Şimdi Ara

Steelseries Siberia v2 / Adeks store (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
4.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende adeksten aldığım steelseries siberia 350 kulaklığımın mikrofonu bozuk olduğundan dolayı garantiye yolladım. Bu ürünü alma sebebimde steelseries v2 blue frust kulaklığımın bozulması ve yerine ürün almamdı. Üzerine para ekleyip aldım aldığımda mikrofonunda sıkıntı mevcuttu. Sonra garanti ürünün bozuk olduğunu kabul edip bana kargoladılar. Bende ürünün faturası ve garantiden gelen belgeyle para iadesini talep ettim. Bana para iadesi yapmicaklarını ürün almam gerektiğini söylediler. Adeks te çalışan arkadaşlardan her zaman memnun oldum fakat adeksstore deki satış müdürü yasalardan habersiz kafasına göre para iadesi yapmicağını söledi. Böyle bir saçmalık görmedim. Bende tüketici haklarına başvurdum. Ordaki yetkili sölediklerimi duyunca şok oldu adeta hakkımızı aramamamız için herşeyi yapıyolar. Keza ben zaten kulaklık alıcaktım fakat istediğim kulaklık orda yoktu ve bana 20 güne geliceği sölendi. o yüzden paramı istedim. HAKKINIZI ARAYIN ONLAR SATICI VE HAKLARIMIZI ELİMİZDEN ALMAYA ÇALIŞIYORLAR.....




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.