Şimdi Ara

SONY YETKİLİ SERVİS KEPAZELİGİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır sony kullanıp bu firmaya güvenen biri olarak başıma gelen olayları anlatacağım taaa geçen Ayın 6 sında sony c5 ultra telefonumu servise yolladim nfc calismamasi, kasa eğikligi sebebi ile anakart değişimi verdiler.Ve geçen Ayın 6 sından beridir serviste defalarca e-mail yoluyla irtibat kurdum defalarca yurtdışından yedek parça bekliyoruz dendi.Sony turkiyeyi yaklaşık 10 defa aradım üst birimlere sevk edildi şikayet dendi ve en son dün konusma yaptım sony Türkiye ile ve pazartesi günü bir sonuç çıkmadığı takdirde hakem heyetine başvurumu yapacağımı, yetkili servisi ise 10 iş günü dolduğu halde yedek telefon temini isteğimi kabul etmemelerinden dolayı kanunları hiçe saydığı için ekstradan mahkeme yoluna gideceğimi ve maddi tazminat talebinde bulunacağımı belirttim. Sony bundan sonra benim için dev bir marka değil kepaze bir markadır sizlere tavsiyem sony almayın alırsanız bile servise güvenmeyin. Telefonum izmir teleservicede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.