Şimdi Ara

ŞUANA KADAR ALDIĞINIZ EN İYİ TTNET İKNA KAMPANYALARI (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.041
Cevap
81
Favori
212.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • A.J. Pacino kullanıcısına yanıt
    Size tavsiyem altyapınızda vdsl varsa türknet bende 2 yıl olacak ttnet den geçtim artık hayatta başka iss kullanmam altyapın vdsl ise 35 mbps , yapa altyapısında iseniz 100 mbps ye kadar destekleyen en yüksek download ve upload hızı veriyorlar kota yok yaninda ev telefonu hattıda tanımlıyorlar 1000 dk heryöne görüşme herşey dahil 65 tl ve taahhütsüz 2 yıl mahkum olmuyorsun kullanmaya.

    Suan davet kodu ile başvurularda 1 ay ücretsiz kullanım hakkı veriyor .

    Davet kodu:VLJ12QJ23OGO

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ev telefonunu kapatıp yalın internete geçicem önerdiğiniz veya kullandığınız paketler hakkında bilgi verebilir misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erocan27

    Size tavsiyem altyapınızda vdsl varsa türknet bende 2 yıl olacak ttnet den geçtim artık hayatta başka iss kullanmam altyapın vdsl ise 35 mbps , yapa altyapısında iseniz 100 mbps ye kadar destekleyen en yüksek download ve upload hızı veriyorlar kota yok yaninda ev telefonu hattıda tanımlıyorlar 1000 dk heryöne görüşme herşey dahil 65 tl ve taahhütsüz 2 yıl mahkum olmuyorsun kullanmaya.

    Suan davet kodu ile başvurularda 1 ay ücretsiz kullanım hakkı veriyor .

    Davet kodu:VLJ12QJ23OGO
    Sizse ev telefonunuzu kapatmak yerine türkneti bir değerlendirin derim piyasa fiyatlarina göre telefon hatti bedavaya geliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taahüdüm bittiya geçen ay kaçkere aradılar kabul etmedim bugün yine başladılar babamı aramışlar babamda hiç anlamadıgı için bana yönlendirmiş yani benimle konuşacaklar okeylersem babam onay verecek bende düşünmem lazım dedim yarın tekrar arayacaklar
    önerdikleri paket aynı ben şuan 8 mbit netlimitsiz kullanıyorum yıllardır kullandıgım paket hiç degiştirmedim hep bu paket üstünden indirimli kullandım şimdide dedim paket degişikligi yapmak istemiyorum onlarda bana altyapı yenilendi neden daha hızlı internet kullanmak istemiyorsunuz diyorlar iyide tahüdüm bitince senin verdigin pakere en az 115 tl ödeyecem şuan 8 mbit netlimitsiz 83 tl felan herneyse bana önerdikleri şunlar

    16 mbit hız 150 akn bunu geçinde hızım 8 mbit düşecekmiş 66 tl bende dedim neden bukadar çok başlarına 50-55 tl gibi güzel teklifler sunuyorsunuz sonrada şunu söyledi 16 mbit hız 100 akn geçince hızım 5 mbit düşecekmiş 60 tl sizce verdikleri teklif nasıl kabul etmelimiyim

    benim korkum şu ben şuan taahüdüm olmasa bile ttnetin sınırsız olan en düşük ücretli paketi 8 mbit netlimitsizi kullanıyorum diyelim ki başka pakete geçtim 24 ay sonra tahüdüm bitti bana teklif sunmadılar 83 tl bile şuan çok gelirken 115yada 120 tl bana çok ağır gelir

    sizce sundukları 60 tl lik paketi kabul edeyim mi yoksa biraz daha mı düşüneyim




  • berrakk B kullanıcısına yanıt
    Alt yapı yenilendi deyip 16 mbps hız mi sunuyorlar.



    Şu an yeni abonelere 35 mbps hız yalin yani her şey dahil 67 lira.



    Kotayı geçince de hız 16 mbps ye düşüyor



    Eger sabit telefon kullanmiyorsan netspeed e geçebilirsin. Hattını hiç iptal ettirmeden taşıyorlar kesinti olmuyor.



    Illa türk Telekom olsun diyorsan da 35 mbps hız ve fiyat olarak uygun. En uygun fiyatı da müdürlüğe gidip iptal dilekçesi doldurdugunda alıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hmpk H kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom olması şart mı



    Netspeed şu an en iyi fiyatı veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    sabit telefon kullanıyorum anca müdürlüge gidersen en uygun fiyatı alırım oda en fazla 5-10 tl daha indirimli olur belki içinde sabit telefon ücretide dahil 60 tl sizce nasıl
  • berrakk B kullanıcısına yanıt
    Tavsiyem şu sitedeki tarifeleri incele.



    Tüm paketler kısmına bak



    Oradaki paketler sabit telefon dahil ücretler.



    Ona göre müdürlükten fiyat al. Pahalı verirlerse o tarifelere göre iptal dilekçesi doldur.



    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/Sayfalar/fiber-hizli-net-kampanya.aspx



    Buradaki siteden hızin kaç mbps destekliyor bak.



    www.extranet.com.tr/altyapi



    Benim önerim 35 mbps 50 gb akn li tarife 67 lira olan.

    Ama 24 mbps 35 gb akn li tarife ye de geçebilirsin 60 lira o da



    35 mbps nin hızı kotayi aşınca 16 mbps ye düşer.

    24 mbps nin hızı kotayi aşınca 8 mbps ye düşer



    He bir de alt yapım destekliyor ve benim için sorun değil diyorsan 100 mbps 50 gb kotali tarife var. 83 lira. Onunda hızı 24 mbps ye düşüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beni şimdi aradılar, normalde taahhüdüm ağustosta bitiyor, 1 temmuzda zam gelecek sözleşme yenilememiz lazım diyorlar, yenilezsem, temmuz ve ağustosta zamlı fiyattan ödeyecek mişim, böyle birşey var mı arkadaşlar?
  • 50 mb 200 gb için teklif alan oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • songeneralll kullanıcısına yanıt
    Taahhüt bitene kadar aynı fiyattan ücretlendirilirsin.



    1 lira bile fazla alamazlar.



    Taahhüt bittikten sonra da sana vereceği teklifler hoşuna gitmezse başka sağlayıcıya geçersin



    En uygun teklifi de iptal dilekçesi yazdığın zaman veriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carter kullanıcısına yanıt
    Ne kadar teklif verdiler.



    Ev telefonu varsa o da dahil ne kadara geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16 mbit kullanıyorum temmuzda bitecek de sizce hız artırımı teklif ederler mi 95 destekliyor bina.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erocan27 kullanıcısına yanıt
    burası davet kodu paylaşım yeri değil.İlla birilerine Türkneti anlatıcaksan da Müşteri hizmetleri olmadığını,bir sorunda muhatabının olmadığını da yazsaydın iyiydi.
  • Hocam ben tavsiye ediyorum ttnet den illallah edip alternetif arayan arkadaslara bilgi vermek amaçlı.

    muhatttap yok diyorsunuz teknolojiyi kullanmayı bilmiyorsanız bu turknetin suçu değil.

    Diğer bütün iss lerde sorun problem ve şikayetler herzaman var.



    online işlemlerden hertürlü sorun için kayit olusturulabiliyor ve temsilciler bu kayitlar üzerinden gerekli işlemleri yapiyor gerektiğinde sizi arayıp bilgi veriyor.



    Farz edelimki aradığınız diğer iss lerdeki gibi temsilci ile görüşüyorsunuz onun görevide yaptigi işde sizin sorununuzu çözmek olmuyor sadece kayit oluşturmak ve sorunu ilgili birime aktarmak ötesinde zaten o temsilcilerde birşey yapamadığı için sizi sinir ediyor diger iss lerde olan arkadaslarda bunu bilir yani o görüşme anında sorunun çözüldüğünü gören yokdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erocan27 kullanıcısına yanıt
    Yaşadım bir sorun arıza kaydı oluşturuldu. Ancak 2 iş gününde size döneceğiz dendi 10 gün sonra dönülmesi kapımda Telekom ekibi belirdi onlar çözdü sorunumu ama zaten iptal ettirmek için başvurmuştum. Teknoloji diyorsunuz teknoloji kullanmayı biliyorum Twitter ve burası ile yazıştım ama bir mesaj atıyorsun karşı taraf yoğunluktan vs 2-3 saat sonra yazıyor(Twitter 5-6 saat bile oluyor). Teknoloji buysa ne güzel sana

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3-4 defa twitter dan bende yazdım bazı sorun yaşayan arkadaşlar için ama 10 dk civarı geri dönüş sağlayıp çok ilgileniyorlar.
  • erocan27 kullanıcısına yanıt
    Şuan gerçekten kendi sağlayıcın diye övüyorsun, pek bir şey yapamadığın belli. Herkes söylüyor teknik destek konusunda muhatap bulamıyorsun diye. Twitter'dan tek yazdıkları arkadaşlarımız ilgileniyor. Yeni müşteri alırken türknette ilgi 100 müşterisi olunca muhatap bulamadığından 0

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Her iss de olduğu gibi mennun olanda var olmayanda var sanada hak veriyorum çünkü altyapı kalitesi iç tesisatın durumu bölgenin durumu v.s çok etken var sorun yaşanması ve çözülmesi kapsaminda.

    Ama genel sorunlar büyük bir sorun olmadıkça 1-2 günde takip edilip çözülüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erocan27 kullanıcısına yanıt
    10 günde çözdükleri sorun Adsl port taktırıp sistemi Adsl almaları. Nedeni de vdsl vericez diyip, vdsl port olmadığını Telekom ekiplerinden öğrenmem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.