Şimdi Ara

Steelseries kulaklık kırıldı ne yapabilirim ?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
4
Cevap
0
Favori
259
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Steelseries kulaklık kırıldı ne yapabilirim ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    766 Mesaj
    Arkadaşlar steelseries kulaklığımı kırdım.Bunu nerede yaptırabilirim acaba ve tahmini ne kadar ücret çıkar bir bilginiz var mı ?



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    766 Mesaj
    up
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    639 Mesaj

    Hocam sorunun çok genel bi sorun , öncelikle neresi nasıl kırıldı bilgi vermemişsin , çalışıyo mu sorunu var mı bilgi vermemişsin. Plastik kısmı kırıldıysa japon yapıştırıcısı kullanmayı bilen herkes yapar , çalışmasında sıkıntı varsa servisi veya usta bi elektrikçi yapabilir. Ücret böyle şeylerde belli olmuyor çok uçuk rakamda istenebilir çok düşükte.

    Bence bi fotoğraf çek at , eğer plastiği kırıldıysa sadece süper güçlü kaliteli bi yapıştırıcı ile kendin de yapıştırabilirsin . Şahsen kulaklığım onardıktan sonra tekrar kırılmıştı ve onardığım yerin yanından kırılmıştı , eskisinden bile sağlam tutmuş yani.
    |
    |
    Nicegame! kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    Katılıyorum. Ücret sormuşsun fakat ne olduğunu söylememişsin. Soruna cevap alamadığın için üzgünüm.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
canlı radyo dinle
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.