Şimdi Ara

SORUNUMU ÇÖZECEK BİR USTA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracım Peugeot 206 XT 1.4 16V 2005 model, yaklaşık 3 ay önce Sakarya'da Atiker Atikfast taktırdım. Montajdan 1 hafta sonra aracım belirli bir ısıya ulaştıktan sonra, boşa atınca stop ve devir dalgalanması problemi oluştu. Sorunu çözecek bir usta bulamadım. Sakarya ve çevresinde sorunumu çözecek bir usta arıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Stop etme devir dalgalanması sadece lpg'deyken mi oluyor, benzinde de var mı?
  • İkisinde de oluyor şuan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asimlee A kullanıcısına yanıt
    Aklıma gelen ihtimaller şöyle:

    Rölanti valfi veya kablo hattı arızası (Motorun ara soluklanmalarında hava girişini sağlayan parçadır.)
    Sübap ayarsızlığı veya erimesi (Genelde uzun süre lpgli kullanım sonucu sübapların eriyerek kaçırmasıyla ortaya çıkar.)
    Krank sensörü arızası (Sensör arızalandığında genelde sıcak motorda stop etmeler başlar ve tekrar marş alması zorlaşır.)

    Yukarıdaki arıza ihtimallerinin hepsi sizdeki sorun ile aynı şekilde kendini belli eder. Krank sensörü arızasının, aracı bilgisayara bağlattığınızda genelde hata kodu kaydı görünür. Diğerleri iyi bir usta incelemesiyle teşhis edilebilir.
  • Boğaz kelebeği sorunu da akıldan çıkmamalı, genelde belli bir km sonra kelebek üzerinde veya boğaz çeperinde kurum biriktiğinde devir dalgalanmaları ve stop etme görülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustyyyyy

    Aklıma gelen ihtimaller şöyle:

    Rölanti valfi veya kablo hattı arızası (Motorun ara soluklanmalarında hava girişini sağlayan parçadır.)
    Sübap ayarsızlığı veya erimesi (Genelde uzun süre lpgli kullanım sonucu sübapların eriyerek kaçırmasıyla ortaya çıkar.)
    Krank sensörü arızası (Sensör arızalandığında genelde sıcak motorda stop etmeler başlar ve tekrar marş alması zorlaşır.)

    Yukarıdaki arıza ihtimallerinin hepsi sizdeki sorun ile aynı şekilde kendini belli eder. Krank sensörü arızasının, aracı bilgisayara bağlattığınızda genelde hata kodu kaydı görünür. Diğerleri iyi bir usta incelemesiyle teşhis edilebilir.
    Lpg montajından 1 hafta sonra bu sorunun çıkması kafamı karıştırıyor açıkçası,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hararet müşürü arızası da sebep olabilir böyle bir soruna, kontrol edilmesinde fayda olabilir.

    Bende krank mili pozisyon sensörü arızası sonucu araç ısınınca istop ediyordu ve tekrar zor çalışıyordu, değiştirince düzelmişti.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.