Şimdi Ara

Sizce c segmentiyle d segmenti araçlar arasındaki fark ne düzeyde. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
12.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Loop: o halde,
    Seat'da D segmenti araç yok mu?

    Ozdamar
    A 3 - A? ------- A? = A6 cevabı için teşekkürler.
    _____________________________
    İMZA VA
  • A6 mı A4 dostum A6 daha büyük bir kasa
    A6 NIN RAKİBİ BMW 5 SERİSİ VE MERCEDES E SERİSİ
    BMW 1 SERİSİ-BMW 3 SERİSİ
    AUDİ A3 VE AUDİ A4
    MERCEDES B VE MERCEDES C
    quote:

    Orjinalden alıntı: VEDAT_06

    Loop: o halde,
    Seat'da D segmenti araç yok mu?

    Ozdamar
    A 3 - A? ------- A? = A6 cevabı için teşekkürler.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBlackkk -- 17 Şubat 2007; 20:36:43 >
    _____________________________
    2005 VW GOLF
  • megane 2 c sınıfının boyutlarının büyümesini sağladı
    _____________________________
  • kandi araçlarımızdan bahsedeyim.
    passat kullanmaya başlamadan önce 2001 model 1.6 rxi megane kullandım tam 6 ay.
    işim gereği sürekli uzun yolculuklara çıkıyordum.
    genellikle burdur-istanbul.ayda en az 2 sefer giderdim o zamanlarda.
    megane gerçektan saülamlık konusunda süper bir araçtı.6 ayda yaklaşık 65 bin km yağtım araç bir kere bile arızalanmadı.
    şu anda zaten eşim kullanıyor.o aracın motoru bitmeden değiştirmeyi düşünmüyorum
    fakat araç hem rampalarda olsun hem de ara hızlanmada olsun zayıf kalıyordu.
    yüksek hızlarda 150-160 gibi hızlarda aracın içinde teybin sesi zor duyuluyordu.
    düşünün bir de 600 km yapınca sanki günlerdir yoldaymış gibi oluyordunuz.
    yol tutuş zayıftı ve bir çok virajda hız kesmek zorunda kalıyordum.

    daha sonra baktım olmayacak benim ihtiyaçlarımı karşılamıyuor dedim ve o zamanlarda da yeni yeni çıkmaya başlayan kromajlı kasa 2001 model passat tdi aldım.
    megane den passata binince sanki dünyam değişti
    özellikle yol tutuşta hayretlere düştüm.fren mesafesinde hayretlere düştüm.
    sundugu performans megane den sonra çok farklı idi.
    180-190 gibi hızlarda teybin sesini çok rahat duyabiliyordum(zaten hız arttıkça teybin sesi de artıyordu)
    arka koltuklarda çok daha geniş bir hacim var.

    benim için en önemli fark ise megane ile hızlandıkça araç zıplıyordu aracın kontrolü zorlaşıyordu ama passatla hızlanınca araba sanki yola oturuyordu ve sanki rayda ilerliyormuş gibi yola çok sağlam basıyordu.
    megane ile yan rüzgarlardan etkilenirdim.yan rüzgarlar aracı sallardı.(mesela 140 ile giderken karşımdan bir kamyon geçtiğinde arac sallanırdı).fakat passatla böyle bişeyi çok az yaşadım.
    yine ara sıra etkilenirdi yan rüzgarlardan.

    yani c segmentten inip d segmentle tanışınca neyin ne olduğunu anladım.
    konfort konusuna hiç girmiyorum zaten

    selam ile...
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • güzel örnekleme
    ama bazı c segmentleri vardırki d segmenti kadar iç hacmi büyük olmaz ama onu fazla aratmaz
    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kandi araçlarımızdan bahsedeyim.
    passat kullanmaya başlamadan önce 2001 model 1.6 rxi megane kullandım tam 6 ay.
    işim gereği sürekli uzun yolculuklara çıkıyordum.
    genellikle burdur-istanbul.ayda en az 2 sefer giderdim o zamanlarda.
    megane gerçektan saülamlık konusunda süper bir araçtı.6 ayda yaklaşık 65 bin km yağtım araç bir kere bile arızalanmadı.
    şu anda zaten eşim kullanıyor.o aracın motoru bitmeden değiştirmeyi düşünmüyorum
    fakat araç hem rampalarda olsun hem de ara hızlanmada olsun zayıf kalıyordu.
    yüksek hızlarda 150-160 gibi hızlarda aracın içinde teybin sesi zor duyuluyordu.
    düşünün bir de 600 km yapınca sanki günlerdir yoldaymış gibi oluyordunuz.
    yol tutuş zayıftı ve bir çok virajda hız kesmek zorunda kalıyordum.

    daha sonra baktım olmayacak benim ihtiyaçlarımı karşılamıyuor dedim ve o zamanlarda da yeni yeni çıkmaya başlayan kromajlı kasa 2001 model passat tdi aldım.
    megane den passata binince sanki dünyam değişti
    özellikle yol tutuşta hayretlere düştüm.fren mesafesinde hayretlere düştüm.
    sundugu performans megane den sonra çok farklı idi.
    180-190 gibi hızlarda teybin sesini çok rahat duyabiliyordum(zaten hız arttıkça teybin sesi de artıyordu)
    arka koltuklarda çok daha geniş bir hacim var.

    benim için en önemli fark ise megane ile hızlandıkça araç zıplıyordu aracın kontrolü zorlaşıyordu ama passatla hızlanınca araba sanki yola oturuyordu ve sanki rayda ilerliyormuş gibi yola çok sağlam basıyordu.
    megane ile yan rüzgarlardan etkilenirdim.yan rüzgarlar aracı sallardı.(mesela 140 ile giderken karşımdan bir kamyon geçtiğinde arac sallanırdı).fakat passatla böyle bişeyi çok az yaşadım.
    yine ara sıra etkilenirdi yan rüzgarlardan.

    yani c segmentten inip d segmentle tanışınca neyin ne olduğunu anladım.
    konfort konusuna hiç girmiyorum zaten

    selam ile...
    _____________________________
    2005 VW GOLF




  • megane nın teyp sesini açmayı deneseydin keşke

    şaka bi yana megane la bora yı kıyaslasan anlarımda emin ol megane la passat asla kıyaslanmaz.. annem bile megane dan inip boraya bindi (araba markalarını bilmez) anne hangisi hoşuna gitti dedim.. şu ikincisi dedi. BORA idi yani

    benim 306 dan 406 ya binişim vardı birde inişim.. dersin dışarıdan 2 side aynı görünüyo benziyo fln.. alakası yok.. tam bi konfor deposu 406.. dah da ferah..
    _____________________________
  • biz daha fazla ödeyebildiğimiz sürece c segmenti iki yıl yaşlı d seğmenti araçlara boyut ve konfor olarak yetişecek. aynı model yılı c ve d seğmenti araçlarda boyut olarakta konfor olarakta fark var.ama sadece 2 yıl ve bi yeni kasa farkı kadar.............
    _____________________________
    Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    megane nın teyp sesini açmayı deneseydin keşke

    şaka bi yana megane la bora yı kıyaslasan anlarımda emin ol megane la passat asla kıyaslanmaz.. annem bile megane dan inip boraya bindi (araba markalarını bilmez) anne hangisi hoşuna gitti dedim.. şu ikincisi dedi. BORA idi yani

    benim 306 dan 406 ya binişim vardı birde inişim.. dersin dışarıdan 2 side aynı görünüyo benziyo fln.. alakası yok.. tam bi konfor deposu 406.. dah da ferah..


    sevgili kardesim megane ile passati kiyaslamamin sebebi basliktan da anlasilabilecegi gibi c ve d segmentin farkliligindan bahsetmek icindi.
    yoksa megane passatin yanina yaklasamaz bunu cok iyi biliyorum.

    anneniz galiba boranin arka koltuklarini incelememis.
    inceleseydi borayi buyuk ihtimal sevmezdi
    bir de bora ile megane ayni sinif araclardir yani c segmenti araclardir.

    selam ile...
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Boranın ön konforu yeter
    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_


    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    megane nın teyp sesini açmayı deneseydin keşke

    şaka bi yana megane la bora yı kıyaslasan anlarımda emin ol megane la passat asla kıyaslanmaz.. annem bile megane dan inip boraya bindi (araba markalarını bilmez) anne hangisi hoşuna gitti dedim.. şu ikincisi dedi. BORA idi yani

    benim 306 dan 406 ya binişim vardı birde inişim.. dersin dışarıdan 2 side aynı görünüyo benziyo fln.. alakası yok.. tam bi konfor deposu 406.. dah da ferah..


    sevgili kardesim megane ile passati kiyaslamamin sebebi basliktan da anlasilabilecegi gibi c ve d segmentin farkliligindan bahsetmek icindi.
    yoksa megane passatin yanina yaklasamaz bunu cok iyi biliyorum.

    anneniz galiba boranin arka koltuklarini incelememis.
    inceleseydi borayi buyuk ihtimal sevmezdi
    bir de bora ile megane ayni sinif araclardir yani c segmenti araclardir.

    selam ile...
    _____________________________
    2005 VW GOLF




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheBlackkk

    Boranın ön konforu yeter
    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_


    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    megane nın teyp sesini açmayı deneseydin keşke

    şaka bi yana megane la bora yı kıyaslasan anlarımda emin ol megane la passat asla kıyaslanmaz.. annem bile megane dan inip boraya bindi (araba markalarını bilmez) anne hangisi hoşuna gitti dedim.. şu ikincisi dedi. BORA idi yani

    benim 306 dan 406 ya binişim vardı birde inişim.. dersin dışarıdan 2 side aynı görünüyo benziyo fln.. alakası yok.. tam bi konfor deposu 406.. dah da ferah..


    sevgili kardesim megane ile passati kiyaslamamin sebebi basliktan da anlasilabilecegi gibi c ve d segmentin farkliligindan bahsetmek icindi.
    yoksa megane passatin yanina yaklasamaz bunu cok iyi biliyorum.

    anneniz galiba boranin arka koltuklarini incelememis.
    inceleseydi borayi buyuk ihtimal sevmezdi
    bir de bora ile megane ayni sinif araclardir yani c segmenti araclardir.

    selam ile...




    o zaman iki kisi bineceksin araca
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • ozaman iki kişi bineceksin araça derken 2 koltuklu zanedecekler bora öle bilindiği gibi arkası dar ama binilmeyecek kadar değil sadece kalıplı birisinin rahat olamaz
    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheBlackkk

    Boranın ön konforu yeter
    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_


    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    megane nın teyp sesini açmayı deneseydin keşke

    şaka bi yana megane la bora yı kıyaslasan anlarımda emin ol megane la passat asla kıyaslanmaz.. annem bile megane dan inip boraya bindi (araba markalarını bilmez) anne hangisi hoşuna gitti dedim.. şu ikincisi dedi. BORA idi yani

    benim 306 dan 406 ya binişim vardı birde inişim.. dersin dışarıdan 2 side aynı görünüyo benziyo fln.. alakası yok.. tam bi konfor deposu 406.. dah da ferah..


    sevgili kardesim megane ile passati kiyaslamamin sebebi basliktan da anlasilabilecegi gibi c ve d segmentin farkliligindan bahsetmek icindi.
    yoksa megane passatin yanina yaklasamaz bunu cok iyi biliyorum.

    anneniz galiba boranin arka koltuklarini incelememis.
    inceleseydi borayi buyuk ihtimal sevmezdi
    bir de bora ile megane ayni sinif araclardir yani c segmenti araclardir.

    selam ile...




    o zaman iki kisi bineceksin araca
    _____________________________
    2005 VW GOLF




  • code linker annem megane la anakra-eskişehir arası gitti eskişehirden dönüşte bora ile döndü.. bindi derken hemen binip inmedi yani.. marka fanatikliği yapmadan bi yolcu testi yapmış oldu.. anlamaz zaten markalardan..

    daha güzel ve daha konforluydu dedi..

    elbette bora-megane ikiside c segmenti.. orada kastettiğim megane boradan bile iyi değilki passattan iyi olsun.. borayla passat ı kıyaslama imkanın olsa eminim daha farklı sonuçlar çıkacaktır ortaya..

    en azından bu akdar büyük fark çıkmayacaktır ortaya..



    edit: passat yerine megane yazmışım düzelttim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 17 Şubat 2007; 23:56:32 >
    _____________________________
  • dananım olarak belki çok büyük farklılıklar kalmadı bu 2 sınıf içinde ama d sınıfındaki araçların genelinde bir karizmatiklik vardır yani araba belli ediyor kendini ben ayrıyım diyor
    _____________________________
    The Power of Dreams Honda


    Team Technical !
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    code linker annem megane la anakra-eskişehir arası gitti eskişehirden dönüşte bora ile döndü.. bindi derken hemen binip inmedi yani.. marka fanatikliği yapmadan bi yolcu testi yapmış oldu.. anlamaz zaten markalardan..

    daha güzel ve daha konforluydu dedi..

    elbette bora-megane ikiside c segmenti.. orada kastettiğim megane boradan bile iyi değilki passattan iyi olsun.. borayla passat ı kıyaslama imkanın olsa eminim daha farklı sonuçlar çıkacaktır ortaya..

    en azından bu akdar büyük fark çıkmayacaktır ortaya..



    edit: passat yerine megane yazmışım düzelttim


    degerli arkadasim anliyorum demek istediginizi ama dedigim gibi ben meganle passati karsilastirirken farkli siniflarda oldugunu ve basliktan da anlayacaginiz gibi c ve d segmenti araclarin farkini gosterebilmek.
    yoksa dedigim gibi megane ile passat kesinlikle karsilastirilmaz.amac c ve d segmenti araclarin farkliliklarini vurgulamak.
    umarim anlasmisizdir

    bu arada sunu belirteyim arkadasimin 1.6 borasi var 2000 model ve yanilmiyorsam ozel uretim.
    cunku arac full sayilir hersey var.
    aracla uzun yola ciktik bi hafta sonu 4 kisi burdur-fethiye yaptik geldik.yaklasik gidis gelis 500 km.
    aracin arkasinda 150 km kadar bulundum.sinir krizleri gecirdim inan bana.
    ne bas mesafesi var ne de diz mesafesi.boyum 1.80 civari.araci kullanan arkadasim da 1.75 civari.
    on kisim guzel kabul ediyorum.on kisim gercekten konforlu.
    ama ben megane karsi ustun bir yerini goremedim.sadece iceriye biraz daha az ses aliyor.
    hatta megane performasn yonunden daha iyi diyebilirim.ben megane ile yani eski aracim ile borayi kesinlikle degismem.
    bu da arkadasimin araci.bilmem kacinci yila ozel olarak yapilmis.
     Sizce c segmentiyle d segmenti araçlar arasındaki fark ne düzeyde.


    selam ve dua ile...
    hayirli geceler...
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • ok şimdi oldu.. yani bora hakkınadki görüşlerini de öğrendiğimiz için aradaki farkı daha güzel kavradık.. teşekkürler kolay gelsin..

    saygılar
    _____________________________
  • Daha önce c sınıfı Megane 1.5 dci 80 bg kullanmıştım. Bazı arkadaşların sınıfların artık iç içe girdiği tezine katılıyorum. Ben ancak halen kullandığım C5 ile samimi olarak kıyaslarsam şunları söyleyebilirim.

    Megane toplam uzunlukta 30 cm kısa ve dingil mesafesinde de 15 cm daha kısa ancak arka koltuklardaki diz mesafesi C5 ile neredeyse aynı bagaj hacmi ise 50 lt daha iyi. C5.i daha ferah hissettiren daha büyük ve geniş koltukları ve daha iyi baş mesafesi. Arka ortada oturan yolcu için bir sıkıntı olan çıkıntı C5.te olmadığı için 3 yolcu tam olarak yayılarak oturabiliyor. Megane.da da rahatlıkla yayılıp oturabilirsiniz ama ortadaki yolcu biraz fedakarlık gösterirse.

    Ön koltuklarda ise benim gibi 1.75 boylarında biri oturduğunda C5 inanılmaz alan sunuyor. Oturduğunuzda dizleriniz torpido seviyesinin altında kalıyor. Siz bacak bacak üstüne attığınızda dahil arkadaki yolcu rahatlıkla oturabiliyor. Gözleriniz otomobilin önünü değil ancak yolu görebiliyor bu da gözlerin daha uzağa baktığı için daha az yorulmasına sebep oluyor. Önde de koltuk genişlikleri d sınıfına yakışır şekilde geniş ve yanal destekleri çok iyi. Otomobil salınıma girdiğinde dahi gayet başarılı bir destek sağlıyor.

    Ben C5.e 8.000 YTL daha fazla para verdim ama bakın değdi mi yoksa değmedi mi?
    1. Daha büyük ve prestijli bir araç.
    2. Daha büyük motor hacmi daha güçlü motor.
    3. Hidraktif süspansiyon sistemi.
    4. ESP + ASR güvenlik sistemleri.
    5. Megane.a göre ekstra diz hava yastığı.
    6. Cruise control.
    7. Çift bölgeli klima.
    8. Liftback yapısı sayesinde arka tarafı otel olarak kullanabilme
    9. Daha iyi yalıtım daha iyi standart ses sistemi.
    10. Çok daha detaylı gösterge paneli, yol bilgisayarı.
    11. Daha üst sınıf olmasına rağmen aynı vergi diliminde.

    Not : Ben bu karşılaştırmayı kullandığım Megane ile kıyasladım. Şüphesiz güncel makyajlanmış Megane C5.e göre standart özelliklerinde farkı kapatmıştır ancak dikkat edin farkı kapatırken aradaki fiyat farkı da kapanıyor.

    Bence hala c sınıfı ve d sınıfı arasında standart özellikler bazında farkların mevcut olduğunu düşünüyorum. Ayrıca c sınıfı otomobiller d sınıfına göre daha güncel. Focus makyajlandığında Mondeo hala mevcut kasasını kullanıyordu ancak bu yılın ortasında Mondeo yüzünü gösterecek ve siz o zaman standart özellikler anlamında farkın çok olduğunu görebilirsiniz.
    _____________________________
    İnandığı gibi yaşamayan, yaşadığına inanır.




  • habu mercedes firmasunun üretip ha bu c sınifudur dediği araç ve diğer firmaların ona benzer veya klasta onu yakalamaya çalışarak ürettikleri araçlar c sinufudur .. mercedesin üretip ha bu d sinufudur dediği araçlar ve diğer firmaların ona benzer veya klasta onu yakalamaya çalışarak ürettikleri araçlar d dir..
    ha bu arada diğer yabancı firmalar a-b-c sınıflarunda ders çalışup araba ürettiğinde bizum firmalar teneffustedir bazende devlet desteği ile suni teneffustedur uşağum
    _____________________________
  • c segmenti küçük çekirdek aile arabasıdır giriş sınıfıdır .. d segmenti geniş aile araba segmentidir.. orta karar güvenli aile arabası d segmenti .. b segmenti giriş segmenti compact tasarımların bulunduğu segmenttir uşağım
    _____________________________
  • benim stilo C segmentin de bi arac.. ama Cogu D segmenti araclarin bile sahip olamadigi ozellikler var
    12airbag
    ESP
    ASR
    Yagmur far ve park sensorleri
    bunlar bazilari
    _____________________________
    imza mimza yok
  • dediniz doru özellik olarak fark olmuyor artık mesela mareada focustan çok özellik var ama 5milyar altına satılıyo.
    _____________________________
    Fiat 500 L 1.3 mj rockstar

    Chery kimo 1.3 lusso
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.