Şimdi Ara

Smarnoo T652 Araç Kamerası incelemesi F/p (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
811
Cevap
17
Favori
44.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    Arkadaşlar ürünüm kargoda kaybolmuş, kargonun dağıtıcısı mng kargo müşteri hizmetleri durumu gearbeast e ilettiklerini benim de durumu izah etmemi, böylece para iade işleminin daha da hızlanacağını söylüyor... gearbeast ın ,destek hattından açtığım destek taleplerine verdikleri cvp "kargo takip numarası" vermek sadece... yani bu adamlar benim kargoyu teslim alıp alamadığımı sistemden anlayamıyorlar mı ? iade sürecini nasıl hızlandırabilirim... 1 ay heyecanla bekledik sonuç hüsran... dilim döndüğünce ingilizce ve Türkçe durumu izah etmiştim, bunun en etkili yönetimi nedir?

    Şikayet var coma yazın, orada müşteri temsilcisi var. Gelişmemeri bildirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OlguErhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    Arkadaşlar ürünüm kargoda kaybolmuş, kargonun dağıtıcısı mng kargo müşteri hizmetleri durumu gearbeast e ilettiklerini benim de durumu izah etmemi, böylece para iade işleminin daha da hızlanacağını söylüyor... gearbeast ın ,destek hattından açtığım destek taleplerine verdikleri cvp "kargo takip numarası" vermek sadece... yani bu adamlar benim kargoyu teslim alıp alamadığımı sistemden anlayamıyorlar mı ? iade sürecini nasıl hızlandırabilirim... 1 ay heyecanla bekledik sonuç hüsran... dilim döndüğünce ingilizce ve Türkçe durumu izah etmiştim, bunun en etkili yönetimi nedir?

    Şikayet var coma yazın, orada müşteri temsilcisi var. Gelişmemeri bildirin

    Son bir şans daha verdim, durumu izah ettim bakalım ne olacak. Teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: OlguErhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    Arkadaşlar ürünüm kargoda kaybolmuş, kargonun dağıtıcısı mng kargo müşteri hizmetleri durumu gearbeast e ilettiklerini benim de durumu izah etmemi, böylece para iade işleminin daha da hızlanacağını söylüyor... gearbeast ın ,destek hattından açtığım destek taleplerine verdikleri cvp "kargo takip numarası" vermek sadece... yani bu adamlar benim kargoyu teslim alıp alamadığımı sistemden anlayamıyorlar mı ? iade sürecini nasıl hızlandırabilirim... 1 ay heyecanla bekledik sonuç hüsran... dilim döndüğünce ingilizce ve Türkçe durumu izah etmiştim, bunun en etkili yönetimi nedir?

    Şikayet var coma yazın, orada müşteri temsilcisi var. Gelişmemeri bildirin

    Son bir şans daha verdim, durumu izah ettim bakalım ne olacak. Teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    GElişme varmı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OlguErhan

    GElişme varmı ?

    Alıntıları Göster
    '' Durumu incelememiz için bize 3-5 gün müsaade edin '' şeklinde cevap vermişlerdi en son... 5 gün olmak üzere... Şikayetvar.Com sitesinde de durumu belirttim . Para iadesi konusunda birkaç şikayet daha okumuştum umarım bende de ipe un sermezler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar. kamera 10 nisanda elime ulaştı. yani siparişten 13 gün sonra gelmiş oldu. Olgu Beyin tavsiyesi NLP (Netherlands Post) ile istemiştim kargoyu. Ürünü elektirikçide tavan lambasının oradan kontak açıldığında açılacak şekilde bağlattım (Camtavan için elektrik tesisatı varmış oradan aldılar elektriği) Ne bir kablo kirliliği ne başka birşey hiç bir şey olmadı ve marşa basarken ki gidip gelme de hiç olmuyor. sanırım elektriği aldıkları yerde voltaj dalgalanması olmuyor. Tek sorun kameranın sağ altında düşük batarya uyarısına benzer birşey yanıp sönüyor. onu anlamadım. bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    '' Durumu incelememiz için bize 3-5 gün müsaade edin '' şeklinde cevap vermişlerdi en son... 5 gün olmak üzere... Şikayetvar.Com sitesinde de durumu belirttim . Para iadesi konusunda birkaç şikayet daha okumuştum umarım bende de ipe un sermezler...

    Alıntıları Göster
    Dear İhsan,







    Sorry for the English Customer Service.



    Thank you for your message.







    We checked with shipping agent, but we were told that your shipment was delivered successfully.



    Could you please ask for statement from your local post office which can prove your parcel was lost?



    We can offer you solutions at that time.







    Thank you for your understanding and collaboration.







    Best Regards



    Yunus



    Gearbest Customer Service

    http://www.gearbest.com/







    Son durum bu... Güya ürünü teslim almışım, benden belge istiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Emirhan Sürme kullanıcısına yanıt
    O simge sürekli oluyor hocam sıkıntı yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    Dear İhsan,







    Sorry for the English Customer Service.



    Thank you for your message.







    We checked with shipping agent, but we were told that your shipment was delivered successfully.



    Could you please ask for statement from your local post office which can prove your parcel was lost?



    We can offer you solutions at that time.







    Thank you for your understanding and collaboration.







    Best Regards



    Yunus



    Gearbest Customer Service

    http://www.gearbest.com/







    Son durum bu... Güya ürünü teslim almışım, benden belge istiyorlar.

    Alıntıları Göster
    Takip numarası neydi acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OlguErhan

    Takip numarası neydi acaba.

    Alıntıları Göster
    Takip numarası ALJTR1802280016954

    Kargo samsun ömürevleri Mng şubesinde görünüyor ama şube adıma kayıtlı bir kargo olmadığını söylüyor. Müşteri hizmetlerine yönlendirdiler, orası da kargonun kaybolduğunu durumu GearBest e bildirdiklerini söyledi. Burda mng nin de suçu var gibi. Madem kargo kayıp neden sistemde şubedeymiş gibi görünüyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce tekrar kontrol ettim, kargo teslim edilmiş alan kişi ise '' Kayıp kargo ''

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • para iadesi ve ya tekrar ürün gönderimini nihayet kabul ettiler...stoklarda varsa tekrar yollamalarını söyledim umarım bu sefer sıkıntı olmaz...
  • Smarnoo T652 Kayıtda hızlınma sorunu başgösterdi
    ARKADASLAR BUGUN BILGISAYARA TAKTIM goruntuler cok hızlı ve tarıh saat sıfır sıfır gozukuyor goruntuler cok hızlı ılerlıyor ses yok. Basına daha once gelen oldu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shifisitert -- 15 Nisan 2018; 22:44:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Smarnoo T652 Kayıtda hızlınma sorunu başgösterdi
    ARKADASLAR BUGUN BILGISAYARA TAKTIM goruntuler cok hızlı ve tarıh saat sıfır sıfır gozukuyor goruntuler cok hızlı ılerlıyor ses yok. Basına daha once gelen oldu mu?
    Time Lapse menüsünü aktif etmediyseniz PC ye bu eklentiyi kurun.

    https://www.gezginler.net/indir/k-lite-codec-pack-full.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OlguErhan

    Time Lapse menüsünü aktif etmediyseniz PC ye bu eklentiyi kurun.

    https://www.gezginler.net/indir/k-lite-codec-pack-full.html

    Alıntıları Göster
    deneyecegım hocam sagolun. Daha once yoktu bu ılk kez oldu. Xiomöi kameraya takmıstım ayrıca sonra o verılerı sıldım acaba biçimlemndirirken formatı mı degıstı dıye aklıma gelen o oldu




  • Bu Smarnoo T652 model kameralarımızda yazılım güncellemesi oluyor mu acaba? Bazı kamera modellerinde yaşanan sorunlar yazılım güncellemesi ile çözüldüğünü gözlemledim. Herhangi bir sorun yok ama merak ettim açıkçası...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OlguErhan

    Time Lapse menüsünü aktif etmediyseniz PC ye bu eklentiyi kurun.

    https://www.gezginler.net/indir/k-lite-codec-pack-full.html

    Alıntıları Göster
    kurdum ama olmadı time lapse diye ayrı bır ayarmı var menude? Ama daha once sorunsuz calıstırıyordum yenı oldu bu olay. Fat 32 ye cevırdım yıne aynı




  • Cihaz sırf problem. Aldığıma alacağıma pişman oldum . Eşimin arabasına kurmuştum. Şimdi de hafıza dolu diye kayıt yapmıyormuş. Ne kadar ayar yaparsam yapayım, cihaz kafasına göre çalışmaya devam ediyor. Kontakla açılınca kayda geçmesini bir türlü başaramadım zaten. OK düğmesine basmadan kayıt yapmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Cihaz sırf problem. Aldığıma alacağıma pişman oldum . Eşimin arabasına kurmuştum. Şimdi de hafıza dolu diye kayıt yapmıyormuş. Ne kadar ayar yaparsam yapayım, cihaz kafasına göre çalışmaya devam ediyor. Kontakla açılınca kayda geçmesini bir türlü başaramadım zaten. OK düğmesine basmadan kayıt yapmıyor.
    Hafıza Kartı olarak ne kullanıyosunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NOUMAN

    Hafıza Kartı olarak ne kullanıyosunuz ?

    Alıntıları Göster
    32GB Sandisk Ultra Class 10. Yeni almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    32GB Sandisk Ultra Class 10. Yeni almıştım.

    Alıntıları Göster
    Sandisk kartlar okuma yazma hızı anlamında sıkıntı yaşanabilecek kartlardan.. Araç kameralarında özellikle Samsung Evo plus serilerini önerebilirim. İmkanınız varsa farklı bir kartla deneyin derim.
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.