Şimdi Ara

soundbar dts ve dts neo sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
5.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • soundbar hw-j6001 tv 48ju7500 aynı sorun bendede var ne kadar ayar yaptıysam düzelmedi.
    tvconnect ıle bağlandıgında ses ayarlarında dts ne 2:5 çıkmıyor ses kaliteside kötü . o yuzden sadece optik ve hdmi bağlandıgında bu özellik açılıyor ses kaliteside süper . ancak film müzik tv yayını digitürk her şeyde denedim olmadı ses bazen 10 dk da bazen dk dada 3 kere bip koyar gibi gidip geliyor. çözümü bulan varsa lütfen yardımcı olsun
  • o zaman soundbarınız aktarımı yapamıyor bende Sony ht-nt 5 var en ufak sıkıntı yok
  • Saundbar değil de acaba TV'lerimizden kaynaklı bir problem mi çünkü bu konuda sorunu yaşayan 3 kişinin de tvsi Samsung JU Serisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • *EKSeLaNS* kullanıcısına yanıt
    belkide öyledir. tvmiz kablolu olarak değilde kablosuz olarak destekliyordur bu modelini
  • Paul_Van_Dyke kullanıcısına yanıt
    hatta şöyle diyim. teknosadan almadan önce soru sormustum oraya. kablosuz olarak tv niz desteklemektedir diye mesaj geldi.
    başkalarıda farklı tvleri sormustu Direk olarak desteklemektedir diye mesaj aldılar. bizim ju serisi uyumsuz sanırım o yuzden sesde gitmeler oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paul_Van_Dyke

    hatta şöyle diyim. teknosadan almadan önce soru sormustum oraya. kablosuz olarak tv niz desteklemektedir diye mesaj geldi.
    başkalarıda farklı tvleri sormustu Direk olarak desteklemektedir diye mesaj aldılar. bizim ju serisi uyumsuz sanırım o yuzden sesde gitmeler oluyor

    Ben saundbarı zamanım olduğunda arkadaşımın samsungtvsi var ona götürüp bir deneyeceğim bakalım aynı hatayı alacak mıyım. Hatta sizin de böylebir imkannız olursa bir deneyin derim.
  • servisi çağırdım bir kaç gün kaldı test ettiler sonra merkezle görüştüler. kablo takınca cıkan dts neo 2.5 5+1 ses sistemleri içinmiş o özellik soundbarda kullanılmıyormuş o yuzden uğraşmaya gerek yok. zaten bluray filmlerde dts harisinde dolby digital secenegi açılıyo oda güzel yeterlidir. normal kanallardada artık biraz bası açıcaz yapacak birşey yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paul_Van_Dyke

    servisi çağırdım bir kaç gün kaldı test ettiler sonra merkezle görüştüler. kablo takınca cıkan dts neo 2.5 5+1 ses sistemleri içinmiş o özellik soundbarda kullanılmıyormuş o yuzden uğraşmaya gerek yok. zaten bluray filmlerde dts harisinde dolby digital secenegi açılıyo oda güzel yeterlidir. normal kanallardada artık biraz bası açıcaz yapacak birşey yok

    Servis tam cahilce bir cevap vermiş. Merkezle telefonda ben de konuştum hatta bizzat dedim ki bakın Saundbar detay gerektiren bir şey, gerçekten anlayan bir görevliniz ya da bu konuda tecrübeli, bilgili servis yetkiliniz varsa baglayin onunla bu işi çözmeye çalışayım dedim. Ehm küm etti cevap veremedi. Efendim diyor sadece yazılımını zı yükseltmenizle bu sorunun çözülebilecegine dair bilgi var elimde diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paul_Van_Dyke

    servisi çağırdım bir kaç gün kaldı test ettiler sonra merkezle görüştüler. kablo takınca cıkan dts neo 2.5 5+1 ses sistemleri içinmiş o özellik soundbarda kullanılmıyormuş o yuzden uğraşmaya gerek yok. zaten bluray filmlerde dts harisinde dolby digital secenegi açılıyo oda güzel yeterlidir. normal kanallardada artık biraz bası açıcaz yapacak birşey yok

    Yabancı kaynaklı forumları okudum orada da aynı sorundan muzdaripler, kimse çözümünü bilmiyor. Bakın okuyun isterseniz Google Chrome'dan çeviri kısmını tıklayıphttps://www.cnet.com/fo...ndomly-531686/?page=22/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çözüm şu arkadaşlar:Samsung hubı sıfırlayın...tvyi kapayıp açın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seddarion S kullanıcısına yanıt
    neden bu şekilde size çözüm oldu mu o şekilde samsung hub-smart sıfırladık yenıden başlattık ancak bukez hub tekrar kurduğumuzda sorun devam etmeyecek mı bırde bu sekılde bır problem varsa samsung bunu duzeltmesı gerekır demekkı yazılımsal problem var tvlarda
  • Bende 60h7000 samsung led ve sony ht-nt 5 var , mesela tv'nin netflix'ini açıyorum soundbar hdmi modundan tv moduna geçiyor sonra samsung tv'nin ses ayarlarından dts neo 2:5 ', seçiyorum en ufak sorun yok ,dts neo'da ses gerçekten daha iyi netflix dizilerini vs hep dts neo modunda izliyorum , tv'den olması muhtemel yazılım güncellemelerini bekleyin derim
  • Evet.her gün bu işlemin tekrarlanması gerekiyor.smart hubı sıfırla,kullanacaksan tekrar yükle,diğer gün veya elektrikler kesilirse kaldır-yükle...kısa bi işlem ama hoş değil tabii ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Smart hubı sıfırlayınca sorun halloluyo..hubı tekrar yükleyince sorun bitiyo ve daha önce smart huba yükledikleriniz ve kaydınız hemen geri geliyor,sorunsuz bi şekilde.ama bu durum sizi bir gün idare ediyo..sonra gene seste kesilmeler devam.bence yazılımsal bir sorun var..1,6 gblık son yazılımı yükledim,düzelme yok.samsunga bu durumu iletmek gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55 ju 7000 serisi TV var bende de arkadaşlar ancak ben hiç DTS Neo modunda film zlemedim. TV optik üzerinden Pioneer sc 2024 amfiye bağlı.



    Diziler genel de bildiğiniz gibi Dolby digital oluyor ve tv nin ses menüsünden de Dolby digital aktif oluyor, aynı durum 10gb dan 60gb a kadar olan DTS filmlerde de aktiflesme mevcut bizde duruma göre oradan uygun formatı seçim yayını izliyoruz, tabi amfi ekranında da sesin formatı yazıyor.



    Yine anladığım kadarı ile DTS Neo stereo bir sesi 5.1 çakma surrounda çeviriyor sorun burada çıkıyor degilmi?



    Sormak istediğim film ve dizilerde ses zaten uygun formatta gelirken neden DTS Neo yu seçiyorsunuz arkadaşlar?



    Son olarak ta yarın inşallah stereo TV yayınını DTS Neo ile amfiden deneyerek sorun varmı bakıcam sizin için, yukarıdaki bir mesajda bariz kelime duyulmuyor olarak okudum duruma göre yarın dönüş yapicam saygılar herkese

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dts neo, internetten de takip ettiğim kadarıyla gerçekten çok kişi tarafından da dolby'e göre daha çok beğenilen bir ses sistemi..film dizi maç hepsinde çok kaliteli geliyo bana.sound barı da cinema moduna getirince film seyrederken sinemada hissettiriyo..yoksa günlerce çözüm için uğraşmazdım..dolby daha boğuk,sound barda subwooferı kısmak gerekiyor.ya da cinema modu kapatıp flat moda getirmek gerekiyor.tabii herkesin zevki ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mayako

    55 ju 7000 serisi TV var bende de arkadaşlar ancak ben hiç DTS Neo modunda film zlemedim. TV optik üzerinden Pioneer sc 2024 amfiye bağlı.



    Diziler genel de bildiğiniz gibi Dolby digital oluyor ve tv nin ses menüsünden de Dolby digital aktif oluyor, aynı durum 10gb dan 60gb a kadar olan DTS filmlerde de aktiflesme mevcut bizde duruma göre oradan uygun formatı seçim yayını izliyoruz, tabi amfi ekranında da sesin formatı yazıyor.



    Yine anladığım kadarı ile DTS Neo stereo bir sesi 5.1 çakma surrounda çeviriyor sorun burada çıkıyor degilmi?



    Sormak istediğim film ve dizilerde ses zaten uygun formatta gelirken neden DTS Neo yu seçiyorsunuz arkadaşlar?



    Son olarak ta yarın inşallah stereo TV yayınını DTS Neo ile amfiden deneyerek sorun varmı bakıcam sizin için, yukarıdaki bir mesajda bariz kelime duyulmuyor olarak okudum duruma göre yarın dönüş yapicam saygılar herkese

    müzik kalite sesli bir film vs. bunlarda ses tiz kalite ve bası bi dene neden dts neo seçmek istediğimizi anlarsın dostum arada yarı yarıya kalite farkı var.
    ama işte dts neo secince ses kesilmeleri oluyor




  • Paul_Van_Dyke kullanıcısına yanıt
    Anladım hocamda, doly digital bir diziyi tv den dolby digital yerine dtsneo 2:5 a getirdiğiniz zaman bu dizinden nasıl keyif alıyorsunuz onu anlamıyorum, normalde konuşmalar center dan gelirken dtsneo modunda ext streo modu gibi olup arkalardan da konuşma sesleri geliyor, müzik konusunda tv den müzik dinlemedim tv yi müzik için açık tutmadım hiç buna birşey diyemiyeceğim. Aynı olay 40 - 50 GB kalite sesli bir film içinde geçerli değilmidir, orjinal dts modu varken dts neo modu ile kanalları birleştirip streo gibi izlemek pek keyifli olması gerek.

    TV den normal bir yayın için denediğimde benim ju7000 serisi için dts neo 2.5 aktif olmuyor tüm kanalları tek tek denemedim., burada aktif olsa işe yarayabilir belki arkalardan da ses gelmesi fenası olmaz ancak bunuda amfide zaten sanal surround neo x cinema gibi mod lar çözebiliyorum. Daha doygun ses konusu için şu anda tek kaçırdığım nokta müzik dinleme kalıyor sanırım.

    DD 5.1 destekli bir dizide dts neo yu aktif ettim ve bir süre streo gibi izledim diziyi keyif aldığım söylenemez, sizlerin seste kesilme konusu komple ses 1 saniye falan gidip mi geliyor?, benim gözlemlediğim seste sanki yırtılmalar takılma oluyor eskiden windowsda müzik dinlerken bir dosya kopyalarken veya işlemci vs zorlandığında seste takılma oluyordu, buna benzer ama çok kısa ve rahatsız edici değil gibiydi.

    Benim sistemde sanal surround olayı olduğu için dts ne modunu kullanma gereği duymamış olmalıyım. Eğer ses sistemlerinin böyle bir sanallaştırma özelliği yok ise 2.1 i = 5.1 çevirme gibi tek seçenek tv kaynağının bunu kendi içinde Dts neo ile yapması olmalı,

    Bakalım müzik modunda ve maç denk getirebilirsem ve amfinin kendi sanal surround ve tv nin direkt amfiye gönderdiği dts neo modunu karşılaştırıyım.




  • Bence ses kalitesinden çok,ju7000 serilerinde dts neo açıkken sound bar kullananlarda neden ses kesilmeleri oluyor ve smart hubın sıfırlanması neden sorunu çözüyor konusu üstünde durmak lazım.smart hub yüklü değilken ve gece boyunca tv kapalı kaldıktan sonra diğer gün neden sorun gene başlıyor?tvyi fabrika ayarlarina getirmek sorunu çözmezken smart hubı sıfırlamak neden fayda sağlıyor?hatta smart hub yüklü değilken bile sıfırlamak sorunu çözüyor.garip.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bununla ilgili Samsung müşteri hizmetlerini kaç defa aradım problemi kabul etmiyorlar ancak son görüşmemde smart hub sıfırlanınca düzeliyor ses kesintisi olmadığını belirttiğimde ozaman servis gönderelim dediler hatayı televizyondan kaynaklı benim tahminim yazılımdan servis gelecek ancak benden garanti gittiği için servis ücreti istediler bende kabul etmedim garantili bir tv üzerinde bağlayıp çağırmak lazim ama çevremde Samsung cihaz kullanan bulamadım bu şekilde tv ve soundbar garantili olan varsa uğraşısın Samsungla yonsa ben çok uğraşırdım

    Samsungla hatta para iadesine kadar getirirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.