Şimdi Ara

Subapları Değiştirdim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
7.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu araçlarda subap ayarı varmı.
    Bazıları var diyor bazıları yok cruze araçlarda ki subaplar yağlı sistem otomatik yapar ayarı diyor.
    Bir özel servis ile görüştüm. Onlar ise giriş ve çıkış şimleri farklı olmalı girişler 025 çıkışlar 0.35
    Olmalı diyor bu konuda ne düşünüyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutperest

    Arkadaşlar bu araçlarda subap ayarı varmı.
    Bazıları var diyor bazıları yok cruze araçlarda ki subaplar yağlı sistem otomatik yapar ayarı diyor.
    Bir özel servis ile görüştüm. Onlar ise giriş ve çıkış şimleri farklı olmalı girişler 025 çıkışlar 0.35
    Olmalı diyor bu konuda ne düşünüyorsunuz


    LKR, LUD, LDE ve 2H0 motor koduna sahip olan cruze larda her 150.000 km'de / 10 yılda bir subap boşluğu kontrolü gerekirse ayarının yapılması gerektiği araç kullanım kitapçığında yazıyor. Diğer motorlara (1.4 turbo gibi)sahip cruze larda subap ayarı yok. Aracınızın motor kodunu biliyorsanız karşılaştırabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutperest

    Arkadaşlar bu araçlarda subap ayarı varmı.
    Bazıları var diyor bazıları yok cruze araçlarda ki subaplar yağlı sistem otomatik yapar ayarı diyor.
    Bir özel servis ile görüştüm. Onlar ise giriş ve çıkış şimleri farklı olmalı girişler 025 çıkışlar 0.35
    Olmalı diyor bu konuda ne düşünüyorsunuz


    LKR, LUD, LDE ve 2H0 motor koduna sahip olan cruze larda her 150.000 km'de / 10 yılda bir subap boşluğu kontrolü gerekirse ayarının yapılması gerektiği araç kullanım kitapçığında yazıyor. Diğer motorlara (1.4 turbo gibi)sahip cruze larda subap ayarı yok. Aracınızın motor kodunu biliyorsanız karşılaştırabilirsiniz.



    eyvallah sağol




  • Aracınız 1.6 mı hocam ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnızlığa sarılmak

    Aracınız 1.6 mı hocam ?

    Benim aracım 1.6
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SİLENTHATE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnızlığa sarılmak

    Aracınız 1.6 mı hocam ?

    Benim aracım 1.6

    Hocam subaplri nerede kaça degstrdiniz birde triger kaç bin km de degisiyor aciklayabilir misiniz bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnızlığa sarılmak


    quote:

    Orijinalden alıntı: SİLENTHATE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnızlığa sarılmak

    Aracınız 1.6 mı hocam ?

    Benim aracım 1.6

    Hocam subaplri nerede kaça degstrdiniz birde triger kaç bin km de degisiyor aciklayabilir misiniz bana

    Hocam ben komple yedek parçayı kendim aldım net ten supsan marka subap aldım takım conta vs...

    usta olarak oto sanayi de çok güvendiğim bir usta (arkadaşıma) yaptırdım tüm işlemleri bizzat takip ettim hatta yardımcı oldum.
    subap alıştırma işini rektefiyeciler yaptı zaten araç ecotech motor opel araçlardada var ustalar gayet iyi biliyor bu araçları.
    bana maliyeti 700 tl geçmedi diyebilirim.

    triger ise 120.000 km kadar istemez bence tabi biraz da göreceli durum servisler 60.000
    80.000 diyenler var.

    bu forumda okumuştum 120.000 km olduğunu




  • Onemli bir guncelleme yapayim:

    Subaplari 100 binde supsan ile degistirmistik. Aracimi dun 196 binde sattim. Ilana koyunca bi cevre yoluna cikip denedim, 190 i rahat gordu arac. 100 bindeki degisimden once arac 165 i zor goruyordu.

    Demem o ki celik subabi da orijinal subabi da ayni km boyunca kullanip denemis biri olarak celik subaptan daha cok memnun kaldim. Eger satmayacak olsaydim en az 50 bin km daha degistirmezdim. Soguk motor teklemeleri de yasamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uykr

    Onemli bir guncelleme yapayim:

    Subaplari 100 binde supsan ile degistirmistik. Aracimi dun 196 binde sattim. Ilana koyunca bi cevre yoluna cikip denedim, 190 i rahat gordu arac. 100 bindeki degisimden once arac 165 i zor goruyordu.

    Demem o ki celik subabi da orijinal subabi da ayni km boyunca kullanip denemis biri olarak celik subaptan daha cok memnun kaldim. Eger satmayacak olsaydim en az 50 bin km daha degistirmezdim. Soguk motor teklemeleri de yasamadim.
    Konuyu iyi bulmuşsunuz hocam bilgilendirme için teşekkür ederiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • farukkk kullanıcısına yanıt
    Belki birilerine faydali olur diye dusundum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uykr

    Onemli bir guncelleme yapayim:

    Subaplari 100 binde supsan ile degistirmistik. Aracimi dun 196 binde sattim. Ilana koyunca bi cevre yoluna cikip denedim, 190 i rahat gordu arac. 100 bindeki degisimden once arac 165 i zor goruyordu.

    Demem o ki celik subabi da orijinal subabi da ayni km boyunca kullanip denemis biri olarak celik subaptan daha cok memnun kaldim. Eger satmayacak olsaydim en az 50 bin km daha degistirmezdim. Soguk motor teklemeleri de yasamadim.
    Hocam bu 100.000 km boyunca başka bir masraf açmadı mı? Özellikle egzantrik dişlileri ve selenoid valfleri mesela?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetrovaFire

    Hocam bu 100.000 km boyunca başka bir masraf açmadı mı? Özellikle egzantrik dişlileri ve selenoid valfleri mesela?

    Alıntıları Göster
    Egzantrik disli ve sensorleri 50 binde garantiden degisti. Direksiyon simidi 15 binde renk degisimi baslangicindan degisti. Hoparlorlerim garantiden degisti. Dikiz aynam garantiden degisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.