Şimdi Ara

Starcraft 2, League of Legends ve Dota 2 Gibi Elektronik Spor Mücadeleleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Starcraft 2, League of Legends ve Dota 2 Gibi Elektronik Spor Mücadeleleri


    Genellikle internet üzerinden dünyadaki takipçileri ile buluşan rekabetçi oyun oyunculu oyunlar, günümüzde artık profesyonel birer elektronik spor haline dönüşmeye başlamış durumdalar. Ağ bağlantılarının çok daha hızlı ve kolay biçimde edinilebilmesi sayesinde daha etkin biçimde yayılan oyunlar, geliştiricilerinin teşvik edici çalışmaları sayesinde de kişilerin zamanlarının çok daha fazlasını bu oyunlar üzerine harcamalarını mümkün kılmakta. Twitch başta olmak üzere farklı internet sitesi ve oyunların içerisindeki maç izleme sistemleri sayesinde mücadelelere oyuncu olarak katılamadıkları durumda da tıpkı profesyonel sporlarda olduğu gibi seyirci rolünü de üstlenebilen oyun severlerin, bu tutkularını da inanılması güç bir hızla arttırdıkları görülmekte. 2012 yılında yapılan bir araştırma ile Starcraft 2, Dota 2 ve League of Legends gibi oyunların toplamda bir milyar saatten fazla izlendiği görülürken, bu rakamın geçen yıl ise iki buçuk milyar saati aştığı görülebilmekte. Artış bu şekilde devam ederse 2020 yılında toplamda sekiz ilâ on milyar saat boyunca E-Spor mücadelesi izlenmeye başlanacak.


    Kaynak: Buradan







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.