Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (217. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.626
Cevap
77
Favori
550.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 215216217218219
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quxall


    quote:

    Orijinalden alıntı: astrabestan

    Merhaba...
    Bende mayıs 2017 de 1.2 Yeti Manuel alarak aranıza katıldım.
    6 aydır kullanıyorum çok memnunum fakat 2 defa start stop ile ilgili ufak bir sorun yaşadım.Dur kalk trafikte giderken stoptaki aracım start almadı kazık gibi frenden hissediyorsunuz hemen,ufak dedim ama aslında büyük bir sorun.Kontağı çevirdim tekrar boşa alıp depriyajla oynadım tam olarak ne yaptım bilmiyorum araba tekrar çalıştı.az daha öndeki araca çarpacaktım.
    Bu şekilde sorun yaşayan var mı servise mi gitsem tam bilemedim.

    bu sistem kemer takmadan çalışmıyor, siz eğer o esnada kemerinizi çıkardıysanız aracı manuel çalıştır diye uyarı verir. Onun için de boşa alıp çalıştırmanız lazım.


    Kemer takmama durumu yok yolculuğun ortasında E5 karayolunda yaşandı bu durum.Zaten ben 10 m de kullansam kemer takarım prensip olarak.
    http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=39945 forumunda arkadaşlar genellikle dur-kalk trafikte sart stop özelliğini kapadığını yazmışlar...




  •  SKODA YETI KULUBU



    Selamünaleyküm arkadaşlar. Bugün benim araç esp error dedi önce gideceğim yere gittim sonra tekrar çalıştırdığımda 1 kaç dakika sonra aynı uyarıyı verdi ve resimde görülen esp ışığı yandı kontağı açıp kapattığımda ise söndü fakat etüt ettim çalışır halde durduğu zaman yada hareket halindeyken bir müddet sonra tekrar yanıyor ve araba çekişten düşüyor. Daha sonra 30-40 km yol geldim. Tekrar stop edip çalıştırdım arıza ışığı söndü çekişte düzeldi fakat 5 dk sonra bu defa resimdede görüldüğü üzere hem esp hem motor ışığı yandı bende park ettim hafta sonu diye bir usta yada servise götürmedim şu an.

    Sizden ricam; bu konuda tecrübelerinizle bana yardım etmeniz daha önce aynı şey başına gelen varmı bilmiyorum ama forumda bahsi geçmemiş bu konunun. Ayrıca servis şimdi çalıştırma der çekici göndereyim der, servisemi teslim edeyim yoksa işi bilen wv - skodanın uzmanı olan bilindik bir ustayamı götürmek lazım. malum servis tuzludur biraz. Varsa öyle sağlam işi bilen ustalar tavsiyelerinize açığım Fatihteyim bu aralar hemen her yere yakın bir ilçe.şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mucahit.yilmaz55 M kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Aracınız 1,2 TSİ ise büyük bir ihtimal buji, buji kablosu yada buji bobininden kaynaklanıyor. Önce bujileri kontrol ettirin patlamış olabilir yada kendiniz kontrol edin.
  • mşah kullanıcısına yanıt
    Değerli mşah hocam forumu iyi takip eden hemen her soruda yardımcı olan biri olduğunuz için dediklerinizi ben ciddiye alıyorum ve birazdan kontrolde edicem ama sadece meraktan soruyorum bujiler ile esp arıza ışığının sizce bağlantısı nedir birde bir kaç defa esp ışığı yanmıştı ama en son yandığında çekiş düştü kapatıp açınca ışık yanana kadarda performans iyiydi ışık yanınca tekrar düştü yani bu sıralarda motor arıza ışığı yanmamıştı benim anlamadığım nokta burası aslında yani açıkça söylemek gerekirse korkutuyor beni dediğiniz gibi inş buji vs. gibi küçük bir sorundur sorum o yüzden yani @mşah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mucahit.yilmaz55 M kullanıcısına yanıt
    Aynı tarz durum arkadaşımın aracında oldu motor arıza ve ESP yanıyordu buji çatlak çıktı hatta forumlarda takip ettiğim kadarıyla çoğu arıza durumunda ESP yanıyor. Sadece arıza ışığı yanarsa motorda düzgün çalışmayan bir durum var ama kullanıma engel değil ESP nin yanmasının sebebi kullanıma uygun olmayan bir durum olması ondan yanıyor diye düşünüyorum.
  • 2 sene civarı olmuştur . Annemin aracında hareket halindeyken benzer durum oluştu . Esp , motor arıza ışığı yandı . 3. silindir devre dışı vs uyarı verdi . Araba gaz kesiyordu vs. Servisin çok yakınındaydım neyseki . Buji kablosu gövdeye elektrik vermiş . Zaten güncellenmiş parça üretilmişti . Değiştirince düzeldi .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KNNİ -- 21 Ocak 2018; 10:40:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    Geçmiş olsun. Aracınız 1,2 TSİ ise büyük bir ihtimal buji, buji kablosu yada buji bobininden kaynaklanıyor. Önce bujileri kontrol ettirin patlamış olabilir yada kendiniz kontrol edin.
    Buradaki tecrübelerden de faydalanabilirsiniz.
    http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=39999



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi astrabestan -- 21 Ocak 2018; 12:16:56 >
  • Yetkili serviste 1.2 tsi dsg ye bakım yaptıran varmı bu ara . bütün filtreler ve fren balataları ne kadar tutuyor acaba ? Zubizudan yüzde 20 indirim var heralde .
  • Merhaba,

    2014 model elegance donanımlar dışında skoda yeti led arka stop lambasına sahip yeti yok.

    Bizim gibi diğer donanımlara sahip araçlar bu lambalardan takabiliyor.

    2009-2017 arası tüm yetilere tak çalıştır olarak bu mümkünmüş.

    Servisten fiyat almadım ama internette araştırdığım kadarıyla 1100-1200 lira civarına çiftini alma şansı var.

    Taktıktan sonra vagcom ile led olarak seçmek gerekiyor mu arıza ışığı veriyor mu bilmiyorum ama çalışacağı kesin.


     SKODA YETI KULUBU

     SKODA YETI KULUBU SKODA YETI KULUBU




  •  SKODA YETI KULUBU

     SKODA YETI KULUBU

     SKODA YETI KULUBU

    Arkadaşlar bu düğme ne işe yarar acaba arabayı silerken farkettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Üzerine basınca sarı tekrar basınca kırmızı yanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mucahit.yilmaz55 M kullanıcısına yanıt
    İÇ alarmı açıp kapatmak için, mesela arabanın içinde birisi varken dışarıdan kilitleyince iç sensörü devre dışı bırakıp alarm çalmasın diye o düğmeden kapatılıyor.
  • yeti güzel araçtı yaw. Skoda niye bunu artık üretmiyor. Karoq çıkmış ama fiyatı çok pahalı olacak kesin.
  • Şöyle temiz 2014/2015 model 1.6 tdi dsg elegance, temiz ve hesaplı bir araç olsa keşke.
  • Arkadaşlar merhaba 2014 1.6 tdi dsg ambition paket araç almayi düşünüyoruz nasipse ama dsg den kaynaklı bazı korkularım var. Araç sizce nasıl alınır mı? Ailemizin ilk otomatik arabası olacak dsg söylenildiği gibi çok arıza çıkarıyor mu? Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fethh16 F kullanıcısına yanıt
    Araç konfor, tüketim olarak çok başarılı, kullanımı çok keyifli, DSG biraz şans işi ama illaki belli bir km sonra kavrama değişimi yapmanız gerekecek tıpkı manüel araçlar gibi km yi uzatmak kullanıcıya, kullanım tarzına ve kullanılan trafiğe bağlı, bununda maliyeti yetkili serviste 3-4 bin tl yi bulur, dışarıda yarı fiyatına yakın yapılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fethh16

    Arkadaşlar merhaba 2014 1.6 tdi dsg ambition paket araç almayi düşünüyoruz nasipse ama dsg den kaynaklı bazı korkularım var. Araç sizce nasıl alınır mı? Ailemizin ilk otomatik arabası olacak dsg söylenildiği gibi çok arıza çıkarıyor mu? Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler



    Aracın servis ve bakım geçmişini, bilmeniz önemlidir.

    Baktığınız araçta mevcut olan kuru tip kavrama ünitesinin, dur-kalk trafikte çabuk ısınma, ısınınca da balatalarının erken bitmesi gibi bir sıkıntısı var. Bu bir arıza değil ama, Türkiye/istanbul trafik şartlarında ortaya çıkan bir zayıf nokta. Bunun neticesi olarak, normal koşullarda olması gerekenden daha erken kavrama değişimi gerçekleşebiliyor.

    Yetkili servis bakımlı olan araçlarda, distribütör firma, beş sene (bazen de bunun üzerinde süreler) boyunca, bu tür değişimleri garanti kapsamında yapıyor. Araç sahibinden sadece işçilik ücreti talep ediyorlar.

    Garanti dışında yapılacak masraf yönünden de, manuel şanzımanlı bir aracın kavramasının değişiminden çok uzakta olan bir işlem değildir.

    Başta da belirttiğim gibi, aracın yol ve bakım geçmişini bilmeniz, herhangi bir sürprizle karşılaşmamnız için, önemlidir.

    Bunları bir kenara bırakırsak, konforu ve ekonomik sürüşe katkısı ile, güzel bir şanzımandır. VW nin TSI/TDI motorlarının verimini arttırır.




  • Merhaba ilginiz için teşekkür ederim.

    Aracın km si 36.000 servisten sorguladigimda son bakımı 11.000 de yapılmış ondan sonra serviste herhangi bir işlem görmemiş. 84.000 fiyat en boş paket boyasiz hatasız sizce fiyat olarakta nasil?

    Yaşadığım bölge de çok yokuş sürekli bi tırmanma var. Araci ben çok beğendim ama dsg olması ve yetkili serviste bakımı yapılmamış olması korkutuyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fethh16

    Merhaba ilginiz için teşekkür ederim.

    Aracın km si 36.000 servisten sorguladigimda son bakımı 11.000 de yapılmış ondan sonra serviste herhangi bir işlem görmemiş. 84.000 fiyat en boş paket boyasiz hatasız sizce fiyat olarakta nasil?

    Yaşadığım bölge de çok yokuş sürekli bi tırmanma var. Araci ben çok beğendim ama dsg olması ve yetkili serviste bakımı yapılmamış olması korkutuyor...

    Merhaba, en boş paket active oluyor, sizinki orta paket. En dolusu elegance.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fethh16

    Merhaba ilginiz için teşekkür ederim.

    Aracın km si 36.000 servisten sorguladigimda son bakımı 11.000 de yapılmış ondan sonra serviste herhangi bir işlem görmemiş. 84.000 fiyat en boş paket boyasiz hatasız sizce fiyat olarakta nasil?

    Yaşadığım bölge de çok yokuş sürekli bi tırmanma var. Araci ben çok beğendim ama dsg olması ve yetkili serviste bakımı yapılmamış olması korkutuyor...

    Kaba hesapla, senede ortalama 10,000 km yapmış bir aracın, birinci senesinden sonra yetkili servise götürülmemiş olmasını, ben soru işareti ile karşılardım.

    Aracın dizel olması ve yaşadığınız yerin koşulları da, aşınma potansiyelini arttıran unsurlar..

    Buna rağmen, sadece kavrama ünitesi değişimi yönünden bakıldığında, önceki mesajımda da belirttiğim gibi, masraf olarak manuel şanzımandan çok uzakta olan bir işlem değildir. Araç zaten garanti dışında olduğundan, değişim ihtiyacı hasıl olduğunda, özel servisi tercih etme ihtimaliniz de fazla olacaktır (Özel servislerde, manuellerin balata değişimi 1500 TL civarında iken, DSG kavramalarının değişimi 2000 TL mertebesinde olabiliyor). Bu işlemi, 100,000 km ye kadar herhangi bir zamanda karşınıza çıkabilecek bir maliyet olarak görüp, baştan kabul etmek mümkün.

    Ancak, aracın 25,000 km lik mekanik geçmişi bilinmiyor olduğu için, diğer aksamları ile ilgili (ki buna, şanzımanın kontrol ünitesi de dahil edilebilir), temkinli olmakta fayda var diye düşünürdüm, kendi adıma.




  • 
Sayfa: önceki 215216217218219
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.