Şimdi Ara

Stranded Deep [v0.10.H2] [Son Güncelleme 24.02.2016] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
88
Cevap
7
Favori
18.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bildiğin cast away işte. Uçakla giderken uçak düşüyo sonra bi adaya geliyosun ama adalar küçük birsürü ada. Adalarda ağaçları kesip odun yapıyosun taş toplayıp axe yapıyosun. Küçük ağaçlar var ondan ip yapıyosun. Sonra çekiç yapıyosun avlanmak için uzun sopa yapıyosun. Balık avlıyon yengeç avlıyon ateş yakıp onları pişiriyosun. Su için coconut var onu deliyosun patates var. Ev yapıyosun survivordaki gibi yatak yapıyon sal yapabiliyon. Batık gemiler var dalıp eşya bulabiliyon. Güzel oyun ama işte yapımcılar dandik olunca çok fazla atraksiyon yok yani.
  • Ben ev yaptım öyle başkada birşey yapmadım eğlenceli de eksik çok işte...
     Stranded Deep [v0.10.H2] [Son Güncelleme 24.02.2016] Stranded Deep [v0.10.H2] [Son Güncelleme 24.02.2016]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eufloria

    Ben ev yaptım öyle başkada birşey yapmadım eğlenceli de eksik çok işte...
     Stranded Deep [v0.10.H2] [Son Güncelleme 24.02.2016] Stranded Deep [v0.10.H2] [Son Güncelleme 24.02.2016]

    Yaşarım ben burda




  • Oyun henüz olmamış, çok eksiği var. Paraya ihtiyaçları olduğundan erken çıkarmışlar sanki. Bir saat içinde oyunda yapılabişecek herşeyi yapabiliyorsunuz. Crafring çok zayıf, ilkel silahlar, barınak ve sal yapabiliyorsunuz sadece. Pusula, zıpkın falan kutulardan hazır halde çıkıyor bence bunların yapımını oyuncuya bırakmalıydılar. Özet olarak; daha çok eksiği var oyunun. İleride craftingi geliştireceklerdir mutlaka ama şu anda 24 tl verilecek bir oyun değil 30 tl ue H1z1 varken.

    Bu arada bazı kıyıya vurmuş teknelerin güvertesinden kapağını açıp içine girebiliyorsunuz ama çıkamıyorsunuz ona dikkat edin, girmeden save edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harold -- 30 Ocak 2015; 19:14:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1OO1

    Güncelleme bekliyoruz

    Çok uğraştım ve sonunda
     Stranded Deep [v0.10.H2] [Son Güncelleme 24.02.2016] Stranded Deep [v0.10.H2] [Son Güncelleme 24.02.2016]




  • 0.02 Güncellemesi geldi..

    0.02 CHANGE LOG

    Bug Fixes
    Key Bindings – Removed secondary key bindings which was interfering with AZERTY keyboard users.
    Menus – Fixed Audio Settings volume not applying when changed in-game.
    Menus – Fixed Mouse Sensitivity settings not applying when changed in-game.
    Menus – Fixed Input Menu’s scroll window position.
    Inventory – Adjusted force when dropping items.
    Intro – Disabled dropping functionality for tutorial items to avoid confusion.
    Crafting – Fixed a bug where splitting an object with the dragging mechanic could stall the crafting system.
    Crafting – Fixed the possibility of saving mid-craft/build and reloading with the ghost item stuck on-screen.
    Cooking – Fixed cookable item’s display name “Cooking” status spamming on every reload. Note: any previously saved cookables will still display as “Cooked Cooked Cooked", etc.
    Divers Slate - Fixed the Divers Slate holding position.
    Coconuts – Adjusted the coconut spawn amount.
    Coconuts – Coconuts viewing distance increased.
    Coconuts – Fixed a bug where you couldn't crack a coconut on another island.
    Fire Spit – Fixed a bug where if your inventory was full when picking something off the spit and then you made room and tried again, the item would not remove from the spit.
    Bed – Is now a normal craftable item. You can now drag it around into your home.
    Raft Motor – Fixed raft motor rotating further down with each reload.
    Raft Motor – Fixed various bugs with durability and speed.
    Raft Motor – Now has a fuel gauge.
    Airtank – Fixed infinite Airtank.
    Various – Fixed various item display names (goggles, flippers, martini, etc).
    Various – Fixed flying with dragging objects.
    Shadows– Fixed all construction objects that weren't displaying shadows.
    Harvestable Plants – Adjusted regrowth time.
    Bucket – Adjusted tipping angle, cooking time and fixed various cooking bugs.
    Lantern – Fixed a lighting bug with the lantern’s LOD and lighting masks.
    Watch – Minor rendering optimization and moved closer for easier reading.
    Land Sharks and Land Whales – Fixed.
    Sharks – Adjusted spawn amount.
    Sharks – Improved AI. Different shark species will flee from more dominant species. More aggressive in general.
    Sharks – Improved AI. Adjusted curiosity; Sharks tracking velocity increased. More aggressive stalking behavior.
    Sharks – Improved AI. Species are now more dependent on height, i.e: Great Whites will lurk below, Tiger sharks will roam on the surface.
    Sharks – Fixed a large bug with the sharks biomes.
    Sharks – More intense and aggressive attacking player animations,.
    Crabs – Adjusted the crab population amount.
    Crabs – Adjusted crab calories vs. coconut calories.
    Crabs – Adjusted cooking time.
    Fish – Fixed incorrect starting biomes. Fish species should now be correct for the current biome.
    Fish – Improvements and fixed a large bug with the fish system’s bounds checking.
    Audio – Higher bitrate rain sound.
    Audio – Adjusted Paddle sound.
    Audio – New drowning sound clip.
    Loot – Fixed duplicate loot items.
    Shipwrecks – Boat of doom no longer spawns on the shore.

    New Content
    Menus – You can now choose to display temperature in Celsius or Fahrenheit.
    Temperature System – Stranded Deep now has a completely new temperature system running in the background. It’s based off real world values for the Pacific region. It takes the time, day, month, year and humidity into account when calculating the current temperature and apparent temperature (how hot it feels). The ocean temperature falls off with depth based on real-world values that have been scaled to the game world. This system is still fairly fresh and will be incorporated more fully with your statistics in a future update (taking into account your exertion, whether you’re in shade, wet, etc).
    Inventory – The inventory now displays the property of the first item in a slots stack, i.e: health, durability, servings, etc. (Please note there’s a lot of different attributes for items so it’s possible some might not prioritize the right attribute).
    Turtle – New creature!
    Sting Ray – New creature!
    Blacktip Reef Shark – New creature!
    Lion Fish – New creature!
    Fish – New creature! Clown Trigger Fish.
    Shipwrecks – New shipwrecks! Plane and ship bow.
    Door – New buildable item! You can now construct a door for your home, similar to a wall.
    Cloth – New item! You can now find cloth. This item is very much a placeholder and will be generally improved and integrated into more crafting combinations in the future.
    Crude Bandage – New item! You can now craft a Crude Bandage.




  • The Long Dark'taki gibi Türkçe çalışmasını yapacak kimse yok mu? Atolyeden yükleriz güzel olur. Türkçe olması daha bir çekici gelecektir.
  • myres kullanıcısına yanıt
    Oyunda dialog falan yokki çok gerekmiyor türkçe bence.
  • Güncellemeden sonra memnun kalan var mı ?
  • Oyunu bugün indirdim pembe ekranda kalıyor yardımcı olabilir misiniz?
  • şuan evi kurup motorlu botunu yaptıktan sonra ve de pusulayı bulduktan sonra fazla yapıcak bişi kalmıyor.Kafama göre takılıyorum ama sıkılıyorsun bir süre sonra hep aynı şeyler olduğu için.Şahsen şuan the forest daha sürükleyici sürekli yeni yerlere gitme isteği,adadaki gerilim yaratan yerliler vs. Keşke daha hazırlıklı çıksaymış oyun daha bol içerikle ama tabi erken erişim olduğu için normaldir belki ama bu durumda the forest daha çok oyuna bağlıyor diyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackLead

    şuan evi kurup motorlu botunu yaptıktan sonra ve de pusulayı bulduktan sonra fazla yapıcak bişi kalmıyor.Kafama göre takılıyorum ama sıkılıyorsun bir süre sonra hep aynı şeyler olduğu için.Şahsen şuan the forest daha sürükleyici sürekli yeni yerlere gitme isteği,adadaki gerilim yaratan yerliler vs. Keşke daha hazırlıklı çıksaymış oyun daha bol içerikle ama tabi erken erişim olduğu için normaldir belki ama bu durumda the forest daha çok oyuna bağlıyor diyebilirim.

    The Forest'in 13 adet güncelleme aldığını es geçmeyelim. Bu daha 2.güncellemesini yeni aldı adam olacaktır ileride.. Bu oyununda olayı köpek balıkları sanırım hala üzerinde çalışılıyor..

    Benim kafama takılanlarda ciddi derecede animasyon eksikliği oluşu, ağaç kesimlerinde, hayvan avlamalarında vs The Forest çıkış yaptığında Animasyon konusunda daha iyiydi. Bu oyun biraz geriden başladı gibi :)

    Bug konusundada bu oyun daha oturaklı ilerliyor The Forest e göre.




  • oyun güzel olacak bayağı coop da oynanabilicekmi
  • Ohaaaa,süper olacak gibi
  • oyun çok yavaş gelişiyor ya bu ne kaç aydır gelen giden bişi yok ortada,the forest,the long dark falan daha seri güncelleniyor
  • Yeni yamayı deneyen var mı neler gelmiş ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackLead

    oyun çok yavaş gelişiyor ya bu ne kaç aydır gelen giden bişi yok ortada,the forest,the long dark falan daha seri güncelleniyor

    quote:

    0.02.H1 CHANGE LOG

    Bug Fixes
    Bed - Fixed disappearing beds. The disappearing bed bug was actually a blessing in disguise. This highlighted a rather large problem of an edge case where a biome’s items weren’t being saved properly. So a big problem has been fixed for not only the beds but every item (reports of sticks disappearing, etc).
    Bed – Fixed backwards compatibility issue with flying beds.
    Construction Objects – Increased culling distance.
    Loading – Fixed an issue with new content and previous saves.
    Ocean – Fixed graphical error in tutorial scene.
    Potato – Can attach to Fire Spit.
    Raft – Fixed some physics issues. Please note that these changes will not apply to existing saved rafts!
    Sharks – Fixed jiggly shark soft bodies.
    Sharks – Fixed the issue of being unable to move after a shark attack.
    Sharks – Fixed an occurrence of the player marked as "being attacked" which prevented sharks attacking you.
    Sharks – Players should no longer go under or become stuck in the terrain after a shark attack event.
    Sharks – Minor tweaks to aggressiveness and crazy speed values
    Sharks – Sharks will build aggression when attacked
    Bug Fixes
    Key Bindings – Removed secondary key bindings which was interfering with AZERTY keyboard users.
    Menus – Fixed Audio Settings volume not applying when changed in-game.
    Menus – Fixed Mouse Sensitivity settings not applying when changed in-game.
    Menus – Fixed Input Menu’s scroll window position.
    Inventory – Adjusted force when dropping items.
    Intro – Disabled dropping functionality for tutorial items to avoid confusion.
    Crafting – Fixed a bug where splitting an object with the dragging mechanic could stall the crafting system.
    Crafting – Fixed the possibility of saving mid-craft/build and reloading with the ghost item stuck on-screen.
    Cooking – Fixed cookable item’s display name “Cooking” status spamming on every reload. Note: any previously saved cookables will still display as “Cooked Cooked Cooked", etc.
    Divers Slate - Fixed the Divers Slate holding position.
    Coconuts – Adjusted the coconut spawn amount.
    Coconuts – Coconuts viewing distance increased.
    Coconuts – Fixed a bug where you couldn't crack a coconut on another island.
    Fire Spit – Fixed a bug where if your inventory was full when picking something off the spit and then you made room and tried again, the item would not remove from the spit.
    Bed – Is now a normal craftable item. You can now drag it around into your home.
    Raft Motor – Fixed raft motor rotating further down with each reload.
    Raft Motor – Fixed various bugs with durability and speed.
    Raft Motor – Now has a fuel gauge.
    Airtank – Fixed infinite Airtank.
    Various – Fixed various item display names (goggles, flippers, martini, etc).
    Various – Fixed flying with dragging objects.
    Shadows– Fixed all construction objects that weren't displaying shadows.
    Harvestable Plants – Adjusted regrowth time.
    Bucket – Adjusted tipping angle, cooking time and fixed various cooking bugs.
    Lantern – Fixed a lighting bug with the lantern’s LOD and lighting masks.
    Watch – Minor rendering optimization and moved closer for easier reading.
    Land Sharks and Land Whales – Fixed.
    Sharks – Adjusted spawn amount.
    Sharks – Improved AI. Different shark species will flee from more dominant species. More aggressive in general.
    Sharks – Improved AI. Adjusted curiosity; Sharks tracking velocity increased. More aggressive stalking behavior.
    Sharks – Improved AI. Species are now more dependent on height, i.e: Great Whites will lurk below, Tiger sharks will roam on the surface.
    Sharks – Fixed a large bug with the sharks biomes.
    Sharks – More intense and aggressive attacking player animations,.
    Crabs – Adjusted the crab population amount.
    Crabs – Adjusted crab calories vs. coconut calories.
    Crabs – Adjusted cooking time.
    Fish – Fixed incorrect starting biomes. Fish species should now be correct for the current biome.
    Fish – Improvements and fixed a large bug with the fish system’s bounds checking.
    Audio – Higher bitrate rain sound.
    Audio – Adjusted Paddle sound.
    Audio – New drowning sound clip.
    Loot – Fixed duplicate loot items.
    Shipwrecks – Boat of doom no longer spawns on the shore.

    New Content
    Menus – You can now choose to display temperature in Celsius or Fahrenheit.
    Temperature System – Stranded Deep now has a completely new temperature system running in the background. It’s based off real world values for the Pacific region. It takes the time, day, month, year and humidity into account when calculating the current temperature and apparent temperature (how hot it feels). The ocean temperature falls off with depth based on real-world values that have been scaled to the game world. This system is still fairly fresh and will be incorporated more fully with your statistics in a future update (taking into account your exertion, whether you’re in shade, wet, etc).
    Inventory – The inventory now displays the property of the first item in a slots stack, i.e: health, durability, servings, etc. (Please note there’s a lot of different attributes for items so it’s possible some might not prioritize the right attribute).
    Turtle – New creature!
    Sting Ray – New creature!
    Blacktip Reef Shark – New creature!
    Lion Fish – New creature!
    Fish – New creature! Clown Trigger Fish.
    Shipwrecks – New shipwrecks! Plane and ship bow.
    Door – New buildable item! You can now construct a door for your home, similar to a wall.
    Cloth – New item! You can now find cloth. This item is very much a placeholder and will be generally improved and integrated into more crafting combinations in the future.
    Crude Bandage – New item! You can now craft a Crude Bandage.


    Bu güncelleme 15 Şubat'ta verildi ve önceki güncellemeden 2 hafta sonra verildi. Yavaş gelişiyor demek haksızlık bence




  • Oyun Unity 5 e yükseltilecek sanırım arkadaşlar.. Unity 5 i merak edenler youtubeden aratıp bakabilir.

    Updateler aylık geliyor. Son güncellemeden bu yana 2 buçuk hafta geçti.. Yaklaşık 1 buçuk 2 hafta sonra 0.03'e atlamış oluruz.

    Zamanla sistemi oturttukların da The Forest gibi süreler kısalacaktır.. Malum biliyorsunuz The Forestte aylık güncelleniyordu sonra 20 güne düşürdüler
  • Oyunda tehdit olmayınca kopekbalığı hariç gram zevk vermiyor ona göre alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.