Şimdi Ara

Spotify Premium Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba

    Ben Spotify de premium hesabı olan bir kardeşinizim.Bundan bir ay önce telefonu değiştirip İOS a geçtim ve İPhone 6s aldım.Bu süreçte diğer telefonumu atmadım çünkü onunla banyoda vs müzik dinlerim diye düşündüm.Daha sonra premium üyeliğim bitti ve bende yenilemek istedim.Ama iOS da yenileyemedim ve diğer telefonda denedim ondada olmadı.Sonra internetten denedim kartımda yeterli Bakiye olmasına rağmen ondada 'Tüh,kart sağlayıcınız kötü bir gün geçiriyor olmalı.Sizden herhangi bir ücret alınmadı.Lütfen daha sonra tekrar deneyin hatası almaya başladım.

    Bu sorun sizce neden kaynaklanıyor?

    Ulaşabileceğim herhangi bir telefon mail vs bir yer var mı?

    Yardımlarınızı bekliyorum.

    Teşekkürler.

    Spotify candır....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Forumda Spotify Ana konusu var isterseniz oraya yazın.
    Yada telefondan çerezleri silip Safari üzerinden almayı denediniz mi?

    Bu sorunu yaşayan çok kişi var.Ben Visa banka kartı ile aldım.Hiç bir sorun çıkmadı.
  • Benimde visa ziraat bankası bankamatik Hesabım var.Bir önceki telefonumda hiç sorun çıkmıyordu ama nedense İOS bu konuda epey sıkıntı çıkardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.