< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Turkiye's first player with 2 million xbox gamemescore
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
PSN: Consequenses
|
|
|
Evet hocam. Özellikle 2000'li yıllardaki klasik oyunları düşününce, günümüzdeki durum iyice yürek burkuyor Benim artık sadece PS'le devam etme sebeplerimden biri bu. Artık birden fazla platformla uğraşmaya değecek oyunlar yok. Şu an resmen, önümüzdeki 2 yılda, RE 9 ve GTA 6 dışında merak ettiğim oyun yok Hatta, konsolu ve TV'yi satıp, PS6 sonrası süreçte, biraz oyun birikince geri dönmeyi düşünüyorum. O da artık PS6 mı olur, Valve'ın konsolu mu olur yoksa tekrar PC'ye mi dönerim göreceğiz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 13 Ekim 2025; 6:17:18 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
PS5 Pro | LG G4 OLED 65 | Samsung Q990C Soundbar | Creative SBX G6 + Beyerdynamic DT 990 Edition | Galaxy S23 Ultra
|
|
Üstte bahsettiğim sorunları, şu kanal güzel anlatmış: Once upon a time, games were shorter but more intense. You could finish them in a few nights and remember them for the rest of your life. Today, you spend hundreds of hours and can't remember what happened in the game a week ago.
But how did games, created for relaxation, begin to exhaust us? Why were games in the past able to entertain us much more in a short time than modern games do in hundreds of hours? Why do we continue to play them? And most importantly, who is to blame for the fact that modern gaming has come to feel like an endless workday? https://www.youtube.com/watch?si=K5Z9uWYfUbqN9GZp&v=CidpWnv-KiE&feature=youtu.beDüşünüyorum da, "akılda kalıcılık ve vuruculuk" anlamında, eskilerin seviyesini yakalayan son AAA oyun, God of War 2018'di. Üzerinden 7-8 sene geçti Belki Alan Wake 2'yi de sayabiliriz ama o yarı-film gibiydi. Temposu değişkendi. Tekrar oynanabilirliği zayıftı. TLOU 2 desen, Ellie bölümleri o kadar ilginç değildi. Senaryosunda can sıkan noktalar vardı falan. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 13 Ekim 2025; 3:47:38 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
PS5 Pro | LG G4 OLED 65 | Samsung Q990C Soundbar | Creative SBX G6 + Beyerdynamic DT 990 Edition | Galaxy S23 Ultra
|
|
Bence o bile olmaz. Cihaz bildiğimiz standart PC X86 donanımı ile geliyor. Bence Sony bu saatten sonra otursun düşünsün. Isıtıp ısıtıp aynı mimariyi mi kullanacak yoksa 2. bir Apple devrimi mi yaşatacak diye. Vita'nın donanımı dönemine göre iyiydi. Sony zaten ARM SoCleri tasarlayabilecek durumda. Tıpkı Nintendo gibi kendileri de Nvidia ile masaya oturup bir Tegra çipi tasarlayabilirler. En kötü Mediatek Nvidia ile ayrı ayrı ortaklık kurulur tıpkı STi dönemi gibi (Cell mimarisi ortaklığı Sony Toshiba IBM) Apple'ın M serisindeki başarısı ortada. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
artık oyun stüdyoları birer firma oldular, indielerden, ufak ekiplerden oluşan stüdyolardan başka bir stüdyodan birşey beklemek hata olur. Kurumsal kimlik alınca ne karakterleri kalıyor ne de yetenekleri. Hep dev gibi takımlar, "nereden maliyet kısarım?" sorusu ile " bu oyunda hangi alanı ek olarak, dlc olarak satabilirim?" sorusu etrafında dönmekte. Bunun en bariz örnekleri shadow of war, gotham nights, ve neredeyse tüm ms first party oyunları(indiana hariç, allah var 10 numara oyun olmuş ). Herşey dlc ek paket ek araba ek özellik satma üzerine kurulmuş malesef. O da stüdyonun körelmesine, oyundan ziyade slot machine yapmasına sebep oluyor. Yine de bu kadar karanlıkların arasında büyük stüdyolar içinde Playstation Studios en dirayetli olanı. Yotei'de spiderman 2'de astro bot'ta gördük. Ne dlc satayım ne in game item satayım derdi yok. Nesil başı amerikalılara bırakılan salak yönetimden de kurtuldular, Gaas olayını abartmadan yollarına devam kararı alıyorlar. 12 Gaas projesinin 6 sı kesin kapatıldı. Diğerlerini de gözlemliyorlar. Ama ağırlığı SP oyunlara vererek devam edecekler. Diğer büyük publishler gibi yanlışa yanlışla devam etmedi. It's Officially The End Of An Era For PlayStation https://screenrant.com/sony-playstation-single-player-live-service-failureBenim playstation studios'a güvenim tam, ama playstation PC odağında devam ederse başarısının sekteye uğrayacağını düşünüyorum. Elindeki ana stüdyoların tek derdi ps5/6 ya oyun geliştirmek olduğu sürece mükemmel oyunlar cıkaracaklardır. Zaten SP oyunculuğunun çok fazla umudu kalmadı, playstation studios'da en büyük umudu. Bunu herkesin farkında olarak konuşması lazım. |
|
_____________________________
Trolleri beslemeyin, forumumuz temiz kalsın <3
|
|
|
|
tamam donanımın geliştilsin ona bir lafımız tok ama bu oyun şirketlerinin de bu donanıma %100 şekilde yazılımını yazması lazım yok güncelleme yok remastered falan ha bunlara karşımıyız asla ama ilk çıktıklarında bile o 120 fps yi 60 fps yi doruklarına kadar yaşatması lazım sonra güncellemeler ile bu oyun zevkini doruklara çıkarsa herşey daha güzel olacak |
|
_____________________________
|