Şimdi Ara

STILO FOREVER :) (942. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33.436
Cevap
77
Favori
1.804.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 940941942943944
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS

    quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme


    Pazar günü yaklaşık 20 saattir çalışmamasına rağmen
    kontağı test için çevirdiğimde @ss28 arkadaşımızın karşılaştığı sorun başıma geldi...
    -motor soğutma suyu sıcaklığı çok yüksek- uyarısı verdi...
    sonra da motor stop uyarısı....
    3.kez test ettiğimde normale döndü ve yola çıktım....(2/3 km)
    döndükten sonra tekrar denedim.bu defa da önce sürücü hava yastığı arızası
    sonra sensör arızası verdi..en sonda da bağlantı yok deyip göstergedeki tüm ışıklar gitti.
    eve dönmek çalıştırdığımda klimayı otomatik açtığını farkettim...
    sonra sky-window'un kumanda düğmelerinin çalışmadığını.......
    bu arada benzin lambası yanıyordu ama yanalı çok olmamıştı daha 40/50 km (ş.içi)
    götürürdü...Robinhood ile görüştüm ..tavsiyesine uyarak benzin aldım...
    ama yine aynı sorunlar ve çalışmadı..
    daha fazla kurcalamadan dün servise gittim.
    Acil yol yardım aracı ile akü takviyesi yaparak çalıştırıp
    servise götürdüm..(yine klima çalıştı, sky-window'da tık yok )
    yapılan ölçümde akü zayıf çıktı...
    20.000 km bakımınıda yaptırdığım ve akü masrafıyla birlikte hepsi ağır geleceği için
    aküyü şarja bağlamalarını istedim..bugün bir aksilik olmazsa alacağım...





    Hocam, bu yazını buldum. Üstteki yazılarımı okuduysan bende de "high coolant temperature" uyarısı çıktı. Tavsiyen akü değişimi mi? Bu arada rölanti düzensizleşti. Robinhood arkadaş reset attır dedi. Onu deneyeceğim bakalım...

    Alıntıları Göster
    evettt stile

    ön panel sol çamurluk davlumbAZI sıl ayna kapagı sol ayna camı aldım bugün 461.61 tl ödedim

    birde alt takımı yaparsam süper olacak araba

    stile iyi bakalım oda bize en iyi şekilde arkadaşlık etsin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme


    Pazar günü yaklaşık 20 saattir çalışmamasına rağmen
    kontağı test için çevirdiğimde @ss28 arkadaşımızın karşılaştığı sorun başıma geldi...
    -motor soğutma suyu sıcaklığı çok yüksek- uyarısı verdi...
    sonra da motor stop uyarısı....
    3.kez test ettiğimde normale döndü ve yola çıktım....(2/3 km)
    döndükten sonra tekrar denedim.bu defa da önce sürücü hava yastığı arızası
    sonra sensör arızası verdi..en sonda da bağlantı yok deyip göstergedeki tüm ışıklar gitti.
    eve dönmek çalıştırdığımda klimayı otomatik açtığını farkettim...
    sonra sky-window'un kumanda düğmelerinin çalışmadığını.......
    bu arada benzin lambası yanıyordu ama yanalı çok olmamıştı daha 40/50 km (ş.içi)
    götürürdü...Robinhood ile görüştüm ..tavsiyesine uyarak benzin aldım...
    ama yine aynı sorunlar ve çalışmadı..
    daha fazla kurcalamadan dün servise gittim.
    Acil yol yardım aracı ile akü takviyesi yaparak çalıştırıp
    servise götürdüm..(yine klima çalıştı, sky-window'da tık yok )
    yapılan ölçümde akü zayıf çıktı...
    20.000 km bakımınıda yaptırdığım ve akü masrafıyla birlikte hepsi ağır geleceği için
    aküyü şarja bağlamalarını istedim..bugün bir aksilik olmazsa alacağım...





    Hocam, bu yazını buldum. Üstteki yazılarımı okuduysan bende de "high coolant temperature" uyarısı çıktı. Tavsiyen akü değişimi mi? Bu arada rölanti düzensizleşti. Robinhood arkadaş reset attır dedi. Onu deneyeceğim bakalım...

    aynı problem bende de vardı hem high coolant temperature yazısı hemde devirde düzensizlik vardı ,72 amper akü , hava filtresi ve bujileri değiştirince düzeldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuricim


    quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme


    Pazar günü yaklaşık 20 saattir çalışmamasına rağmen
    kontağı test için çevirdiğimde @ss28 arkadaşımızın karşılaştığı sorun başıma geldi...
    -motor soğutma suyu sıcaklığı çok yüksek- uyarısı verdi...
    sonra da motor stop uyarısı....
    3.kez test ettiğimde normale döndü ve yola çıktım....(2/3 km)
    döndükten sonra tekrar denedim.bu defa da önce sürücü hava yastığı arızası
    sonra sensör arızası verdi..en sonda da bağlantı yok deyip göstergedeki tüm ışıklar gitti.
    eve dönmek çalıştırdığımda klimayı otomatik açtığını farkettim...
    sonra sky-window'un kumanda düğmelerinin çalışmadığını.......
    bu arada benzin lambası yanıyordu ama yanalı çok olmamıştı daha 40/50 km (ş.içi)
    götürürdü...Robinhood ile görüştüm ..tavsiyesine uyarak benzin aldım...
    ama yine aynı sorunlar ve çalışmadı..
    daha fazla kurcalamadan dün servise gittim.
    Acil yol yardım aracı ile akü takviyesi yaparak çalıştırıp
    servise götürdüm..(yine klima çalıştı, sky-window'da tık yok )
    yapılan ölçümde akü zayıf çıktı...
    20.000 km bakımınıda yaptırdığım ve akü masrafıyla birlikte hepsi ağır geleceği için
    aküyü şarja bağlamalarını istedim..bugün bir aksilik olmazsa alacağım...





    Hocam, bu yazını buldum. Üstteki yazılarımı okuduysan bende de "high coolant temperature" uyarısı çıktı. Tavsiyen akü değişimi mi? Bu arada rölanti düzensizleşti. Robinhood arkadaş reset attır dedi. Onu deneyeceğim bakalım...

    aynı problem bende de vardı hem high coolant temperature yazısı hemde devirde düzensizlik vardı ,72 amper akü , hava filtresi ve bujileri değiştirince düzeldi.

    Aküyü ölçtüreyim o zaman öncelikle. Serviste çalışıyordunuz değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuricim

    quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme


    Pazar günü yaklaşık 20 saattir çalışmamasına rağmen
    kontağı test için çevirdiğimde @ss28 arkadaşımızın karşılaştığı sorun başıma geldi...
    -motor soğutma suyu sıcaklığı çok yüksek- uyarısı verdi...
    sonra da motor stop uyarısı....
    3.kez test ettiğimde normale döndü ve yola çıktım....(2/3 km)
    döndükten sonra tekrar denedim.bu defa da önce sürücü hava yastığı arızası
    sonra sensör arızası verdi..en sonda da bağlantı yok deyip göstergedeki tüm ışıklar gitti.
    eve dönmek çalıştırdığımda klimayı otomatik açtığını farkettim...
    sonra sky-window'un kumanda düğmelerinin çalışmadığını.......
    bu arada benzin lambası yanıyordu ama yanalı çok olmamıştı daha 40/50 km (ş.içi)
    götürürdü...Robinhood ile görüştüm ..tavsiyesine uyarak benzin aldım...
    ama yine aynı sorunlar ve çalışmadı..
    daha fazla kurcalamadan dün servise gittim.
    Acil yol yardım aracı ile akü takviyesi yaparak çalıştırıp
    servise götürdüm..(yine klima çalıştı, sky-window'da tık yok )
    yapılan ölçümde akü zayıf çıktı...
    20.000 km bakımınıda yaptırdığım ve akü masrafıyla birlikte hepsi ağır geleceği için
    aküyü şarja bağlamalarını istedim..bugün bir aksilik olmazsa alacağım...





    Hocam, bu yazını buldum. Üstteki yazılarımı okuduysan bende de "high coolant temperature" uyarısı çıktı. Tavsiyen akü değişimi mi? Bu arada rölanti düzensizleşti. Robinhood arkadaş reset attır dedi. Onu deneyeceğim bakalım...

    aynı problem bende de vardı hem high coolant temperature yazısı hemde devirde düzensizlik vardı ,72 amper akü , hava filtresi ve bujileri değiştirince düzeldi.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar ,

    aracımla ilgili birkaç sorun hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var!

    ilk olarak sanırım bu sorunu genel olarak yaşadık hepimiz ama ben yinede emin olmak için tekrar sormak istiyorum. araç çalışığ hareket haline geçtiğinde ilk önce gaz pedalına tepki vermiyor biraz daha yüklenince sanki şahlanıyor araç tahmin ettiğim sorun ise aracın uzun süre yatmış olmasından kaynaklanan ve sitedeki diğer arkadaşlarında yorumlarında yola çıkarak Kelebek boğazında bir sorun olduğunu düşünüyorum araç lpg'de aynı sorunu pek çıkartmıyor.

    2, bir sorun isearacın içinde iken parke taşlı yollardan geçerken çok gürültü yapması sanki amortisorsüz gidiyormuşum gibi bazı arkadaşlar z rot'undan bahsetmiş aracı alırken serviste amortisörlerin sağlam olduğunu söylediler ve aynı sesler arkadanda geliyor.

    + olarak sormak istediğim ise aracımızda kaç amper akü kullanıyoruz benim akü siyah yanıyor sanırım ömrü bitmiş.

    şimdiden teşekküler ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34vıa85

    Merhaba arkadaşlar ,

    aracımla ilgili birkaç sorun hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var!

    ilk olarak sanırım bu sorunu genel olarak yaşadık hepimiz ama ben yinede emin olmak için tekrar sormak istiyorum. araç çalışığ hareket haline geçtiğinde ilk önce gaz pedalına tepki vermiyor biraz daha yüklenince sanki şahlanıyor araç tahmin ettiğim sorun ise aracın uzun süre yatmış olmasından kaynaklanan ve sitedeki diğer arkadaşlarında yorumlarında yola çıkarak Kelebek boğazında bir sorun olduğunu düşünüyorum araç lpg'de aynı sorunu pek çıkartmıyor.

    2, bir sorun isearacın içinde iken parke taşlı yollardan geçerken çok gürültü yapması sanki amortisorsüz gidiyormuşum gibi bazı arkadaşlar z rot'undan bahsetmiş aracı alırken serviste amortisörlerin sağlam olduğunu söylediler ve aynı sesler arkadanda geliyor.

    + olarak sormak istediğim ise aracımızda kaç amper akü kullanıyoruz benim akü siyah yanıyor sanırım ömrü bitmiş.

    şimdiden teşekküler ...
    Sesleri duymadan karar vermek zor ama normal gibi geliyor. Tamirciler herşeyde Kelebek boğazını söylüyorlar. İyisimi çıkarıp temizlemekte fayda var diye düşünüyorum. Hiç değilse o aradan çıksın... Bildiğim kadarıyla akü, 60 amper olmalı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: nuricim


    quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme


    Pazar günü yaklaşık 20 saattir çalışmamasına rağmen
    kontağı test için çevirdiğimde @ss28 arkadaşımızın karşılaştığı sorun başıma geldi...
    -motor soğutma suyu sıcaklığı çok yüksek- uyarısı verdi...
    sonra da motor stop uyarısı....
    3.kez test ettiğimde normale döndü ve yola çıktım....(2/3 km)
    döndükten sonra tekrar denedim.bu defa da önce sürücü hava yastığı arızası
    sonra sensör arızası verdi..en sonda da bağlantı yok deyip göstergedeki tüm ışıklar gitti.
    eve dönmek çalıştırdığımda klimayı otomatik açtığını farkettim...
    sonra sky-window'un kumanda düğmelerinin çalışmadığını.......
    bu arada benzin lambası yanıyordu ama yanalı çok olmamıştı daha 40/50 km (ş.içi)
    götürürdü...Robinhood ile görüştüm ..tavsiyesine uyarak benzin aldım...
    ama yine aynı sorunlar ve çalışmadı..
    daha fazla kurcalamadan dün servise gittim.
    Acil yol yardım aracı ile akü takviyesi yaparak çalıştırıp
    servise götürdüm..(yine klima çalıştı, sky-window'da tık yok )
    yapılan ölçümde akü zayıf çıktı...
    20.000 km bakımınıda yaptırdığım ve akü masrafıyla birlikte hepsi ağır geleceği için
    aküyü şarja bağlamalarını istedim..bugün bir aksilik olmazsa alacağım...





    Hocam, bu yazını buldum. Üstteki yazılarımı okuduysan bende de "high coolant temperature" uyarısı çıktı. Tavsiyen akü değişimi mi? Bu arada rölanti düzensizleşti. Robinhood arkadaş reset attır dedi. Onu deneyeceğim bakalım...

    aynı problem bende de vardı hem high coolant temperature yazısı hemde devirde düzensizlik vardı ,72 amper akü , hava filtresi ve bujileri değiştirince düzeldi.

    Aküyü ölçtüreyim o zaman öncelikle. Serviste çalışıyordunuz değil mi?

    doğrudur bodrum ana bayii ve yetkili servisinde çalışıyorum.Parçaları değiştirdikten sonra makinadan hata mesajını da sildirmelisin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34vıa85

    Merhaba arkadaşlar ,

    aracımla ilgili birkaç sorun hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var!

    ilk olarak sanırım bu sorunu genel olarak yaşadık hepimiz ama ben yinede emin olmak için tekrar sormak istiyorum. araç çalışığ hareket haline geçtiğinde ilk önce gaz pedalına tepki vermiyor biraz daha yüklenince sanki şahlanıyor araç tahmin ettiğim sorun ise aracın uzun süre yatmış olmasından kaynaklanan ve sitedeki diğer arkadaşlarında yorumlarında yola çıkarak Kelebek boğazında bir sorun olduğunu düşünüyorum araç lpg'de aynı sorunu pek çıkartmıyor.

    2, bir sorun isearacın içinde iken parke taşlı yollardan geçerken çok gürültü yapması sanki amortisorsüz gidiyormuşum gibi bazı arkadaşlar z rot'undan bahsetmiş aracı alırken serviste amortisörlerin sağlam olduğunu söylediler ve aynı sesler arkadanda geliyor.

    + olarak sormak istediğim ise aracımızda kaç amper akü kullanıyoruz benim akü siyah yanıyor sanırım ömrü bitmiş.

    şimdiden teşekküler ...
    Sesleri duymadan karar vermek zor ama normal gibi geliyor. Tamirciler herşeyde Kelebek boğazını söylüyorlar. İyisimi çıkarıp temizlemekte fayda var diye düşünüyorum. Hiç değilse o aradan çıksın... Bildiğim kadarıyla akü, 60 amper olmalı..

    ileride amfi takarım diye 72 amper aldım.Sisteme herhangi bir zararı yok .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuricim


    quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34vıa85

    Merhaba arkadaşlar ,

    aracımla ilgili birkaç sorun hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var!

    ilk olarak sanırım bu sorunu genel olarak yaşadık hepimiz ama ben yinede emin olmak için tekrar sormak istiyorum. araç çalışığ hareket haline geçtiğinde ilk önce gaz pedalına tepki vermiyor biraz daha yüklenince sanki şahlanıyor araç tahmin ettiğim sorun ise aracın uzun süre yatmış olmasından kaynaklanan ve sitedeki diğer arkadaşlarında yorumlarında yola çıkarak Kelebek boğazında bir sorun olduğunu düşünüyorum araç lpg'de aynı sorunu pek çıkartmıyor.

    2, bir sorun isearacın içinde iken parke taşlı yollardan geçerken çok gürültü yapması sanki amortisorsüz gidiyormuşum gibi bazı arkadaşlar z rot'undan bahsetmiş aracı alırken serviste amortisörlerin sağlam olduğunu söylediler ve aynı sesler arkadanda geliyor.

    + olarak sormak istediğim ise aracımızda kaç amper akü kullanıyoruz benim akü siyah yanıyor sanırım ömrü bitmiş.

    şimdiden teşekküler ...
    Sesleri duymadan karar vermek zor ama normal gibi geliyor. Tamirciler herşeyde Kelebek boğazını söylüyorlar. İyisimi çıkarıp temizlemekte fayda var diye düşünüyorum. Hiç değilse o aradan çıksın... Bildiğim kadarıyla akü, 60 amper olmalı..

    ileride amfi takarım diye 72 amper aldım.Sisteme herhangi bir zararı yok .

    Hocam pm lütfen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34vıa85

    Merhaba arkadaşlar ,

    2, bir sorun isearacın içinde iken parke taşlı yollardan geçerken çok gürültü yapması sanki amortisorsüz gidiyormuşum gibi bazı arkadaşlar z rot'undan bahsetmiş aracı alırken serviste amortisörlerin sağlam olduğunu söylediler ve aynı sesler arkadanda geliyor.


    Bu sorunu son foruma defalarca yazdım yine yazıyorum forumu pek okumuyosunuz herhalde.5-10 sayfa önce bile değil bir önceki sayfada bile yazdım.
    Bozuk yollara girdiğinizde özellikle arkadan gelen sanki amortisör yokmuş gibi olan sesleri.
    ARKA DİNGİLE BAĞLI OLAN TAKOZLARI(TORSİYON BURCUDA DENİYOR) değiştirirseniz probleminizi halledersiniz. Stiloların çoğunda belirli km den sonra olan sorundur. bu takozlar çabuk yıpranıyor. sanırım orjinalinde olan takozlar pek sağlam değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme


    quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS

    gendarme hocam, gene pijamaları çektin galiba. Silgeçleri neresinden söküleceğini göstrerecektin. keşke 45 lik alsaydım tekini. Uğraşmak gerekecek galiba...


    dostum kusura bakma ama ben sana yazdım dün işim çok diye...

    kolları nasıl sökeceğini yazdım..koruyucu plastik kapağı çıkardıktan sonra kolları
    gövdeye sabitleyen somunları göreceksin..
    somunları söktükten sonra çıkartamazsan wd 40 sıkıp biraz bekle
    alttan karşılıklı iki tornavida yardımı ile yerinden oynat..
    sonra sıkıca tutup yukarı doğru asılarak yerinden çıkar..
    sonra süpürgeleri değiştir (gelecek olanlarda resimli montaj tarifi vardır)
    yapamazsan bilen bir tanıdıktan ya da tamirciden yardım iste..
    süpürgeleri değiştirdikten sonra sağdakini sola,soldakini sağa tak..
    somunu sıktıktan sonra nasıl çalıştıklarını kontrol et..plastik kapağı
    yerine tak..montaj sırasında silecek süpürgelerini mümkün
    olduğu kadar elinle tutma,camını tamamen temizleyip çalıştır..




    Hocam silgeçler geldi ama takamadım. Koruyucu plastiği zorladım çıkaramadım. Elimde kalmasında korktum fazla da zorlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izzet1

    şöylede bir ilan var internette,
    http://www.sahibinden.com/18900_km_de_2004_model_stilo_cronogri_otom_klima-40WQQaXQQ20095025WQQpXQQdisplayitem

    2004 active 18900 km de ve 16.250 fiyatı var.. simdi bu tarz bi ilanda bana inandırıcı gelmiyor! yılda ortalama 3bin km yol yapsa anca 6 yılda bu km yi yapar.. aman dikkat derim arkadaşlar



    arkadaşlar bu ilandaki araba bana hiç inandırıcı gelmedi.
    Aracın arka bagaj kaputunda 2006 modellerde olan 6 speed yazısı var dikkatli bakın! Zaten bagaj kapısında plakanın yanında olan sis lambaları yok. Bildiğim kadarı ile 2004 modellerde bu şekilde.
    Üstelik 6 vites varsa dediğim gibi 2006 model ve üstüdür ayrıca 6 vites in 1600 motoru yok. Hepsi 1400 cc.

    Üstelik araçta LPG var gibi. Anahtarın hemen yanındaki kare parça LPG göstergesine benziyor.

    Jantlarda basbayağı stilo 1.4 active jantları...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisacil

    quote:

    Orijinalden alıntı: izzet1

    şöylede bir ilan var internette,
    http://www.sahibinden.com/18900_km_de_2004_model_stilo_cronogri_otom_klima-40WQQaXQQ20095025WQQpXQQdisplayitem

    2004 active 18900 km de ve 16.250 fiyatı var.. simdi bu tarz bi ilanda bana inandırıcı gelmiyor! yılda ortalama 3bin km yol yapsa anca 6 yılda bu km yi yapar.. aman dikkat derim arkadaşlar



    arkadaşlar bu ilandaki araba bana hiç inandırıcı gelmedi.
    Aracın arka bagaj kaputunda 2006 modellerde olan 6 speed yazısı var dikkatli bakın! Zaten bagaj kapısında plakanın yanında olan sis lambaları yok. Bildiğim kadarı ile 2004 modellerde bu şekilde.
    Üstelik 6 vites varsa dediğim gibi 2006 model ve üstüdür ayrıca 6 vites in 1600 motoru yok. Hepsi 1400 cc.

    Üstelik araçta LPG var gibi. Anahtarın hemen yanındaki kare parça LPG göstergesine benziyor.

    Jantlarda basbayağı stilo 1.4 active jantları...

    Alıntıları Göster
    teşekkürler halil ,

    yazımda belirtmiştim bazı arkadaşlarımızın konu hakkında yaptığı yorumlardan yola çıkarak yazdım bilmek istediğim senin bahsettiğin problemden başka herhangi bir şekilde bu sesi yaparmı araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34vıa85

    teşekkürler halil ,

    yazımda belirtmiştim bazı arkadaşlarımızın konu hakkında yaptığı yorumlardan yola çıkarak yazdım bilmek istediğim senin bahsettiğin problemden başka herhangi bir şekilde bu sesi yaparmı araç.

    Alıntıları Göster
    Barisacil,

    sanırım ilan bilgileri yanlış verilmiş çünkü araç ( gerçekten satılık olan araç ) buysa göründüğü gibi 1,4 active ve 6 vites olan yüksek model bir araç.

    tabiki dediğin gibi FAKE ilanda olma ihtimali var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34vıa85

    Barisacil,

    sanırım ilan bilgileri yanlış verilmiş çünkü araç ( gerçekten satılık olan araç ) buysa göründüğü gibi 1,4 active ve 6 vites olan yüksek model bir araç.

    tabiki dediğin gibi FAKE ilanda olma ihtimali var.

    Alıntıları Göster
    Herkese slm arkadaşlar...
    sizlere sormak istediğim bir konu var!
    2003 model bir stilom var 90.000 km de ve triger kayışıın omru 120000 km diye biliyorken en fazla 5 sene omru olduğunuda oğrendim e bnim stilom 2003 model ve hiç deyişmedi.. ustam bişey olmaz triger kayışı kolay kolay kopmaz demesi içimi rahatlatmadı l
    Gecenlerde arka dingil burclarını on z rotları sol alt tablayı bujileri yağını filitrelerini xenon far derken baya bi masraf yaptım malum oğrenci adamız.. bi sure daha trigeri deyiştirmesem sorun olurmu yani koparmı???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanos

    Herkese slm arkadaşlar...
    sizlere sormak istediğim bir konu var!
    2003 model bir stilom var 90.000 km de ve triger kayışıın omru 120000 km diye biliyorken en fazla 5 sene omru olduğunuda oğrendim e bnim stilom 2003 model ve hiç deyişmedi.. ustam bişey olmaz triger kayışı kolay kolay kopmaz demesi içimi rahatlatmadı l
    Gecenlerde arka dingil burclarını on z rotları sol alt tablayı bujileri yağını filitrelerini xenon far derken baya bi masraf yaptım malum oğrenci adamız.. bi sure daha trigeri deyiştirmesem sorun olurmu yani koparmı???

    benim aracım 2005 model 64.500 km de değiştirdim, sendeki iyi cesaret.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanos

    Herkese slm arkadaşlar...
    sizlere sormak istediğim bir konu var!
    2003 model bir stilom var 90.000 km de ve triger kayışıın omru 120000 km diye biliyorken en fazla 5 sene omru olduğunuda oğrendim e bnim stilom 2003 model ve hiç deyişmedi.. ustam bişey olmaz triger kayışı kolay kolay kopmaz demesi içimi rahatlatmadı l
    Gecenlerde arka dingil burclarını on z rotları sol alt tablayı bujileri yağını filitrelerini xenon far derken baya bi masraf yaptım malum oğrenci adamız.. bi sure daha trigeri deyiştirmesem sorun olurmu yani koparmı???

    Alıntıları Göster
    aslanos kardeşim şimdi sana kopmaz desek kopmayacağına mı inanacaksın.
    aracın 8. yılına girmiş bence değişmesi gerekli artık. Tabiki karar senin. 120bin yada 5 yıl hangisi önce dolarsa deniliyor. 8.yılına girmiş bi kayış kopma ihtimali çok zayıf demek doğru olmaz. Melet bi koptu mu altından kalkmak biraz zor olur.
    Bu arada o ilandaki araç için belkide adamın aracının resimleri elinde yok oda nette bulduğu resmi koymuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halil2202 -- 4 Ocak 2010; 20:05:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanos

    Herkese slm arkadaşlar...
    sizlere sormak istediğim bir konu var!
    2003 model bir stilom var 90.000 km de ve triger kayışıın omru 120000 km diye biliyorken en fazla 5 sene omru olduğunuda oğrendim e bnim stilom 2003 model ve hiç deyişmedi.. ustam bişey olmaz triger kayışı kolay kolay kopmaz demesi içimi rahatlatmadı l
    Gecenlerde arka dingil burclarını on z rotları sol alt tablayı bujileri yağını filitrelerini xenon far derken baya bi masraf yaptım malum oğrenci adamız.. bi sure daha trigeri deyiştirmesem sorun olurmu yani koparmı???

    aslanos, ben daha hafta sonu değiştirdim. 2006 model aracım ve 43000 km de. Ama ben o riski alamadım. aracının koptuktan sonra tutan masrafını geçtim yapıldıktan sonra eski halini tutmuyor diyorlar.
    Senin yerinde olsam xenon'lara masraf yapacağıma motor için hayati olan trigeri öncelikle değişirdim. Tabi zevk meselesi araba da senin para da...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisacil


    quote:

    Orijinalden alıntı: izzet1

    şöylede bir ilan var internette,
    http://www.sahibinden.com/18900_km_de_2004_model_stilo_cronogri_otom_klima-40WQQaXQQ20095025WQQpXQQdisplayitem

    2004 active 18900 km de ve 16.250 fiyatı var.. simdi bu tarz bi ilanda bana inandırıcı gelmiyor! yılda ortalama 3bin km yol yapsa anca 6 yılda bu km yi yapar.. aman dikkat derim arkadaşlar



    arkadaşlar bu ilandaki araba bana hiç inandırıcı gelmedi.
    Aracın arka bagaj kaputunda 2006 modellerde olan 6 speed yazısı var dikkatli bakın! Zaten bagaj kapısında plakanın yanında olan sis lambaları yok. Bildiğim kadarı ile 2004 modellerde bu şekilde.
    Üstelik 6 vites varsa dediğim gibi 2006 model ve üstüdür ayrıca 6 vites in 1600 motoru yok. Hepsi 1400 cc.

    Üstelik araçta LPG var gibi. Anahtarın hemen yanındaki kare parça LPG göstergesine benziyor.

    Jantlarda basbayağı stilo 1.4 active jantları...


    2003 sonuna kadar TR'ye gelenlerde bagaj kapağında sisler haricidir,
    2004 Ocakdan itibaren de arka sisler stoplara yerleştirilmiştir.
    1400 6 ileri şanzıman olduğu konusunda haklısın ve LPG mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROBINHOOD

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisacil


    quote:

    Orijinalden alıntı: izzet1

    şöylede bir ilan var internette,
    http://www.sahibinden.com/18900_km_de_2004_model_stilo_cronogri_otom_klima-40WQQaXQQ20095025WQQpXQQdisplayitem

    2004 active 18900 km de ve 16.250 fiyatı var.. simdi bu tarz bi ilanda bana inandırıcı gelmiyor! yılda ortalama 3bin km yol yapsa anca 6 yılda bu km yi yapar.. aman dikkat derim arkadaşlar



    arkadaşlar bu ilandaki araba bana hiç inandırıcı gelmedi.
    Aracın arka bagaj kaputunda 2006 modellerde olan 6 speed yazısı var dikkatli bakın! Zaten bagaj kapısında plakanın yanında olan sis lambaları yok. Bildiğim kadarı ile 2004 modellerde bu şekilde.
    Üstelik 6 vites varsa dediğim gibi 2006 model ve üstüdür ayrıca 6 vites in 1600 motoru yok. Hepsi 1400 cc.

    Üstelik araçta LPG var gibi. Anahtarın hemen yanındaki kare parça LPG göstergesine benziyor.

    Jantlarda basbayağı stilo 1.4 active jantları...


    2003 sonuna kadar TR'ye gelenlerde bagaj kapağında sisler haricidir,
    2004 Ocakdan itibaren de arka sisler stoplara yerleştirilmiştir.
    1400 6 ileri şanzıman olduğu konusunda haklısın ve LPG mevcut.


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhabalar.
    Barisacil trigeri değiştirirken su pompası da değişti mi?Benim bu konuda kafam karıştı.Edindiğim bilgilere göre triger değişimi yapılırken su pompasını da değiştiriyorlarmış.Ama benim pompa değişmedi.Hani aslında pompada da bir sorun olması gerekir aslında değişim için.Bu gün yolda giderken bir baktım, benim bu zamana kadar ortadaki çizgiden hiç kımıldamayan hararet çubuğu bir çizgi aşağı iniyor sonra yine ortaya geliyor.Bu sürekli oluyor.Bir de ekranda ROAD.... ile başlayan bir uyarı gördüm.Ne olduğunu anlayamadım,ben de su pompasına bağladım doğal olarak.Sana serviste bu konuda bir bilgi verdiler mi?Pompa konusunda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merdomerdo

    Arkadaşlar merhabalar.
    Barisacil trigeri değiştirirken su pompası da değişti mi?Benim bu konuda kafam karıştı.Edindiğim bilgilere göre triger değişimi yapılırken su pompasını da değiştiriyorlarmış.Ama benim pompa değişmedi.Hani aslında pompada da bir sorun olması gerekir aslında değişim için.Bu gün yolda giderken bir baktım, benim bu zamana kadar ortadaki çizgiden hiç kımıldamayan hararet çubuğu bir çizgi aşağı iniyor sonra yine ortaya geliyor.Bu sürekli oluyor.Bir de ekranda ROAD.... ile başlayan bir uyarı gördüm.Ne olduğunu anlayamadım,ben de su pompasına bağladım doğal olarak.Sana serviste bu konuda bir bilgi verdiler mi?Pompa konusunda.


    hayır merdomerdo değişmedi, ancak anladığım kadarıyla bunların hepsini bağlayan kayış değişiyor. pompa ile alakalı hiç bir şeyden bahsetmediler.
    aşağıda da fatura da değişen parçalar ve fiyatlarını verdim. Su pompası ibaresi var ama bu kayış.

    triger kayışı gergi rulmanı 130 TL
    v kayışı krank/alternatör /su pompası 40 TL
    kayış egzantrik 26.33 TL
    Kayış Alternatör 42.17 TL
    rulman Gergi (1.4) 48.46 TL
    Rulman Gergi 70.67 TL




  • 
Sayfa: önceki 940941942943944
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.