Smile'a geçen ayın 7 sinde abone oldum. Smile adsl faturaları abone olunca mı kesiyor. Yani kullanacağın ayın parasını mı alıyordu? Benden ilk ay abone olunca 26.81 TL kesmişler, 1 ay geçtikten sonra bu sefer 46 Tl fatura yollamışlar. abone olurken ilk 9 ay 26.81 TL kampanyasını seçmiştim. nasıl olduysa 46 TL fatura göndermişler. Normalde ödeyecek olduğum faturalar kullanacak olduğum ayın faturaları mı? Eğer değilse 1.5 ay geçmeden 2. bi fatura üstelik 46 TL. Ayrıca müşteri hizmetlerini geçen gün aradım 48 saat içinde düzeltme için aranacaksınız dediler. 2 gün geçti ses yok, abone olurken hemen ararlar. Şimdi arıyorum diğer müşterilerle ilgileniyoruza cart curt... Akşama kadar telefona çıkmasınlar şikayeti basacam. Bu arada smile ye geçecek olanlar bir kez daha düşünsünler
Bende mart 19 da üye oldum 26 lirayı baştan bağlantı ücreti olarak alıyorlar ama 12 aylık aboneliklerde. Sizden almamaları lazım çünkü sizin kampanyada bağlantı ücreti yok. Ayrıca nisanın 14 ünde faturam kesildi marttaki 11 gün ve nisan ücretini beraber fatura ederek yolladılar kullanmadığınız hizmetin parasını baştan alıyolar galiba.
Benim olay çok garip aslında, şöyle..
İlk olarak 12 aylık abonelik seçtim. 2 gün sonra 16 aylık olanda aktivayon ücreti olmadığını öğrenince ötekine geçmek için aradım ve daha bunun mümkün olup olamayacağını anlamadan 16 aylığa geçtim. Zaten sözleşmede bir hafta içinde iptal ettirirseniz bedelsiz olur diye bir madde vardı ki ben iptal ettirmeden ötekine geçmek istedim. Tabi bu arada kredi kartından 26 tl abonelik parası kesilmişti bende hemen arayıp bu paranın geri gönderilmesini istedim. Ertesi gün aranıp paranın geri gönderilmeyip bu ayın faturasının buradan sağlanacağı gibi birşeyler söylediler. mart ayında sadece 26 TL normal faturayı ödedim. Abone olduğum zaman faturanın kullandığım ayın sonunda ödeneceğini sandığım için başka bir fatura daha gelmesinden tedirgin oluyordum ancak ilk ay 26 Tl dışında başka bi fatura gelmedi. Aktivasyon ücreti olarak kesilen bu para faturaya kesilmiş oldu ancak bu ay fatura 46 Tl geldi şu duruma göre fazla kesilmesi gereken bi durum yok, ilk ay zaten kapandı. Bu ayın faturasında ise mart ayı için bir miktar daha para kesildiği görünüyor. Bu duruma göre fatura kullandığın ayın faturası oluyor. Aslında amacım faturanın kullanımdan önce kesilip kesilmediğini öğrenmekti. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatıcam ama çıkmıyolar
Biraz uzun olmuş kusura bakmayın
kullanmadığınız ayın parasını alıyolar o başta ödediğiniz 26 milyonda geri iade edilir onun için sıkıştırın bence.
Peki modem sadece smile da kullanılan cinsten mi, ttnet, biri ye de bağlanabilir mi Ve de 12 ay abonelik süresi dolmadan ayrılma olursa modemin farklı bir ücreti olur mu 12x6.5=78, ayrılma durumunda nasıl olacak
faturanda sorun yok sen bağlantı ücreti ile ilgilen hala iade etmemişler
ilk bağlantı ücreti var alıyolar 12 aylık bağlantıda.
faturanda sorun yok sen bağlantı ücreti ile ilgilen hala iade etmemişler
Dün 20 dk konuşma sonucunda 26 tl nin mayıs ayında fatura bedelinden düşüleceği söylendi. Mayıs ayını bekleyip faturayı görmekten başka yapılacak birşey kalmadı
Smile adsl'yi telefonla kolayca bağlattık. İptal tam bir kabus. İş iptal etmeye gelince firmanın gerçek tavrı ortaya çıktı,
İptal etmek için 22 Aralık 2010 tarihinde telefon açtım. Binbir türlü ikna etmeye çalıştılar, Ev telefonumu artık kullanmak istemediğim için iptal ettirmek istediğimi ısrarla belirttim. Bu arada yeni fatura döneminde herhangibir ödeme yapmamak için iptali hemen istedim. İptali yapmak için ayrı bir birimin beni arayacakları söylediler. 4-5 gün sonra aradılar, yiine binbir türlü ikna çabaları oldu ısrarla ben iptal etmek istediğimi belirttim ve hemen iptali istedim. Bana bir iptal formu mail atacalarını ve bu iptal formunu doldurduğum taktirde iptal olacağını söylediler. İptal formunuda kesinlikle ptt ile istediler. bende hemen ptt ile aps yoluyla istedikleri şekilde istedikleri adrese gönderdim. Olay bitti diye düşünmüştüm. Fakat;
Tam 3 ay sonra mart ayı faturası diye bir fatura geldi! Mart faturasının içeriği dahada komik. 1-8 ocak internet kullanımı 10,5 tl! Siz iptal ettirin 3 ay sonra fatura göndersinler. Bende 10,5 tl ödenebilinecek bir rakam olmasına rağmen haksızlığı engellemek adına smile gülümseten (!) hattı aradım. Çıkan yetkiliye durumu anlattım. Ptt ile 3 ocakta ellerine ulaştığını belirttiler. Peki madem 3 ocakta ulaştı, niye 8 ocağa kadar olan ücreti talep ediyorsunuz ve bunu 3 ay sonra gönderiyorsunuz dediğimde biz sizi arayacaz dediler. Ve bugün 21 mart hala aramadılar. Bende faturamı ödedim ama hukuka başvuruyorum.
Mesele 10 lira 20 lira değil. Bir şirketin tutumu. Bakın sikayervar.coma böyle yüzlerce şikayet var.
Siz siz olun uzak durum smile adsl'den. Şikayet etmekte haklı herkes.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme