özeliği de bakım gerektirmemesi..bence bu yanlıştır..neticede sonradan monte edilen bu sistemin filitre ve temziliğinin olmayışı bile sistemin ekipmanlarının kontrolde olması lazımdır.

    ÜSTTEKİ YORUMUNUZA İSTİNADEN.
    VİALLE,DE FİLİTRE YOKTUR SÖZÜ KESİNLİKLE YANLIŞTIR.ESKİDEN,DE VARDI YİNE VAR.ESKİDEN DEPO İÇERSİNDE İDİ FİLTRE VE DEĞİŞİM GEREKTİRMİYORDU. ANCAK ŞUAN POMPANIN ÜZERİNE YANİ DIŞARIYA ÇIKARILDI YANİ FİLTRE VAR.ANCAK BU PERİYODİK OLARAK DEĞİŞMİYOR ANCAK ÇOK UZUN VADEDE SORUNLAR OLURSA ÇOK GEÇ DOLUM GİBİ OZAMAN DEĞİŞİM GEREKİYOR.
    UMARIM BU DÜZELTMEDEN SONRA DAHA FARKLI DÜŞÜNÜLEBİLİR.EN KISA ZAMANDA YENİ POMPA,NIN RESMİNİ SİZLERLE PAYLAŞACAĞIM FİLİTRE ZATEN NET OLARAK ORADAN GÖRÜLEBİLİR.
    HEM 141KW,LIK DEPO,DA HEMDE 210KW,LIK DEPODA,DA FİLTRE MEVCUTTUR.



     Subaru Outback 3.0 için Lpg Tavsiyeleriniz?




  • subaru cip kw prins lpg özsoy mühendislik lpgwww.lpgotogaz34.com prinsci olmak fark ister
  • devam etmemiş konu şimdi yeni prins sistemlerinde yağlı olanları cıkmış gazla birlikte yağda veriyor sisteme galiba soğutma için yada kayganlık için sizce yararı var mı bazı ustalar gereksiz diyor outback için bu arada düşündüğüm outback 2005 model 3,0 litre bazısıda sübab ayarları bozulmasın diye mutlaka lazım diyor bilen abilerimiz bize anlatsa acaba
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.