DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
snopy direksiyon kurulumu yardım lütfen??
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
8
Cevap
1
Favori
31.294
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Yarış Oyunları >> snopy direksiyon kurulumu yardım lütfen??
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1302 Mesaj
      16 Aralık 2006 20:03:12
      slm arkadaslar

      bu snopy direksiyon u nasıl kuracaz ne yapmamız gerekiyo undergraund2 de kullanmak istiyorum..

      driverini yukledim daha sonra ne yapmam gerekiyo..

      tessekkürler..



      _____________________________

    • Yarbay
      2630 Mesaj
      17 Aralık 2006 23:41:15
      undergraund2 en iyi çalışan oyun nese şimdi:
      ilk önce driverı kur
      sonra pc ye bağla ve " dı dıt" die bie sesin çıkmasını ve aygıtın bilgisayarı görmesini bekle
      o "dı dıt" sesi çıkınca oyuna gir ve controllerden klavyeyi değilde snopy game pad i seç ve ayarlarını yap
      sonra da keyfine baq



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***blood*** -- 17 Aralık 2006; 23:42:12 >
      _____________________________

      "Burası bir donanım forumudur!"
      Apple iPod Touch 8GB with Jailbroken! & Nano 6th 8GB with Creative Ep-630
      Canon PowerShot SX230HS
      Seat Team Cordoba 1.4 TDi
      Cowon D2 4GB
      Nexus 4 Black & iPhone 5S White
    • Çavuş
      54 Mesaj
      02 Ocak 2007 18:56:58


      KARDES O UZUN YOL SEN ILK ONCE DRIVERI KURDUYSAN ARKASINDAN ZATEN MAKINAN XP UYUMLUYSA CIHAZI GORECEKTIR OYUN AYARLARINDAN KLAVYE DEGILDE DIREKSIYONU SEC GORUSURUZ KOLAY GELSIN



      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      24 Temmuz 2011 12:49:03
      oyun kontrolu nasıl değiştiriliyo peki ?


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      04 Kasım 2011 11:06:37
      Arkadaşlar ben 55 le 70 TL arası bir snopy direksiyon arıyorum. Lütfen bana bu konuda yardım edermisiniz ?


      _____________________________

    • Yarbay
      2521 Mesaj
      04 Kasım 2011 11:16:47
      Alma parana yazık.


      _____________________________

      B.E.Ş.İ.K.T.A.Ş
    • Er
      2 Mesaj
      24 Aralık 2011 04:46:47

      http://www.upload.gen.t.../m2294at1/setup.exe.html buyrun ısınızı gorun cdnın orjınalı



      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      01 Mayıs 2016 17:37:18
      Lütfen bana bi indirme linki verin kafayı yiyecem



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 8batu8 -- 1 Mayıs 2016; 17:37:59 >
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      17 Eylül 2016 13:05:41
      Arkadaşlar snopy ft33c4 modelinden aldım ps3 uyumlu ama kuramadim lütfen yardım edin


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.