Şimdi Ara

sizce en kotu araba ureten firmalar ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
5.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Dacia - fiat - vw

    Benim sıralamam da aynısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nissan çok kotu araba yapıyor gerçekten



    [simage][/simage]

    sizce en kotu araba ureten firmalar ?
    [simage][/simage]





    [simage][/simage]

    sizce en kotu araba ureten firmalar ?
    [simage][/simage]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tata, ikco, proton, geely, chery, lada en düşük kalitede üretilen markalar. Ama hepsi bzden ilerdeler. Dacia bunlardan bir tık daha kaliteli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vag grubu sebep; dsg
    Nissan;güvensizlik,hakkını vermeyen fiyatlar

    Dacia;Hala teneke ve ortalama c sınıfı ücretlere rağmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 24 Haziran 2017; 14:08:50 >
  • Tata markasının amacı Hindistan'da alınabilirlik seviyesi yüksek arabalar üretmektir. Ayrıca bir kaç tane Lüks markanın(Jaguar, Land Rover) sahibidir. Ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı. 😉

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lada,
  • bazı modeller vari avrupada satılmıyor sadece 3. sınıf dünya ülkeleri için üretiliyor, egea, 301, logan gibi bunlardan uzak durmak lazım
  • Tata gerçekten çok kötü. Şirkette xenon var iki tane, 20 binde arabaların değişmeyen parçası kalmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    neye göre kime göre kötü?



    tasarım olarak honda son yılların en kötü arabalarını üretiyor. mesela civic arkası olsun önü olsun son serece kötü bir görünüme sahip. city zaten lada vegadan aşırmışlar. satış rakamlarından hondanın hali ortada.



    kalite olarak ise toyota son zamanlarında iyice malzemeden çalmaya başladı. en kötü kaliteli araba olmaya aday. son çıkan corollada bunu iyi bir şekilde anlayabiliyorsunuz.



    en kötü tanıtımı, pazarlaması yapılan araç ise reno megane, talisman ve pejo 3008,308 örneğini verebiliriz. araçlar tasarım olarak rakiplerinden önde olmasına rağmen reno ve pejo türkiyedeki eski algısını yıllardır değiştiremedi. oysaki fransızlar çok kaliteli ve güzel arabalar üretmeye başladılar.



    en kötü donanım içeriğine sahip olarak ise vw örnek gösterilebilir. hem araçları donanım olarak çok zayıf hem de içeriğine rağmen pahalı satılıyor. boşline bir aracı yüksek fiyattan satabiliyorlar.doğuş otonun pazarlama başarısı olarak kabul edilebilir.



    en kötü bayi ağına sahip firma için ise mazda ve mitsubishi örnek gösterilebilir. mazda tip ve kalite olarak güzel arabalar yapıyor ama arabanın satıldığı bayiyi bulabilirseniz alırsınız. arıza durumunda tamir ettirecek servis bile bulmak çok zor. yedek parça desen o da öyle.



    en kötü fiyat performans arabaları ise bmw ve mercedestir. büyük hacimli motorları nedeniyle verdiğiniz paranın çoğu vergiye gidiyor. son getirilen özel vergilerle 200 bin liraya 1.6 cc araç ancak alınabiliyor.



    liste uzar gider.

    mitsubishinin ülke çapında 60 a yakın servisi var; bu kadar az satan bir marka için bence gayet yeterli;

    toplam binek satışı yıllık 1000 i bulmayan bir markadan ne bekliyorsunuz her ilçede servis açmasını mı?

    hayırlı günler.

    ülkemizde fazla araç satamamasının nedeni zaten yeterli servis açmaması.



    şayet yeterli bayi ve servis açmış olsa insanlar güvenip alacaklar ama güvenemiyorlar.



    mazda içinde aynısı geçerli. aslında kaliteli ve güzel bir araç ama ülkemizde ne bayisi var ne de servisi var. yeterli bayi ağı olsa herkese ulaşabilse araç satacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1. cisi ismini bile doğru yazamamışsın.

    2. cisi bence citroen üstüne tanımam arkadakiler 3 saat sonra kusmazsa iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dacia, fiat vs vs kotu diyenleri hic anlamiyorum. Adamlar parasinin arabasini yapiyor.



    Bir gun mercedes, bmw dacia ile ayni fiyattan sifir arac satarsa o zaman kalitesi anlasilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    neye göre kime göre kötü?

    tasarım olarak honda son yılların en kötü arabalarını üretiyor. mesela civic arkası olsun önü olsun son serece kötü bir görünüme sahip. city zaten lada vegadan aşırmışlar. satış rakamlarından hondanın hali ortada.

    kalite olarak ise toyota son zamanlarında iyice malzemeden çalmaya başladı. en kötü kaliteli araba olmaya aday. son çıkan corollada bunu iyi bir şekilde anlayabiliyorsunuz.

    en kötü tanıtımı, pazarlaması yapılan araç ise reno megane, talisman ve pejo 3008,308 örneğini verebiliriz. araçlar tasarım olarak rakiplerinden önde olmasına rağmen reno ve pejo türkiyedeki eski algısını yıllardır değiştiremedi. oysaki fransızlar çok kaliteli ve güzel arabalar üretmeye başladılar.

    en kötü donanım içeriğine sahip olarak ise vw örnek gösterilebilir. hem araçları donanım olarak çok zayıf hem de içeriğine rağmen pahalı satılıyor. boşline bir aracı yüksek fiyattan satabiliyorlar.doğuş otonun pazarlama başarısı olarak kabul edilebilir.

    en kötü bayi ağına sahip firma için ise mazda ve mitsubishi örnek gösterilebilir. mazda tip ve kalite olarak güzel arabalar yapıyor ama arabanın satıldığı bayiyi bulabilirseniz alırsınız. arıza durumunda tamir ettirecek servis bile bulmak çok zor. yedek parça desen o da öyle.

    en kötü fiyat performans arabaları ise bmw ve mercedestir. büyük hacimli motorları nedeniyle verdiğiniz paranın çoğu vergiye gidiyor. son getirilen özel vergilerle 200 bin liraya 1.6 cc araç ancak alınabiliyor.



    liste uzar gider.

    mitsubishinin ülke çapında 60 a yakın servisi var; bu kadar az satan bir marka için bence gayet yeterli;

    toplam binek satışı yıllık 1000 i bulmayan bir markadan ne bekliyorsunuz her ilçede servis açmasını mı?

    hayırlı günler.

    ülkemizde fazla araç satamamasının nedeni zaten yeterli servis açmaması.



    şayet yeterli bayi ve servis açmış olsa insanlar güvenip alacaklar ama güvenemiyorlar.



    mazda içinde aynısı geçerli. aslında kaliteli ve güzel bir araç ama ülkemizde ne bayisi var ne de servisi var. yeterli bayi ağı olsa herkese ulaşabilse araç satacaklar.

    Valla o insanlarimizin degisik zihniyeti,

    en az ariza cikaran 5 markadan biri olan araci servisi az diye almamak.

    Diger tarafta ariza istatistiklerinde sonda olan markalari servisi bol diye tercih etmek.

    Neden bol acaba sik sik arizalandigi icin olmasin.

    Hayirli gunler.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Japonya'da ve Amerika'da mükemmel hizmet ve araçlar üreten bir firmadir Nissan. Bilip bilmeden boş atmayın. Okullar kapandı trol konular çoğaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En kötüyü bilmem ama en sahtekar belli: vosfagın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10ff

    1. wolkswagen
    2. wolkswagen
    3. wolkswagen
    ...
    bu fiyat politikasıyla ve dsg rezilliği ile araç alacağıma lada' ya binmeyi tercih ederim.

    Yorum gibi yorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    neye göre kime göre kötü?



    tasarım olarak honda son yılların en kötü arabalarını üretiyor. mesela civic arkası olsun önü olsun son serece kötü bir görünüme sahip. city zaten lada vegadan aşırmışlar. satış rakamlarından hondanın hali ortada.



    kalite olarak ise toyota son zamanlarında iyice malzemeden çalmaya başladı. en kötü kaliteli araba olmaya aday. son çıkan corollada bunu iyi bir şekilde anlayabiliyorsunuz.



    en kötü tanıtımı, pazarlaması yapılan araç ise reno megane, talisman ve pejo 3008,308 örneğini verebiliriz. araçlar tasarım olarak rakiplerinden önde olmasına rağmen reno ve pejo türkiyedeki eski algısını yıllardır değiştiremedi. oysaki fransızlar çok kaliteli ve güzel arabalar üretmeye başladılar.



    en kötü donanım içeriğine sahip olarak ise vw örnek gösterilebilir. hem araçları donanım olarak çok zayıf hem de içeriğine rağmen pahalı satılıyor. boşline bir aracı yüksek fiyattan satabiliyorlar.doğuş otonun pazarlama başarısı olarak kabul edilebilir.



    en kötü bayi ağına sahip firma için ise mazda ve mitsubishi örnek gösterilebilir. mazda tip ve kalite olarak güzel arabalar yapıyor ama arabanın satıldığı bayiyi bulabilirseniz alırsınız. arıza durumunda tamir ettirecek servis bile bulmak çok zor. yedek parça desen o da öyle.



    en kötü fiyat performans arabaları ise bmw ve mercedestir. büyük hacimli motorları nedeniyle verdiğiniz paranın çoğu vergiye gidiyor. son getirilen özel vergilerle 200 bin liraya 1.6 cc araç ancak alınabiliyor.



    liste uzar gider.

    mitsubishinin ülke çapında 60 a yakın servisi var; bu kadar az satan bir marka için bence gayet yeterli;

    toplam binek satışı yıllık 1000 i bulmayan bir markadan ne bekliyorsunuz her ilçede servis açmasını mı?

    hayırlı günler.

    ülkemizde fazla araç satamamasının nedeni zaten yeterli servis açmaması.



    şayet yeterli bayi ve servis açmış olsa insanlar güvenip alacaklar ama güvenemiyorlar.



    mazda içinde aynısı geçerli. aslında kaliteli ve güzel bir araç ama ülkemizde ne bayisi var ne de servisi var. yeterli bayi ağı olsa herkese ulaşabilse araç satacaklar.

    Valla o insanlarimizin degisik zihniyeti,



    en az ariza cikaran 5 markadan biri olan araci servisi az diye almamak.







    Diger tarafta ariza istatistiklerinde sonda olan markalari servisi bol diye tercih etmek.



    Neden bol acaba sik sik arizalandigi icin olmasin.



    Hayirli gunler.

    söylediğim yine anlaşılmamış.



    mademki insanlar servisi çok olan firmaları tercih ediyor o halde mazda ve mitsubishide çok servis açsın ve çok araç satsın.



    mazda ve mitsubishi hatayı kendinde arasın. önce bayi ağını geliştirsin, insanlara ulaşsın güzel kampanyalar yapsın.



    daha düne kadar türkiyede skoda bacak diye dalga geçilen skodayı vw satın aldı ve türkiyede skoda mazda ve mitsubishiden çok satıyor.



    yine aynı şekilde daciayı reno satın aldı ve şu an dacia bile türkiyede mazda ve mitsubishiden çok satıyor.



    demekki distrübütör, bayi ağı, servis gibi faktörler marka kalitesiz bile olsa arabanın satışında oldukça etkiliymiş.



    mazda ve mitsubishi hatayı kendinde arasın. insanlara laf atacağına dönüp kendine baksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    neye göre kime göre kötü?



    tasarım olarak honda son yılların en kötü arabalarını üretiyor. mesela civic arkası olsun önü olsun son serece kötü bir görünüme sahip. city zaten lada vegadan aşırmışlar. satış rakamlarından hondanın hali ortada.



    kalite olarak ise toyota son zamanlarında iyice malzemeden çalmaya başladı. en kötü kaliteli araba olmaya aday. son çıkan corollada bunu iyi bir şekilde anlayabiliyorsunuz.



    en kötü tanıtımı, pazarlaması yapılan araç ise reno megane, talisman ve pejo 3008,308 örneğini verebiliriz. araçlar tasarım olarak rakiplerinden önde olmasına rağmen reno ve pejo türkiyedeki eski algısını yıllardır değiştiremedi. oysaki fransızlar çok kaliteli ve güzel arabalar üretmeye başladılar.



    en kötü donanım içeriğine sahip olarak ise vw örnek gösterilebilir. hem araçları donanım olarak çok zayıf hem de içeriğine rağmen pahalı satılıyor. boşline bir aracı yüksek fiyattan satabiliyorlar.doğuş otonun pazarlama başarısı olarak kabul edilebilir.



    en kötü bayi ağına sahip firma için ise mazda ve mitsubishi örnek gösterilebilir. mazda tip ve kalite olarak güzel arabalar yapıyor ama arabanın satıldığı bayiyi bulabilirseniz alırsınız. arıza durumunda tamir ettirecek servis bile bulmak çok zor. yedek parça desen o da öyle.



    en kötü fiyat performans arabaları ise bmw ve mercedestir. büyük hacimli motorları nedeniyle verdiğiniz paranın çoğu vergiye gidiyor. son getirilen özel vergilerle 200 bin liraya 1.6 cc araç ancak alınabiliyor.



    liste uzar gider.

    mitsubishinin ülke çapında 60 a yakın servisi var; bu kadar az satan bir marka için bence gayet yeterli;

    toplam binek satışı yıllık 1000 i bulmayan bir markadan ne bekliyorsunuz her ilçede servis açmasını mı?

    hayırlı günler.

    ülkemizde fazla araç satamamasının nedeni zaten yeterli servis açmaması.



    şayet yeterli bayi ve servis açmış olsa insanlar güvenip alacaklar ama güvenemiyorlar.



    mazda içinde aynısı geçerli. aslında kaliteli ve güzel bir araç ama ülkemizde ne bayisi var ne de servisi var. yeterli bayi ağı olsa herkese ulaşabilse araç satacaklar.

    Valla o insanlarimizin degisik zihniyeti,



    en az ariza cikaran 5 markadan biri olan araci servisi az diye almamak.







    Diger tarafta ariza istatistiklerinde sonda olan markalari servisi bol diye tercih etmek.



    Neden bol acaba sik sik arizalandigi icin olmasin.



    Hayirli gunler.

    söylediğim yine anlaşılmamış.



    mademki insanlar servisi çok olan firmaları tercih ediyor o halde mazda ve mitsubishide çok servis açsın ve çok araç satsın.



    mazda ve mitsubishi hatayı kendinde arasın. önce bayi ağını geliştirsin, insanlara ulaşsın güzel kampanyalar yapsın.



    daha düne kadar türkiyede skoda bacak diye dalga geçilen skodayı vw satın aldı ve türkiyede skoda mazda ve mitsubishiden çok satıyor.



    yine aynı şekilde daciayı reno satın aldı ve şu an dacia bile türkiyede mazda ve mitsubishiden çok satıyor.



    demekki distrübütör, bayi ağı, servis gibi faktörler marka kalitesiz bile olsa arabanın satışında oldukça etkiliymiş.



    mazda ve mitsubishi hatayı kendinde arasın. insanlara laf atacağına dönüp kendine baksın.

    Skoda seat ve dacia ornegi tamamen arkalarindaki firma ile ilgili,



    Seat ve skoda da vw motor sanziman ve parcalari kullanilmasa bu kadar satmaz, ayni sekilde dacia da renault motoru ve teknik altyapisi olmasa bu kadar satmaz.



    Insanlar bu 3 markayi asil markayi alamiyorum bari ayni motor ve parcalari kullanan alt markayi alayim diye aliyorlar.



    Skoda yi seati servisi bol diye aldiklarini hic sanmiyorum.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    neye göre kime göre kötü?



    tasarım olarak honda son yılların en kötü arabalarını üretiyor. mesela civic arkası olsun önü olsun son serece kötü bir görünüme sahip. city zaten lada vegadan aşırmışlar. satış rakamlarından hondanın hali ortada.



    kalite olarak ise toyota son zamanlarında iyice malzemeden çalmaya başladı. en kötü kaliteli araba olmaya aday. son çıkan corollada bunu iyi bir şekilde anlayabiliyorsunuz.



    en kötü tanıtımı, pazarlaması yapılan araç ise reno megane, talisman ve pejo 3008,308 örneğini verebiliriz. araçlar tasarım olarak rakiplerinden önde olmasına rağmen reno ve pejo türkiyedeki eski algısını yıllardır değiştiremedi. oysaki fransızlar çok kaliteli ve güzel arabalar üretmeye başladılar.



    en kötü donanım içeriğine sahip olarak ise vw örnek gösterilebilir. hem araçları donanım olarak çok zayıf hem de içeriğine rağmen pahalı satılıyor. boşline bir aracı yüksek fiyattan satabiliyorlar.doğuş otonun pazarlama başarısı olarak kabul edilebilir.



    en kötü bayi ağına sahip firma için ise mazda ve mitsubishi örnek gösterilebilir. mazda tip ve kalite olarak güzel arabalar yapıyor ama arabanın satıldığı bayiyi bulabilirseniz alırsınız. arıza durumunda tamir ettirecek servis bile bulmak çok zor. yedek parça desen o da öyle.



    en kötü fiyat performans arabaları ise bmw ve mercedestir. büyük hacimli motorları nedeniyle verdiğiniz paranın çoğu vergiye gidiyor. son getirilen özel vergilerle 200 bin liraya 1.6 cc araç ancak alınabiliyor.



    liste uzar gider.

    mitsubishinin ülke çapında 60 a yakın servisi var; bu kadar az satan bir marka için bence gayet yeterli;

    toplam binek satışı yıllık 1000 i bulmayan bir markadan ne bekliyorsunuz her ilçede servis açmasını mı?

    hayırlı günler.

    ülkemizde fazla araç satamamasının nedeni zaten yeterli servis açmaması.



    şayet yeterli bayi ve servis açmış olsa insanlar güvenip alacaklar ama güvenemiyorlar.



    mazda içinde aynısı geçerli. aslında kaliteli ve güzel bir araç ama ülkemizde ne bayisi var ne de servisi var. yeterli bayi ağı olsa herkese ulaşabilse araç satacaklar.

    Valla o insanlarimizin degisik zihniyeti,



    en az ariza cikaran 5 markadan biri olan araci servisi az diye almamak.







    Diger tarafta ariza istatistiklerinde sonda olan markalari servisi bol diye tercih etmek.



    Neden bol acaba sik sik arizalandigi icin olmasin.



    Hayirli gunler.

    söylediğim yine anlaşılmamış.



    mademki insanlar servisi çok olan firmaları tercih ediyor o halde mazda ve mitsubishide çok servis açsın ve çok araç satsın.



    mazda ve mitsubishi hatayı kendinde arasın. önce bayi ağını geliştirsin, insanlara ulaşsın güzel kampanyalar yapsın.



    daha düne kadar türkiyede skoda bacak diye dalga geçilen skodayı vw satın aldı ve türkiyede skoda mazda ve mitsubishiden çok satıyor.



    yine aynı şekilde daciayı reno satın aldı ve şu an dacia bile türkiyede mazda ve mitsubishiden çok satıyor.



    demekki distrübütör, bayi ağı, servis gibi faktörler marka kalitesiz bile olsa arabanın satışında oldukça etkiliymiş.



    mazda ve mitsubishi hatayı kendinde arasın. insanlara laf atacağına dönüp kendine baksın.

    Skoda seat ve dacia ornegi tamamen arkalarindaki firma ile ilgili,



    Seat ve skoda da vw motor sanziman ve parcalari kullanilmasa bu kadar satmaz, ayni sekilde dacia da renault motoru ve teknik altyapisi olmasa bu kadar satmaz.



    Insanlar bu 3 markayi asil markayi alamiyorum bari ayni motor ve parcalari kullanan alt markayi alayim diye aliyorlar.



    Skoda yi seati servisi bol diye aldiklarini hic sanmiyorum.



    Hayirli gunler.





    zaten mazda ve mitsubishi ikisi aston martin gibi ulaşılmaz bir marka oldugundan insanlar almıyorlar.



    mitsubishi atrage çok mu pahalı araba. skodadan dacidadan ne fazlası var. aynı sınıfta aynı kalitede arabalar.



    mitsubishi bayi açsa servis açsa reklam yapsa dacia logan yerine skoda octavia yetine insanlar atrage alırlar.



    toyota yeterince bayi ve servis ağına sahip oldugundan satabiliyor. ama bu kafayla mazda ve mitsubishi asla başarılı olamaz.



    hiç kimse otobüs kamyon servisinde arabasını tamir ettirmek istemez. bir marka öncelikle müşteriye ulaşabilmeli ve değer vermelidir.



    doğuş oto distrübütör olsun mazda en az kadar vw kadar satar türkiyede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    neye göre kime göre kötü?



    tasarım olarak honda son yılların en kötü arabalarını üretiyor. mesela civic arkası olsun önü olsun son serece kötü bir görünüme sahip. city zaten lada vegadan aşırmışlar. satış rakamlarından hondanın hali ortada.



    kalite olarak ise toyota son zamanlarında iyice malzemeden çalmaya başladı. en kötü kaliteli araba olmaya aday. son çıkan corollada bunu iyi bir şekilde anlayabiliyorsunuz.



    en kötü tanıtımı, pazarlaması yapılan araç ise reno megane, talisman ve pejo 3008,308 örneğini verebiliriz. araçlar tasarım olarak rakiplerinden önde olmasına rağmen reno ve pejo türkiyedeki eski algısını yıllardır değiştiremedi. oysaki fransızlar çok kaliteli ve güzel arabalar üretmeye başladılar.



    en kötü donanım içeriğine sahip olarak ise vw örnek gösterilebilir. hem araçları donanım olarak çok zayıf hem de içeriğine rağmen pahalı satılıyor. boşline bir aracı yüksek fiyattan satabiliyorlar.doğuş otonun pazarlama başarısı olarak kabul edilebilir.



    en kötü bayi ağına sahip firma için ise mazda ve mitsubishi örnek gösterilebilir. mazda tip ve kalite olarak güzel arabalar yapıyor ama arabanın satıldığı bayiyi bulabilirseniz alırsınız. arıza durumunda tamir ettirecek servis bile bulmak çok zor. yedek parça desen o da öyle.



    en kötü fiyat performans arabaları ise bmw ve mercedestir. büyük hacimli motorları nedeniyle verdiğiniz paranın çoğu vergiye gidiyor. son getirilen özel vergilerle 200 bin liraya 1.6 cc araç ancak alınabiliyor.



    liste uzar gider.

    mitsubishinin ülke çapında 60 a yakın servisi var; bu kadar az satan bir marka için bence gayet yeterli;

    toplam binek satışı yıllık 1000 i bulmayan bir markadan ne bekliyorsunuz her ilçede servis açmasını mı?

    hayırlı günler.

    ülkemizde fazla araç satamamasının nedeni zaten yeterli servis açmaması.



    şayet yeterli bayi ve servis açmış olsa insanlar güvenip alacaklar ama güvenemiyorlar.



    mazda içinde aynısı geçerli. aslında kaliteli ve güzel bir araç ama ülkemizde ne bayisi var ne de servisi var. yeterli bayi ağı olsa herkese ulaşabilse araç satacaklar.

    Valla o insanlarimizin degisik zihniyeti,



    en az ariza cikaran 5 markadan biri olan araci servisi az diye almamak.







    Diger tarafta ariza istatistiklerinde sonda olan markalari servisi bol diye tercih etmek.



    Neden bol acaba sik sik arizalandigi icin olmasin.



    Hayirli gunler.

    söylediğim yine anlaşılmamış.



    mademki insanlar servisi çok olan firmaları tercih ediyor o halde mazda ve mitsubishide çok servis açsın ve çok araç satsın.



    mazda ve mitsubishi hatayı kendinde arasın. önce bayi ağını geliştirsin, insanlara ulaşsın güzel kampanyalar yapsın.



    daha düne kadar türkiyede skoda bacak diye dalga geçilen skodayı vw satın aldı ve türkiyede skoda mazda ve mitsubishiden çok satıyor.



    yine aynı şekilde daciayı reno satın aldı ve şu an dacia bile türkiyede mazda ve mitsubishiden çok satıyor.



    demekki distrübütör, bayi ağı, servis gibi faktörler marka kalitesiz bile olsa arabanın satışında oldukça etkiliymiş.



    mazda ve mitsubishi hatayı kendinde arasın. insanlara laf atacağına dönüp kendine baksın.

    Skoda seat ve dacia ornegi tamamen arkalarindaki firma ile ilgili,



    Seat ve skoda da vw motor sanziman ve parcalari kullanilmasa bu kadar satmaz, ayni sekilde dacia da renault motoru ve teknik altyapisi olmasa bu kadar satmaz.



    Insanlar bu 3 markayi asil markayi alamiyorum bari ayni motor ve parcalari kullanan alt markayi alayim diye aliyorlar.



    Skoda yi seati servisi bol diye aldiklarini hic sanmiyorum.



    Hayirli gunler.





    zaten mazda ve mitsubishi ikisi aston martin gibi ulaşılmaz bir marka oldugundan insanlar almıyorlar.



    mitsubishi atrage çok mu pahalı araba. skodadan dacidadan ne fazlası var. aynı sınıfta aynı kalitede arabalar.



    mitsubishi bayi açsa servis açsa reklam yapsa dacia logan yerine skoda octavia yetine insanlar atrage alırlar.



    toyota yeterince bayi ve servis ağına sahip oldugundan satabiliyor. ama bu kafayla mazda ve mitsubishi asla başarılı olamaz.



    hiç kimse otobüs kamyon servisinde arabasını tamir ettirmek istemez. bir marka öncelikle müşteriye ulaşabilmeli ve değer vermelidir.



    doğuş oto distrübütör olsun mazda en az kadar vw kadar satar türkiyede.

    Su otobus kamyon muhabbetini bir turlu anlamadim zaten kafanizda nasil bir servis ortami hayal ediyorsaniz, gormemissiniz belli anlatayim, ayni vw ford veya nissan servisi gibi arabayi servis danismanina teslim edip bekleme salonunda cayimizi kahvemizi iciyoruz. Elimize anahtar takimini alip girismiyoruz yani.



    Toparlarsak musteri icin x markanin servisinden hic bir farki yok.







    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kötü araba üreticisi yoktur kardeşim kötü araç vardır kötü politika vardır senin dacia dediğin marka renonun adam alt sınıfa hitap edebilmek için öyle üretiyor nissan dediğin marka gtr gibi bir gerçeğe sahip lütfen bilgisizce yorum yapmayalım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.