Şimdi Ara

Sizce 2008 Bmw 116i satıp citroen DS4 alınırmı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
6.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alınır tabi hocam model yükseltmiş olursunuz.beğenmişsiniz de zaten.hem devir ekonomi devri hocam ancak siz gene de bir test edin citroen'i
  • Bir e-hdi mcp ds4 sahibi olarak, kiyaslama ve arti eksi durumlarindan hiç bahsetmiyecegim. Uzun yillar sonra ilk dizel arabam. Depomun su andaki durumu yapilan km 610 km. Tahmini menzil 340 km. Tamami ankara şehir içi trafiği Ayni kullanim modunda benzinli aracta yapacagim en uzun mesafe maximum 500 km. Doya doya gaza basiyorum. Ve mutluyum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum bineceğim eşek c1-2-3-4 değil ds4 hiç inceleme sansin oldumu bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almışken DS5 alsana, ne işin var DS4 ile? Camı açılmayan arabayı garajın kapısına yaklaştırmam. Madem açılmayacak, van olarak sürseydin piyasaya Citroen. Palio Van'a sağlam alternatif olurdu.
  • Hocam merhabalar ;

    Aracınız ne kadar BMW logosuna sahip olsada çok yakıp az kaçıyor buda arkadan itiş avantajını baltalıyor bence , pek zevki kalmıyor bu seferde BMW kullanmanın.. Fakat yeni nesil 1.16i yi çok beğeniyorum ZF şanzıman ile oldukça tatminkar bir performans sunuyor..

    Eğer yılda 10.000 KM yi geçiyorsanız dizel düşünün derim yoksa dizel aracında avantajı olmuyor DS4 dış tasarımı ve konsolu ile cezbedici üzerindeki eHDI 112 lik motor oldukça ekonomik ve sessiz rakiplerine göre fakat MCP şanzıman durumu var bu şanzımanı kesinlikle deneyin ilk 2 vitesi acemi şöförün vites değiştirmesi gibi bazen rahatsız edebiliyor ama çok sorun etmeye gerek yok alışırsınız ayrıca duyduğuma göre yazılım güncellemeleri geliyormuş şanzımana bunun için olumlu yorumlar mevcut..

    Aracınız şimdiden hayırlı olsun ..

    EDIT : Ay , yıl karmaşası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacksilicon -- 9 Eylül 2012; 14:06:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam merhabalar ;

    Aracınız ne kadar BMW logosuna sahip olsada çok yakıp az kaçıyor buda arkadan itiş avantajını baltalıyor bence , pek zevki kalmıyor bu seferde BMW kullanmanın.. Fakat yeni nesil 1.16i yi çok beğeniyorum ZF şanzıman ile oldukça tatminkar bir performans sunuyor..

    Eğer ayda 10.000 KM yi geçiyorsanız dizel düşünün derim yoksa dizel aracında avantajı olmuyor DS4 dış tasarımı ve konsolu ile cezbedici üzerindeki eHDI 112 lik motor oldukça ekonomik ve sessiz rakiplerine göre fakat MCP şanzıman durumu var bu şanzımanı kesinlikle deneyin ilk 2 vitesi acemi şöförün vites değiştirmesi gibi bazen rahatsız edebiliyor ama çok sorun etmeye gerek yok alışırsınız ayrıca duyduğuma göre yazılım güncellemeleri geliyormuş şanzımana bunun için olumlu yorumlar mevcut..

    Aracınız şimdiden hayırlı olsun ..

    Ayda 10000?Ne yaptınız hocam?

    Ya taksici ya lojistikçi olmak lazım ayda 10000i geçmek için herhalde

    Ayda 1000 veya yılda 10000 falan mı kastettiniz?




    Şanzıman mcp olmasa çok alınası bir araç DS4 bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam merhabalar ;

    Aracınız ne kadar BMW logosuna sahip olsada çok yakıp az kaçıyor buda arkadan itiş avantajını baltalıyor bence , pek zevki kalmıyor bu seferde BMW kullanmanın.. Fakat yeni nesil 1.16i yi çok beğeniyorum ZF şanzıman ile oldukça tatminkar bir performans sunuyor..

    Eğer ayda 10.000 KM yi geçiyorsanız dizel düşünün derim yoksa dizel aracında avantajı olmuyor DS4 dış tasarımı ve konsolu ile cezbedici üzerindeki eHDI 112 lik motor oldukça ekonomik ve sessiz rakiplerine göre fakat MCP şanzıman durumu var bu şanzımanı kesinlikle deneyin ilk 2 vitesi acemi şöförün vites değiştirmesi gibi bazen rahatsız edebiliyor ama çok sorun etmeye gerek yok alışırsınız ayrıca duyduğuma göre yazılım güncellemeleri geliyormuş şanzımana bunun için olumlu yorumlar mevcut..

    Aracınız şimdiden hayırlı olsun ..

    Ayda 10000?Ne yaptınız hocam?

    Ya taksici ya lojistikçi olmak lazım ayda 10000i geçmek için herhalde

    Ayda 1000 veya yılda 10000 falan mı kastettiniz?




    Şanzıman mcp olmasa çok alınası bir araç DS4 bence.



    Veysel hocam yılda 10.000 KM olacaktı hangi kafayla yazmışım bilmiyorum :)

    Hemen Değiştiriyorum..




  • 2008 BMW 116i satıp Citroen DS4 alınır.

    Fakat, alacağınız Citroen sıfır olursa...

    4 yaşında BMW satılıp da 2. el Citroen alınmaz. Bir kere şanzımanı sizi çok üzer. Üzer derken arızasal durumları kasdetmiyorum. Vites geçişlerinde cama doğru eğilip etrafa selam vermek sizi rahatsız edecektir bir süre sonra. E, bir de etraftan vah vah BMW' yi satıp da Citroen alınır mı? konuşmaları iyice canınızı sıkacaktır.

    Yukarıya tamemen kendi fikirlerimi yazdım.
  • Alınır ama sizin DS4 e binipte size hitap edip etmediğini anlamanız gerekir. Ondan sonra buraya konu açmanın bile anlamı yok zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canyener

    quote:

    Orijinalden alıntı: KeN()

    quote:

    Orijinalden alıntı: canyener

    Arkadaslar kafam çok karıştı yardımlarınızı bilgilerinizi bekliyorum 2008model otomatikvites benzinli sunrooflu ışık paket Bmw 116isahibiyim teksorunum benzin sarfiyati yoksa aracım 10numara markası bile herseye yetiyor ama geçenlerde gezinirken bu citroen ds4 modeline takıldım 1depo mazotla 1000km gibi bir rakam iç özellikleri inanılmaz benim aracımdan kat kat üstün 1haftadir inceliyorum siz olsanız 2008 model 32000kmdeki bmw116yi satıp üzerine 15000TL ekleyin 8000-9000 kmdeki full citroenmi alırsınız artılar eksiler ds4kullananlar bana yardımcı olurmusunuz öncelikle ds4teki MCP şansıman herkesin dilinde şimdiden herkese teşekkürler

    Kesinlikle alınabilir dış tasarım çok çok başarılı bir araç. Şanzımanı yarı-otomatik olduğu için vites geçişleri hissediliyor ama performansı ve yakıtı etkilemediğinden bir sure sonra alışılır diye düşünüyorum. Eksi olarak; arka camların açılmaması kötü bir olay, birde arka taraf hacmi çok başarılı değildi ne çok iyi ne de çok kötü birde c4 ler ikinci elde nedense hızlı değer kaybettiler ds4 lerde durum nedir bilmiyorum. Ama aracı sürerken en çok sevdiğim yönü sanki SUV bir aracı suruyormussunuz gibi hisse kapılıyordunuz ilginç bir araçtı.

    Size katılıyorum dizayn 10 üzerinden 10 arka cam olayı ilginç ama sıkıntı olabilir arka koltuklar bme 1kadar rahatsız sanırım değildir tek takıldığım vites kullanımda garip seyler yapıyormuş kendi kendine yavaşlama zorlama boş yere ama performansı gayet iyi diyor kullananlar ve SUV hisside cabası ayrıca yeni ve dikkat çeken bir arac

    Şanzıman bildiğimiz yarı-otomatik şanzıman yani başka herhangi bir sorunu yok klasik vites geçişlerinde özelikle 1'den 2 ye geçişte insani öne dogru itiyor ama vitesi manuel olarak kullanıldıgında daha verimli oldugunu soyleyenlerde var bu arada mumkunse Exclusive donanım almaya çalışın derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bağa mı didin?

    bi tarafta bmw bi tarafta citroen.
    attan inip eşşeğe binmek bence bu

    Olay Bmw - Citoren değil. Başarısız bir araç olan eski 1 Serisi ve son derece çekici DS4. 1.16 i hem yüksek yakıt tüketimi hem de vasat performans sunuyor, DS4 aynı hatta daha iyi bir performansla birlikte çok düşük yakıt tüketimi sunuyor. Tasarımdan bahsetmiyorum bile.
  • DS4 tasarım ve malzeme kalitesi olarak çok başarılı bir araç. e-Hdi motordan bahsetmiyorum bile.

    Mcp şanzıman ilk başlarda sıkıntı yaratabilir fakat alıştıktan sonra hiç bir sıkıntınız kalmaz. Ds4 ten Mcp yüzünden vazgeçmeyin bence. Bir süre sonra alışılıyor. Tek kavramalı yarı otomatik şanzımanların tamamında böyle bir sıkıntı mevcut. MCP tek kavramalı yarı otomatikler arasında en başarılı şanzımanlardan biri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levyeli

    Neden böyle bir şey yapmak istiyorsunuz bmw de sizi buna iten ne oldu?

    Hem 2012 model olması hem dizel olması hem 8000de olması hem agresif bir arac olması Bmw fen Citroene ama düz bir araca değil full bir araca itiyor beni bmwdende memnunum ama yakıt kısmı biraz güzelliğe gölge düşürüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    Otomatik şanzımanı abartmayın, ben 30 bin kmdir kullanıyorum. İlerdeki seceneklerim arasında yine bu şanımanlı arabalardan var

    İstanbul da 30 bin km nin ortalama 4,4 lt lik dizel tüketimi herşeye değer

    Yakıt yakıt yakıt siz aslında bir DS4 kullanıcısı olarak bana tam yardımcı olabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saruhan33

    alınır ve mis gibi binilir,şimdiye kadar benzine neden bu kadar para vermişim diye kendi kendinizi sorgulamaya başlarsınız.

    İste en büyük neden bu benim icinde olunca Opel astraiii olmasın diye bu araca taktim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: canyener

    Arkadaslar kafam çok karıştı yardımlarınızı bilgilerinizi bekliyorum 2008model otomatikvites benzinli sunrooflu ışık paket Bmw 116isahibiyim teksorunum benzin sarfiyati yoksa aracım 10numara markası bile herseye yetiyor ama geçenlerde gezinirken bu citroen ds4 modeline takıldım 1depo mazotla 1000km gibi bir rakam iç özellikleri inanılmaz benim aracımdan kat kat üstün 1haftadir inceliyorum siz olsanız 2008 model 32000kmdeki bmw116yi satıp üzerine 15000TL ekleyin 8000-9000 kmdeki full citroenmi alırsınız artılar eksiler ds4kullananlar bana yardımcı olurmusunuz öncelikle ds4teki MCP şansıman herkesin dilinde şimdiden herkese teşekkürler

    Bütçeniz?
    Yani aracınızı satıyorsunuz 15 bin ekliyorsunuz ortaya çıkan rakam nedir?
    ona göre araç önerelim.

    Bütçem 60-62 bin lira ama aklımı karıştırmaya gerek yok ama tavsiye herzaman iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    bmw 1
    ş.içi 11 lt benzın yakıp bunun yanın da performans sunmuyor
    bagaj küçük
    arka koltuklar dar
    görüş açıları sorunlu önde de arkada da
    bakımları pahalı garantısi yok herhangi bir arıza da cepleri yakar
    konforsuz sert süspansiyonlu
    ds e göre iç ve dış tasarımı vasat

    arada ki fiyat farkına değer mi kesinlikle değer mpc kötü değil alışkanlık isteyen bir şanzıman kullandıkça dilinden anlarsınız problem kalmaz f1 şanzıman oldugu için direksiyondan vitesleri değiştirirsen sarsıntılar yarı yarıya azalır .

    Kesinlikle 1 serisini çok iyi aciklamisiniz tebrikler aklımdan geçenler tam bu sekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam merhabalar ;

    Aracınız ne kadar BMW logosuna sahip olsada çok yakıp az kaçıyor buda arkadan itiş avantajını baltalıyor bence , pek zevki kalmıyor bu seferde BMW kullanmanın.. Fakat yeni nesil 1.16i yi çok beğeniyorum ZF şanzıman ile oldukça tatminkar bir performans sunuyor..

    Eğer yılda 10.000 KM yi geçiyorsanız dizel düşünün derim yoksa dizel aracında avantajı olmuyor DS4 dış tasarımı ve konsolu ile cezbedici üzerindeki eHDI 112 lik motor oldukça ekonomik ve sessiz rakiplerine göre fakat MCP şanzıman durumu var bu şanzımanı kesinlikle deneyin ilk 2 vitesi acemi şöförün vites değiştirmesi gibi bazen rahatsız edebiliyor ama çok sorun etmeye gerek yok alışırsınız ayrıca duyduğuma göre yazılım güncellemeleri geliyormuş şanzımana bunun için olumlu yorumlar mevcut..

    Aracınız şimdiden hayırlı olsun ..

    EDIT : Ay , yıl karmaşası

    Yeni nesil1 gerckten yakıt performans bomba ama manueli bile 33000euro ve ds4deki cogu uygulama yok bu yüzden ds4 yılda 10000km yol aracım benzinli iken korkarakta olsa yapıyordum ama dizel olursa rahatlayacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sırf daha az yakıcak diye alınmaz bana kalırsa..ds4 ü iyice inceleyin mutlaka test sürüşü yapın yapabiliyorsanız..aracın tasarımı fena değil fakat muhteşem de değil açıkcası..ve özellikle arka koltukta oturanlar resmen hapishane hayatı yaşıyor gibi bir durum var..2 kişilik spor araba olarak düşünüyorsanız tamam ama aile amaçlı kullanım için ds4 ten uzak durmanızda fayda var..bunun yanında araçta bazı kötü noktalar var ..herşey motor veya şanzıman değil bunu unutmamak lazım..örneğin arka kapıların açıldıgında kapının camla birleştiği yerlerin çok sivri olması .resmen kazaya davetiye çıkartan bir durum..ve arka camların küçük oluşu i camların açılmaması,arka koltukta oturanlar için görüş açısını çok düşürüyor..bununla beraber arka camın küçük aracın içinin basık oluşu geri görüş açısından sıkıntı.süspansiyonları iyi değil..araba ferah değil..daha sayılacak şeyler çıkar ama ne kadar sayarsam tartısmaya acık bir hale gelecek..bu sebeple diyorum ki mutlaka ama mutlaka almadan aracı iyice test edin...kullanımına konforuna bakın..herşey motor değil..

    şahsi fikrim,

    bmw verip citroen alır mıyım?almam
    1.16 verip ds4 alır mıyım?almam

    yakıt konusunda şikayetiniz varsa 1.16 yı satmanızı anlarım fakat ds4 yerine başka bir araca yönelin derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 9 Eylül 2012; 16:04:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canyener

    quote:

    Orijinalden alıntı: MassiveDynamic

    ettiğin zarara değecek mi hayır ilk sahibiysen yılda 8bin km yapıyorsun boş yere zarar etmekten başka birşey olmaz

    Yanlış anlaşıldım herhalde Bmw sahibiyim Citroeni almayı düşünüyorum bmw2008 citroen2012 zarar etmekten kastınız 2.else bme çabuk satılır citroen biraz zorlar ama aracın albenisi çok ayrıca yeni bir arac oldugundan daha 2.eli pek yok gibi

    kolay satılır ama 2008 model 32binde mis gibi bir araç sattığınızda boş yere zarar edersiniz yeni araç aldığınızda(citroen) yazdığınız gibi onu satarken zarar edeceksiniz hesaplayın yılda 8bin km ve bolca değer kaybına değecek mi
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.