Herkese selamlar, Geçen yıl Sony Xperia XA1plus marka telefon satın aldım.Telefonu aldığım ilk günden itibaren sorunlar yaşasamda garanti ile uğraşmamak için idare ettim.Geçtiğimiz günlerde telefon sürekli hata vermeye,yazılımsal sorunlar çıkarmaya başladı ve güncellemelerden sonra artık kullanılmaz hale geldi.Garantiye Kartal KVK'ya götürdüm teslim ettim.Birkaç gün sonra beni arayıp telefonun anakartının ve ekranının kırık olduğunu söylediler.1400 tl onarım için para talep ettiler.Kabul etmedim ve teknik servis ile görüşmeye gittim.Görüşmemde teknik personele direk olarak ''Anakartı kırık olan bir cihazın nasıl çalışacağını'' sordum.Telefonu tekrar eline alıp baktı ve köşelerinde darbe olduğunu bunun kullanıcı hatası olduğunu söyledi.Bende; ''Sony Xperia XA1Plus model cihazda yaşadığım sorunları google da arama yaptığınızda karşınıza sayfalarca sonuç çıkıyor.Cihazda sistem durduruldu hatası,Wifi kesintisi,şebeke sorunu var.Bu sorunları yaşayıp nette paylaşanların hepsinin anakartının kırıkmı olduğunu sordum.''Cihazı tekrar eline alıp sizin anakartınız yamuk cevabını verdi.Konunun devamında kendisine gerekli cevabı verdim ve ne kadar konuşsamda Sony'nin bu cihazı geri almamak için her türlü zorluğu KVK ortaklığı ile birlikte devam ettireceğini anladım.Yasal tüm haklarımı kullanacağımı belirtip gerekli evrakları alıp ordan ayrıldım. Daha önceki yaşadığım Sony tecrübelerinide göz önünde bulundururak şuna karar verdimki bu firma ne kadar teknoloji devi de olsa Türkiye tarafı ciddi derecede sorunlu.Hiçbir şekilde geri iadeyi kabul etmiyorlar.Satılan telefonlarda fazla sayılarda üretim hatası mevcut ancak geri verebilmek çok zor.Ben tüm yasal haklarımı kullanacağım.Sizlere tavsiye bu firmadan uzak durun SONY XPERİA PİŞMANLIKTIR.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme