Şimdi Ara

Station Wagon ve Liftback: problem talep mi yoksa arz mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
1.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hacim ve fonksiyonellik her zaman işe yarar..


    alın size SUV gerçeği..

  • 2.0 motorlu Ford Focus’larda SW kasa yok gördüğüm kadarıyla.

    1.6’larda mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H4- -- 4 Nisan 2025; 20:54:28 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Türkiye’de talep yok talep. Herkes burada sw över sonra hanım istediği suv alır, sw över ikinci eli sıkıntı diye sedan alır. Bu işler böyle Türkiye’de uzun süre ticariler hesaplı olduğu için bir çok ailenin sw ihtiyacı tepe tepe doblo connectler ile gördü. Ee hesaplı da oldu c sınıfı sw almaktansa doblo berlingo connect kangoo daha ucuza geliyordu. Bunun yanı sıra oturma pozisyonu içi ferah diye de rağbet gördü. Bir çok insan sürüş dinamiğini önemsemiyor fiyat ve kullanışlılık derdinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 5 Nisan 2025; 10:2:39 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yaklalık 30 senedir sw kullanıyorum. sw d segment otomobil candır...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ticari araçların SW’ye kıyasla artıları olduğu gibi eksi yönleri de mevcut. Bir kısmı şunlar:



    1) Ticari sınıfta olduğu için hız sınırı, muayene vb. yasal yükler.



    2) Tasarım, görüntü.



    3) Aerodinamik.



    4) Yol tutuş.



    5) Ticarilerin ciddi bir kısmının SW’de arka koltukları yatırınca veya sökünce oluşan uzunlukta hacme sahip olmaması, örneğin bir buzdolabı, yatak koyamamak.



    6) Sürüş zevki.



    7) Kasa ağırlığı. Bunun akselarasyon, frenaj ve yakıt tüketimine etkileri.



    8) Benzinli motorun çoğunda olmaması.



    9) Yalıtım.



    10) Ağırlık merkezinin yüksekliği.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H4- -- 5 Nisan 2025; 16:22:9 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bölye SW lara can kurban. Keşke temizinden olsa da alsak.



    Station Wagon ve Liftback: problem talep mi yoksa arz mı?


    Station Wagon ve Liftback: problem talep mi yoksa arz mı?




  • otomobili binmek için değil de satmak için alan bizim gibi toplumlarda, fonksiyonellik geri planda kalıyor. 4 yıl sw kullanan eski bir kullanıcısı olarak sw kesinlikle aileler için en ideal tasarım. liftback biraz zevke kaçıyor.
    o klasmanda hayallerim Renault safranedı. hala o tasarıma yaklaşamadı bile reno. zamanın ruhu böyle bir şey.
    subaru levorgu beğenmeyecek erkek yoktur kanımca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 yıl Liftback insignia kullandım
    Sw olsa tereddüt etmeden sw tercih ederdim
    Kullanışlılık açısından sedan dan kesinlikle daha iyi
    İnsignia dan sonra ise yine bir liftback superb tercih ettim , insignia Opel tarafından üretilip yenisi çıkmış olsa yine insignia tercih ederdim
    Superb de yine SW istedim ama o da olmadığından en azından liftback olacak
    Cam ile kalkması kullanışlılık açısından çok çok iyi , bagajın dibine uzanabilme açısından kritik
    Hacim düşük olsa bile sedan dan daha kullanışlı oluyor
    Öncelik Sw sonra Liftback

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Superb combiyi getirmiyor mu artık doğuş hocam? Son kasaya kadar az da olsa satıldı ülkemizde ama son kassda durum nedir bilmiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt
    Uzun dönem kiralama yapıyoruz , geçen hafta da döviz den ötürü fiyatlar güncellendi , fark yememek için hızlı hareket etmek zorundaydık , sordular ama Sw denk getiremediler hiç bir yerde , ilanlarda 1-2 adet denk geldim bende , mecburen Liftback için sözleşme yapıldı
    Zaten tasarımı çok beğendiğim bir araç değil superb , Passat Sw de fiyat saçma pahalı çıktı , satışta hemen hemen aynı olmasına rağmen , bari Sw olsun dedim ama o da denk gelmedi yapacak bir şey yok
    Bir de bu uzun dönem kiralamalarda fiyatlamalar değişik oluyor , örneğin terramar vzline neredeyse ayda 15-20 bin TL pahalıya geliyor superb ile satış fiyatları aynı belki de superb pahalı , ama adamlar 2. El piyasasını da düşünüyor muhtemelen sözleşmeden sonra satma gibi
    Veya passat da kuvvetli olmasına rağmen belki firma özelinde alışveriş farkları olabiliyor bilemiyorum
    En mantıklı superb oldu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ekonomimizden dolay ailelerin genelde 1 araç alabilme kapasitesi varken SW yerine sedan ı tercih etmelerini anlamıyordum.

    SW ye kıyasla sedan çok kullanışsız bir tasarım. MPV ler en süperi olmasına rağmen bunlar da sevilmedi.

    tercihlere saygı duymak zorundayız ama anlamakta güçlük çekiyoruz işte.

  • ekşi sözlük
    türkiye'de sw ve mpv araçların tutulmaması
    https://eksisozluk.com/turkiyede-sw-ve-mpv-araclarin-tutulmamasi--6636880





    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • H4- H kullanıcısına yanıt
    Aynı aracın cross versiyonuda var. Wagon olarak geçiyor. Motor kombinasyonu nedir bilmiyorum ama bir bakın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H4- -- 5 Nisan 2025; 17:10:49 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Bir arkadaşım Insignia SW satıyordu, araç hatasız-boyasız-kusursuz. bilenler için flexi şase opsiyonu bile vardı. Başka bir arkadaşım beni aradı alideki arabayı alsam mı ne dersin dedi, ben övdüm durdum. Yeaaa steyşın piyasası yavaş, satarken zorlanırım diyerek almadı aracı, Corolla aldı...


    Bizim ülkemizde SW için bu gerçek var. Sadece sevenler kendi arasında satıyor. Yeni Passat ın SW gelmesi bile fikirleri değiştirmedi.


    Liftback ler sedan dan sayılıyor, ben burun eğeni görmedim.

  • mr.big kullanıcısına yanıt
    SW tam kullanıcı arabası aslında. Alıp uzun süre (en az 10-15 sene) satmadan kullanmak isteyen için ideal.

    Japonlar Subaru hariç Türkiye’ye 2000’lerden itibaren pek SW veya liftback kasa getirmediler. Getirmeleri iyi olurdu, çünkü hem en kaliteli benzinli motorları Japonlar üretiyor, hem de genel Japon sorunsuzluğu ve dayanıklılığı uzun süreli kullanıcı için değerli.

    Kore araçlarında az da olsa var bildiğim kadarıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H4- -- 5 Nisan 2025; 19:46:50 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sorun sadece Doblo, Transit connect, Kangoo gibi araçların halk tarafından tutulması. SW'den daha geniş bagaj sundukları için SW yerine bu araçlar alındı.

  • anyhill kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum: Hem ticari hem de aile kullanımında başarılı araçlar. Fiorino bile çok tercih ediliyor:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.