Şimdi Ara

SUBARU IMPREZA 1.5 AWD (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
10
Favori
50.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forum çok pasif galiba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yirthan kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarı ile yazayım.
    HIGH LOW Kolu
    arazide biliyorsunuz çok düşük süratlerde kullanma mecburiyetinde motorun üst devirlerinde çekiş gücünden yararlanmak çok zordur.
    kumlu, kaygan çamurlu vb yerlerden çıkmak, taşlar ve tümsekler üzerinden aşabilmek için üst devirin torkuna ihtiyaç vardır.
    Bu sistem son dişli oranını büyüterek daha yüksek devirlerde, arazide daha düşük süratlerde ilerlemeye izin veren mekanik tertibat.

    Takviyeli arazi viteside diye biliriz.. saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cstadem -- 15 Mart 2015; 14:10:51 >
  • cstadem kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Bende öyle tahmin ettim ama arkadaş bu araçlarda öyle bir şey olmadığını başka bir şey olabileceğini söylemişti..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Bende 2008-2010 arası bir impereza arayışına girdim bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,
    baska bir konu altında da sordum ama burası daha uygun sanırım.
    Birsey sormak istiyorum 1.5 Awd otomatik vitesin performansını detaylı bir sekilde anlatabilir misiniz?
    normal bir 2 çeker araba olsa 107 beygir cok fazla bisey beklenmez haliyle ama 4 çeker olduğu için gerçekten bunu hizlanmalarda da gösteriyor mu?mesela eski nesil 1.6 atmosferiklere (110hp) kiyasen nasil?
    Yokuş veya düz yol performansini değerlendirebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 ay önce 2008 1.5 awd otomatik aldım. Aracın hızlanması ve vites geçişlerini hissettirmemesi gayet iyi ancak yokuşlarda zorlanıyor diyebilirim. Ben alır almaz Memduh ustada prins marka LPG taktırdım. Azda olsa illaki LPG de aracın yokuş çekişi farkeder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sfenx66

    1 ay önce 2008 1.5 awd otomatik aldım. Aracın hızlanması ve vites geçişlerini hissettirmemesi gayet iyi ancak yokuşlarda zorlanıyor diyebilirim. Ben alır almaz Memduh ustada prins marka LPG taktırdım. Azda olsa illaki LPG de aracın yokuş çekişi farkeder.

    Cevap için teşekkürler hocam,
    Yokuşlarda zorlandığı konusunda daha önce de birkaç kişiden benzer yorumu duymuştum (tabi bu zorlanma 75-80 bg corsa,clio tıkanması gibi değildir heralde?)

    Bir de uzun yok konfor ve performansını soracaktım, 100-110 dan sonra milim milim mi artıyor hızı yoksa (arabada 2-3 kişi varken) yine de rahat hızlanıyor mu? Mesela 75 bg (veya civarı) 1.2 Hyundai i20 ile şehirler arası yol yaptık (Ankara-İzmir git gel 1200 km) araba şehir içinde ne kadar atikse uzun yolda da 120-130 dan sonra bir zorlanma ve istememe olayı oluyor (ki 1.2 motor için gayet normal hatta iyi bile).

    Yani kısaca şunu sormak ve öğrenmek istiyorum şehir içinde anladığım kadarıyla 25-30 krş arası yakıyor LPG ile ki bu yakıtta çok performans beklemeye gerek yok.
    Ancak uzun yolda da insan araba basınca gitsin istiyor 120-130 u zorlana zorlana görüyorsa bu maalesef bir eksi.

    Derdimi anlatabildim mi?




  • Yokuşta tıkanma oluyo ama sonuçta boxer motorun sesini artırırsanız sıkıntı olmuyo 😊 Uzun yolda 100 den sonra ne milim milim nede hızlı artıyo, ikisinin ortası. Ben daha önce accord 2.0 155 beygir kullanıyordum o yüzden bana biraz yavaş geliyo ama accorddan sonra genel itibariyle bu araçta sürüş keyfi veriyo. Çok performans beklentiniz olmasın. ayrıca LPG ile oldukça uyumlu ve ortalama 24-25 kuruş yakıyo. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada 2008 1.5 awd otomatik almayı planlıyorum yıllık kasko primini bilen var mı?
  • arkadaşlar skoda octavia 1.4 tsi aracımı, subaru impreza 1.5 awd elegance ile takas etmiş bulunuyorum.
    octavia dan eksik olduğu yanları.
    1 - performans. 1.4 tsi ile atmosferik 1.5 awd araç aynı şekilde hızlanmıyor. ama zaten bunu bilerek aldım.
    2 - yakıt sarfiyatı 1.5 lt ile2lt arası daha fazla. bu da öngörülerim arasında idi.
    imprezanın artıları
    1 - çok daha sessiz ve konforlu bir sürüşü var.
    2 - yol tutuşu bariz farklı. bunda awd nin ve arka süspansiyonunun çift salıncaklı olmasının farkı büyük.
    3- donanım olarak, daha dolu bir araç
    aracı aldıktan 2500 km sonra 90 000 bakımını yaptırdım. bakım için yine kendi skoda özel servisimdeki ustama gittim. parçaları birlikte aldık kendisi işçiliğini yaptı. buji(ngk), filtreler, yağ(5-30 , 4.2 lt) ve arka fren balataları, işçilik dahil 450 TL bakım ücreti çıktı.
    araca teleflex lpg bağlatmayı düşünüyorum, ama teleflex in geleceği ile ilgili soru işaretleri beni korkutuyor. siz değerli subaru kullanıcısı arkadaşlarım, motor arıza ışığını yakmayacak, sorun çıkarmayacak bir kit ve anakara da lpg ustası tavsiye edermisiniz. (fiyatı da mümkünse ucuz olsun). teşekkürler.




  • Çorum da özencler Otogaz var internetten yorumlara bakıp Tlf lada bilgi alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende de 2007 model 1.5 awd otomatik impreza var. öncelikle yakıt tüketimini çok beğendim. 1 litre lpg gazı ile uzun yolda 11. 8 km yol gidiyor. bu deneme araçta 4 kişi varken ve ortalama 120 km hız ile giderken denendi. hızlanmasına gelince de 120 km den 140 km ve daha yukarılara çok rahatça tırmanabiliyor. otobanda 180 km hıza kadar çıktım. aracın devri yaklaşık 4500 ile 5000 devir/dakika seviyesindeydi. arabada 220 km lik hız sınırına zorlanmadan çıkabileceğine eminim. çünkü devir saati 6500 den sonra redline a giriyor. vites geçişlerini kesinlikle hissettirmiyor. ayrıca seri hızlanma için gaz pedalını dibine kadar bastığımda araç duruma göre iki vites birden geri çekip, devir saatini 6500 e kadar yükseltip ondan sonra vites atıyor. o andaki hızlanması çok iyi. ayrıca vites kolunun yanındaki seçenek tuşu da çok işe yarıyor. yaklaşık 35 derecelik eğimde hold tuşuna bastığımız zaman araç kesinlikle geri kaçırmıyor. ayrıca araçta çekiş kontrol sistemi var. şöyle ki; araç normal sakin kullanımda önden çekiş gidiyor. ani hızlanma, arka tarafın kayması ve hold tuşuna basılması durumunda full dört çekere geçiyor. ilk kalkışta birçok defa patinaj yaptırmaya çalıştım. patinaj kesinlikle yapmadı. özellikle mıcırlı ve ıslak zeminde dönüş sırasında özellikle gaza yüklenip aracı kaydırmaya çalıştım. kesinlikle kaymıyor. kışın kar yağmasını bekliyorum artık. kesinlikle drift yapmıyor. ekteki videoyu izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. hiç düşünmeden bir subaru sahibi olmanızı tavsiye ederim.

    SubaruVideosyoutube
    MSN-Cars Hatchback Challenge Subaru, Golf BMW and Audi A4 at Rockingham
    https://www.youtube.com/watch?v=N2rs6tLmlL8




  • 2008 Subaru Impreza 1.5 AWD aracımı satmayı düşünüyorum. Araç 80bin kmde, benzinli. Sedef beyazı. Boya yok. Bir kaç çizik ile vuruklar var. Araç 34 plaka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamkanelk

    arkadaşlar bende de 2007 model 1.5 awd otomatik impreza var. öncelikle yakıt tüketimini çok beğendim. 1 litre lpg gazı ile uzun yolda 11. 8 km yol gidiyor. bu deneme araçta 4 kişi varken ve ortalama 120 km hız ile giderken denendi. hızlanmasına gelince de 120 km den 140 km ve daha yukarılara çok rahatça tırmanabiliyor. otobanda 180 km hıza kadar çıktım. aracın devri yaklaşık 4500 ile 5000 devir/dakika seviyesindeydi. arabada 220 km lik hız sınırına zorlanmadan çıkabileceğine eminim. çünkü devir saati 6500 den sonra redline a giriyor. vites geçişlerini kesinlikle hissettirmiyor. ayrıca seri hızlanma için gaz pedalını dibine kadar bastığımda araç duruma göre iki vites birden geri çekip, devir saatini 6500 e kadar yükseltip ondan sonra vites atıyor. o andaki hızlanması çok iyi. ayrıca vites kolunun yanındaki seçenek tuşu da çok işe yarıyor. yaklaşık 35 derecelik eğimde hold tuşuna bastığımız zaman araç kesinlikle geri kaçırmıyor. ayrıca araçta çekiş kontrol sistemi var. şöyle ki; araç normal sakin kullanımda önden çekiş gidiyor. ani hızlanma, arka tarafın kayması ve hold tuşuna basılması durumunda full dört çekere geçiyor. ilk kalkışta birçok defa patinaj yaptırmaya çalıştım. patinaj kesinlikle yapmadı. özellikle mıcırlı ve ıslak zeminde dönüş sırasında özellikle gaza yüklenip aracı kaydırmaya çalıştım. kesinlikle kaymıyor. kışın kar yağmasını bekliyorum artık. kesinlikle drift yapmıyor. ekteki videoyu izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. hiç düşünmeden bir subaru sahibi olmanızı tavsiye ederim.

    https://www.youtube.com/watch?v=N2rs6tLmlL8

    aracınız hiçbir zaman tam önden çekiş olmaz..subarunun onu diğer tüm araçlardan ayıran özelliğidir bu...subarular devamlı 4 çeker olup ön ve arka teker oranları değişiyor sadece..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stanford

    2008 Subaru Impreza 1.5 AWD aracımı satmayı düşünüyorum. Araç 80bin kmde, benzinli. Sedef beyazı. Boya yok. Bir kaç çizik ile vuruklar var. Araç 34 plaka.

    hasar ve hasar kaydı ne durumda
    bir de otomatik mi araç manuel mi?
    fiyat ne düşünüyorsunuz?
  • Ben de 4 aydır Impreza 1.5 AWD Otomatik Vites şampanya köpüğü renk araç sahibi olarak yorumlarımı yazayım. Objektif görüşlerim olup abartma veya gömme gibi bir amaçla yazılmıyor. İnternette bulabileceğiniz en detaylı ve dürüst inceleme olacaktır sanıyorum.

    Artılar +

    Araç 35-38 bin TL civarı satılıyor. Öncelikle bu fiyata bu araç kesinlikle çok iyi. Hemde otomatik :)
    AWD sistemi herkesin dilinde fakat hakikaten "4 çeker ne işe yarayacak sanki her gün tepe,dere gitmiyoruz" diyen birisi olarak , en basitinden kırmızı ışıktan sonra patinajsız kalkması , kışın yarattığı güven duygusu ve yaz-kış fark etmeksizin özellikle uzun yolda giderken ki yol tutuşu fark ediyor.
    Motor sesi güzel. Rahatlıkla 6 bin devirlere çıkabiliyor.
    LPG uyumlu fakat dikkat edilmesi gereken şey iyi bir lpg sistemi takılması. Bu tüm araçlar için geçerli fakat kötü lpg sistemi subaplara zarar veriyor. (romano , atiker gold , prince önerilmekte)
    İç konsol çok şık. 2008 model olmasına rağmen gayet modern görünümlü.
    Donanım olarak gayet tatmin etmesi (koltuk ısıtma , hız sabitleme , silecek ısıtma , otomatik ayna kapatma vb.)
    Otomatik vites gayet iyi. Tam otomatik olup , spor moduna alıp manuel kullanılabilir. Tam Otomatik Tork Konvertör olarak geçen en sorunsuz olarak bilinen fakat sürerken bir dsg ,cvt gibi kusursuz vites atışları olmayan kaliteli bir vites kutusudur.


    Eksiler -

    Benim en zayıf bulduğum yönü Direksiyon. Hem biraz büyük hem rahat kullanım sunmuyor. Bir önce fabia aracım vardı ve akıyordu :)
    İkinci en büyük zayıflığı Yokuş meselesi. Fakat onu aşağıda daha detaylı açıklayacağım. Tam olarak bir eksi değil.
    Frenler. Çok daha iyi olabilirmiş. Herhangi bir sıkıntı yaratmıyor fakat 10/7 veririm. Çözümsüz değil disk-balata değiştirirken biraz daha fazla verip iyisini almak.
    Bagaj daha büyük olabilirmiş. Kullanım alanı biraz küçük. İyi yerleştirmek gerekiyor bir şeyler koyarken (2 büyük bagaj ve 1 orta çanta veya 1 bebek arabası + 1 büyük çanta koyulabiliyor).


    Yokuş Meselesi

    Arkadaşlar şimdi kimsenin bahsetmediği bir şey var. Araç net olarak 1490kg. Yani neredeyse piyasadaki jip araçları kadar ağır. Bunun sebebi şasi kalitesi , otomatik vitesli ise tork konvertör , 4 çeker sistemi ve boxer motorun büyüklüğüdür. Şimdi bu maddeler aracı güvenli yapan fakat yavaşlatan unsurlar.

    Araç bildiğiniz gibi 1.5 motor 110 beygir. Bu ağırlık bu araca fazla geliyor. Düz yolda sorun yok fakat eğer yokuşu çıkarken yavaş geldiyseniz araç yığılıyor. Bu dediğim tabii dikmen , cevizlidere gibi eğimli yokuşlar !!

    Uzun yolda ise üsttekileri unutun. Ortalama 110-120km hızla giderken araç farklı bir kimliğe bürünüyor ve çok zevk veriyor. Kolay kolay devir düşmüyor ve ağırlığın verdiği etkiyle yollarda süzülüyor.

    Bonus : Impreza Alırken Dikkat Edilecekler !

     SUBARU IMPREZA 1.5 AWD

    Boya takıntısını tüm araçlarda öncelikle bir unutun !
    Daha sonra almadan önce bilgisayarlı test denen (compu test) 50 lira verilerek saçma sapan testlere sokmayın. Subaru servisleri hemen hemen her ilde var. Gidin aynı paraya ustaya götürün. Deneme sürüşü yapsın. Bu tüm araçlar için geçerli.
    Impreza ilanlarına bakarken tüm araçlar sanki full paket gibi yazılıyor ama değil ! Bunu anlamak için : Direksiyonun iki tarafında da kumanda olması lazım (radyo ve cruise control için). Sis farları olması lazım , otomatik ayna kapatma olması lazım , koltuk ısıtması olması lazım. Bunlar yok ise full değildir !
    LPG sistemi önemli hangi marka , ne zaman takılmış bakım yapılmış mı gibi sorular lütfen sorun. Tatmin olun.
    Aracı kendiniz bir sürün. Sürerken 1 ve 2. viteslerde yüksek devirlere bir bakın. Motor sesi hoş gelmesi gerek eğer tuhaf bir ses veya durum sezerseniz soru sorun.


    Bu üsttekileri kendinize göre değerlendirin. Herkesin alma amacı farklı olabiliyor. Hız isteyebilir , kalite isteyebilir , güvenlik isteyebilir. Ona göre değerlendirin. Fakat Subaru ön yargısını yıkın Impreza,XV veya Forester deneyin. Pişman olmazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkani06 -- 28 Aralık 2016; 11:11:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: janti1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: stanford

    2008 Subaru Impreza 1.5 AWD aracımı satmayı düşünüyorum. Araç 80bin kmde, benzinli. Sedef beyazı. Boya yok. Bir kaç çizik ile vuruklar var. Araç 34 plaka.

    hasar ve hasar kaydı ne durumda
    bir de otomatik mi araç manuel mi?
    fiyat ne düşünüyorsunuz?

    Mesajı geç gördüm. Araç satıldı. Araçta hasar/boya yoktu. Otomatikti.
  • stanford S kullanıcısına yanıt
    kaça sattınız?
  • 38bin
  • şu sıralar subarulara bakıyorum fakat işte servis ve bakım maliyetleri, parça bulamama gibi konular kafamı karıştırıyor. Yoksa tam istediğim araç aslında, fakat bulunduğum konumda boxer motora bakım yapacak pek fazla eleman tanımıyorum :D
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.