Şimdi Ara

Sorunsuz 1.5 K ya kadar (Çekme Karavan İçin) SUV Tavsiyesi ??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
1.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Chery modelleri her ne kadar güçlü olsalar da karavan takılamıyor, bilginiz olsun. TSE uygunluğu yok sanırım, ruhsatta çekilebilir ağırlık kısmı 0 yazıyor. Halen bu sorunu çözemediler.

  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    Bilmiyordum teşekkürler...

  • darüzzafer68 kullanıcısına yanıt

    Yeni kasa ile karavan kullanmadım. J12’de CVT var. Yağmurlu, karlı havada kullanacaksanız 4*4 versiyonuna bakın. CVT’nin sorun çıkaracağını sanmam. 1800 kg çekebileceği kitapçığında yazıyor. En büyük dejavantajı yakıt olur.


    Konforsuz Alanyoutube
    00:00 Frigya Organik Köyü Kamp Alanı 04:45 Frigya, Göynüş Vadisi, Yılantaş, Kral yolu, Maltaş, Ayazini, Emre Gölü 22:20 Nissan Qashqai 4x4 Yakıt Ortalaması 22:45 2 Çocukla Karavan Hayatı 36:15 Nissan Qashqai Karavan ile Yakıt Ortalaması Frigya gezimize 2.Bölüm ile devam ediyoruz. Yeni Nissan Qashqai karavan çekerken ne kadar yaktı?
    https://www.youtube.com/watch?si=MPhgUgx4rex35hmH&v=HdM1nG--J7g&feature=youtu.be

    J11 bakacaksanız 1.5 yağlı çift kavramalı, ona bakın derim.


    C5 veya 3008 dizel ile de karavan çekenler var. C5 pandemi zamanında orijinal sökülebilir çeki demirli olarak da satıldı. Belki denk gelirsiniz.


    Düşük hacim atmosferik veya elektrikli araç mantıklı olmaz bence.





  • En güzeli 3.2 duratork bir transit almak
  • Her türlü 1.6 PSA motorlu bir seçenek…
  • Ozann kullanıcısına yanıt

    J12 kasanın çekme kapasitesi gayet güzel. Ancak merak ettiğim siz J11 bakacaksaniz yağlı çift kavrama demişsiniz bildiğim kadarıyla J11 kasa da 1.5 litre Dizel de DCT Sanziman var, bu Sanziman Cvt şanzıman dan daha verimli daha mı sağlam sizce?

  • Ozann kullanıcısına yanıt

    Bu arada C5 i araştırdım hepsi çift renk siyah tavan ve siyah tavanda boya dökülmesi / kalkması var, 3008 de işe malum adblue tankı sorunu var servisler kronik olmasına rağmen arkasında durmuyor. Aynı PSA grubunda Grandland var onun hakkında pek bilgim yok

  • sang yang korando yuda bir araştırın.
  • Pick up a soğuk bakıyorsunuz ama istediğiniz işe en uygun olan araç sınıfı bu malesefki, iki gün önce toplam ağırlık 4.5 ton teknemi( tekne + romork ) çok rahat şekilde didimden bodruma götürdüm sıfır sıkıntı ile.


    Eşinizin kullanmasını çok kafaya takmayın derim, büyük araçta kadınlar daha rahat ediyor.


    illa SUV düşünüyorsanız VAG derim, PUG ( yeni adı ile satalis sanırsam ) sıkıntı yumağı, dizellerde ad blue, benzinlerde tirger kopması ve buji kırılması, tavan güneş yanıkları can sıkan detaylar.


    Belki aklınızda hiç yoktur subaru XV veya Forester da işinizi çok rahat görür AWD ile.

  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt

    Aslında bu sanziman işini araştırmaya başlamadan önce makyajlı kasa 2020-2022 Seat Ateca 1.5 Tsi 150 beygir 250 NM tork 7 ileri kuru kavrama DSG araç almayı düşünüyordum. Donanımı, tasarım, yakıt, Sanziman konforu VAG grubu vs gibi bir çok yönden bana tam uyuyordu ama çift kavrama Sanziman ile karavan kullanımı konusunda biraz sıkıntılı olduğu yönünde elde ettiğim bilgiler sonrası bu araştırmanın içinde buldum kendimi...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darüzzafer68 -- 24 Mart 2024; 0:33:17 >
  • darüzzafer68 kullanıcısına yanıt

    Yeni çıkan derken? Motor yeterli süredir piyasa, arkadaşım karavan ile 200 bin km kadar kullandı, bir sorun yaşamadı. Ayrıca firma 10 yıl/180 bin km'ye kadar motor ve şanzımanına uzatılmış garanti sunuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 24 Mart 2024; 0:49:54 >
  • Tabiki Honda cr-v dizel.
    https://www.sahibinden.com/s/vrh5Bdjx
    Bayağı seçenek çıkıyor ama şanzıman dayanıklılığı filan bilmem.
    Birde Hyundai tuscon bakılabilir. Bir karavanlı youtuber onunla takılıyordu.https://www.sahibinden.com/s/fJqxYdYQ
    Not: 50bin km altı seçilmiştir.
  • darüzzafer68 kullanıcısına yanıt
    C5 aircross’un towball limiti dusuktu. Yani cekme karavanin ucundaki dikey agirlik kapasitesi. Platform kardeslerinde de durum benzerdir. Almanlar ve koreliler daha iyi bu konuda.
  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    Honda yi gözden kaçırmışız üstadım. Teşekkürler. Bir kaç ilana baktım Dizel 4x4 olması muhtemelen Sanziman Cvt tarzıdır diye tahmin ediyorum. Gayet hoş görünüyor

  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Yeni derken bu milhibrid motoru kastettim

  • Yerli karavan alacaksanız 750 kg boş ağırlığı oluyor. Yüklü, kullanıma hazır ağırlıkları 1 ton civarında. Çift kavramaya kesinlikle bulaşmayın. En risksizi tork konvertörlü otomatikler. Belki cvt.
    Park yeri sorun değilse en iyisi pickup almanız.
  • Kia Xceed 1.5T'yi tek geçerim. 160 beygir turbo benzin motoru var ve yakıt değerleri oldukça iyi. Üstelik CVT şanzıman karavan çekerken sorun yaratmaz. Ben de normal Ceed bakıyorum. Elegance'ı da Prestige'i de dolu dolu.



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-kia-nursan-kusursuz-2023-kia-xceed-4x2-elegance-1.5t-gdi-160hp-dct-1159872791/detay




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasyonel teletabi -- 24 Mart 2024; 23:9:29 >
  • crssover C kullanıcısına yanıt

    Aynen size katılıyorum tahmini 1 ton civarı olur. Tam otomatik veya CVT ki muhtemelen Nissan grubu (J11 kasa Qashqai veya X trail 2017-2018 model) olanlara yöneliyorum. Çünkü hem şanzıman sorunsuz karavan çekmeye uygun hemde dizel yakıt ve tork olarak iyi ayrıca Adblue sorunu yok bu dizellerde. Zaten son dönemde güncel dizel pek yok olanlarda da genelde adblue sorunu oluyor.

  • sakiiin S kullanıcısına yanıt

    Piyasa arabasi değil. Ona bakmazlar. Dizel otomatik versiyonu gayet uyumlu karavan için

  • Bu işlerin arabası : 4x4 duster 1.5dci
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.