Şimdi Ara

Strife oynayan var mı? nasıldır analatabilr mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar sorum başlıkta belli.bu oyun nedir nasıldır.diğer mobalardan farkları nelerdir ?



    _____________________________
    Tek bir saat bir gün gibi, tek bir gün bir yıl gibi göründüğünde yüzyılları nasıl ölçersin?
    Sıcak düşler terk ederlerken yüreğimizi, ormanda yolunu kaybetmiş iki yabancının arafları, korkuları, düşleri ve umutları kesiştiğinde her şey çok daha farklı bir hal aldı
  • oldukça keyifli 7 kişi başladık diğer mobalardan pek farkı yok oyundaki karakter sayısı şuanda kısıtlı olsada zevk veriyor. oyuna başlarken pet seçiyorsun belkide en büyük farkı budur . bütün mobalardan birşeyler katmışlar oyuna Türk oyuncu sayısı oldukça az
    _____________________________
  • isteyen ekleyebilir nick badchucky
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Smite oynayan var mı ?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.