Şimdi Ara

Steelseries Siberia v2 / Adeks store

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
4.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 16
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 62 gün 13 saat 29 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • lemartes (6 mesaj) WatchOverMe (1 mesaj) Anna Dewitt (1 mesaj) MaRKeRs (1 mesaj) IceX (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (17 mesaj) Mobil (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Adeks store isimli internet sitesinden bundan 4 gün kadar önce Steelseries Siberia v2 NAVI kulaklık satın aldım.

    Firma hakkında en ufak bir fikrim yok, ürünün kutusu ambalajı vs. gayet düzgün gözüküyor fakat, Ürünün rengi daha önce bizzat gördügüm ürünlerden biraz daha farklı daha koyu bir sarı renk kullanılmıs, ve orjinal sitede gözüken kulaklık içlerindeki NAVI amblemleri bunda yok, bu detaylar içime kulaklığın sahte olabilecegi yönünde bir süphe düşürdü.

    ürünün gerçekten orjinal olup olmadığını güvenilir bir şekilde kontrol etme şanşımız varmı? (serial numarasını check etme gibi seçenek göremedim)



    http://steelseries.com/products/audio/steelseries-siberia-v2-natus-vincere-edition#pictures



    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Adeks aslında guvenilirdir ama bilmiyorum rengini belki bilgisayardan gördüğün icin oyle gelmiştir de ambleminin olmaması ilginç geldi arayıp sorsan ya adeksi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Firmadan orjinal adı altında sattıkları ürünün sahte olduğunu kabullenmelerini beklemek yanlıs olur düşüncesindeyim
    |
    |
  • Binbaşı
    1836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Firmayla görüştüm ve orjinal ürünle elimdeki arasında tutarsızlıklar olduğunu belirttim, ürünün sahte olabileceğini sölediğimde, bazen böle sorunlar olabildiğini sölediler

    iade süreciyle ilgilide tecrübelerimi paylaşmaya devam edicem.
  • Yüzbaşı
    555 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lemartes

    Firmayla görüştüm ve orjinal ürünle elimdeki arasında tutarsızlıklar olduğunu belirttim, ürünün sahte olabileceğini sölediğimde, bazen böle sorunlar olabildiğini sölediler

    iade süreciyle ilgilide tecrübelerimi paylaşmaya devam edicem.

    O nasıl bi saçmalık ya? Ne sattığınızı bilmiyor musunuz deyip azarlasaydın keşke.

    Bende siberia v2 frost blue alıcam birkaç haftaya.Kesinlikle adeks store dan almıyorum iyi oldu bunu gördüğüm.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    859 Mesaj
    saçmalığa bak arada bazı oluyormuşmuş aynı sorunla bende karşılaştım lanet olsun bir daha hiç almadım almayacağımda
    |
    |
  • Yüzbaşı
    519 Mesaj
    Sorun adeksle alakalı değildir. Sahte ürün satmayacaklardır. Kaldı ki 50-60 TL fazla kar yapmak için böyle bir işe girmezler. Zaten cirosu normal cafe müşterisi olarak 50binTL. 50 TL için kimse uğraşmaz böyle bir cirosu olan yerde..
    |
    |
  • Teğmen
    241 Mesaj
    takipteyiz.
    durumun daha net olması için ürünü ve faturasını paylaşırmısın.
    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    Adeks olarak tüm ürünlerimizi Türkiye'deki yetkili ithalatçılarından tedarik etmekteyiz. Sahte ürün satmak, müşteriyi aldatmak gibi yollara başvurunlar uzun süre ayakta kalamazlar. 1998 yılından beri bu felsefe ile faaliyetlerimize devam etmekteyiz...

    Sn. Lemartes’e yapılan “bazen böle sorunlar olabildiği” şeklindeki açıklamada anlatılmak istenen ürünün sahte olabileceği değil “hatalı bir üretim” olabileceğidir. Nitekim kendisinden ürünü bize geri göndermesi istenmiştir. Bize attığı mailde de ürünü bugün (15.06.2013) kargoladığını belirtmiştir. Ürün elimize ulaştığında, kontrollerimiz neticesinde geri ödemesi yapılacaktır.

    Tüm soru, talep ve şikayetleriniz için info@adeksstore.com adresimizle veya 0 212 227 57 78 no.lu. telefonumuzdan irtibata geçebilirsiniz.

    Adeks Store
    |
    |




  • Çavuş
    86 Mesaj
    Adeks bu tip şeylere başvuracak bir firma değildir. Yıllardır satmış olduğu ürünleri ile müşterisini aynı zamanda beni memnun etmiş adeta bir aile şirketidir. Gereksiz ithamlarınızı karşı tarafı düşünmeden yapacağınıza soğuk kanlılığınızı koruyup beklemeniz daha doğrudur. Zira şirket bu durumun üstüne yatacak değildir, kulaklık ücretinizi şak diye çıkarır geri verir. Bir diğer husus ise Adeks'te gri ithalat yapmayan önemli bir firmadır, ürünlerini Türkiye'nin yetkili ithalatçısından almaktadır. Bu da demek oluyor ki Despec'ten kaynaklanıyor adamlara yanlış seri mal gelmiş ve gözden kaçırılmış olabilir. Bugün bir arkadaşımın başına gelen BEKO buzdolabı faciasından sonra bu duruma gülüp geçerim hatalı üretim buzdolapları yüzünden neredeyse evlerinden olacaklardı, motoru yangın çıkarttı evlerinde. İnternet'ten araştırıp görürseniz bu olayın özellikle İngiltere'de de yaşandığını ve insanları ölümle yanyana bile bırakıldığını görebilirsiniz..

    O yüzden size önerim rahat olun ürününüzü geç kalmadan gönderin dicem ama zaten göndermişsiniz o yüzden merak etme için ferah olsun meblağsı neyse geri alırsın yada değişimini yaparlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IceX -- 15 Haziran 2013; 14:47:26 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Herhangi bir gereksiz ithamda bulunduğumu sanmıyorum, zaten ilk post a bakarsanızda amacım burda firmayı yermek değil, sadece ürünün orjinalliğini kontrol etmek için fikir almaktı.

    Şu ana kadarki gelişmelerdende herhangi bir çıkarım yapmışta bulunmuyorum, elimdeki ürünü geri gönderdim ve prosedürün tamamlanmasını bekliyorum, ama firmanın sattığı ürünü konusunda herhangi bir sorumluluğu olmadığınıda malesef kabul edemem.
    |
    |
  • Teğmen
    141 Mesaj
    Merhaba ben de adeks storedan steelseries siberia v2 navi edition almak istiyordum ve internet sitesinde stokta var olarak gözüküyordu fakat satın alma işlemi stokta yokmuş gibi gözüktüğü için gerçekleştirilemiyordu. Bunun üzerine telefonla aradım ve ürünün stokta olduğu bilgisi geldi ve sitedeki problemi düzeltildi fakat yetkili kişi bu navi editiondaki kulak içi amblemlerinin olmadığını ve beni önceden uyarmak istediğini belirtti. Ürünün kesinlikle orjinal ürün olduğunu fabrika çıkışında bir hata olabileceğini belirtti. Bende bunun üzerine navi edition almaktan vazgeçtim ve beyaz olan modelini aldım. Ürün garanti belgesi ve faturası ile birlikte geldi. Steelseries'in kendi sitesinden de kontrol ettiğimde adeks store'un türkiyedeki resmi distribütörlerden biri olduğunu gördüm.

    http://steelseries.com/where-to-buy/europe/turkey#online-retailers




  • Binbaşı
    1836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yoğun tempo nedeniyle konuyu güncelleyemedim,

    İade ettiğim ürün firmanın eline geçmiş, bir önceki posttaki arkadasın bahsettiği gibi kulaklıktaki amblemlerin üretim sürecinde basılmayı unutulduğu bildirildi. Para iadesi ile ilgili firmadan haber beklemekteyim.
    |
    |
  • Yarbay
    5460 Mesaj
    Olabilir böyle aksaklıklar hemen kötü yapmışsınız adamları, yok bir daha hayatta oradan bir şey almam vb. saçmalamanın gereği yok
  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    çok şaşırdım... tabi firmayı hemen kötülememek lazım hatasız kul olmaz

    + takipteyim
    |
    |
  • Binbaşı
    1836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bugun itibariyle banka tarafından kredi kartıma para iadesi yapıldı, iade süreci zarfında firma elinden geldiğince yardımcı oldu devamlı irtibat halinda kalmaya çalıştı,

    kulaklık konusunda da artık bu noktada bence firmanın beyanını esas kabul etmek gerekiyor , kulaklık büyük ihtimalle üretici firmanın logoları unutması sonucu orjinal üründen farklı gözüküyordu,

    Birebir aynı ürünüde firmanın kendisinden satın aldım, yarın elimde olması gerekiyor, 2 ürünün görüntülerinide paylaşmaya çalışıcam yakın zamanda.
  • Binbaşı
    1188 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lemartes

    Bugun itibariyle banka tarafından kredi kartıma para iadesi yapıldı, iade süreci zarfında firma elinden geldiğince yardımcı oldu devamlı irtibat halinda kalmaya çalıştı,

    kulaklık konusunda da artık bu noktada bence firmanın beyanını esas kabul etmek gerekiyor , kulaklık büyük ihtimalle üretici firmanın logoları unutması sonucu orjinal üründen farklı gözüküyordu,

    Birebir aynı ürünüde firmanın kendisinden satın aldım, yarın elimde olması gerekiyor, 2 ürünün görüntülerinide paylaşmaya çalışıcam yakın zamanda.

    Hocam suan aldinizmi steelseries navi kulakligi ayni hata var mi bende suan alicamda bu yaziyi okuyunca merak ettim eger sknti yoksa direk siparis geçicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bu firmanın 4 yıldır müşterisiyim daha 1 gün bir sıkıntı yaşamadım düşündüğünüz şeylere bakın yıktınız yerdiniz firmayı be. ayıptır güzel arkadaşım.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    637 Mesaj
    Şimdiye kadar bin TL yi aşkın alışveriş yapmışımdır . O kadar işlek bir yerde senelerdir mağazaları var ve kopya diyorsun . Yazık .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1951 Mesaj

    Hocam kulaklıktan memnun musunuz? Ben de bunun usb kartlı versiyonunu almayı düşünüyorum ama tereddütteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mightysoul kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.