Şimdi Ara

SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
485
Cevap
14
Favori
168.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60


    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    arkadaşlar Actyon sports hakkında kısa net bir soru sormak istyiyorum. 100 Tl lik mazot ile bu araçla şehir içi 500 km yapma ihtimalim nedir sakin kullanımda?

    benim benzinli elantra var. onla 180-200 tl ile 500 km yapıyorum şehir içi.

    birde arka diz mesafesi çok can sıkıyormu?

    -diz mesafesi c sınıflarda oldugu kadar desem yalan olmaz sanırm v.w bora,megane ile aynı bana kalırsa
    -100liralık mazot ile şehiriçinde 500kmlik mesafe 2 tonun üzerindeki bu arac için bence hayal
    olur diye düşünüyorum..ben sahsen 100liralık mazot ile 500km yi sehirdısında görüyorum
    ort.110-120km ile



    peki dostum şehir için 100 tl lik mazot ile ne kadar yapılır sakin kullanımda. (manual versiyon)


    yada şehiriçi 500 km için ne kadar TL gider?

    Alıntıları Göster
    150-160liralık mazot ile sanırım 500km yi yakalayabilirisiz..
    şöyle diyeyim 100km'de sehiriçi kullanmda 11-12 litre yakar gerisini
    siz hesaplayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    150-160liralık mazot ile sanırım 500km yi yakalayabilirisiz..
    şöyle diyeyim 100km'de sehiriçi kullanmda 11-12 litre yakar gerisini
    siz hesaplayın



    anladım.. zaten web sitesinde de yazıyomuş yakıt tüketimi sanırım bu aracı unutmalıyım benim elantram daha ekonomik kalıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    150-160liralık mazot ile sanırım 500km yi yakalayabilirisiz..
    şöyle diyeyim 100km'de sehiriçi kullanmda 11-12 litre yakar gerisini
    siz hesaplayın



    anladım.. zaten web sitesinde de yazıyomuş yakıt tüketimi sanırım bu aracı unutmalıyım benim elantram daha ekonomik kalıyor...

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar aranıza az önce katıldım 4x2 actyon sports tiptronik şanzıman araca sahibim izlenimlerimi aktarnak istedim

    sorunuzda varsa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım

    yaklaşık 5 ay önce aldığımız araç ile 6500 km üzerinde yol yaptık aracı aldıktan 1 ay sonra 3 haftalığına tatile çıktık çıkış istanbul gerede gişelerine girmeden ayrılıp sivas yolundan şebinkarahisara kadar gittik oradan akşam üzeri ayrılıp şebinkarahisardan giresun'a ve oradanda sahil yolundan rize merkez'e

    öncelikle yakıt konusunda fikir sahibi olmanızı isterim

    corolla(otomatik vites)ile 5 kişi bagaj tam dolu iken gerede gişeleri civarında depo ışığı yanmıştı hemde 120 km'yi hiç geçmememize rağmen

    actyon sport(kapalı kabin tiptronik şanzıman)ile tam dolu bagaj ister inanın ister inanmayın kabinin üst kapağını zor kapattım valizlerden 4 kişi şoför babam,ben,kız kardeşim ve annem istanbul'dan yola çıktık

    ortalama olarak 120-130 km hız ile sivas yolundan şebinkarahisar'a yola koyulduk geze geze dura dura gittik tatilin keyfini çıkardık

    ve yakıtın durumunu değerlendirweceğimiz yere yani tokat'a geldik istanbul tokat arasıhttp://www.illerarasimesafe.com/?nereden=tokat&nereye=istanbul
    bu linkte gördüğünüz gibi ve bu yolu bu tam dolu araçta klima açık vaziyette 4 kişi 3 çeyrek depo ile gittik hatta bir miktar daha fazla idi diyebilirim size üç çeyrekten

    tokat'ta tekrar yakıt aldık ordan sonrasını pek bilmediğimiz için işi şansa bırakmak istemedik ve çıktık oradan şebinkarahisar dağları ve oradan 2200 rakımda eğribel geçidini geçip giresun,trabzon ve rize'ye gittik

    burada yazdığım gibi yakıt durumu beni çok çok memnun etti boş ağırlığı dahi 2 ton üzerinde gelen bu araç ile tam dolu bagajla 1000 km üzerinde yol çok çok iyi

    bir çok arkadaşım inanmıyor bana o kadar gitmez diye aracı aldığımızda bayi elemanı uzun yolda 1000 km üzerinde yol gidersiniz demişti haklıymış

    araç ile ilgili bir kaç bilgi daha vereceğim bu akşam nasip olursa hayırlı günler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    150-160liralık mazot ile sanırım 500km yi yakalayabilirisiz..
    şöyle diyeyim 100km'de sehiriçi kullanmda 11-12 litre yakar gerisini
    siz hesaplayın



    anladım.. zaten web sitesinde de yazıyomuş yakıt tüketimi sanırım bu aracı unutmalıyım benim elantram daha ekonomik kalıyor...

    Alıntıları Göster
    @micheal witmann,
    sınıfının en az yakan araclarından biri bnm eski araclarımdan daha az yaktıgı kesin ama
    sırf yakıt ekonomisi ugruna alınmaz derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dnz60 -- 21 Aralık 2010; 0:33:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    merhaba arkadaşlar aranıza az önce katıldım 4x2 actyon sports tiptronik şanzıman araca sahibim izlenimlerimi aktarnak istedim

    sorunuzda varsa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım

    yaklaşık 5 ay önce aldığımız araç ile 6500 km üzerinde yol yaptık aracı aldıktan 1 ay sonra 3 haftalığına tatile çıktık çıkış istanbul gerede gişelerine girmeden ayrılıp sivas yolundan şebinkarahisara kadar gittik oradan akşam üzeri ayrılıp şebinkarahisardan giresun'a ve oradanda sahil yolundan rize merkez'e

    öncelikle yakıt konusunda fikir sahibi olmanızı isterim

    corolla(otomatik vites)ile 5 kişi bagaj tam dolu iken gerede gişeleri civarında depo ışığı yanmıştı hemde 120 km'yi hiç geçmememize rağmen

    actyon sport(kapalı kabin tiptronik şanzıman)ile tam dolu bagaj ister inanın ister inanmayın kabinin üst kapağını zor kapattım valizlerden 4 kişi şoför babam,ben,kız kardeşim ve annem istanbul'dan yola çıktık

    ortalama olarak 120-130 km hız ile sivas yolundan şebinkarahisar'a yola koyulduk geze geze dura dura gittik tatilin keyfini çıkardık

    ve yakıtın durumunu değerlendirweceğimiz yere yani tokat'a geldik istanbul tokat arasıhttp://www.illerarasimesafe.com/?nereden=tokat&nereye=istanbul
    bu linkte gördüğünüz gibi ve bu yolu bu tam dolu araçta klima açık vaziyette 4 kişi 3 çeyrek depo ile gittik hatta bir miktar daha fazla idi diyebilirim size üç çeyrekten

    tokat'ta tekrar yakıt aldık ordan sonrasını pek bilmediğimiz için işi şansa bırakmak istemedik ve çıktık oradan şebinkarahisar dağları ve oradan 2200 rakımda eğribel geçidini geçip giresun,trabzon ve rize'ye gittik

    burada yazdığım gibi yakıt durumu beni çok çok memnun etti boş ağırlığı dahi 2 ton üzerinde gelen bu araç ile tam dolu bagajla 1000 km üzerinde yol çok çok iyi

    bir çok arkadaşım inanmıyor bana o kadar gitmez diye aracı aldığımızda bayi elemanı uzun yolda 1000 km üzerinde yol gidersiniz demişti haklıymış

    araç ile ilgili bir kaç bilgi daha vereceğim bu akşam nasip olursa hayırlı günler...


    hocam siz şehirdışı yapmışsınız şehir içi de görmek isteriz sizi demek istediğim uzun yolda hemen hemen her araç ekonomik oluyor benim elantra şehir dışında çeyrek pedal kaydıyla 800 kmyi görüyor benzinle... ama gel gör ki şehir içi iş değişiyor 500 km ancak görülüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    @micheal witmann,
    sınıfının en az yakan araclarından biri bnm eski araclarımdan daha az yaktıgı kesin ama
    sırf yakıt ekonomisi ugruna alınmaz derim..



    dostum aslında ben yakıt ekonomisi aramıyorum geniş ,0 (Max 30-35 bin TL) ve elantrama göre daha düşük yakıtlı bir araç (TL bazında) arıyorum. bu actyon sportslar süper araç ama şehir içi 100-130 TL ye bana 500 km yaptırsa ilaç gibi gelir. Ama yukarıda arkadaşın da bahsettiği şehir içi çok zor gözüküyor:(

    aslında benim sorunum elantrada sonraki bir aracın içinin dar olacak korkusu. Çünkü dar bir aracın içinde 5 kişi seyahat ilk yarım saatten sonra işkence olmaya başlıyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    @micheal witmann,
    sınıfının en az yakan araclarından biri bnm eski araclarımdan daha az yaktıgı kesin ama
    sırf yakıt ekonomisi ugruna alınmaz derim..



    dostum aslında ben yakıt ekonomisi aramıyorum geniş ,0 (Max 30-35 bin TL) ve elantrama göre daha düşük yakıtlı bir araç (TL bazında) arıyorum. bu actyon sportslar süper araç ama şehir içi 100-130 TL ye bana 500 km yaptırsa ilaç gibi gelir. Ama yukarıda arkadaşın da bahsettiği şehir içi çok zor gözüküyor:(

    aslında benim sorunum elantrada sonraki bir aracın içinin dar olacak korkusu. Çünkü dar bir aracın içinde 5 kişi seyahat ilk yarım saatten sonra işkence olmaya başlıyor....

    Alıntıları Göster
    iç mekan genişliği konusunda bi sıkıntınız olmaz bence test edin derim
    randevu filan talep etmiyorlar zaten...
    d sınıfı bir arac kadar konfor beklemesek de tatminkar bir konforu vardır.
    1.6benzili bir aractan sonra motoru sürüş zevki boyutlarına ragmen kalkıslardaki
    ivmelenmesi,uzun yolda hızınızı ibreye bakmadan farkedemezsiniz..
    tabi eksileri de var,
    herseyden önce ticari:belli yollardan gecemezsiniz,
    hersene muayenesi var,hız sınırı sizin aracınızda 110+%10ise
    bu araclarda85+%10dur(en cok canımı sıkan bu)
    aracın eksileri ise ufak tefek bazı parcaları kalitesiz örnegin silecekler:)
    cam acma kapama düğmeleri eski aracım v.w bora nın birebir aynısı
    bu iyi mi kötü mü bilmem..
    ikinci eldeki durumu heryerde servis olmaması marka bilinirliği gibi
    durumlar söz konusu olmasaydı zaten bu kadar paraya satılmazdı
    ben alırken üç yıllık bakım hediye ettiler örneğin bazen güzel kampanyalar yapıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    iç mekan genişliği konusunda bi sıkıntınız olmaz bence test edin derim
    randevu filan talep etmiyorlar zaten...
    d sınıfı bir arac kadar konfor beklemesek de tatminkar bir konforu vardır.
    1.6benzili bir aractan sonra motoru sürüş zevki boyutlarına ragmen kalkıslardaki
    ivmelenmesi,uzun yolda hızınızı ibreye bakmadan farkedemezsiniz..
    tabi eksileri de var,
    herseyden önce ticari:belli yollardan gecemezsiniz,
    hersene muayenesi var,hız sınırı sizin aracınızda 110+%10ise
    bu araclarda85+%10dur(en cok canımı sıkan bu)
    aracın eksileri ise ufak tefek bazı parcaları kalitesiz örnegin silecekler:)
    cam acma kapama düğmeleri eski aracım v.w bora nın birebir aynısı
    bu iyi mi kötü mü bilmem..
    ikinci eldeki durumu heryerde servis olmaması marka bilinirliği gibi
    durumlar söz konusu olmasaydı zaten bu kadar paraya satılmazdı
    ben alırken üç yıllık bakım hediye ettiler örneğin bazen güzel kampanyalar yapıyorlar

    Alıntıları Göster
    şunu da söyleyebilirim kliması çok çok iyi dijital ve otomatik hemde çok kuvvetli önceki corollanın son ayarda ki üflemesi bunun yarısı eder diyeyim size
    süspansiyon ve yol tutuşu bence çok iyi taksiden eksiği yok evet içi çok geniş değil ama bir oda büyüklüğünde bagaja sahibiz
    tatil dönüşü bavul indirmekten anam ağladı

    arkadaşında dediği gibi dizel olmasına rağmen motor sartıntısı hissedilmeyecek derecede az araç 160-170 km'yi vurdu kimse farkına varamadı diyebilirim
    motor yada rüzgar sesi gerçekten yok

    yakıt konusunda ise ruhsatında 2 tondan ağır olduğu belirtilen bu araçtan daha fazla yakıt tasarrufu bekleyemezsiniz tamdolu bagaj ile 1100 km civarı yol alan bu araç boş hali ile daha az yakacaktır tabiki

    inanın bana bu aracı mutlaka test edin bakın alın demiyorum test edin önceki aracınız size kazık gibi gelecektir(affınıza sığınıyorum)....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    şunu da söyleyebilirim kliması çok çok iyi dijital ve otomatik hemde çok kuvvetli önceki corollanın son ayarda ki üflemesi bunun yarısı eder diyeyim size
    süspansiyon ve yol tutuşu bence çok iyi taksiden eksiği yok evet içi çok geniş değil ama bir oda büyüklüğünde bagaja sahibiz
    tatil dönüşü bavul indirmekten anam ağladı

    arkadaşında dediği gibi dizel olmasına rağmen motor sartıntısı hissedilmeyecek derecede az araç 160-170 km'yi vurdu kimse farkına varamadı diyebilirim
    motor yada rüzgar sesi gerçekten yok

    yakıt konusunda ise ruhsatında 2 tondan ağır olduğu belirtilen bu araçtan daha fazla yakıt tasarrufu bekleyemezsiniz tamdolu bagaj ile 1100 km civarı yol alan bu araç boş hali ile daha az yakacaktır tabiki

    inanın bana bu aracı mutlaka test edin bakın alın demiyorum test edin önceki aracınız size kazık gibi gelecektir(affınıza sığınıyorum)....

    Alıntıları Göster
    bu marka hakkında atıp tutanların cogunlugu tasarımına ve adına(bu ne biçim adı var gbisinden)
    gibilerinden sallıyorlar
    kullanıcı yorumlarını burada ve baska sitelerde okudugumuzda cogunlugu memnun
    2008 modellerde bnm okuduklarımda bazı münferit sorunlar olmus tabi kullanıcı hatası mı
    yoksa fabrika kaynaklı hatalar mı bilemem bnm de tecrübem sonucta 7-8 aylık..
    buarada önceki distribitörden kaynaklı markanın türkiye geçmişi önyargılara
    sebeb olmustur..
    bir de ülkemiz insanının bilirliliği daha yüksek markalara yönelmesi gayet doğal
    çünkü ülkemiz insanı kolay paralar kazanamıyor malesef..
    burda tenkit ettiğimiz araclara bir haftasonumuzu ayırsak en azından bir test sürüşü
    yaptıktan sonra eleştirsek malum sonuçta bizler bu araclara sahibiz bazı kusurlarını
    göremeyebiliriz örneğin ben alfa romeo'ya bindiğimde içeri gelen motor sesi
    o kadar hosuma gider ki ama babam sürünce bu ne kadar gürültü diyebilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    bu marka hakkında atıp tutanların cogunlugu tasarımına ve adına(bu ne biçim adı var gbisinden)
    gibilerinden sallıyorlar
    kullanıcı yorumlarını burada ve baska sitelerde okudugumuzda cogunlugu memnun
    2008 modellerde bnm okuduklarımda bazı münferit sorunlar olmus tabi kullanıcı hatası mı
    yoksa fabrika kaynaklı hatalar mı bilemem bnm de tecrübem sonucta 7-8 aylık..
    buarada önceki distribitörden kaynaklı markanın türkiye geçmişi önyargılara
    sebeb olmustur..
    bir de ülkemiz insanının bilirliliği daha yüksek markalara yönelmesi gayet doğal
    çünkü ülkemiz insanı kolay paralar kazanamıyor malesef..
    burda tenkit ettiğimiz araclara bir haftasonumuzu ayırsak en azından bir test sürüşü
    yaptıktan sonra eleştirsek malum sonuçta bizler bu araclara sahibiz bazı kusurlarını
    göremeyebiliriz örneğin ben alfa romeo'ya bindiğimde içeri gelen motor sesi
    o kadar hosuma gider ki ama babam sürünce bu ne kadar gürültü diyebilir


    evet aslında dediğin gibi yorumlardan ziyade aracı gidip bizzat test etmek lazım...

    bende şöyle bir ikilem hatta üçlem ve hatta dörtlem var:)


    şimdi benzinli elantrama 200 tl harcayarak ayda 500 km şehir içi yapıyorum. çok da tasarruf peşinde değilim ama en azından 140-150 tl ye yapayim diyorum 500 kmyi şehir içi.. (Yılda 500-600 TL tasarruf demek)

    -Bana araca LPG tak diyorlar. Ama LPG rizikolu. Anasını satim çevremde LPG den inanılmaz derece memnun olanlar var ama bir o kadar da lanet olsun diyenler. Yani anladığım kadarıyla ne kadar kit markasına dikkat et usta önemli deselerde risk var ki burada yüzde 20 lere varan bir riskten bahsedebiliriz

    -LPGyi geçtim. Dizel düşünüyorum. Ama kimse bana 2. el dizel aldıramaz. 15000 km de bile olsa dizel almam.

    -Tüm bunlara bir de içi geniş araç isteği ve taş çatlasın 30-35 bin TL lik bütçe eklenince Ssangyong bana çok uygun geliyor.

    -Ama bu aracın yakıt tüketimi de şehir TL olarak nerdeyse benim elantra kadar gibi. Gerçi manuel ve sakin kullanımda şehir için 10-11 litre yaksa elantradan genede ekonomik olacaktır.

    sonuç itibarı ile kafam karışık ya da karışık olduğunu düşünüyorum.

    ama emin olduğum şey LPG ve 2.eli dizel kesinlikle düşünmediğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    bu marka hakkında atıp tutanların cogunlugu tasarımına ve adına(bu ne biçim adı var gbisinden)
    gibilerinden sallıyorlar
    kullanıcı yorumlarını burada ve baska sitelerde okudugumuzda cogunlugu memnun
    2008 modellerde bnm okuduklarımda bazı münferit sorunlar olmus tabi kullanıcı hatası mı
    yoksa fabrika kaynaklı hatalar mı bilemem bnm de tecrübem sonucta 7-8 aylık..
    buarada önceki distribitörden kaynaklı markanın türkiye geçmişi önyargılara
    sebeb olmustur..
    bir de ülkemiz insanının bilirliliği daha yüksek markalara yönelmesi gayet doğal
    çünkü ülkemiz insanı kolay paralar kazanamıyor malesef..
    burda tenkit ettiğimiz araclara bir haftasonumuzu ayırsak en azından bir test sürüşü
    yaptıktan sonra eleştirsek malum sonuçta bizler bu araclara sahibiz bazı kusurlarını
    göremeyebiliriz örneğin ben alfa romeo'ya bindiğimde içeri gelen motor sesi
    o kadar hosuma gider ki ama babam sürünce bu ne kadar gürültü diyebilir


    evet aslında dediğin gibi yorumlardan ziyade aracı gidip bizzat test etmek lazım...

    bende şöyle bir ikilem hatta üçlem ve hatta dörtlem var:)


    şimdi benzinli elantrama 200 tl harcayarak ayda 500 km şehir içi yapıyorum. çok da tasarruf peşinde değilim ama en azından 140-150 tl ye yapayim diyorum 500 kmyi şehir içi.. (Yılda 500-600 TL tasarruf demek)

    -Bana araca LPG tak diyorlar. Ama LPG rizikolu. Anasını satim çevremde LPG den inanılmaz derece memnun olanlar var ama bir o kadar da lanet olsun diyenler. Yani anladığım kadarıyla ne kadar kit markasına dikkat et usta önemli deselerde risk var ki burada yüzde 20 lere varan bir riskten bahsedebiliriz

    -LPGyi geçtim. Dizel düşünüyorum. Ama kimse bana 2. el dizel aldıramaz. 15000 km de bile olsa dizel almam.

    -Tüm bunlara bir de içi geniş araç isteği ve taş çatlasın 30-35 bin TL lik bütçe eklenince Ssangyong bana çok uygun geliyor.

    -Ama bu aracın yakıt tüketimi de şehir TL olarak nerdeyse benim elantra kadar gibi. Gerçi manuel ve sakin kullanımda şehir için 10-11 litre yaksa elantradan genede ekonomik olacaktır.

    sonuç itibarı ile kafam karışık ya da karışık olduğunu düşünüyorum.

    ama emin olduğum şey LPG ve 2.eli dizel kesinlikle düşünmediğim

    Alıntıları Göster
    150 liraya şehiriçi 500 km gitmek bu arabayla imkansız
    hatta diyebilirim ki bu sınıftaki hiçbir araçla
    bunu sağlayamazsınız.Ancak Sssanyong kendi
    sınıfında az yakıt tüketen bir araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aserel

    150 liraya şehiriçi 500 km gitmek bu arabayla imkansız
    hatta diyebilirim ki bu sınıftaki hiçbir araçla
    bunu sağlayamazsınız.Ancak Sssanyong kendi
    sınıfında az yakıt tüketen bir araçtır.


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar actyon sport aracımızı satmaya karar verdik. sahibinden.com a koydum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-ssangyong-actyon-faturali-4x4-otomatik-ssangyong-cok-ucuza-37129695/detay? ilgilenen arkadaşlara sorularınız olursa buradan cewaplarım iyi günler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atten

    arkadaşlar actyon sport aracımızı satmaya karar verdik. sahibinden.com a koydum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-ssangyong-actyon-faturali-4x4-otomatik-ssangyong-cok-ucuza-37129695/detay? ilgilenen arkadaşlara sorularınız olursa buradan cewaplarım iyi günler...

    Alıntıları Göster
    Buda bizim araçç

     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atten

    Buda bizim araçç

     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


    Alıntıları Göster
    s.a arkadaşlar bende2009 actyons ports 4x4 6 a/t modelı var.Bu araca yapılacak abartmadan ne gerekıyosa yapılmış tesisat dahi merak eden arkadaslar varsa bass lar 25 cm arka koltukların altında anfilerde arka koltukların arkasına montaj edılebılıyor bilgilerinize yani baya özenilmiş bir arac;) gerci şu an alttaki resmilerinden biraz uzak ;) oncelıkle bir zamanlar burda yakıt sıkıntısı cektıgım kaydı ılebişeyler paylaşmıştım şimdi nick name nı hatırlayamadıgım arkdas benım sınırlı oldugum andan daha bı agresıf bı cevap vermiş ;) cok sıkıntı yapmış heralde ama onerılerı ıcın teşekkur ederim inan aracı eşşek gıbı kullanmıyorum ;) arkadaşım her neyse evt bi aralar gerçekten ciddi şekilde yakıt sıkıntısı cekıyordum sehir içinde 13,5 lt 400 kuruş cıvarlarında kı hanı şu an bu pek düşmüş de sayılmaz 200 tl ıle sehir içi 550 km aşagı yukarı boyle aracı ılk aldıgım aylarda uzerınde 20" 265 45 su kanallı kumho v lastikler varken sehir içi full depo ıle 670 km ortalama yol gıdıyordu bı ara peder bey rize ye gıderken aldım lasıtıklerı uzerınden orjınal 18 " leri taktım sonra babam dondugunde bakıma fln soktu bi zımbırtıısını degiştiler sonrasında o orjınal 18 ler uzerındeyken 550 km yol gıdıyor oldu sehır ıcınde anlamış degılım ama arrtık kabullendım cunku yapabılecgım bişe kalmadı artık bı ıkı ustaya daha gosterıcem sonrasında cokda sıkıntı deıl 2.5 tonluk bi beyaz balınaya gor normal yakıyor kabul edıcem :D bura ya kadar olan kısım benım kendı sahsı aracımla olan sıkıntım dır nadir de olsa benım yaptıgım extralar yapmayan arkadaslarda da bu sıkıntı yaşanmış ve devam eden arkadaşlarda var kımısı 800 km yapıyorum dıo ben kafayı sıyırtma noktasına gelıorum nası yapo dıe her neyse bunun bı caresını bulucam artık. gelelım kuru fasulyenın faydalarına :D

    bır arac alırken ınsan ılk basta kendı krıterlerini oluşturur ona göre kıyaslama yapar cogu arkadaşlar mıtsubishi yda nissan yada az da olsa ısuzı d-max ile kıyaslamışlar bende sımdı escalade nın pıck-up ıle yada forf f350 ıle kıyaslarım o zaman rakıp kalmaz gıbı gozukeblır oncelıkle aracı alan arkadaşlar kendi şartlarını kafasında oluştursun sang yong actyon sports aracı tam anlamıyla olmasada ona yakın bir jeep in konforunu pick-up a entegre edilmiş halının asfalt da giden versiyonu dur. dıger buyuk abılerı saymazsak diğer pick -up lardan ennn belirgin ozelliği arkada makas olmayışıdır ve bunu araba kullanmayı bılen bi çoçuga sorsak belkı bılmez ama kullandıkdan sonrasındakı yorumu anlaşılır olucakdır . evt actyon sports belkı pazarda yenı olabılır ama bugun buraya bunu soyluyorum toyotada pazara yenı gırdıgınde bazı aracları taklıt ederek girdi ;) bu gun hindistanlı tata jaguarı aldı yanılmıosam galıba range de olabılır volvo el değiştirdı bugun ku bu pazarda cok buyuk markalar bızım ıygh dıye baktıgımız fırmaların egemenlıgı altında en basıtı turkıyede fiat linea a bakılan bi gözle ferrariye bakılan bi göz bir degildir ama ikiside italyan fiat farbikasının urunudur ... ssang yong actyon sportsu kullanamıyacak kişileri söyliyim cokk yuksek egonuz varsa bu aracdan uzak durun etikete para vermek ıstıyosanız gıbın bayılın 60 bıl navvaraya nebılıyım oyle işte şayet benım ıcın konfor yakıt vergi yol tutuşu gibi asıl arac ozellıklerı dıyorsanız bıraz daha derıne ınıp bakın ve kesınlıkle test sürüşüne katılın ve kontagı cevırmeden egolarınızı bagaja koyup o arabayı oyle test edın sonra bakalım firk leriniz aynı kalıcak mı bence bu pıck up bu turkıyede su anda belkıde ılk 2 de fabrıkalara kapanırken tır tır gelıyordu turkıyeye bu aracdan sang yong un lokomotofo bu pıck up ve şöyle bı yorum da var bu arac turkıyede 4 yıl olsun hadı var olalı pazardakı pastadan aldıgı dılıme bakın ;) aracı alıcak arkadaslara soyluyorum ;

    * kaporta saç aksamı bıraz ınce gelebılır ama gecenlerde bı kaza yaptım aracla ınanın carptıgım arac 2002 e 200 sag aks kırıldı sag camurluk ıptal sag kapı ıptal sag arka kapı işlem gormesı gerekıyor alttakı barlar ezildi vs vs vs yanı bnım aracım da kı hasar sade kaporta hasarı ;) bu aracı o gunden sonra daha cok sevmeye başladım cunku gercekten guvenlık ozellıkle can guvenlıgı cok onemlı evt onu soyluyordum sac aksamı ınce gelebılır ama onemlı olan şase dir bence cunku darbeyı şase emer kaporta deil ;) ve bu aracın şasesi 3lu merıdıven şeklindedir kademe kade

    * yol tutuşu hakkında bilgi verıyım bıraz arac bı kere hız aracı deıl bunu kafanıza koyun ! ama ıbre devırıyor bılgınız olsun bendekı 6 ılerı trıptronıc olan versıyonudur ruhsatta arac kg mı 2.670 yada 2.640 yazıyor ve bu arac 220 kadranda 200 lere rahatlıkla cıkabılıyor en azından bn benımkındn soz edıyım
    merak ettıgımden cıktım o hıza ama cıktıktan sonra yavasladım fazla seyr etmedım o halde cunku gercek ten yuksek hızlar yanı araba kısacası gıtmem demıyor gaza bastıgınızda , arabayı sahsen ben kendım her turlu denedım ;) o kasada ınanın makas bıle atabılırsınız cok yuksek hızlarda olamamk kaydı ıle cunku cok guzel bi yol tutuşu var bazı arkadaşlar arkaya agırlık koyma dan bahsedıyor hangı yuzyılda yaşıyoruz onlar eskıden di ;) bu aracın arkasında 5 TANE HELOZONIK SUSPANSIYON SISTEMI VAR yani bu da jeep konforuna yaklaşmak demek ;) ole virajda siz kıç attırmak istemediğiniz sürece zorlamadıgınız sürece kıç atmaz :D kasıslerde olye arkada jıp jıp oynamazsınız ;)

    *fiyat - vergi -motor konusuna gelınce en fulll sıfır fıyatı half top dahıl yanılmıyosam 4x4 49 bin cıvarlarında senelık vergısı 970 lıra olması lazım. motor ve vites mercedes dir. diger pick uplara nazaran triger kayışı yoktur zincir vardır buda aşagı yukarı 350 bınlerde dıgern araclar motor yenılerken bu arac zncır degişir ;) bu marka yıllarca mercedes alt yapısında mercedese parca uretmişdir htta mercedes tarafından çeşirli sertfikalara sahıptır. bunu yazarkenden mercedes bınıyorsunuz demıyorum ama mercedes teknolojısı kullanılmış motor ve vites kutusuna sahıpsınız dıyorum cunku motor da mercedes ablemı olan mercedes dışında kaç araç var ;)

    * yedek parça hakkında fazla bi bilgiye sahip degıldım ama cok faiş fiyatlarda deıl . Bu arac türkiyede sahsuvaroglu nun altında satışa sunuluyor yetkılı ana servisler cok cuzzi belkı pahalı olabılır . Ben bizim aracla yaptıgım kazada sag on den darbe almıştım ınanın utanmasam o halde servıse gıderdım ;) hala daha yuruyor makıne. ve aracımı bana 1 hafta gibi bi sürede teslim ettiler. Tek eksik yanı bazı sıgorta şirketleri ıle daha anlaşılmamış yada anlaşması olmaması buda ılk başta parayı sizin odeyıp sonra sıgorta sırketınden kasko dan parayaı geri almanız demek burası bıraz sıkıcı olan kısmı ...

    * iç dizayn - kullanılan deri malzemeler sunulan konfor ve verdıgınız parayla kıyasladıgınızda ınanın verdıgınız paradan cok daha ıyısını hakk eden mazeme kullanılmış içeride...

    **** bide bir gun ımkan olursa bu aracın kaputunun altına bakın kaputun altında yatan şeyi görün ;) bindiginiz arac gercekten bir balına ona gore tercih yapın kımse abı bu arac cok buyuk dıye camur atmasın ; Q7 den 10 cm kısa dıceksınız abı o Q7 bu sang yong e buunda b fıyatı onun kacta biri :D

    ****4x4 muhabbetine gelınce daha ufakda olsa off road yapamadım ama nıyetımden var ufak tefek arazı denemelerım oldu onlarda cok başarılı ıdı ama daha zorlamadım gercı jeep bınenlerın kac ta kacı yada 4x4 kullananların kacta kacı hangı sıklıkda ne kadar arazıye cıkıyorlar ;)

    **************** bu arac bu fıyat , vergisi , yakıtı , yol tutuşu için söylüyorum biçilmiş kaftan ;) ama ego yapıcaksanız navvaraya bının ;) bu aracın zevkınden mahrum kalın ;);)

     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byedz -- 30 Aralık 2010; 5:13:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byedz

    s.a arkadaşlar bende2009 actyons ports 4x4 6 a/t modelı var.Bu araca yapılacak abartmadan ne gerekıyosa yapılmış tesisat dahi merak eden arkadaslar varsa bass lar 25 cm arka koltukların altında anfilerde arka koltukların arkasına montaj edılebılıyor bilgilerinize yani baya özenilmiş bir arac;) gerci şu an alttaki resmilerinden biraz uzak ;) oncelıkle bir zamanlar burda yakıt sıkıntısı cektıgım kaydı ılebişeyler paylaşmıştım şimdi nick name nı hatırlayamadıgım arkdas benım sınırlı oldugum andan daha bı agresıf bı cevap vermiş ;) cok sıkıntı yapmış heralde ama onerılerı ıcın teşekkur ederim inan aracı eşşek gıbı kullanmıyorum ;) arkadaşım her neyse evt bi aralar gerçekten ciddi şekilde yakıt sıkıntısı cekıyordum sehir içinde 13,5 lt 400 kuruş cıvarlarında kı hanı şu an bu pek düşmüş de sayılmaz 200 tl ıle sehir içi 550 km aşagı yukarı boyle aracı ılk aldıgım aylarda uzerınde 20" 265 45 su kanallı kumho v lastikler varken sehir içi full depo ıle 670 km ortalama yol gıdıyordu bı ara peder bey rize ye gıderken aldım lasıtıklerı uzerınden orjınal 18 " leri taktım sonra babam dondugunde bakıma fln soktu bi zımbırtıısını degiştiler sonrasında o orjınal 18 ler uzerındeyken 550 km yol gıdıyor oldu sehır ıcınde anlamış degılım ama arrtık kabullendım cunku yapabılecgım bişe kalmadı artık bı ıkı ustaya daha gosterıcem sonrasında cokda sıkıntı deıl 2.5 tonluk bi beyaz balınaya gor normal yakıyor kabul edıcem :D bura ya kadar olan kısım benım kendı sahsı aracımla olan sıkıntım dır nadir de olsa benım yaptıgım extralar yapmayan arkadaslarda da bu sıkıntı yaşanmış ve devam eden arkadaşlarda var kımısı 800 km yapıyorum dıo ben kafayı sıyırtma noktasına gelıorum nası yapo dıe her neyse bunun bı caresını bulucam artık. gelelım kuru fasulyenın faydalarına :D

    bır arac alırken ınsan ılk basta kendı krıterlerini oluşturur ona göre kıyaslama yapar cogu arkadaşlar mıtsubishi yda nissan yada az da olsa ısuzı d-max ile kıyaslamışlar bende sımdı escalade nın pıck-up ıle yada forf f350 ıle kıyaslarım o zaman rakıp kalmaz gıbı gozukeblır oncelıkle aracı alan arkadaşlar kendi şartlarını kafasında oluştursun sang yong actyon sports aracı tam anlamıyla olmasada ona yakın bir jeep in konforunu pick-up a entegre edilmiş halının asfalt da giden versiyonu dur. dıger buyuk abılerı saymazsak diğer pick -up lardan ennn belirgin ozelliği arkada makas olmayışıdır ve bunu araba kullanmayı bılen bi çoçuga sorsak belkı bılmez ama kullandıkdan sonrasındakı yorumu anlaşılır olucakdır . evt actyon sports belkı pazarda yenı olabılır ama bugun buraya bunu soyluyorum toyotada pazara yenı gırdıgınde bazı aracları taklıt ederek girdi ;) bu gun hindistanlı tata jaguarı aldı yanılmıosam galıba range de olabılır volvo el değiştirdı bugun ku bu pazarda cok buyuk markalar bızım ıygh dıye baktıgımız fırmaların egemenlıgı altında en basıtı turkıyede fiat linea a bakılan bi gözle ferrariye bakılan bi göz bir degildir ama ikiside italyan fiat farbikasının urunudur ... ssang yong actyon sportsu kullanamıyacak kişileri söyliyim cokk yuksek egonuz varsa bu aracdan uzak durun etikete para vermek ıstıyosanız gıbın bayılın 60 bıl navvaraya nebılıyım oyle işte şayet benım ıcın konfor yakıt vergi yol tutuşu gibi asıl arac ozellıklerı dıyorsanız bıraz daha derıne ınıp bakın ve kesınlıkle test sürüşüne katılın ve kontagı cevırmeden egolarınızı bagaja koyup o arabayı oyle test edın sonra bakalım firk leriniz aynı kalıcak mı bence bu pıck up bu turkıyede su anda belkıde ılk 2 de fabrıkalara kapanırken tır tır gelıyordu turkıyeye bu aracdan sang yong un lokomotofo bu pıck up ve şöyle bı yorum da var bu arac turkıyede 4 yıl olsun hadı var olalı pazardakı pastadan aldıgı dılıme bakın ;) aracı alıcak arkadaslara soyluyorum ;

    * kaporta saç aksamı bıraz ınce gelebılır ama gecenlerde bı kaza yaptım aracla ınanın carptıgım arac 2002 e 200 sag aks kırıldı sag camurluk ıptal sag kapı ıptal sag arka kapı işlem gormesı gerekıyor alttakı barlar ezildi vs vs vs yanı bnım aracım da kı hasar sade kaporta hasarı ;) bu aracı o gunden sonra daha cok sevmeye başladım cunku gercekten guvenlık ozellıkle can guvenlıgı cok onemlı evt onu soyluyordum sac aksamı ınce gelebılır ama onemlı olan şase dir bence cunku darbeyı şase emer kaporta deil ;) ve bu aracın şasesi 3lu merıdıven şeklindedir kademe kade

    * yol tutuşu hakkında bilgi verıyım bıraz arac bı kere hız aracı deıl bunu kafanıza koyun ! ama ıbre devırıyor bılgınız olsun bendekı 6 ılerı trıptronıc olan versıyonudur ruhsatta arac kg mı 2.670 yada 2.640 yazıyor ve bu arac 220 kadranda 200 lere rahatlıkla cıkabılıyor en azından bn benımkındn soz edıyım
    merak ettıgımden cıktım o hıza ama cıktıktan sonra yavasladım fazla seyr etmedım o halde cunku gercek ten yuksek hızlar yanı araba kısacası gıtmem demıyor gaza bastıgınızda , arabayı sahsen ben kendım her turlu denedım ;) o kasada ınanın makas bıle atabılırsınız cok yuksek hızlarda olamamk kaydı ıle cunku cok guzel bi yol tutuşu var bazı arkadaşlar arkaya agırlık koyma dan bahsedıyor hangı yuzyılda yaşıyoruz onlar eskıden di ;) bu aracın arkasında 5 TANE HELOZONIK SUSPANSIYON SISTEMI VAR yani bu da jeep konforuna yaklaşmak demek ;) ole virajda siz kıç attırmak istemediğiniz sürece zorlamadıgınız sürece kıç atmaz :D kasıslerde olye arkada jıp jıp oynamazsınız ;)

    *fiyat - vergi -motor konusuna gelınce en fulll sıfır fıyatı half top dahıl yanılmıyosam 4x4 49 bin cıvarlarında senelık vergısı 970 lıra olması lazım. motor ve vites mercedes dir. diger pick uplara nazaran triger kayışı yoktur zincir vardır buda aşagı yukarı 350 bınlerde dıgern araclar motor yenılerken bu arac zncır degişir ;) bu marka yıllarca mercedes alt yapısında mercedese parca uretmişdir htta mercedes tarafından çeşirli sertfikalara sahıptır. bunu yazarkenden mercedes bınıyorsunuz demıyorum ama mercedes teknolojısı kullanılmış motor ve vites kutusuna sahıpsınız dıyorum cunku motor da mercedes ablemı olan mercedes dışında kaç araç var ;)

    * yedek parça hakkında fazla bi bilgiye sahip degıldım ama cok faiş fiyatlarda deıl . Bu arac türkiyede sahsuvaroglu nun altında satışa sunuluyor yetkılı ana servisler cok cuzzi belkı pahalı olabılır . Ben bizim aracla yaptıgım kazada sag on den darbe almıştım ınanın utanmasam o halde servıse gıderdım ;) hala daha yuruyor makıne. ve aracımı bana 1 hafta gibi bi sürede teslim ettiler. Tek eksik yanı bazı sıgorta şirketleri ıle daha anlaşılmamış yada anlaşması olmaması buda ılk başta parayı sizin odeyıp sonra sıgorta sırketınden kasko dan parayaı geri almanız demek burası bıraz sıkıcı olan kısmı ...

    * iç dizayn - kullanılan deri malzemeler sunulan konfor ve verdıgınız parayla kıyasladıgınızda ınanın verdıgınız paradan cok daha ıyısını hakk eden mazeme kullanılmış içeride...

    **** bide bir gun ımkan olursa bu aracın kaputunun altına bakın kaputun altında yatan şeyi görün ;) bindiginiz arac gercekten bir balına ona gore tercih yapın kımse abı bu arac cok buyuk dıye camur atmasın ; Q7 den 10 cm kısa dıceksınız abı o Q7 bu sang yong e buunda b fıyatı onun kacta biri :D

    ****4x4 muhabbetine gelınce daha ufakda olsa off road yapamadım ama nıyetımden var ufak tefek arazı denemelerım oldu onlarda cok başarılı ıdı ama daha zorlamadım gercı jeep bınenlerın kac ta kacı yada 4x4 kullananların kacta kacı hangı sıklıkda ne kadar arazıye cıkıyorlar ;)

    **************** bu arac bu fıyat , vergisi , yakıtı , yol tutuşu için söylüyorum biçilmiş kaftan ;) ama ego yapıcaksanız navvaraya bının ;) bu aracın zevkınden mahrum kalın ;);)

     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


    Alıntıları Göster
    Bizde aracımızı ailece çok keyifli kullanıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byedz

    s.a arkadaşlar bende2009 actyons ports 4x4 6 a/t modelı var.Bu araca yapılacak abartmadan ne gerekıyosa yapılmış tesisat dahi merak eden arkadaslar varsa bass lar 25 cm arka koltukların altında anfilerde arka koltukların arkasına montaj edılebılıyor bilgilerinize yani baya özenilmiş bir arac;) gerci şu an alttaki resmilerinden biraz uzak ;) oncelıkle bir zamanlar burda yakıt sıkıntısı cektıgım kaydı ılebişeyler paylaşmıştım şimdi nick name nı hatırlayamadıgım arkdas benım sınırlı oldugum andan daha bı agresıf bı cevap vermiş ;) cok sıkıntı yapmış heralde ama onerılerı ıcın teşekkur ederim inan aracı eşşek gıbı kullanmıyorum ;) arkadaşım her neyse evt bi aralar gerçekten ciddi şekilde yakıt sıkıntısı cekıyordum sehir içinde 13,5 lt 400 kuruş cıvarlarında kı hanı şu an bu pek düşmüş de sayılmaz 200 tl ıle sehir içi 550 km aşagı yukarı boyle aracı ılk aldıgım aylarda uzerınde 20" 265 45 su kanallı kumho v lastikler varken sehir içi full depo ıle 670 km ortalama yol gıdıyordu bı ara peder bey rize ye gıderken aldım lasıtıklerı uzerınden orjınal 18 " leri taktım sonra babam dondugunde bakıma fln soktu bi zımbırtıısını degiştiler sonrasında o orjınal 18 ler uzerındeyken 550 km yol gıdıyor oldu sehır ıcınde anlamış degılım ama arrtık kabullendım cunku yapabılecgım bişe kalmadı artık bı ıkı ustaya daha gosterıcem sonrasında cokda sıkıntı deıl 2.5 tonluk bi beyaz balınaya gor normal yakıyor kabul edıcem :D bura ya kadar olan kısım benım kendı sahsı aracımla olan sıkıntım dır nadir de olsa benım yaptıgım extralar yapmayan arkadaslarda da bu sıkıntı yaşanmış ve devam eden arkadaşlarda var kımısı 800 km yapıyorum dıo ben kafayı sıyırtma noktasına gelıorum nası yapo dıe her neyse bunun bı caresını bulucam artık. gelelım kuru fasulyenın faydalarına :D

    bır arac alırken ınsan ılk basta kendı krıterlerini oluşturur ona göre kıyaslama yapar cogu arkadaşlar mıtsubishi yda nissan yada az da olsa ısuzı d-max ile kıyaslamışlar bende sımdı escalade nın pıck-up ıle yada forf f350 ıle kıyaslarım o zaman rakıp kalmaz gıbı gozukeblır oncelıkle aracı alan arkadaşlar kendi şartlarını kafasında oluştursun sang yong actyon sports aracı tam anlamıyla olmasada ona yakın bir jeep in konforunu pick-up a entegre edilmiş halının asfalt da giden versiyonu dur. dıger buyuk abılerı saymazsak diğer pick -up lardan ennn belirgin ozelliği arkada makas olmayışıdır ve bunu araba kullanmayı bılen bi çoçuga sorsak belkı bılmez ama kullandıkdan sonrasındakı yorumu anlaşılır olucakdır . evt actyon sports belkı pazarda yenı olabılır ama bugun buraya bunu soyluyorum toyotada pazara yenı gırdıgınde bazı aracları taklıt ederek girdi ;) bu gun hindistanlı tata jaguarı aldı yanılmıosam galıba range de olabılır volvo el değiştirdı bugun ku bu pazarda cok buyuk markalar bızım ıygh dıye baktıgımız fırmaların egemenlıgı altında en basıtı turkıyede fiat linea a bakılan bi gözle ferrariye bakılan bi göz bir degildir ama ikiside italyan fiat farbikasının urunudur ... ssang yong actyon sportsu kullanamıyacak kişileri söyliyim cokk yuksek egonuz varsa bu aracdan uzak durun etikete para vermek ıstıyosanız gıbın bayılın 60 bıl navvaraya nebılıyım oyle işte şayet benım ıcın konfor yakıt vergi yol tutuşu gibi asıl arac ozellıklerı dıyorsanız bıraz daha derıne ınıp bakın ve kesınlıkle test sürüşüne katılın ve kontagı cevırmeden egolarınızı bagaja koyup o arabayı oyle test edın sonra bakalım firk leriniz aynı kalıcak mı bence bu pıck up bu turkıyede su anda belkıde ılk 2 de fabrıkalara kapanırken tır tır gelıyordu turkıyeye bu aracdan sang yong un lokomotofo bu pıck up ve şöyle bı yorum da var bu arac turkıyede 4 yıl olsun hadı var olalı pazardakı pastadan aldıgı dılıme bakın ;) aracı alıcak arkadaslara soyluyorum ;

    * kaporta saç aksamı bıraz ınce gelebılır ama gecenlerde bı kaza yaptım aracla ınanın carptıgım arac 2002 e 200 sag aks kırıldı sag camurluk ıptal sag kapı ıptal sag arka kapı işlem gormesı gerekıyor alttakı barlar ezildi vs vs vs yanı bnım aracım da kı hasar sade kaporta hasarı ;) bu aracı o gunden sonra daha cok sevmeye başladım cunku gercekten guvenlık ozellıkle can guvenlıgı cok onemlı evt onu soyluyordum sac aksamı ınce gelebılır ama onemlı olan şase dir bence cunku darbeyı şase emer kaporta deil ;) ve bu aracın şasesi 3lu merıdıven şeklindedir kademe kade

    * yol tutuşu hakkında bilgi verıyım bıraz arac bı kere hız aracı deıl bunu kafanıza koyun ! ama ıbre devırıyor bılgınız olsun bendekı 6 ılerı trıptronıc olan versıyonudur ruhsatta arac kg mı 2.670 yada 2.640 yazıyor ve bu arac 220 kadranda 200 lere rahatlıkla cıkabılıyor en azından bn benımkındn soz edıyım
    merak ettıgımden cıktım o hıza ama cıktıktan sonra yavasladım fazla seyr etmedım o halde cunku gercek ten yuksek hızlar yanı araba kısacası gıtmem demıyor gaza bastıgınızda , arabayı sahsen ben kendım her turlu denedım ;) o kasada ınanın makas bıle atabılırsınız cok yuksek hızlarda olamamk kaydı ıle cunku cok guzel bi yol tutuşu var bazı arkadaşlar arkaya agırlık koyma dan bahsedıyor hangı yuzyılda yaşıyoruz onlar eskıden di ;) bu aracın arkasında 5 TANE HELOZONIK SUSPANSIYON SISTEMI VAR yani bu da jeep konforuna yaklaşmak demek ;) ole virajda siz kıç attırmak istemediğiniz sürece zorlamadıgınız sürece kıç atmaz :D kasıslerde olye arkada jıp jıp oynamazsınız ;)

    *fiyat - vergi -motor konusuna gelınce en fulll sıfır fıyatı half top dahıl yanılmıyosam 4x4 49 bin cıvarlarında senelık vergısı 970 lıra olması lazım. motor ve vites mercedes dir. diger pick uplara nazaran triger kayışı yoktur zincir vardır buda aşagı yukarı 350 bınlerde dıgern araclar motor yenılerken bu arac zncır degişir ;) bu marka yıllarca mercedes alt yapısında mercedese parca uretmişdir htta mercedes tarafından çeşirli sertfikalara sahıptır. bunu yazarkenden mercedes bınıyorsunuz demıyorum ama mercedes teknolojısı kullanılmış motor ve vites kutusuna sahıpsınız dıyorum cunku motor da mercedes ablemı olan mercedes dışında kaç araç var ;)

    * yedek parça hakkında fazla bi bilgiye sahip degıldım ama cok faiş fiyatlarda deıl . Bu arac türkiyede sahsuvaroglu nun altında satışa sunuluyor yetkılı ana servisler cok cuzzi belkı pahalı olabılır . Ben bizim aracla yaptıgım kazada sag on den darbe almıştım ınanın utanmasam o halde servıse gıderdım ;) hala daha yuruyor makıne. ve aracımı bana 1 hafta gibi bi sürede teslim ettiler. Tek eksik yanı bazı sıgorta şirketleri ıle daha anlaşılmamış yada anlaşması olmaması buda ılk başta parayı sizin odeyıp sonra sıgorta sırketınden kasko dan parayaı geri almanız demek burası bıraz sıkıcı olan kısmı ...

    * iç dizayn - kullanılan deri malzemeler sunulan konfor ve verdıgınız parayla kıyasladıgınızda ınanın verdıgınız paradan cok daha ıyısını hakk eden mazeme kullanılmış içeride...

    **** bide bir gun ımkan olursa bu aracın kaputunun altına bakın kaputun altında yatan şeyi görün ;) bindiginiz arac gercekten bir balına ona gore tercih yapın kımse abı bu arac cok buyuk dıye camur atmasın ; Q7 den 10 cm kısa dıceksınız abı o Q7 bu sang yong e buunda b fıyatı onun kacta biri :D

    ****4x4 muhabbetine gelınce daha ufakda olsa off road yapamadım ama nıyetımden var ufak tefek arazı denemelerım oldu onlarda cok başarılı ıdı ama daha zorlamadım gercı jeep bınenlerın kac ta kacı yada 4x4 kullananların kacta kacı hangı sıklıkda ne kadar arazıye cıkıyorlar ;)

    **************** bu arac bu fıyat , vergisi , yakıtı , yol tutuşu için söylüyorum biçilmiş kaftan ;) ama ego yapıcaksanız navvaraya bının ;) bu aracın zevkınden mahrum kalın ;);)

     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


    Alıntıları Göster
    byedz aracınız gerçekten güzel size tavsiyem bide ön panjur taktrmanız araç daha çok gösterecek kndini eminim ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atten

    byedz aracınız gerçekten güzel size tavsiyem bide ön panjur taktrmanız araç daha çok gösterecek kndini eminim ...

    Alıntıları Göster
    @byedz,
    söylediklerinizin bi çoguna katılmakla beraber;
    arkaya agırlık atma mevzunu hafife almayın derim.zira karlı ve buzlu yollarda aracınız 4x2ise mutlaka
    arkaya agırlık koyalım derim ben üzerindeki mevsimlik lastikler ile 360 drc kaydım cook şükür bişey olmadı
    lastikleri de değiştim zorlayınca yine arkada kaymaya niyetleniyor arac karın ilk yagdıgı tehlikeli anlarda..
    İst.bi şirketin aracın alt kısma 100-150 kglık agırlık taktıgını duydum burda öyle bir imkanım
    olmadıgı için iki cuval agırlık attım:)suan için sorun cözülmüş durumda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    @byedz,
    söylediklerinizin bi çoguna katılmakla beraber;
    arkaya agırlık atma mevzunu hafife almayın derim.zira karlı ve buzlu yollarda aracınız 4x2ise mutlaka
    arkaya agırlık koyalım derim ben üzerindeki mevsimlik lastikler ile 360 drc kaydım cook şükür bişey olmadı
    lastikleri de değiştim zorlayınca yine arkada kaymaya niyetleniyor arac karın ilk yagdıgı tehlikeli anlarda..
    İst.bi şirketin aracın alt kısma 100-150 kglık agırlık taktıgını duydum burda öyle bir imkanım
    olmadıgı için iki cuval agırlık attım:)suan için sorun cözülmüş durumda..

    Alıntıları Göster
    Değişik güzel bi araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Değişik güzel bi araç

    Alıntıları Göster
    ya geçen Pendik'te gene gördüm bu araçtan. Kafayı taktım arkadaşlar. mazotu ve arka diz mesafesi beni endişelendirse de bir yanım diyor al bir yanımda unut gitsin. Özellikle halfoplu olanları çok hoşuma gidiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    ya geçen Pendik'te gene gördüm bu araçtan. Kafayı taktım arkadaşlar. mazotu ve arka diz mesafesi beni endişelendirse de bir yanım diyor al bir yanımda unut gitsin. Özellikle halfoplu olanları çok hoşuma gidiyor

    Alıntıları Göster
    Burada okuduklarımdan sonra bu araçtan biraz soğudum.
    Açıkcası 100 kmde şehiriçi 13.5 lt mazot yakıyorsa, bu araca yaklaşmamak lazım o zaman.
    Çünkü devir ekonomi devri artık, dizel fiyatları da her gün artıyor, bu araç fiyat/performansa/donanım bazında en iyi secenek ancak, uzun vadede yakıt ekonomisiyle adamı benzin istasyonuna ortak eder.
    Kore araçları fena degil, bence yine de Avrupa araçlarından iyidir
    Fakat, araçlar teknik birer makinedir, bunlar mühendislik eseridir, motorlar da aynen öyle, Japon mühendisliği daha iyi noktada Kore'den.
    O yüzden aslında birkaç bin tl fazla verip Japon aracı almak daha mantıklı gibi geliyor
    Mazda'nın yeni gelecek pick up'ı çok güzel duruyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=h305_E13-Z4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forester34 -- 4 Ocak 2011; 12:39:28 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.