Şimdi Ara

Stellaris (2016) [ANA KONU] (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
5
Favori
6.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende oyunda baya ilerledim 2300lerdeyim ama en hızlıda kasmaya başladı 1000li sistemde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eminmetehan E kullanıcısına yanıt
    Mükemmel oluyor fakat evrimleşen ırkta %15 mineral kaybı falan oluyor. Vahşi hayvanlardan dönüştükleri için olsa gerek. İleride modify yapıp silinebilir bence.

    Ben o mağrada yaşayan ırklara gıcık oldum nasıl temizliyoruz onları?

    Ha bir de bir ırkı gözetime aldım. Öylece bön bön bakıyoruz. Gidip köle yapmak istiyorum
  • Aralarında mesafe bulunan 2 sistem de 1' er adet gezegenim var. Bunları tek sektör de birleştirebilmenin bir yolu var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Centaurus A

    Mükemmel oluyor fakat evrimleşen ırkta %15 mineral kaybı falan oluyor. Vahşi hayvanlardan dönüştükleri için olsa gerek. İleride modify yapıp silinebilir bence.

    Ben o mağrada yaşayan ırklara gıcık oldum nasıl temizliyoruz onları?

    Ha bir de bir ırkı gözetime aldım. Öylece bön bön bakıyoruz. Gidip köle yapmak istiyorum

    Hocam event ilk çıktığında saldırma seçeneği vardı sonra çıkan eventlerde de saldırma yok etme seçeneği çıkabiliyor.

    Valla bende köle yaptıydım vuruyordum kırbacı bir arkadaş galaksinin hitleri falan dedi bir bozuldum, düşündüm adamlar borumu onlarda bir can taşıyor serbest bıraktım ama iyi olmuyor sürekli sıkıntı çıkartıyorlar en güzeli kırbaç yetmezse giyotin

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahtsızpistole

    Aralarında mesafe bulunan 2 sistem de 1' er adet gezegenim var. Bunları tek sektör de birleştirebilmenin bir yolu var mı?


    Hocam sadece komşu sistemleri ekleyebiliyoruz ama birbirlerine yakın olmalarına gerek yok yeterki komşu olsunlar.




  • eminmetehan E kullanıcısına yanıt
    Bana savaş ilan ettiler

    Bendeki 2k lik orduya 7K ile girdiler
    Savaş başlamadan bitiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beklenen kapsamlı Clarke patchinin betası geliyor.

    https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/beta-patch-1-1-0-clarke-released-checksum-3613-not-for-problem-reports.937741/


    ##############################################################
    ######################## VERSION 1.1.0 #########################
    ##############################################################

    ###################
    # Features
    ###################

    * Strike Craft attack behavior was changed
    * It is no longer necessary to control planets to demand them in war, but controlling planets that are set as wargoals now generates more warscore
    * It is now possible to set a custom ruler/heir title for your custom empires
    * It is now possible to write a biography for your custom empire
    * Added an Influence reward for establishing communications, or conversely being contacted
    * Collection of strategic resources on planet tiles is no longer suppressed by buildings
    * Added settings for AI aggressiveness in the galaxy setup screen
    * "Shipwright" mandate for democractic empires has been reworked
    * Added resource reward to Raid on Smugglers event
    * Individualist empires will no longer generate election candidates with slaver mandates, and Individualist Pops are less likely to vote for candidates with slaver mandates
    * Slaver mandate no longer possible if slavery is outlawed
    * It is now possible to set difficulty in multiplayer
    * Symbols of Domination is now available for everyone
    * Platypus species portrait and Paradox empire flag is now available for everyone

    ###################
    # Balance
    ###################

    # Technology
    * Technology costs now increase by +10% per owned planet (up from +0%) and by +1% per Pop (down from +3%)
    * Unlocking Spaceport technologies now makes you more likely to get research options for new reactor techs
    * Spiritualists and Materialists now get tech progress towards Frequency Tuning for researching Space Whales

    # Ethics
    Fanatic Individualist
    * Pops are now more unhappy in collectivist empires
    * No longer have increased ethics divergence

    Individualist
    * Pops are now more unhappy in collectivist empires
    * No longer have increased ethics divergence

    Fanatic Xenophobe
    * Rivalries now provide 50% more Influence

    Xenophobe
    * Rivalries now provide 25% more Influence

    Fanatic Xenophile
    * Alliance Influence cost reduced by 100%
    * Maximum number of embassies increased by 2

    Xenophile
    * Alliance Influence cost reduced by 50%
    * Maximum number of embassies increased by 1

    Fanatic Militarist
    * No longer gains additional Influence from rivalries
    * No longer have an increased Influence cost for being in an Alliance

    Militarist
    * No longer gains additional Influence from rivalries
    * No longer have an increased Influence cost for being in an Alliance

    Fanatic Pacifist
    * Pops are now more unhappy in militarist empires
    * No longer increases Food output, but rather reduces growth needed for a new Pop by 30%

    Pacifist
    * Pops are now more unhappy in militarist empires
    * No longer increases Food output, but rather reduces growth needed for a new Pop by 15%

    # Components
    * Strike Craft engagement range was significantly increased
    * Strike Craft launch time reduced from 5 to 3 days
    * Fighter movement speed increased from ~2 to 3.5
    * Bomber movement speed increased from 1.5 to 3
    * Chemical Thrusters Chance to Evade reduced from +10 to +5
    * Ion Thrusters Chance to Evade reduced from +20 to +10
    * Plasma Thrusters Chance to Evade reduced from +30 to +15
    * Impulse Thrusters Chance to Evade reduced from +40 to +20

    # Buildings
    * Research Institute modifier to research speed reduced from +10% to +5%
    * Colony Shelter modifier to ethics divergence reduced from +20% to +10%

    # Government forms
    Theocratic Republic
    * Additional Core Planets reduced from +2 to +1

    Transcendent Republic
    * Additional Core Planets reduced from +4 to +2

    # Traits
    * Aggressive - fire rate bonus reduced from +20% to +10%
    * Butcher - army damage bonus reduced from +20% to +10%
    * Glory Seeker - army morale damage bonus reduced from +10% to +5%

    # Modifiers
    * Youthful Elite modifier effect on leader lifespan reduced from +50 to +25 years

    ###################
    # AI
    ###################

    # Misc.
    * Computer-controlled Empires will start outlawing AI over time during a certain Crisis
    * Increased negative opinion scaling for relative power of subjects
    * AI will now colonize far away systems if COLONIZE_NON_ADJACENT define is enabled
    * Fixed a bug where the AI would not use planetary edicts due to too small stockpile cap
    * Empires that were previously controlled by a player (for example if said player drops in multiplayer) will now refrain from making any major changes to the country for a period of 10 years
    * Fixed a bug where AI was modifying their species with bad traits, effectively giving them lots of traits
    * Fixed a bug where military focused sectors would not build military stations
    * Fixed an issue where the AI would not enslave any Pops

    # Diplomacy
    * AI will no longer accept a white peace when they are winning in warscore
    * AI is now more open to trading access, migration rights and (for some personalities) research treaties
    * Fixed a bug where AI would offer peace deals that gave allies' war goals to the player
    * Fixed AI spamming the player with military access offers
    * AI is now more aggressive against easily defeated targets

    # Economy
    * Fixed an issue where the AI would not disband ships even when running a heavy energy credit deficit

    # Sector
    * Respect Tile Resources setting will now prevent sector from building the wrong type of building for a tile regardless of special circumstances
    * Improved the way sectors determine which resources the country needs when constructing buildings
    * Fixed a bug where sector AI would move Pops back and forth
    * Fixed budget issues that were preventing sectors from properly managing spaceports and construction ships

    # Warfare
    * Improved military tactics and handling of units
    * Improved handling of military fleets vs. transport fleets
    * AI now fights Crises
    * Fixed issues where military fleets would not move
    * AI should be better at trying to regain control of occupied planets
    * AI should be better at trying to invade planets taken by ""AI uprisings"

    ###################
    # User Interface
    ###################

    * Diplomatic notifications and pop-ups have been improved
    * End of combat UI has been improved
    * Colony Ships now show which Pop it is carrying
    * Localization of armor/shield penetration updated
    * If a weapon has both shield penetration and a corresponding reduced damage to shields the two effects are replaced by a single line: "Ignores X% Shields"
    * Habitability icons in galaxy map and systems view have been improved
    * (BETA) Added a new experimental option for GUI-scaling in the options menu

    ###################
    # User modding
    ###################

    * Ported system for weights/triggers on songs from HoI4/EU4
    * Fixed so that effect set_name can use localization system
    * Moved Domination victory condition into defines
    * Added NOR operator
    * Species Appearance screen is now moddable
    * Species City Appearance screen is now moddable
    * Ship Appearance screen is now moddable
    * Added num_energy trigger
    * Reading a single on_action entry from multiple files will now append the events to the list entry rather than overwriting it. This should allow more mods to be compatible
    * Prescripted countries can now set the attribute "disallow_editing = yes" to disable the edit button in the Empire selection view before game start

    ###################
    # Performance
    ###################

    * Optimized daily AI calculations

    ###################
    # Graphics
    ###################
    * Lighting for ship preview images has been improved
    * 8 new event images added to the game
    * Textures for Massive Reptilians have been improved
    * Improved textures for space event assets
    * Optimized textures for event assets
    * Increased texture resolution for ancient drone station
    * Optimized textures for pirate ships
    * Updated textures for generic station
    * Increased texture resolution for AI Core
    * Optimized textures for AI ships
    * Improved texture for Arthropoid colony ship
    * Added cover art for Digital OST

    ###################
    # Bugfixes
    ###################
    * Military Station maintenance is now correctly discounted by 25% instead of increased by 75%
    * Fixed negative opinion modifiers being applied to owners of planets that the Prethoryn Scourge is purging
    * Extradimensional Invaders should no longer spawn inside Fallen Empire borders
    * Reduced chance of generating the Improbable Orbit anomaly
    * Fixed the Master's Teachings edicts "Philosophical Mindset" and "Warring States" not being applied after event project finished
    * Fixed "Colonial Failure" anomaly event handing out a Colonization tech you already had
    * Fixed an issue with the VO not triggering for the mining station tutorial mission
    * Researched robot Pops are now always listed, but are not buildable if AI policy is set to Outlawed
    * Injured Queen project is now properly cancelled and visual asset removed when another Empire researches it first
    * Species Procurement event chain descriptions now correctly refer to planet names
    * Various localization bugs have been fixed
    * Fixed outdated Avian name list titles in Brazilian Portuguese, French, Polish and Spanish
    * Fixed some faction events not printing planet names properly
    * Loyalist-affiliated candidates now display proper faction names in Election view
    * Fixed observation post events sometimes not printing planet name correctly
    * Changed the way native reservations are placed for colony event related to colonizing planets that have primitive natives
    * Fixed a bug where missiles could appear on the galaxy map
    * Ring World habitability-trait now has proper localization
    * Fixed a bug where Destroyer Assembly Yard didn't require the correct Spaceport level to build
    * Fixed an issue where trait randomization didn't respect opposing traits
    * Fallen Empires are now able to build armies
    * Fixed an exploit where you could reduce the cost of resettlement by moving pops around on the same planet
    * Newly enlightened countries should no longer be despicable neutrals
    * Fixed right click not working to give additional orders while in FTL transit
    * Fixed an issue where embassies and rivalries could remain after an empire was annexed
    * Fixed an issue where you could always enable edicts
    * Fixed Swarm Infestors and Constructors sometimes not reinforcing properly
    * Robot Pops should no longer get shuffled ethics from divergence
    * Heirs now keep the dynasty name of the ruler in monarchies
    * Added missing localization strings for leaders who gained the arrested development trait
    * Fixed Power Overwhelming achievement
    * Fixed Domo Arigato achievement
    * Fixed Elixir of Life anomaly potentially spawning multiple times if not researched
    * Fixed Living Metal deposits not being minable
    * Fixed Sublight Probe event chain sometimes breaking after combat with the Salvage Skippers
    * Fixed being unable to change speed with (-) and (+) on American keyboard



    Galaxy editionda bile gelmeyen dlcleri bedava vermeye karar vermişler, koleksiyonerlere duyrulur :P




  • Oyunun Türkçe çeviri çalışmaları başlamış.

    http://paradoxfan.com/forum/index.php?topic=49837.0





  • Oyun çok güzel olmuş, beğendim ben. Paradox oyunlarının hastası olarak, ileride çıkacak olan DLC'lerle efsane bir oyun olacağını düşünüyorum.
  • Oyun güzel başlıyor ve orta kısımlarda da aynı güzelliği koruyor ama sonlara doğru (end game şeysi) çoğunlukla savaştan ibaret bir hale geliyor, en barışçıl ve pasif ırkı bile seçsek savaş kaçınılmaz...
    Victory conditionların sayısı da inanılmaz az, görevlerden veya araştırmalardan bir şeyler çıkar diye bekledim ama olmadı 20 saatlik oyun süresince.
  • Daha önce paradox oyunlarını oynamamaış biri olarak stellaris e yeni başladım. merak ettiğim soru sınırlarımızı nasıl genişletebiliyoruz. benim 3 yıldızımda kurulu sistemimin çevresindeki etki alanım çok ufak diğer uygarlıklara bakıyorum 4 gezegenle benimkinin 5-6 katı büyüklükteki alanı hakimiyetine almış.
  • Exmorfist E kullanıcısına yanıt
    En basidi sınırın hemen dışındaki sistemlere Frontier outpost kurmak ama biraz pahalı bu arkadaşlar.
    Bazı araştırmalar var sınırları genişleten ama şansa çıkıyor ne yazık ki.
  • Outpostu biliyorumda bakımı için 1 influance istiyor zaten üretimim 3-4 4 outpost yapsam biticek benim daha çok incelemem lazım.
  • O sınır kolonize ettiğin gezegenlerin büyüklüğü, bir sistemde kolonize ettiğin gezegen sayısı, gezegenlerdeki uzay üssünün büyüklüğü(bundan tam emin değilim) ve sınır karakolu ile genişliyor. Eğer atlıya atlıya koloni yaparsan sınırların birleşmeyebilir bunun için sınır karakolu kurman gerekir. En iyi taktik teknolojiden kolonileştirebileceğin gezegen sayısını arttırmak ve yine sınırları genişleten bir araştırma var onu yapmak. Farklı gezegenleri kolonileştirebilen sıkıntısız diğer ırklardan canlıları imp. katıp onları kullanarakta çok rahat genişlersin. Çok güçlenmeden fallen emp. yaklaşma seni mort ederler. Diğer uygarlıkların sınırlarında bu koloni ve sınır karakolları ile ilerleyebilirsin ama eksi ilişki yersin dikkatli ol.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semavi7 -- 2 Haziran 2016; 16:40:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • semavi7 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim dikkate alıcam
  • Aynen hocamın dediği gibi sonra daha öncede yazmıştık ama tekrarlayayım, frontierları sektöre ekleyince artık influenceı azaltmıyorlar. 5 yılda seçim yapılan bir yönetim şekli seçin başkan değiştikçe influence görevi tekrarlanıyor yenileniyor çok basit görevler 4 tane mining station yada research station kur gibi 100-200 arası influence veriyorlar onları kaçırmadan yapın 5 yıla bir beleş frontier hakkınız olur. Çok abartmadan birbirinden uzak gezegenlere yerleşin sonra frontierla alanı birleştirin öyle çok daha geniş bir alana etki edebiliyorlar.
  • 105 tl lik stellaris galaxy edition ı g2a dan 39.68 tl ye kaptım. Allah rus vpn lerini başımızdan eksik etmesin Oyun çok güzel ama paradox bu. Kesin bir sürü dlc çıkarıp para kasacaktır bu yüzden ilk oyun tercihimi master of orion dan yana kullandım. Üstelik resmi olarakta türkçe dil geldi. Bunada tabiki 75 tl yerine 39 tl verdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StackOverflow -- 6 Haziran 2016; 0:15:28 >
  • StackOverflow S kullanıcısına yanıt
    Hocam oyunu VPN ile mi oynuyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu uzun süredir sessiz, sanırım herkes HoI 4 oynuyor.

    Arkadaşlar Mid-game için yardım gerekiyor. Sorun şu oyunun ortalarına gelince ve artık imparatorluğum doğal sınırlarına ulaşınca savaş kaçınılmaz oluyor. 10K büyüklüğünde bir ordum oluyor genelde ama şöyle bir sorun yaşıyorum, bir develete savaş ilan ediyorum o da genelde diğer tarafımdaki devletlerin biriyle allied oluyor ve mecburen 2 bazen 3 cephede savaşmam gerekiyor. Onun da üstesinden gelmeye çalışıyorum fakat bu seferde adamlar sisteme giriyor starport u patlatıp kaçıyorlar. Bu da hem savaş puanı kaybetmeme sebep oluyor. Ayrıca ordumu bir o raya bir buraya göndermekten asıl amacımdan sapıyorum.
    Ben de ittifak yapmak istiyorum ama kimse benimle ittifak yapmak istemiyor (sanırım slavery ve purge politikalarım yüzünden). Defence station da yapıyorum ama çok faydası olmuyor. Sizin savaş taktikleriniz nasıl? Genelde vassal mı yapıyorsunuz yoksa işgal mi ediyorsunuz?




  • dream0n kullanıcısına yanıt
    Bir yerden sonra nasıl bir ırk olursak olalım savaşa zorluyor oyun ne yazık ki. En büyük eksisi şu an için.
    Slavery e tolerans gösteriyor diğer taraflar ama purge 1 kere bile yapsanız yüzünüze bakmazlar. Çok zor müttefik bulmadan 2-3 cephede tek başına savaşmak. Ya küçük bir alanız olacak ya da çok güçlü bir kaç tane filonuz.
    Eğer illa saldımak istediğiniz bir ırk/konfederasyon varsa, başka birisiyle savaşa girince arkadan saldırın. Ufak bir ihtimal bile olsa yardım ettiğiniz diğer tarafla aranız iyileşebilir ama dediğim gibi purge sonrası çok zor, kimse sevmiyor.

    Eğer çok ırklı sistemi destekleyen bir yapınız yoksa vassal daha mantıklı. Ele geçirilien yerlerdeki halktan kurtulamıyoruz purge yapmadan, onunda dezavantajını belirttim yukarıda. Ele geçirdikten sonra kendimizi yerel halka kabul ettirmek uğraştırıyor hele ki ırklar arası farklılıklar çoksa.
  • İşten güçten fırsat buldukça Stellaris oynamaya devam ediyorum. Eksikliklerine ve hatalarına rağmen çok güzel bir oyun olmuş bence ve sürekli gelişiyor.

    Savaşlar konusunda sormak istediğim bir şey var. Benden zayıf olan ırklara savaş ilan ediyorum, vassal yapabilmek için puanım yetmiyor, bende "cede" seçeneğini seçiyorum. Bu seçenekte de %100'ü geçmeden en fazla 4-5 gezegen seçebiliyorum. Bu ırklardan üstün olmama rağmen her seferinde böyle yavaş yavaş gezegenleri ele geçirmek çok can sıkıcı oluyor. Bir de ordularını ilk karşılaşmada yenip sırf puan doldurup galibiyet için starport avına çıkmak bütün gezegenlerini tek tek gezip starport ve diğer binalarını yıkmaya çalışmak çok uzun sürüyor. Bunun başka bir yolu yok mu?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.