Şimdi Ara

SKODA KAROQ ANA KONU (49. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.485
Cevap
64
Favori
320.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu saatten sonra almanya,çek cumhuriyeti vs. fiyatları şöyleydi buraya gelince neden bu kadar şişti? sorusunu ve kıyaslamayı bırakalım.klasik vag gurubu aç gözlülüğü işte,''çok af edersiniz taze şeye sinek misali şuanda çok ilgi var ya allah ne verdiyse'' mantığı,karaktersizliği bunu zaten bekliyorduk.

    artık lütfen dizelciler 168'e benzinciler 130 civarına başka hangi marka model alınabilir bunun tartışmasını yapalım.önerimiz varsa paylaşalım.

    biz burada yada face sayfasında yazıyoruz diye emin olun fiyatı düşürmeyeceklerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: accyln

    Bugün bir bayide gezerken kapıya yeni indirilmiş bir karoq gördüm. İçine girip inceleme fırsatım oldu.
    Aracın duruşu,kalitesi iç mekanı güzel, incelediğim aracın rengi de skoda da hiç görmediği güzel bir renkti.
    Bayi, fiyatların belli olmadığını ama tahmini dsg'li 1.0 modelinin 130 civarı olacağını söyledi. Yukarıda paylaşılan fiyatlar doğru gibi. Değer mi emin değilim.

    Hangi bayi?

    Eğer sytle dsg 163.000 ise fiyat ne uygun ne fazla çıktı, bu aralıkta Qq Skypack ile aynı yere denk gelir. Bu ikili arasında karoq'dan yana tek avantaj (bana göre önemli bir donanım) Mm ekranı android auto ve car play geri kalan kısımlarda Qq ezer geçer... Sadece ekran için karoq alınmaz... Aracın satış adetlerinin düşük kalacağını düşünüyorum...




  • Abicim burda zaten 100-200 kişi yazıoruz hadi olsun 400 ama araç alacak sayısı bunun yarısı bile değil araçları alanlar galeride görüp rengini tipini beğenenler olduğu için nasılsa satıyorlar durum bu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarpuli kullanıcısına yanıt
    Valla kusura bakmada qq hiçbir alanda hiçbir rakibini ezip geçecek bir araç değil geçse geçse kuzeni kadjarı geçer ..multimedia desen facia arka diz nesafesi desen sınıfın en gerisinde bagaj desen yine en ufak arkada havalandırma çıkışıda bir qq da yok birtek direksiyon ve ön panjur değilmeylemi oluyor bu iş..cvt desen tamam sorunsuz ama gayet yetersiz ve yakıt tüketimini artıran bir şanzıman 1.2 motoru tork olarak çok yetersiz dizel desen yine sınıfında en çok yakan dizel ünite ki oda cvt den kaynaklı vd..aracın fiyatı biraz uygun okadar bu açıklarıda donanımla kapatmaya çalışıolar ama suv binecem diye qq binmem abi c sedanların hepsi qq den daha geniş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • facede ambition dsg 125 olduğu yazıyor,style kaç olur en az 10 koyarlar gibi

    benzinli de fiyat açısından bekleyen arkadaşlar için hüsran olacak sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu

    Valla kusura bakmada qq hiçbir alanda hiçbir rakibini ezip geçecek bir araç değil geçse geçse kuzeni kadjarı geçer ..multimedia desen facia arka diz nesafesi desen sınıfın en gerisinde bagaj desen yine en ufak arkada havalandırma çıkışıda bir qq da yok birtek direksiyon ve ön panjur değilmeylemi oluyor bu iş..cvt desen tamam sorunsuz ama gayet yetersiz ve yakıt tüketimini artıran bir şanzıman 1.2 motoru tork olarak çok yetersiz dizel desen yine sınıfında en çok yakan dizel ünite ki oda cvt den kaynaklı vd..aracın fiyatı biraz uygun okadar bu açıklarıda donanımla kapatmaya çalışıolar ama suv binecem diye qq binmem abi c sedanların hepsi qq den daha geniş..

    Ben size katılamayacam, dci motorlar verimli, cvt kullanımı tatsız ama ömürlük, dsg gibi nerede patlayacağız stresi ile yaşamıyorsunuz. İç mekan genişliği yeterli ki karoq da çok geniş bir araç değil. İkinci eli çok iyi zaten avrupda sınıf lideri olan bir araçtan bahsediyoruz... Multimedya tarafı en zayıf tarafı, ekran hiç olmasa daha iyi tüplü televizyon gibi :) zaten orası düzgün olsa yarın sabah alırdım ben...

    Zaman gösterir bu fiyatlar ile Qq orta tarafta 3008 üst tarafta satmaya devam eder...




  • qq konusunda size katılıyorum sarp kardeş.kendimi birşey sanmak üst görmek gibi algılamayın ama bizim mahallede bile sonradan parayı bulmuş görgüsüz ne kadar kıro varsa hepsi qq aldı.inanın sırf bu yüzden markadan soğudum,içime sinmiyor.yoksa eksik fazla yönüyle bakarsak her markada modelde eksikte bulınır fazlada bulunur ama bencede donanımda qq karoqa göre ağır basar.


    eskiden skoda'nın algısı daha makul fiyatlar ile daha fazla donanımdı. yani bu güne kadar benbim bildiğim superb donanım olarak her zaman passatın, octaviada jettanın önünde ama fiyat olarak gerisinde oldu.insanlar bu yüzden tercih etti.super b 2016 da yılın otomobili seçildi falan.

    ne olduysa karoq ile skoda bambaşka bir olaya girdi.yani hadi fiyat makul değil normal yada üstü tamam ama bari bu kadar içinden çalınmasaydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baha_81

    facede ambition dsg 125 olduğu yazıyor,style kaç olur en az 10 koyarlar gibi

    benzinli de fiyat açısından bekleyen arkadaşlar için hüsran olacak sanırım.

    kesinlikle fiyatini haketmiyor, bana gore ederi 115.00, gerci dizeli ayri fiyasko olacak sanirim uzerine 40-50.000 tl koyup dizel almayi dusunenler aradaki farki senede kac km yaparak cikarabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marka fanatiği olanlar dahil herkesin tahmini octavia'dan pahalı super b'den ucuz olacagıydı. ama dizel style dsg fiyatı ile super b dizel dsg fiyatı ile nerdeyse birebir aynı oldu.hatta onu 2017 161 olarak daha ucuza da bulabilirsiniz.pazarlıkla daha da düşer.

    marka fetişleri hariç gerçekten bu insanlar böyle bir kazığı hak etmiyor.
  • Ülkemizde çoğu insanın altı yerden yüksek araç aldığında jip aldığını zannetmesinden kaynaklı bir durumda söz konusu fiyatlarda . Superb segment olarak karoqun üstünde normalde .
  • sokcuuuuu S kullanıcısına yanıt
    CVT yakıt tüketimini arttırmaz temelsiz sallamayalım misal aurise bakın manuele nazaran CVT’nin takıt tüketim verisi 0,1 daha düşük.. Otomatik vites araştırırken yabancı forumlarda CVT’nin avantajı olarak tek bir depoyla manuele göre daha fazla km gidilebilmesi, uzun vadede sorunsuz olması ve sıkışık trafikte konforu öne çıkarılrken dezavantaj olarak performansı baltalaması kick down da yetersiz kalması gösteriliyor.. Yorum yapmadan önce bi araştırın da insanları yanlış yönlendirmeyin.. Gerçi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak bizim millete özgü hepimizin genetiğimze işlemiş bu durum maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ

    Ülkemizde çoğu insanın altı yerden yüksek araç aldığında jip aldığını zannetmesinden kaynaklı bir durumda söz konusu fiyatlarda . Superb segment olarak karoqun üstünde normalde .

    Suv lara olan ilgi ülkemizle sınırlı değil son 2 yılda avrupa çapında eskiye oranla ilgi 4 kattan fazla artmış durumda.çünkü eski tip jipler 4 çekerdi düşük hacimli motorları yoktu hem çok yakıyolardı hemde fiyatları yüksekti qq ile başlayan furya çok ilgi gördü artık önden çekişli yüksek ama çok yakmaz oldular insanlarada bu oldukça yeterli geldi..herşeyi ülkemize mal etme duygusu nedir..insanlar nereli olursa olsun aynı pskoloji ve reaksiyonlara sahiplerdir..nedir bu oryantalizm bırakın şu ülkenizi eziklemeyi..sana mantıklı gelmezse alma geç kardeşim bırak millete sallamayı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sokcuuuuu S kullanıcısına yanıt
    Mesleği araştırmakmış neymiş mesleğin.. Sollamada 5 6 bin çevirmez 130-140la giden adamı sollamaya çıkmazsın tabi.. Sürekli sollamaya çıkarsan manuel de çok yakar çift kavrama da.. Üstelik çift kavramalarda hazırda tutulan vites üst vites olduğu için vitts düşürmekte geç kalmakta.. Ülkeye derken hepimiz dedim kendimi tenzih etmiyorum ama maalesef bilgimiz yetersiz araştırmıyoruz hazıra konuyoruz.. Bnm işim de araştırmak.. çalışma hayatım bir şeyleri araştırmakla geçiyor ve bu yüzden kendi mesleğim dışında her şeyi araştırır oldum.. Araştırdıkça bizim araştırmadığımızı gördüm öyle öğretildi zira.. Ben sana sallama dedim sen saldırmaya başladın.. İnsan ol.. İnsan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Test aracı samsuna geldi....

    SKODA KAROQ ANA KONUSKODA KAROQ ANA KONUSKODA KAROQ ANA KONUSKODA KAROQ ANA KONU




  • selim_ugur S kullanıcısına yanıt
    1.0 style dsg fiyatı ne kadar öğrenebildinizmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten güzel araç. Beyler şahsi tavsiyem kesinlike bu aracı qq ile kıyaslamayın. Fiyat olarak benzinli veya dizel, otomatik veya manuel qq ile aynı seviyelerde olursa ki ben geçeceğini pek sanmıyorum, benim tercihim kesinlikle karoq olurdu. Tercih meselesi elbette ama test etmemiş veya kullanmamış arkadaşlar qq kullanınca ne demek istediğimi anlayacaktır. Özelliklede xtronicden bahsediyorum. Aranızda karoq kullandınmı nerden biliyorsun diyenler olacaktır, halihazırda kodiaq kullanıyorum ve kodiaq ile boyutları hariç sürüş konforu bakımında eşdeğer olacağını düşünerek bunları söylüyorum. Dizel otomatiği bilmem ama 1.0 ambition otomatik uygun fiyattan gelirse (1.2 qq visia xtronic fiyatından) bende niyetliyim 2. araç olarak almaya. Uygun fiyattan gelirse kaçırmamak lazım. Bu arada qq sıfır ile 5-10 binde ikinci el arasındaki fiyat farkınada bi bakmanızı öneririm. Herkese saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başka markaları modelleri boşverin donanım ve ölçüsü motoru vs. ikizi olan ateca dizel liste olarak 142,80 e veriliyor. belki pazarlıkla dahada düşer.dsg farkıyla falan deseniz çok çok 155'i geçmez bile.


    yani dizel dsg karoq bariz pahalı,hazirana kadar sabredip atecanın dizel otomatiğini beklesem mi diyorum ama ateca'yı satanda aynı paragöz,onuda pahalı pahalı verecek büyük ihtimal.off kafam o kadar karıştı ki.
  • Bu araç bu fiyatlara satamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 dsg 163.000 olduğuna göre 1.0 dsg için 135.000 beklentisi gerçekçi olur diye düşünüyorum bu saatten sonra. 125’i geçerse şahsen test bile etmeden direk vazgeçerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ

    Ülkemizde çoğu insanın altı yerden yüksek araç aldığında jip aldığını zannetmesinden kaynaklı bir durumda söz konusu fiyatlarda . Superb segment olarak karoqun üstünde normalde .

    Suv lara olan ilgi ülkemizle sınırlı değil son 2 yılda avrupa çapında eskiye oranla ilgi 4 kattan fazla artmış durumda.çünkü eski tip jipler 4 çekerdi düşük hacimli motorları yoktu hem çok yakıyolardı hemde fiyatları yüksekti qq ile başlayan furya çok ilgi gördü artık önden çekişli yüksek ama çok yakmaz oldular insanlarada bu oldukça yeterli geldi..herşeyi ülkemize mal etme duygusu nedir..insanlar nereli olursa olsun aynı pskoloji ve reaksiyonlara sahiplerdir..nedir bu oryantalizm bırakın şu ülkenizi eziklemeyi..sana mantıklı gelmezse alma geç kardeşim bırak millete sallamayı..

    Önceki paylaşımlarda avrupada aynı segmentteki octavia ile aradaki fiyat farkının düşük olduğu yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam . Öyleyse avrupalı kıyaslarken farklı kriterleri gözönünde bulunduruyordur . Yeni tip jipler hala 4 çeker ve olmak zorunda . Karoq suvda değil crossover denilebilir . Tekniğini incelemedim ama lifte kaldırıp altına baksan octavia ile çok benzerdir . Ülkemde bu eğilimi gördüğüm için yazdım yoksa canım ülkemle hiçbir sorunum yok .




  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.