Şimdi Ara

Skoda SuperB'den inilip Citroen C5 Aircross'a binilirmi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
2
Favori
7.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba; Öncelikle COVID-19 nedeni ile geçirdiğimiz bu zorlu sürecin tez zamanda bitmesini diliyorum. Ayrıca bu süreçte başta sağlık çalışanları olmak üzere diğer tüm çalışanlarımıza kolaylıklar diliyorum.
    Vakit bulabilmem nedeni ile birazdan bahsedeceğim araçlar ile ilgili merak edenlere rehber olabilmesi nedeni ile eski aracım ve yeni aracım arasında detaylı karşılaştırma yazımı sizlere sunuyorum.
    Eski aracım: Skoda Super B TDI DSG Prestige paket+cam tavan+Business Gri idi. 2016 yılında sıfır km olarak almıştım. Yaklaşık 3,5 yıl bende kaldı ve 65,000 km.de sattım
    Yeni aracım: Citroen C5 aircross 1.5 Blue HDI EAT8 Shine paket+platin gri yaklaşık 3 hafta önce aldım.
    Mevlam kafasındaki aracı herkese nasip etsin inşallah.
    Aranızdan birileri; D sedan ile C SUV karşılaştırılır mı?diyebilir.Bunun farkındayım ama ben kendi eski ve yeni aracımı objektifimden karşılaştırmaya çalıştım.
    Hadi başlayalım;

    1.Far yıkama: Skoda'da standarttı citroende bu donanım sunulmuyor: Skoda+
    2.Direksiyonla koordineli farlar: Skoda'da direksiyon hareketi ile farlar koordineli çalışıyordu.Örneğin virajın içini daha iyi aydınlatıyordu. Citroende farların sadece yukarı-aşağı hareketi var. Skoda+
    3.Ön sinyal tasarımı: Bu göreceli bir durum elbette ama eski kasada ben superB'in sinyal tasarımını çok beğeniyordum.Lakin yeni kasada prestige donanımda bile bu led şık sinyallerin yerine halojen ampüle geçilmesi büyük bir hayal kırıklığı yaratmıştı bende. Güncel kasayı kıyaslasaydım 2. Ve 3. Maddelerde skodaya puan vermezdim lakin eski kasayı kıyasladığım için buradan da puanım skodaya. Skoda+
    4.Ön tampon tasarımı: Bu da göreceli elbette ama benim oyum burada citroene: citroen+
    5.Amortisörlü ön kaput: skodada mevcut iken citroende eski usul çubuk sunulmuş. Skoda+
    6.Jant tasarımı: prestige kasadaki jantlar da şık ama citroendeki elmas kesim çift renk jantlar bana daha şık geldiği için oyum citroene: citroen+
    7. Katlanır yan aynalar: Skoda yan aynalar tam katlanmıyordu yarı katlanır gibiydi ama citroende aynalar tam katlanıyor . Citroen+
    8. Kör nokta uyarı sistemi: shine pakette standart iken prestige'de bile ek pakete tabii. Önemli bir donanım bence ve aircrossda çok güzel çalışıyor:Citroen++
    9.Ön cam suyu fıskıyesi: skodada ön kaputta iken citroende silecek üstünde olan fıskiyeler nedeni ile cam daha rahat temizleniyor. Citroen+
    10. Cam kalınlığı ve stabilizasyonu: Skoda'da camların ince olduğunu düşünüyorum. Ayrıca cam yarı açıkken kapıları kapattığınızda camlar sallanıyordu:Citroen+
    11. Arka yan ve bagajda renkli camlar: Citroende standart: Citroen+
    12. Arka yan ve bagajda güneşlik perdeleri: Skodada standart: Skoda+
    13. Arka far tasarımı: Citroendeki 3D tasarım arkadan gelenler için daha dikkat çekici ve daha başarılı bence. Özellikle yeni kasa superB'de arka stopların bagajdaki uzantılarının olmaması büyük bir hayal kırıklığı yaratmıştı tıpkı ön farlarda olduğu gibi. Citroen+
    14. Geri görüş kamerası kalitesi: Citroende geri görüş kamerası çözünürlüğü superB'in gerisinde: Skoda+
    15.Fıskiyeli(yıkamalı) geri görüş kamerası : SuperB'de standarttı ve hoş bir özellikti: Skoda+
    16. 360 derece görüş: Citroende her yerde kamera yok fakat geri giderken geçtiği yerleri hafızaya alıyor ve kısmen 360 derece görüş sunuyor . Özetle grafiksel olarak ön-arka-yan park çizgileri-konumu citroende daha başarılı: Citroen+
    17.Arka plaka ışığı: Skodada standart led citroende halojen maalesef(gerçi değiştirilebilir ama olsun özellik özelliktir): Skoda+
    18.Nikelajlı orijinal arka difizör: SuperB'de difizöre sonradan nikelaj eklemiştim oldukça da şık duruyordu. C5 aircrossda standart: Citroen+
    19.Eller serbest bagaj kapağı: Her iki araçta da elektrikli bagaj var lakin citroende eller serbest bagaj var ve özellikle elleriniz doluyken ayak yardımı ile çok güzel kapanıp açılıyor. Ayrıca isterseniz kapılar da kapanabiliyor. Önemli ve günlük hayatta kullanışlı bir özellik olduğu için 2 puan veriyorum: citroen++
    20.Stepne civarı malzeme kalitesi: Aracın genelinde super B in bariz olarak malzeme kalitesi öne çıkarken bu bölgede ilginç bir şekilde citroen kaliteli malzeme kullanmış.Aynı durum 3008 ve Grandland X için de geçerli: Citroen+
    21. Bagajda eşya gözleri: Skoda'da yanlarda kapaklı 2 göz bulunması oldukça kullanışlı bir detay bence. C5 aircrossda da yanlar düz kullanışlı bir bagajı var ayrıca yanlarda 2 küçük göz var ama kapaksız.Oyum skodaya: Skoda+
    22. Arka ayak bölgesi aydınlatması: Her iki araçta da ön tarafta ayak kısmında led aydınlatma var ama arkada ayak bölgesi aydınlatması skodada varken citroende yok maalesef. Skoda+
    23.Arka kapı içi nikelaj: Her iki araçta da ön kapı içlerinde standart nikelaj sunulurken skoda da arka kapı içinde de nikelaj sunulurken citroen de yok maalesef. Skoda+
    24.Arka koltuk ısıtma: Her iki araçta da ön koltukta koltuk ısıtma varken arka tarafta citroen de ısıtma yok. Yine burada değinmeden geçemeyeceğim yeni kasa superB de arka koltuk ısıtmanın ekstra pakete tabi olması saçma bence. Skoda+
    25. Arka kol dayama: Skoda da sunulurken citroen de ortada bağımsız bir koltuk sunulmuş yani arka ortada kol dayama yok: Skoda+
    26.Arka koltuk genişliği: Bu durumu şöyle anlatayım. Skoda da her iki arka yan tarafa çocuk koltuğu konulunca ortaya normal kilolu birinin sığması imkansız gibi. Ayrıca Arkada 3 kişi seyehat ederken orta koltuk sert ve konforsuz. Citroende ortadaki koltuk ile yanlardaki koltuğun bir farkı yok birebir aynı. Ayrıca yanlara çocuk koltuğu konulunca ortaya normal kilolu bir kişi rahatlıkla oturabiliyor. Kullanışlı bir özellik 2 puan veriyorum. Citroen++
    27.Arka orta şaft tüneli: Super B'in en çok eleştirdiğim yönlerinden biridir. Yüksekçe bir şaft tüneli mevcut malumunuz. Citroende yok sayılabilecek bir şaft tüneli var. Citroen+
    28.İç ambians aydınlatma: Citroende tek renk ve sınırlı iken Skoda da başarılı iç ambians aydınlatması var. Bu konu c5 aircrossun 3008den geri kaldığı yerlerden de biri: Skoda+
    29.İç mekan malzeme kalitesi: Gerek kullanılan plastikler gerek kapı içi ve torpido içinin halı ile kaplı olmasından dolayı burada bariz olarak Skoda önde. Yine 3008in malzeme kalitesinin c5den daha iyi olduğu aşikar. Şunu da söylemek de fayda var. Citroendeki bu malzeme kalitesi sizi rahatsız etmiyor yani aşırı kalitesiz de değil. Skodaya 3 puan veriyorum: Skoda+++
    29. Koltuk konforu: Citroende sunulan advanced comfort koltuklar kesinlikle skodaya göre daha konforlu ve sizi daha az yoruyor(süspansiyonlarla birlikte oraya ayrıca değineceğim)Ayrıca koltukların dolgusu da size tuhaf gelebilir belki ama alt segment olmasına rağmen kesinlikle superB’den daha iyi. Citroene 2 puan veriyorum: Citroen++
    30.Elektrikli yolcu koltuğu: skodada standart citroende manuel/ekstra ücrete tabii: Skoda+
    31.Şemsiye: Çok güzel bir detay bence tıpkı buz kazıyıcı ve ön kartlık gibi. Skodayı Skoda yapan detaylardan. Elbetteki citroende yok. Skoda+
    32.Buz kazıyıcı: Skoda+
    33. Kartlık: Skoda+
    34.Ön torpido işlevselliği ve büyüklüğü: Maalesef superB gibi geniş büyük bir araçta oldukça küçük bir torpido sunulmuş. Bazen içine biraz fazla eşya koyduğunuzda kendiliğinden de atabiliyor. Citroenin de çok büyük değil ama skodaya göre daha büyük: Citroen+
    35.Orta ön kol dayama: SuperB’in ön kol dayamasının içi oldukça büyüktür ama c5 aircross'un içi tam 2 katı diyebilirim. İkisinde de aydınlatma ve soğutma mevcut. Skodanın kol dayaması kalkabiliyor ama citroeninde iki parçalı açılımı daha iyi işlevsel. Oyum citroene. Citroen+
    36.Ön koltuk iç yanlarında gözler: Skodayı Skoda yapan detaylardan citroende yok. Skoda+
    37.Ön orta bardaklık: Skodadakini hiç işlevsel bulmuyorum. Ortasının boş olması nedeni ile örneğin soda şişesi virajlarda devrilebiliyor ayrıca büyük kupalar girmiyor. Citroende 2 ayra destekli ve daha büyük kupaların sığabileceği aydınlatmalı bardaklık var. Oyum C5 aircrossa: citroen+
    38.Auto Hold: Benim işlevsel bulduğum özelliklerden. Her iki araçta da elektrikli park freni mevcutken citroende auto hold yok Skoda da mevcut. Skoda+
    39. Vites topuzu tasarımı: Bunun ne önemi olabilir ki diyenler olacaktır. Ben skodadaki ortasında kocaman DSG yazan klips yerinin zırt pırt soyulduğu vites topozundan nefret ediyorum. Citroende EAT 8 ile sunulan joystick vitesin tasarımı, kalitesi skodaya göre çok ama çok önde. Tam 2 kez vites topuzu değiştiği ve ortasındaki kocaman DSG yazısından da nefret ettiğim için citroene 2 puan veriyorum: Citroen++
    40.Motor: Blue HDI ile TDI arasında çok belirgin farklar yok. Lakin Blue HDİ daha güncel ve verileri TDI den daha iyi: Citroen+
    41.Şanzıman: DSG hızlı vites değiştiren ve vites değişimlerini hissettirmeyen bir şanzıman. Buna diyecek bir sözüm yok. Lakin ben kararlı bir şanzıman olduğunu düşünmüyorum: Şöyleki; Kapalı otoparktan araçla çıkarken virajlı tatlı eğimli bir yerden geçerken DSG 2.vitesten ısrarla 1. Vitese düşmeden çıkmaya çalışıyordu sizin ya sport-manuel moda ya da gaza abanmanız halinde 1.vitese düşüyordu. EAT8de böyle bir durum yok. Kesinlikle daha kararlı bir şanzıman ve inanın hemen hemen DSG gibi titreşimsiz ve hızlı. Daha da önemlisi daha sorunsuz bir şanzıman. Benim DSG 58,000kmde kavrama değiştirdi her stop etmeden N ye al el frenini çek P ye al stop et bile yapmama rağmen. Oylar EAT8e gidiyor ki bence EAT 8 fazlası ile bunu hak ediyor. Citroen++
    42.Eğim iniş kontrol: Citroende eğim iniş kontrolü var. Ayağınız fren ve gazdan çekiyorsunuz kendisi sabit hızda 5 km/h? İle iniyor güzel bir özellik: Citroen+
    43. Sürüş Modları: Citroende daha fazla her ne kadar 4x4 olmasa belki de SUV cuk da olsa; kar modu çamur modu var kısmen sürüşü etkileyebiliyor. Citroen+
    44. Arka diz mesafesi: SuperB'in öne çıktığı özelliklerden. 182mm boyum var ön koltuğu kendime göre ayarladığımda C5de arkaya geçtiğimde 3 parmak kalırken superB de ayak ayak üstüne atılabiliyor: Skoda+++
    45.Wifi şarj: çok kullanışlı değil hızlı doldurmuyor ama özellik özelliktir shıne donanımda standart: Citroen+
    46.Dijital gösterge paneli: Eski aracımda analog gösterge vardı. Citroende dijital ekran var çözünürlüğü gayet iyi(Yeni kasa superbde dijital ekran var biliyorum)ve kullanışlı: Citroen+
    47.Direksiyon tasarımı: Subjektif elbette ama altı ve üstü kesik gibi ve inanın derisi Skoda dan daha kaliteli: Citroen+
    48.Hız limitörü: Her iki araçta da cruse control var ama citroen ilave olarak limitör de sunuyor: Citroen+
    49.Acil frenleme sistemi: Citroende 3 kademe hassasiyetli acil frenleme sistemi var(Hani şu volvonun bulduğu) Önce sistem sizi uyarıyor (sesli+görsel) eğer siz fren yapmazsanız otomatik frenleme yapıyor. Yeni kasa SuperB de ön tamponda radar yeri var ama altı boş maalesef. Benim açımdan önemli. Citroen++
    50.Şerit Takip sistemi: Citroende standart. Bence güzel çalışıyor ve benim açımdan önemli. Skodada bildiğiniz gibi Prestige'de bile extra ücrete tabii. Citroen++
    51.Ön konsolda solda altta(skodada far lambası altında)göz: Citroende minik ve kapaklı değil skodada fonksiyonel ve kapaklı: Skoda+(Skodayı Skoda yapan detaylar)
    52.Dikiz ayna tasarımı: citroende kaba ve çerçeveli skodada çerçevesiz ve şık: Skoda+(her iki araçta da kendiliğinden karartmalı)
    53.Karartmalı yan ayna: Skoda da standart citroende böyle bir özellik yok. : Skoda+
    54.Sunroof: Skoda da daha küçük Citroende tam boy: citroen+
    55.Elektrikli sunroof perdesi? ve perde kalitesi: SuperB'in en çok eleştirdiğim yerlerinden biri. Allahım bir sunroof perdesi bu kadar mı dandik olur? Hem çok ince ışığı geçiriyor hem bez gibi. Bir kez dolandı takıldı servise götürdüm açamadılar değişmesi gerekti. Ayrıca elle açılıyor biliyorsunuz. C5 aircrossda daha kaliteli daha kalın ve elektrikli sunroof perdesi var. Buraya da 2 puan veriyorum: Citroen++
    56.Süspansiyonlar: sınıfına göre skodadaki süspansiyonlar başarılı kesinlikle. Fakat Citroenin en iddialı olduğu yerlerden biri de burası. Kesinlikle c5 aircross daha konforlu. Engelleri sönümlemesi C segmenti bir SUV olmasına rağmen D Sedan Superbe göre kesinlikle daha iyi. Sürmeden bilemezsiniz. Citroen++
    57.Elektrikli sürücü bel ayarı hafızalı sürücü koltuğu: Citroende bel desteği hariç sürücü koltuğu elektrikli ama hafızasız. Skoda da hem hafızalı hem de bel desteği bile elektriklki. Skoda+
    58. Nikelaj pedallar ve ayak koyma yeri: Citroende standart: Citroen+
    59.Direksiyon tepkileri: Citroenin direksiyon tepkileri hissiz değil ama burada superB öne çıkıyor: Skoda+
    60. Yol sesi-dış ses: SuperB'in en eleştirdiğim yönlerinden: Citroende motor sesi hariç kesinlikle içeri daha az yol sesi ve daha kalın camlar nedeni ile daha az dış ses alıyor: Citroen+
    61.Motor Sesi: Citroenin en çok eleştirdiğim yönlerinden SuperBe göre daha fazla motor sesi alıyor: Skoda+
    62.Kapı içi çamurluk koruması: Citroende kapılar altında ekstra bir parça daha var ve bu yüzden kapı içine çamur vs girmiyor inip binerken üstünüz kirlenmiyor. Skoda da böyle bir özellik yok: Citroen+
    63. makyaj aynası: Citroende halojen superBde led: Skoda+(Bu arada her iki araçta da iç aydınlatma LED)
    64.Görüş açıları: Citroenin SUV olmasından da kaynaklanıyor olabilir. SuperBe göre ön yan görüş açıları bir tık daha iyi: Citroen+
    65. Sesli komut: Citroende yok. Bluetooth bağlantısı var ama sesli komut yok. Ayrıca skodanın bluetooth menüsünü daha başarılı buluyorum: Skoda+
    66.Geri vitese takarken sağ dikiz aynasının otomatik aşağı inmesi:Güzel bir detay. Citreonde yok:Skoda+
    67.Yol tutuş: Bir SUV olmasına rağmen (sonuçta daha yüksek)Superbe göre bariz fark yok ama yinede superb daha önde: Skoda+

    Kendime göre bu 67 maddede araçları kıyaslamaya çalıştım. SUperB:36 C5 aircross:46 puan aldı. SUV'ların yüksek oturma pozisyonu farklı bir sürüş sağlıyor gerçekten. Her iki aracın kendi içlerinde artıları ve eksileri var bence. Ben SuperB'den C5 aircrossa geçince acaba pişman olurmuyum diye düşünüyordum. Motor sesi hariç şimdilik pişman değilim diyebilirim. Kalın sağlıcakla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melankolik23 -- 26 Mart 2020; 23:0:0 >







  • FrankGallagherx kullanıcısına yanıt
    FrankGallagherx demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Geçilmez yazık günah C5 aircross Superb yaninda üvey evlat gibi durur.

    Benim bildiğim HDI motorlar daha sesli çalışıyor yukarda biri TDI traktör demiş şaşırdım.
    Bakınız konuyu açan üye 67 maddede kıyaslamış. Maddeleri art arda sıralamış. Her biri ciddi gözlem gerektiren maddeler. Beyefendinin yaptığı karşılaştırmadan zaten araçta ne aradığı ve ne bulmak istediği bariz biçimde ortaya koymuş. Bu aracın alan şahıstan daha çok arabadan anlama ihtimalinzin olmadığı yaptığınız yorumdan belli. Bilimsel bir açıklama bir mantıklı neden olsa eyvallah. Üvey evlat olmuş. Yapma ya! Müthiş bilimsel ve objektif yorum. Tebrik ederim.

    TDİ'nin sesizliğini övmüşsünüz öncelikle VW herkes comonrail'e geçtiği zaman Pump duse kullandı. Rezil bir ses ve rakiplerine göre rezil bir yakıt tüketimi. Pump duse traktörden beterdir. Pump Duse kullananan marka önce kendini bu alanda komik duruma düşürdü, sonra da tükürdüğünü yalayıp common raile geçti. Şimdi sizin Tdi'nin sessizğini övmeniz çoğu kişi "yav he he" diyip geçtiği bir yorum olmuş.

    Diğer taraftan araçların biri otomobil diğer ise crossover. Bu araçların yükseklik farkı bir kere araç tercihinde en büyük faktör. Crosover denen bu meret otombilden yüksek. Otomobil bariz biçimde çoğu insan için klostrofobik ve uzun yolda oturuş pozisyonu sebebiyle yoruyor. Yüksek bir aracın verdiği ferahlığı otomobil veremez. Amerikan SUlarında evdeki, koltuktan daha rahattır bu baş mesafesini hiçbir otomobil sağlayamaz. Hele benim gibi boy 190 ise çoğu övülen otombilin araksında uzun yolda işkence çekersiniz.

    DSG ve Aisin falan teknik detaylara girmeye bile gerek yok. Dsg sorunsuz o geçmişte kaldı diyip iki araç alan arkadaşımın abinin bir kez komple şanzıman değişti kendi ise iki kez bazı aksamlarını değiştirdi.

    C5 aircross çok güzel bir araç, tasarımı vesaire son derece özgün ve cesur. Allah sahibine kazasız, belasız, cezasız binmeyi nasip etsin.
    quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Bana göre üvey evlattır bu seni neden bu kadar rahatsız etti , Superb gibi geniş ferah araçtan yeni çıkmış geleceği belli olmayan citroeen diye bir araca geçmek benim açımdan büyük hatadır. Bak benim açımdan diyorum benim fikrim bu.

    Bulunduğum iş yerinde ve kendi tecrübelerime dayanarak kışın -30 gören bir memlekette yaşıyorum sabah iki araçta yan yan çalıştığında HDI motorun daha sesli çalıştığını gördüm tecrübe etttim gerçi çoğu zaman HDI motor çalışmıyor bile soğuktan donmuş oluyor işin garibi TDI en fazla 2 denemede çalıştı.

    DSG DSG demissinde kusura bakma ben youtubeda video izleyip buraya gelip yok aisin şanzıman yok DSG şanzıman iyi diyen tiplerden değilim. Şahsımda 80 bin km boyunca 1.4 act Passat kullandım 80 bine kadar arıza vermedi versede pek umrumda değil , aynı şekilde abimde 2.0 TDI 190 hplik Passat var araç şuan 190 bin km bugüne kadar sanzimandan bir gram sıkıntı yaşamadık. Aracı sıfır aldı.

    Benim anlamadığım şu abi vw grubu bu kadar satış yapıyor bu kadar alan kişi salakta bir siz mi akillisiniz ? Türkiye şükür ki bu forumdan ibaret değil yoksa Mazda 3 508 talisman satış lideri buraya kalırsa :)

    Zamanında Laguna 2-3 ile Laguna 3 sıfır olmak üzere aldığım araç ile 40 bin km kadsr 21 defa servise gitmisligim var o yüzden kendim tecrübe ettim gördüm fransizlardan bir cacık olmaz dıs güzel yapabilir ama sorun içerde .

    Bak bunlar benim kendii tecrübelerim istiyen istediğini alsın banane beni ne ilgilendirir tekerlerine taş değmesin ama halen daha gelip buraya yok DSG yok TDI sesli çalışıyor demek çocukça ha arıza veren bir şanzıman mi evet arıza veren şanzıman ama sunuda göz onunune almakta fayda var DSG turkiyede hangi araçlar da kullanılıyor buraya yazarsam sığmaz şimdi yılda 50-60 bin satıs yapan bir firma sattığı araçlar DSG diyelim bide diğer bir firma var sattığı araç senelik 5 bin bunda da aisin şanzıman var hangisinde risk sıkıntı çıksa hemen ortaya çıkar ? Yani biraz farklı bakmak gerek olaylara ama buda bu forumda munkun değil .

    Alıntıları Göster
    Citroen mi yeni çıkmış?

    Citroen'in kuruluş tarihi 1919.
    VW'nin kuruluş tarihi 1937


    Bu tarih bilgisini verdikten sonra konuta geçeyim.

    Çoğu otomibilciye göre Skoda VW'nin üvey değil, başka bir tür evladıdır. Bu otomilcilerin Skoda'nın evlatlık seviyesini değerlendirmesi ne kadar itici ise sizin görüşünüz de o kadar desteksiz. Skoda, kısmen sevdiğim ve işlerini taktir ettiğim, hatta ara satış için bir kaç hafta da sahip olduğum bir markadır vesselam. Burada Skoda gömmek gibi saçma bir çabaya girmeyeceğim.

    Yorumunda benim eleştirdiğim nokta akla mantığa yatkın zerre kadar bir ifade yok. Yani bir insan bir şeyi eleştiriyor ise diğer insanları ikna edecek argümanı olmalı. Sizin yorumunda argüman margüman yok, çat pat küt.

    Youtube'da videolardan öğrenip geldiğimi iddia etmişsiniz. Sizin şahsi fikriniz amma lakin öyle değil. Bu şanzımanı kullanmadığım halde DSG sebebiyle yolda kalan arkadaşımı almak için gece bir sürü yol gittim. Araç servisyetken git gel işlerine rica minnet beni koşuşturdu. Kullanmadığım şanzımanın belası beni buldu yani. Benim ilk aracımı üniversite 1. sınıfta sıfır olarak aldım. Renault. Hala kullanıyorum ben hiç sorun yaşadım. Altını çiziyorum sorunsuz kullanıyorum, hala! Ama Renult sorunsuz diye iddia da etmedim. Hatta Renault bölümüne bakarsanız bir mesajım dahi yok. Araç hakkında forumun veya başkasının görüşü umurumda değil. 13 yıllık olsa bile hala servis bakımldır, servise çekerim, sorunlarını söylerim, parasını öderim çıkarım binerim. Ama savunuculuğunu yapmam. Aklı kesen alır, istemeyen almaz. Diğer araç Psa gurubu, soğukta çalıma teroinizi bizzat, şahsen, kendim, aşırı soğuklarda Erzurum'daydım, özellikle daha yeni ve bir kaç yüz km'deki aracı en soğuk saatlerde (altını çiziyorum saat. hissedilen -35 derece üstüydü) denedim tek kontakta çalıştı. Eskilerde sorun varmış, bunu yetkili servis söyledi, ancak yeniler gayet iyi. Dci ise tam tersi eskisinin çalıştığı soğuklarda komşumun yeni aracı çalışmadı. Ancak iki araca bakıp ahkam kesmek mantıklı değil. Sizin bahsettiğin Tdi servis bakımlı hdi ise çöp olmuş 1.9 turbosuz ise 20 denemde çalışırsa şanslısınız.

    VW satış yapabilir, para VW'nin cebine giriyor senin veya benim değil. Başkasının kazanacağı para için kenidim yormak bana ahmaklık olarak geliyor (bnenim şahsi fikrim). Ama gruh yanılıyor olamaz mı? Olabilir! bir akıllının düşündüğünü 1000 deli düşünemez derler hocam. Laguna'yı savunmayacağım, zararını çekmiş bir insana karşı konuşmak çok saçma, bu tarz sorun yaşayanlara hangi marka olursa olsun üzülüyorum. Maalesef ülke olarak ikinci sınıf vatandaş muamelesi görüyoruz. Avrupa'da çoğu boş araç için bile standart olan perde hava yastığını bile çok görüyorlar.

    DSG ile Aisin farkına gelince, görüşünüze hiç katılmıyorum. Çünkü aradaki teknoloji farklı. Ucuz araçlarda tork konvektörlü şanzıman onlarca yıldır kullanılıyor ancak dsg çoook yeni bir teknoloji. Dolayısıyla bu durumda otomobilden anlayan herkesin tercihi 70 yıllık şanzımandan olacaktır.
    Guest-73181344B G kullanıcısına yanıt
    G Guest-73181344B demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Bakınız konuyu açan üye 67 maddede kıyaslamış. Maddeleri art arda sıralamış. Her biri ciddi gözlem gerektiren maddeler. Beyefendinin yaptığı karşılaştırmadan zaten araçta ne aradığı ve ne bulmak istediği bariz biçimde ortaya koymuş. Bu aracın alan şahıstan daha çok arabadan anlama ihtimalinzin olmadığı yaptığınız yorumdan belli. Bilimsel bir açıklama bir mantıklı neden olsa eyvallah. Üvey evlat olmuş. Yapma ya! Müthiş bilimsel ve objektif yorum. Tebrik ederim.

    TDİ'nin sesizliğini övmüşsünüz öncelikle VW herkes comonrail'e geçtiği zaman Pump duse kullandı. Rezil bir ses ve rakiplerine göre rezil bir yakıt tüketimi. Pump duse traktörden beterdir. Pump Duse kullananan marka önce kendini bu alanda komik duruma düşürdü, sonra da tükürdüğünü yalayıp common raile geçti. Şimdi sizin Tdi'nin sessizğini övmeniz çoğu kişi "yav he he" diyip geçtiği bir yorum olmuş.

    Diğer taraftan araçların biri otomobil diğer ise crossover. Bu araçların yükseklik farkı bir kere araç tercihinde en büyük faktör. Crosover denen bu meret otombilden yüksek. Otomobil bariz biçimde çoğu insan için klostrofobik ve uzun yolda oturuş pozisyonu sebebiyle yoruyor. Yüksek bir aracın verdiği ferahlığı otomobil veremez. Amerikan SUlarında evdeki, koltuktan daha rahattır bu baş mesafesini hiçbir otomobil sağlayamaz. Hele benim gibi boy 190 ise çoğu övülen otombilin araksında uzun yolda işkence çekersiniz.

    DSG ve Aisin falan teknik detaylara girmeye bile gerek yok. Dsg sorunsuz o geçmişte kaldı diyip iki araç alan arkadaşımın abinin bir kez komple şanzıman değişti kendi ise iki kez bazı aksamlarını değiştirdi.

    C5 aircross çok güzel bir araç, tasarımı vesaire son derece özgün ve cesur. Allah sahibine kazasız, belasız, cezasız binmeyi nasip etsin.

    Alıntıları Göster
    Bana göre üvey evlattır bu seni neden bu kadar rahatsız etti , Superb gibi geniş ferah araçtan yeni çıkmış geleceği belli olmayan citroeen diye bir araca geçmek benim açımdan büyük hatadır. Bak benim açımdan diyorum benim fikrim bu.

    Bulunduğum iş yerinde ve kendi tecrübelerime dayanarak kışın -30 gören bir memlekette yaşıyorum sabah iki araçta yan yan çalıştığında HDI motorun daha sesli çalıştığını gördüm tecrübe etttim gerçi çoğu zaman HDI motor çalışmıyor bile soğuktan donmuş oluyor işin garibi TDI en fazla 2 denemede çalıştı.

    DSG DSG demissinde kusura bakma ben youtubeda video izleyip buraya gelip yok aisin şanzıman yok DSG şanzıman iyi diyen tiplerden değilim. Şahsımda 80 bin km boyunca 1.4 act Passat kullandım 80 bine kadar arıza vermedi versede pek umrumda değil , aynı şekilde abimde 2.0 TDI 190 hplik Passat var araç şuan 190 bin km bugüne kadar sanzimandan bir gram sıkıntı yaşamadık. Aracı sıfır aldı.

    Benim anlamadığım şu abi vw grubu bu kadar satış yapıyor bu kadar alan kişi salakta bir siz mi akillisiniz ? Türkiye şükür ki bu forumdan ibaret değil yoksa Mazda 3 508 talisman satış lideri buraya kalırsa :)

    Zamanında Laguna 2-3 ile Laguna 3 sıfır olmak üzere aldığım araç ile 40 bin km kadsr 21 defa servise gitmisligim var o yüzden kendim tecrübe ettim gördüm fransizlardan bir cacık olmaz dıs güzel yapabilir ama sorun içerde .

    Bak bunlar benim kendii tecrübelerim istiyen istediğini alsın banane beni ne ilgilendirir tekerlerine taş değmesin ama halen daha gelip buraya yok DSG yok TDI sesli çalışıyor demek çocukça ha arıza veren bir şanzıman mi evet arıza veren şanzıman ama sunuda göz onunune almakta fayda var DSG turkiyede hangi araçlar da kullanılıyor buraya yazarsam sığmaz şimdi yılda 50-60 bin satıs yapan bir firma sattığı araçlar DSG diyelim bide diğer bir firma var sattığı araç senelik 5 bin bunda da aisin şanzıman var hangisinde risk sıkıntı çıksa hemen ortaya çıkar ? Yani biraz farklı bakmak gerek olaylara ama buda bu forumda munkun değil .
  • Ne güzel bir analiz. Kıskandım:) keşke Tiguan alsaydınız da Superb ile Tiguan katsilastirsaydiniz. Çünkü ben Tiguan aldım ve ne özelliği var tam bilmiyorum
  • Güzel , enteresandır PSA dizelleri sessizliği ile TDi ise traktör gibi olmasıyla bilinir(di) Şimdi ikisi de CRDi olarak benzer seste olmalılar bu nedenle sınıf farkı ve izolasyon farkı olsa gerek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 27 Mart 2020; 16:27:14 >
  • Geçilmez yazık günah C5 aircross Superb yaninda üvey evlat gibi durur.

    Benim bildiğim HDI motorlar daha sesli çalışıyor yukarda biri TDI traktör demiş şaşırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Geçilmez yazık günah C5 aircross Superb yaninda üvey evlat gibi durur.

    Benim bildiğim HDI motorlar daha sesli çalışıyor yukarda biri TDI traktör demiş şaşırdım.
    1.5 dizel eat6 grandland x sahibiyim. traktör gibi sesi var motorun evet.
  • TDİ çok sesli çalışan bir motor değil en sessiz dizel de değil tabi.
  • Hdi ile karşılaştırma yapmadım yan yana getirip ama Tdi ~traktör, doğrudur.

    Bu arada C5 te eksik olan bazı özellikler hayret ettirdi. Aradığınız bazı özellikler de öyle; arka koltuk ayak aydınlatması gibi ... Tipi daha düzgün olsa konforu için alınabilecek bir araba. Tipini beğenen de olabilir tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 27 Mart 2020; 1:6:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meticulous

    1.5 dizel eat6 grandland x sahibiyim. traktör gibi sesi var motorun evet.

    Alıntıları Göster
    Tamam TDI en sessiz değil ama HDI kadar da sesli çalışmıyor benim bugüne kadar gördüğüm en sessiz motor dışardan 1.4 dizel corollada ki motordu . Mesela multijetlerde baya sesli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    Hdi ile karşılaştırma yapmadım yan yana getirip ama Tdi ~traktör, doğrudur.

    Bu arada C5 te eksik olan bazı özellikler hayret ettirdi. Aradığınız bazı özellikler de öyle; arka koltuk ayak aydınlatması gibi ... Tipi daha düzgün olsa konforu için alınabilecek bir araba. Tipini beğenen de olabilir tabi.
    Yan yana getirmediysen TDI nasıl traktör oluyor




  • Traktörle yan yana getirdim

  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Çamur at izi kalsın
  • Çok güzel analiz. Elinize sağlık. İyi günlerde kullanın. Elazığ gibi Skoda cenneti bir memlekette radikal bir karar almışsınız. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Geçilmez yazık günah C5 aircross Superb yaninda üvey evlat gibi durur.

    Benim bildiğim HDI motorlar daha sesli çalışıyor yukarda biri TDI traktör demiş şaşırdım.
    Bakınız konuyu açan üye 67 maddede kıyaslamış. Maddeleri art arda sıralamış. Her biri ciddi gözlem gerektiren maddeler. Beyefendinin yaptığı karşılaştırmadan zaten araçta ne aradığı ve ne bulmak istediği bariz biçimde ortaya koymuş. Bu aracın alan şahıstan daha çok arabadan anlama ihtimalinzin olmadığı yaptığınız yorumdan belli. Bilimsel bir açıklama bir mantıklı neden olsa eyvallah. Üvey evlat olmuş. Yapma ya! Müthiş bilimsel ve objektif yorum. Tebrik ederim.

    TDİ'nin sesizliğini övmüşsünüz öncelikle VW herkes comonrail'e geçtiği zaman Pump duse kullandı. Rezil bir ses ve rakiplerine göre rezil bir yakıt tüketimi. Pump duse traktörden beterdir. Pump Duse kullananan marka önce kendini bu alanda komik duruma düşürdü, sonra da tükürdüğünü yalayıp common raile geçti. Şimdi sizin Tdi'nin sessizğini övmeniz çoğu kişi "yav he he" diyip geçtiği bir yorum olmuş.

    Diğer taraftan araçların biri otomobil diğer ise crossover. Bu araçların yükseklik farkı bir kere araç tercihinde en büyük faktör. Crosover denen bu meret otombilden yüksek. Otomobil bariz biçimde çoğu insan için klostrofobik ve uzun yolda oturuş pozisyonu sebebiyle yoruyor. Yüksek bir aracın verdiği ferahlığı otomobil veremez. Amerikan SUlarında evdeki, koltuktan daha rahattır bu baş mesafesini hiçbir otomobil sağlayamaz. Hele benim gibi boy 190 ise çoğu övülen otombilin araksında uzun yolda işkence çekersiniz.

    DSG ve Aisin falan teknik detaylara girmeye bile gerek yok. Dsg sorunsuz o geçmişte kaldı diyip iki araç alan arkadaşımın abinin bir kez komple şanzıman değişti kendi ise iki kez bazı aksamlarını değiştirdi.

    C5 aircross çok güzel bir araç, tasarımı vesaire son derece özgün ve cesur. Allah sahibine kazasız, belasız, cezasız binmeyi nasip etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 27 Mart 2020; 13:48:13 >




  • tür farkı var , biri sedan biri suv , ben sedan sevmem mesela ama suv deneyeyim dersen Citroen C5 Aircross gayet güzel
  • çok güzel, yol gösteren bir inceleme olmuş. ben skoda mühendislerinin bile böyle titizce inceleme yaptığını sanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Bakınız konuyu açan üye 67 maddede kıyaslamış. Maddeleri art arda sıralamış. Her biri ciddi gözlem gerektiren maddeler. Beyefendinin yaptığı karşılaştırmadan zaten araçta ne aradığı ve ne bulmak istediği bariz biçimde ortaya koymuş. Bu aracın alan şahıstan daha çok arabadan anlama ihtimalinzin olmadığı yaptığınız yorumdan belli. Bilimsel bir açıklama bir mantıklı neden olsa eyvallah. Üvey evlat olmuş. Yapma ya! Müthiş bilimsel ve objektif yorum. Tebrik ederim.

    TDİ'nin sesizliğini övmüşsünüz öncelikle VW herkes comonrail'e geçtiği zaman Pump duse kullandı. Rezil bir ses ve rakiplerine göre rezil bir yakıt tüketimi. Pump duse traktörden beterdir. Pump Duse kullananan marka önce kendini bu alanda komik duruma düşürdü, sonra da tükürdüğünü yalayıp common raile geçti. Şimdi sizin Tdi'nin sessizğini övmeniz çoğu kişi "yav he he" diyip geçtiği bir yorum olmuş.

    Diğer taraftan araçların biri otomobil diğer ise crossover. Bu araçların yükseklik farkı bir kere araç tercihinde en büyük faktör. Crosover denen bu meret otombilden yüksek. Otomobil bariz biçimde çoğu insan için klostrofobik ve uzun yolda oturuş pozisyonu sebebiyle yoruyor. Yüksek bir aracın verdiği ferahlığı otomobil veremez. Amerikan SUlarında evdeki, koltuktan daha rahattır bu baş mesafesini hiçbir otomobil sağlayamaz. Hele benim gibi boy 190 ise çoğu övülen otombilin araksında uzun yolda işkence çekersiniz.

    DSG ve Aisin falan teknik detaylara girmeye bile gerek yok. Dsg sorunsuz o geçmişte kaldı diyip iki araç alan arkadaşımın abinin bir kez komple şanzıman değişti kendi ise iki kez bazı aksamlarını değiştirdi.

    C5 aircross çok güzel bir araç, tasarımı vesaire son derece özgün ve cesur. Allah sahibine kazasız, belasız, cezasız binmeyi nasip etsin.

    Alıntıları Göster
    Bana göre üvey evlattır bu seni neden bu kadar rahatsız etti , Superb gibi geniş ferah araçtan yeni çıkmış geleceği belli olmayan citroeen diye bir araca geçmek benim açımdan büyük hatadır. Bak benim açımdan diyorum benim fikrim bu.

    Bulunduğum iş yerinde ve kendi tecrübelerime dayanarak kışın -30 gören bir memlekette yaşıyorum sabah iki araçta yan yan çalıştığında HDI motorun daha sesli çalıştığını gördüm tecrübe etttim gerçi çoğu zaman HDI motor çalışmıyor bile soğuktan donmuş oluyor işin garibi TDI en fazla 2 denemede çalıştı.

    DSG DSG demissinde kusura bakma ben youtubeda video izleyip buraya gelip yok aisin şanzıman yok DSG şanzıman iyi diyen tiplerden değilim. Şahsımda 80 bin km boyunca 1.4 act Passat kullandım 80 bine kadar arıza vermedi versede pek umrumda değil , aynı şekilde abimde 2.0 TDI 190 hplik Passat var araç şuan 190 bin km bugüne kadar sanzimandan bir gram sıkıntı yaşamadık. Aracı sıfır aldı.

    Benim anlamadığım şu abi vw grubu bu kadar satış yapıyor bu kadar alan kişi salakta bir siz mi akillisiniz ? Türkiye şükür ki bu forumdan ibaret değil yoksa Mazda 3 508 talisman satış lideri buraya kalırsa :)

    Zamanında Laguna 2-3 ile Laguna 3 sıfır olmak üzere aldığım araç ile 40 bin km kadsr 21 defa servise gitmisligim var o yüzden kendim tecrübe ettim gördüm fransizlardan bir cacık olmaz dıs güzel yapabilir ama sorun içerde .

    Bak bunlar benim kendii tecrübelerim istiyen istediğini alsın banane beni ne ilgilendirir tekerlerine taş değmesin ama halen daha gelip buraya yok DSG yok TDI sesli çalışıyor demek çocukça ha arıza veren bir şanzıman mi evet arıza veren şanzıman ama sunuda göz onunune almakta fayda var DSG turkiyede hangi araçlar da kullanılıyor buraya yazarsam sığmaz şimdi yılda 50-60 bin satıs yapan bir firma sattığı araçlar DSG diyelim bide diğer bir firma var sattığı araç senelik 5 bin bunda da aisin şanzıman var hangisinde risk sıkıntı çıksa hemen ortaya çıkar ? Yani biraz farklı bakmak gerek olaylara ama buda bu forumda munkun değil .




  • izmir-ankara İ kullanıcısına yanıt
    hiç bir özelliği yok bomboş araba, teknoloji fakiri.
  • PD'nin tek avantajı yüksek basınçtı. CR'de PD'deki basınç değerlerine ulaşıldığı için PD'yi kullanmanın bir anlamı kalmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 27 Mart 2020; 12:2:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Bana göre üvey evlattır bu seni neden bu kadar rahatsız etti , Superb gibi geniş ferah araçtan yeni çıkmış geleceği belli olmayan citroeen diye bir araca geçmek benim açımdan büyük hatadır. Bak benim açımdan diyorum benim fikrim bu.

    Bulunduğum iş yerinde ve kendi tecrübelerime dayanarak kışın -30 gören bir memlekette yaşıyorum sabah iki araçta yan yan çalıştığında HDI motorun daha sesli çalıştığını gördüm tecrübe etttim gerçi çoğu zaman HDI motor çalışmıyor bile soğuktan donmuş oluyor işin garibi TDI en fazla 2 denemede çalıştı.

    DSG DSG demissinde kusura bakma ben youtubeda video izleyip buraya gelip yok aisin şanzıman yok DSG şanzıman iyi diyen tiplerden değilim. Şahsımda 80 bin km boyunca 1.4 act Passat kullandım 80 bine kadar arıza vermedi versede pek umrumda değil , aynı şekilde abimde 2.0 TDI 190 hplik Passat var araç şuan 190 bin km bugüne kadar sanzimandan bir gram sıkıntı yaşamadık. Aracı sıfır aldı.

    Benim anlamadığım şu abi vw grubu bu kadar satış yapıyor bu kadar alan kişi salakta bir siz mi akillisiniz ? Türkiye şükür ki bu forumdan ibaret değil yoksa Mazda 3 508 talisman satış lideri buraya kalırsa :)

    Zamanında Laguna 2-3 ile Laguna 3 sıfır olmak üzere aldığım araç ile 40 bin km kadsr 21 defa servise gitmisligim var o yüzden kendim tecrübe ettim gördüm fransizlardan bir cacık olmaz dıs güzel yapabilir ama sorun içerde .

    Bak bunlar benim kendii tecrübelerim istiyen istediğini alsın banane beni ne ilgilendirir tekerlerine taş değmesin ama halen daha gelip buraya yok DSG yok TDI sesli çalışıyor demek çocukça ha arıza veren bir şanzıman mi evet arıza veren şanzıman ama sunuda göz onunune almakta fayda var DSG turkiyede hangi araçlar da kullanılıyor buraya yazarsam sığmaz şimdi yılda 50-60 bin satıs yapan bir firma sattığı araçlar DSG diyelim bide diğer bir firma var sattığı araç senelik 5 bin bunda da aisin şanzıman var hangisinde risk sıkıntı çıksa hemen ortaya çıkar ? Yani biraz farklı bakmak gerek olaylara ama buda bu forumda munkun değil .

    Alıntıları Göster
    Citroen mi yeni çıkmış?

    Citroen'in kuruluş tarihi 1919.
    VW'nin kuruluş tarihi 1937


    Bu tarih bilgisini verdikten sonra konuta geçeyim.

    Çoğu otomibilciye göre Skoda VW'nin üvey değil, başka bir tür evladıdır. Bu otomilcilerin Skoda'nın evlatlık seviyesini değerlendirmesi ne kadar itici ise sizin görüşünüz de o kadar desteksiz. Skoda, kısmen sevdiğim ve işlerini taktir ettiğim, hatta ara satış için bir kaç hafta da sahip olduğum bir markadır vesselam. Burada Skoda gömmek gibi saçma bir çabaya girmeyeceğim.

    Yorumunda benim eleştirdiğim nokta akla mantığa yatkın zerre kadar bir ifade yok. Yani bir insan bir şeyi eleştiriyor ise diğer insanları ikna edecek argümanı olmalı. Sizin yorumunda argüman margüman yok, çat pat küt.

    Youtube'da videolardan öğrenip geldiğimi iddia etmişsiniz. Sizin şahsi fikriniz amma lakin öyle değil. Bu şanzımanı kullanmadığım halde DSG sebebiyle yolda kalan arkadaşımı almak için gece bir sürü yol gittim. Araç servisyetken git gel işlerine rica minnet beni koşuşturdu. Kullanmadığım şanzımanın belası beni buldu yani. Benim ilk aracımı üniversite 1. sınıfta sıfır olarak aldım. Renault. Hala kullanıyorum ben hiç sorun yaşadım. Altını çiziyorum sorunsuz kullanıyorum, hala! Ama Renult sorunsuz diye iddia da etmedim. Hatta Renault bölümüne bakarsanız bir mesajım dahi yok. Araç hakkında forumun veya başkasının görüşü umurumda değil. 13 yıllık olsa bile hala servis bakımldır, servise çekerim, sorunlarını söylerim, parasını öderim çıkarım binerim. Ama savunuculuğunu yapmam. Aklı kesen alır, istemeyen almaz. Diğer araç Psa gurubu, soğukta çalıma teroinizi bizzat, şahsen, kendim, aşırı soğuklarda Erzurum'daydım, özellikle daha yeni ve bir kaç yüz km'deki aracı en soğuk saatlerde (altını çiziyorum saat. hissedilen -35 derece üstüydü) denedim tek kontakta çalıştı. Eskilerde sorun varmış, bunu yetkili servis söyledi, ancak yeniler gayet iyi. Dci ise tam tersi eskisinin çalıştığı soğuklarda komşumun yeni aracı çalışmadı. Ancak iki araca bakıp ahkam kesmek mantıklı değil. Sizin bahsettiğin Tdi servis bakımlı hdi ise çöp olmuş 1.9 turbosuz ise 20 denemde çalışırsa şanslısınız.

    VW satış yapabilir, para VW'nin cebine giriyor senin veya benim değil. Başkasının kazanacağı para için kenidim yormak bana ahmaklık olarak geliyor (bnenim şahsi fikrim). Ama gruh yanılıyor olamaz mı? Olabilir! bir akıllının düşündüğünü 1000 deli düşünemez derler hocam. Laguna'yı savunmayacağım, zararını çekmiş bir insana karşı konuşmak çok saçma, bu tarz sorun yaşayanlara hangi marka olursa olsun üzülüyorum. Maalesef ülke olarak ikinci sınıf vatandaş muamelesi görüyoruz. Avrupa'da çoğu boş araç için bile standart olan perde hava yastığını bile çok görüyorlar.

    DSG ile Aisin farkına gelince, görüşünüze hiç katılmıyorum. Çünkü aradaki teknoloji farklı. Ucuz araçlarda tork konvektörlü şanzıman onlarca yıldır kullanılıyor ancak dsg çoook yeni bir teknoloji. Dolayısıyla bu durumda otomobilden anlayan herkesin tercihi 70 yıllık şanzımandan olacaktır.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.