|
Bildirim
HDos atak mı yediler yoksa? Müşteri hizmetleri telefona bakmıyor; Whatsapp mesajlarına dönen yok, destek kaydıda yanıtsız. Ön ödemeli diye parayıda peşin ödedik; kesik günler için gelecek faturadan düşme veya gün ekleme olacak mı? Arıza genel mi özel mi? Arıza bizden kaynaklanıyorsa 600 TL alırlar mı? Btk'ya şikayet mi etsek acaba? Bakırın gözünü seveyim; ışıkla internet mi olur? Işığa gel ışığa dediler; ışıksız bırakıverdiler. Mahallenin köşesinde ki dolaba müdahale dünya günleri sürüyor; fezada ki dolaba müdahale kaç feza günü sürecek acaba? 3 ay dolmadı; kişke PlütonNet'e geçseydim, biraz daha tuzluydu. Olsun tuzlu olsun; sorunsuz olsun. İptalde çanak ile modemi nereye göndereceğiz; feza kargo ücreti bize mi ait? Burasıda muallak.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |