Şimdi Ara

Sizce hangisi BRC mi yoksa TELEFLEX mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
12.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar mrb, bende peugeot 407 2.0 arac var. aracımda tomesotto lpg takılmış ve araç çok fazla yakıt tüketiyor. lpg servisine gittiğimde bunun normal olduğunu söyledi. araç şehir dışı km ye 0,30 krş yakıyor. aracımı da çok sert kullanan birisi değilim. acaba lpg yi değiştirsem bir faydası olur mu.
  • Japon araçları zaten her halükarda 1 yada 1.5 dk.da gaza geçiyor. (Kış şartlarında)

    Vialle nin LPI sistemi enjektör ve ecu kullanıyor,
    Prins ve BRC nin LPI ve LPDI sistemi aracınızın kendi enjektör ve ecusunu kullanıyor dolayısı ile daha profesyoneller. (Son teknoloji)
    Ancak her araç üreticisinin ve her varyantının tek tek ''E'' belgesi alınması gerekiyor, bunu da LPG kiti üreticilerinin değilde otomotiv firmalarının yapması gerekiyor, bunun içinde her otomotiv firmasının konuyu inceleyip ikna olması ve bu ''E'' belgesinin alınması biraz zaman alacak.

    Yada kanunlarda ek bir madde düzenlemesiyle bunu LPG kiti üreticilerinin yapmasına olanak sağlanacak. bunu için BRC elinden geleni yapmaya çalışıyor ama kısa zamanda çözülecek bir sorun gibi görünmüyor.Sadece Türkiyede 900 adet varyant var :((

    İyi pazarlar.
  • Ne taktırırsanız taktırın Ama
    Teleflex Sakın taktırmayın.

    - 3 günde montaj tamamlanacağı taahhüt edildiği halde 9 günde tamamlandığını,
    - Arıza Lambasının yanmayacağı taahhüt edildiği halde yanar halde teslim edildiğini,
    - Yakıt tasarrufunun litre bazında taahhüt edildiği halde aksine Benzinden daha fazla ya da yakın tükettiğini,
    - Aracın çekişinin düşmeyeceği taahhüt edildiği halde çekişin bariz düştüğünü,
    - Aracın ayar için servise gelmeyeceği taahhüt edildiği halde, defalarca ayar yapıldığını,
    - İkamet etiğim yerden Ankara’ya defalarca gelerek zaman, emek ve para kaybına uğradığımı.
    Bu sebeplerden dolayı LPG ‘nin sökülüp, Ödediğim paranın tamamının nakden iade edilmesini talep ettim..
    3 test denemeden sonra zorla söktüler,3250 TL. ÖDEDİĞİM PARAYI 945 TL KESİNTİ YAPARAK ÖDEDİLER.

    SAKIN .... Sakın.... Sakın....

    Detaylar için:
    https://sites.google.com/site/teleflexmagdurlari/




  • Selamlar.merhabalr....
    Günlerdir forumlarda bi soruya cevap arıyorum.en derli toplu yer olarak burayı buldum ve hemen üye oldum : tekrar heerkese merhaba..
    Sıkıntım aslında çok basit : brc takılı bir honda , ş.içi ve ş.dışında bir lt.gaz ile kaç km. gaz tüketiyor...
    bendeki civic vtec motor 2001 model ve ş.içi 8.5 km ş.dışı 12,5 km. gidiyorr....
    ve 2007-2008 model gibi bir honda elegans düşünüyorum..Bundaki km. ne kadardır....Selam ve hürmetler......












    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    e dedik ya ..... honda hayat 10 da.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exelans07

    Selamlar.merhabalr....
    Günlerdir forumlarda bi soruya cevap arıyorum.en derli toplu yer olarak burayı buldum ve hemen üye oldum : tekrar heerkese merhaba..
    Sıkıntım aslında çok basit : brc takılı bir honda , ş.içi ve ş.dışında bir lt.gaz ile kaç km. gaz tüketiyor...
    bendeki civic vtec motor 2001 model ve ş.içi 8.5 km ş.dışı 12,5 km. gidiyorr....
    ve 2007-2008 model gibi bir honda elegans düşünüyorum..Bundaki km. ne kadardır....Selam ve hürmetler......












    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    e dedik ya ..... honda hayat 10 da.....

    Kullandığınız hondadan pek farkı olmayacak.
    Aynı tasarrufu yapacaksınız.




  • merhabalar 2007 bmw e90 3.20 i aracıma lpg taktırıcam kafam çok karışık yardımlarınızı bekliyorum saygılar
  • merhabalar 2007 bmw e90 3.20 i aracıma lpg taktırıcam kafam çok karışık yardımlarınızı bekliyorum saygılar
    MERLPG Tarih 15 Mart 2012; 8:32:40

    servis ve kalite olarak brc yada bak uygun servis varsa atiker daha iyi birşey istiyorsan zavolli. landi, autronic bunları kendi bütçe ne göre düşün.
  • MERHABA, YAZILANLARIN ÇOĞUNU OKUDUM. AKLIM KARIŞTI.
    ARACIM OPEL ASTRA SEDAN 1.6 OTOMATİK VİTES. 2012 MODEL. YAKIT OLARAK BİRAZ ÇOK YAKIYOR BU SEBEPLE LPG TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM.
    KM.Sİ HENÜZ 6000. SİZCE LPG TAKTIRMALI MIYIM ARACA BİR ZARARI OLUR MU. PENDİK TE OTURUYORUM. TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM. TEŞEKKÜRLER.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Japon araçları zaten her halükarda 1 yada 1.5 dk.da gaza geçiyor. (Kış şartlarında)

    Vialle nin LPI sistemi enjektör ve ecu kullanıyor,
    Prins ve BRC nin LPI ve LPDI sistemi aracınızın kendi enjektör ve ecusunu kullanıyor dolayısı ile daha profesyoneller. (Son teknoloji)
    Ancak her araç üreticisinin ve her varyantının tek tek ''E'' belgesi alınması gerekiyor, bunu da LPG kiti üreticilerinin değilde otomotiv firmalarının yapması gerekiyor, bunun içinde her otomotiv firmasının konuyu inceleyip ikna olması ve bu ''E'' belgesinin alınması biraz zaman alacak.

    Yada kanunlarda ek bir madde düzenlemesiyle bunu LPG kiti üreticilerinin yapmasına olanak sağlanacak. bunu için BRC elinden geleni yapmaya çalışıyor ama kısa zamanda çözülecek bir sorun gibi görünmüyor.Sadece Türkiyede 900 adet varyant var :((

    İyi pazarlar.

    Ustam LPİ de son durum ne, bir takvim çıktı mı acaba? teşekkürler.




  • Benimde Peugeot 307'im var lpg taktırmayı düşünüyorum. Brc - Prins -Teleflex arasındayım. Brc ve ve Prinsle görüştüm telefonda ; Brc Bostancı 1900 TL (normal fiyatı 1600 TL imiş bide ayrı bir montaj uygulama seçenekleri varmış tam anlamadım 300 TL fark oluyomuş ) fiyat verdi ve psa modülü takmadığını söyledi. Prins ise yine bostancıda 1900 TL fiyat verdi.Teleflex'le görüşmedim.Peugeot 307'sinde bu 3 markadan herhangi birini kullanan var mı ? Hangisini önerir ? Servis lambası vs sorunu oluyor mu ? Benzin göstergesi sorunu için Psa modülü önerir misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exelans07

    Selamlar.merhabalr....
    Günlerdir forumlarda bi soruya cevap arıyorum.en derli toplu yer olarak burayı buldum ve hemen üye oldum : tekrar heerkese merhaba..
    Sıkıntım aslında çok basit : brc takılı bir honda , ş.içi ve ş.dışında bir lt.gaz ile kaç km. gaz tüketiyor...
    bendeki civic vtec motor 2001 model ve ş.içi 8.5 km ş.dışı 12,5 km. gidiyorr....
    ve 2007-2008 model gibi bir honda elegans düşünüyorum..Bundaki km. ne kadardır....Selam ve hürmetler......



    2007-2008 model HONDA CIVIC'in yakıt tüketimi şehir içi benzinde 10-10,5 litre iken;

    sıralı sistem LPG kiti takıldığında şehir içi 12-12,5 litre/100km LPG tüketir. Sakin kullanımla...

    Şehir dışında ise bu araç için 5,4 litre benzin dense de 6 litrenin altını pek görmüyor. Ankara-İstanbul otobanında 110-115km/saat hız sabitleyiciyle bile 6,2 litre civarında geziyor. LPG dediniz mi bu rakama ortalama %18-20 kadar daha ekleyin, o kadar yakar işte...

    Bahsettiğim araç tam olarak alttaki kasaya sahip 124-125 HP motorlu 1600cc modellerdir.
     Sizce hangisi BRC mi yoksa TELEFLEX mi?


    İlginç olan şey ise Honda Civic 1.8 Executive (ve 1.8 i-Vtec) modellerinin şehir içi-dışı yakıt tüketimi çok daha düşük. Sanırım 1600cc motor bu kasaya az geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal3116

    MERHABA, YAZILANLARIN ÇOĞUNU OKUDUM. AKLIM KARIŞTI.
    ARACIM OPEL ASTRA SEDAN 1.6 OTOMATİK VİTES. 2012 MODEL. YAKIT OLARAK BİRAZ ÇOK YAKIYOR BU SEBEPLE LPG TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM.
    KM.Sİ HENÜZ 6000. SİZCE LPG TAKTIRMALI MIYIM ARACA BİR ZARARI OLUR MU. PENDİK TE OTURUYORUM. TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM. TEŞEKKÜRLER.



    Bununla ilgili forumda o kadar çok şey yazıldı çizildi ki bu bölümü biraz karıştırsanız ve hatta daha da iyisi Google ile dışarıdan aratsanız ("site:forum.donanimhaber.com Opel Astra LPG" yazsanız yeter) çok şey bulursunuz.

    Bununla ilgili konu bile açmıştım, buyrun:
    http://forum.donanimhaber.com/m_60718229/mpage_1/f_/key_//tm.htm#60718229


    Arkadaşıma da "OPEL Astra Classic Sedan 111.Yıl Easytronic (2011)" almak gibi bir gaflette bulunduk, sıfır km olarak LAndirenzo kit takılı olarak teslim aldık. Çevremde de 3-4 kişide daha 115 beygir motorlu Astra sahibi arkadaş var.

    ÖZETLE:

    - Euro5 motora sahip Opel araçlara (115 beygir Astra ve 1.6 Turbo Insignia da dahil) hangi LPG kitini tek başına takarsanız takın 30-35 bin kilometrede bir sübapları ve sübap yataklarını mahveder. Her 30-35 bin kilometrede bir 1200-1500 TL gibi masraf yaptırır.

    - Bu araçlara klasik sübap yağlama sistemli hangi LPG kitini takarsanız takın yine fayda etmez, çünkü klasik sübap yağlama sistemleri koca birer balondur, müşterinin gazını alma amaçlı psikolojik rahatlatıcı ürünlerdir. Sadece sübap koruyucu "Prins Valve Care" sistemi takılı Prins sıralı sistem LPG kitlerinde sübap ömrü biraz daha artıyor. Onun da ilk montaj maliyet, ve periyodik sarf malzemesi maliyetleri biraz fazla. "Prins sıralı sistem + Prins Valve Care" İlk montaj nakitte 2800TL taksitle 2900-3000 TL civarında geziyor. Ayrıca; her 8-10 bin kilometrede bir "Prins Valve Care" sisteminin yağa benzeyen ama aslında yağ kıvamlı alkol bazlı bir maddeden oluşan sarf malzemesinin de yenilenmesi lazım, bunun da fiyatı 80 TL. (Her 8-10 bin km'de birdi sanırım, yanılıyorsam ustalar düzeltsinler lütfen). Ayrıca ayrıca; PRINS Sıralı sistem kitinin her 20 bin kilometrede bir filtreleri değişir, maliyeti de ustalara göre 100-130 TL arasında değişiyor. Bu sistem takıldıktan sonra aracın sübaplarının 30-35 bin km değil de 60 bin kilometre dayandığını söyleyenler var ama kesin bir bilgi yok. Dediklerine göre 60 bin km kadar sonra yine sübaplar bozuluyormuş.

    - Sıradan bir LPG kiti alıp ilk sübaplar yandığında çelik sübap değiştirmekte bir çözümdür diye bilinir. Ancak bu da büyük oranda yalan. Aracınızı teslim ettiğiniz servis çelik sübabın hasını kullanmazsa o sübaplar 30-35 bin kilometreyi bile zor görürler. Çevremde Insignia Turbo 1.6 araca önce Güneş marka Konya malı çelik sübap takıp 30 bin kilometreyi zor görmüş, daha sonra İstanbul Supsan marka sübap takıp 20 bin kilometreyi zor görmüş biri var. Aslında Supsan daha iyi diye bilinir, meğer bizim elemanın araca SUPSAN'ın Çin'de imal ettirdiği ucuz sübaplardan takmışlar, eleman ustasına ekşiyince takan yer Supsan ile iletişime geçti, onlar da yurtdışında imal ettirdikleri ikinci kalite ürün yerine Türkiye'de imal ettikleri birinci kalite üründen kullanmaları halinde çok daha uzun ömrlü olacağını söylediler. Fabrikadan birinci kalite SUPSAN marka sübap gönderdiler, onlar da 23-24 bin kilometredir gidiyor bakalım şimdilik sorun yok, ancak ikinci kalite (sanırım Çin imalatı demişler) SUPSAN'lar 20 bini bile zor görmüştü. Yani anlayacağınız Euro-5 motor OPEL'iniz mi var derdiniz var.

    - Son olarak şunu diyeyim: Astra 111.Yıl 2011 model araç sahibi arkadaşım bu kadar çok araştırma ve bilgiden sonra "aracını satıp kurtulmaya karar verdi"


    Buralarda sorsanız her usta kendi montajını yaptığı markayı över, herkes kendi kitiyle sorun yaşamayacağınızı belirtir ancak montajdan sonra işler değişir. "Ya zaten Opel'lerin motorlarında sübap problemi bilinen bir şey" denilir geçilir. Bilmem anlatabildim mi... GENERAL MOTOR elindeki malı biliyor ki LPG takılı araçlara garanti uzatma paketi bile satmaz! İsterseniz LPG takılı sıfır km OPEL alın, garanti uzatma paketi almak isteyin vermezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulaş-ım -- 11 Mart 2013; 11:32:34 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.