Şimdi Ara

SKRILL VE ZIRAATBANKASI ARASINDAKI MAĞDURİYETİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şimdi, öncelikle herkese iyi günler dilerim.

    Olay şudur : 13 Nisan gecesi yurtdışından ayakkabı almak için site arayışındaydım ve buldum (DHGATE). Bilindik sitelerden daha köklü olması(ALİEXPRESS) ve diğer o bilindik sitelerde replika ürün bulmanın zorluğunu bildiğim için güvendim zaten sitelik bi durum yok. Sonra 14 Nisan sabahı beğendiğim ayakkabıyı satıcıyla iletişime geçerek almak istedim. Buraya kadar da hiçbir sorun yok.
    Gelelim sorunun başladığı kısıma. Site kredi kartı / banka kartı ne denediysem kabul etmedi. Sonra araştırdım bu sorunu yaşıyan insanlar olmuş ve almaktan vazgeçmiş, konu onlar için kapanmış. Ben vazgeçmeyip ödeme yöntemlerinden [ SKRILL ] yöntemini gördüm dedim aracıyla yaparım hem daha rahat olur. Sonra skrill hesabı oluşturup içine yaklaşık 475-480 tl gibi bir para yükledim. Ve artık ayakkabıyı alabilicektim. Gittim yine sepete , sonra ödeme kısmına geçip skrilli kullanacaktım. Olmadı ve skrill hesabımdaki parayı çekmek istedim. İşte olay burda başlıyor!

    Skrillden çekim talebinde bulunurken ( 14 Nisan ) o anlık bilgisizliğimden TR ibanı verdim ama şunu düşündüm ben Türk parası gönderdiysem onlarda site havuzunda olan paramı gayet kolaylıkla istedikleri dövize çevirip geri gönderebilirler. Gel gelelim öyle olmadığını paramın bana gelmediği günlerde öğrendim. TR ibanına yani tr hesabına döviz gelemiyor. Bende uzunca bir süre skrill destek ekibiyle mailleştim. Onlarda paranız bankaya ulaştığında askıda kalıcak ve bankanızda bize iade edicek bizde siteye geri yükleyip size haber vericez tarzında bir mailleşme oldu aramızda.

    Tarihler 06.05.2020 yi gösterdiğinde Skril destek ekibinden paranın artık onlardan çıktığına dair bir SWIFT Mesajı(pdf'si) aldım. Onlar bunla bankama başvurabiliceğimi ve askıda kalan parayı alabiliceğimi söylediler. Bende bankama(Ziraatbankası) başvurdum. Müşteri hizmetlerine bağlandım 27 dakika bu konuyu izah ettim onlarda bana izah ettiler. Dediler ki biz paranızı göremiyoruz ancak gönderici müdahale edebilir iade isteyebilir. Ve ben dondum kaldım çünkü ne Skrillden yardım alabiliyordum ne de ziraatbankasından.

    Buraya kadar okuyan ve benimle empati yapan tüm herkese teşekkür ederim. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Ne önerirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altayyakmaz -- 7 Mayıs 2020; 12:16:41 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.