Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (71. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
306.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6970717273
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taharci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atommühendisi

    Bir de AP Client router modunda kurmayı deneyin derim. Repeater modda ben verim alamadım.


    Bu modda kurulum yapmak için yardımcı olurmusun

    Oncelikle firmware gunce olsun
    Cihazi ap client router moduna alin
    Dynamic ip kullanin
    Baglanmak istediginiz yayini bulup sifreyi girin
    Local ap wifi isim ve sifreyi olusturup deneme yapin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap beklemeden kurulumu yaptım ap client router kurulumunu yaptım cihaz ev içinde henüz çalışıyor ancak bu seferde sinyal 15 metre ötesi (açık alanda) vermiyor.

    bu arada ben kurulumu yaparken local ip yazmışınız herhengi bir ip girme işlemi yapmadım sadece wifi kullanıcı ismini değiştirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taharci

    Cevap beklemeden kurulumu yaptım ap client router kurulumunu yaptım cihaz ev içinde henüz çalışıyor ancak bu seferde sinyal 15 metre ötesi (açık alanda) vermiyor.

    bu arada ben kurulumu yaparken local ip yazmışınız herhengi bir ip girme işlemi yapmadım sadece wifi kullanıcı ismini değiştirdim.

    Bu modlar.kayipli ve sorunlu modlar
    Birde ustune tp link yazilim sorunu eklenince iyice batiyor
    Tavsiyem modemden 7210 a kablo girip cihazi ap olarak kurun
    Yatay dikey ayarlari iyi yapin
    Cihazin anteni yonlu oldugu icin yayin yapacak yone iyi sabitleyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TP-link beni şaşırttı. Modeme musallat olan, DNS'yi değiştirip kilitleyen virüse önlem olarak 8 senelik W8101 model modeme Ocak 2015 tarihli firmware yayınladılar. Teşekkür ederim.
  • Kablo çekme şansım malesef yok zaten kablo çekebilseydim elimde 2 tane ap cihazı var.

    Anlamıyorum ben bu cihaazı kuvvetli bir cihaz sanım almıştım elimde kibrit kutusu kadar ap cihazı kablo ile bağlantı yapınca bundan iyi sinyal veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taharci

    Kablo çekme şansım malesef yok zaten kablo çekebilseydim elimde 2 tane ap cihazı var.

    Anlamıyorum ben bu cihaazı kuvvetli bir cihaz sanım almıştım elimde kibrit kutusu kadar ap cihazı kablo ile bağlantı yapınca bundan iyi sinyal veriyor.

    Dedigim gibi durum biraz yazilimla alakali
    5210 ve 7210 da bu tur cok sorun oluyor
    Sanki cihazlar olu dogmus
    5210 kullananlarin cogu cihaza airos flashladi
    Cihaz resmen saha kalkiyor videolu testleri mevcut
    Gerci simdi yeni urunlerini cikardi tp link (pharos diye bir yazilim kullaniyor)
    Hic tecrube etmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4 nokta -- 12 Şubat 2015; 21:26:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *No Fear*

    Arkadaslar tp link tl-wn8200nd adaptor aldim. Driveri internetten indirdim bagladim cihazi aglari goruyo ama baglan deyince sifreyi girdikten sonra baglanamadi diyo neden olabilir

    Aynı sorunu yaşıyorum, WN8200nND adaptor ağları görüyor şifreyi giriyorum bağlan diyorum fakat bağlanamıyor.Adaptörün en güncel driveri 19.11.2013 tarihli.TP LINK yeni bir driver güncellemeyi düşünüyor mu acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indaclub

    quote:

    Orijinalden alıntı: *No Fear*

    Arkadaslar tp link tl-wn8200nd adaptor aldim. Driveri internetten indirdim bagladim cihazi aglari goruyo ama baglan deyince sifreyi girdikten sonra baglanamadi diyo neden olabilir

    Aynı sorunu yaşıyorum, WN8200nND adaptor ağları görüyor şifreyi giriyorum bağlan diyorum fakat bağlanamıyor.Adaptörün en güncel driveri 19.11.2013 tarihli.TP LINK yeni bir driver güncellemeyi düşünüyor mu acaba ?

    Bu gerçekten önemli bir sorun şu an kabloluya geçtim ama sorun çözülürse kablosuz tercihim olacaktır
  • ttnetin verdiği TD854W model modemim var 1 oda ötede wi-fi çekmiyor bunu çözmenin bir yolu varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyin_3335

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyin_3335

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyin_3335

    Merhaba.

    TD-w8101G model modemim de yaklaşık 1 haftadır virüs var.
    Browserda çalışırken belirli aralıklarla sıkıntılı web sayfalarını açılıyor.

    Modemi resetleyip tüm ayarlarını baştan oluşturdun ancak yinede geçmedi.



    Sayın huseyin_3335,

    TD-W8101G model numaraları cihazınızın altında yer alan seri numarasının yazdığı etiketlerde versiyon bilgisi yer almaktadır. Ver:1.0 ya da V1 gibi. Probleminiz ile ilgili olarak sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için cihazınızın versiyon bilgisini iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    Merhaba.

    Ver.2.4

    Sayın huseyin_3335,

    Aşağıda ki yer alan yazılımı cihazınıza yükleyip tekrar kurulumunu gerçekleştirmenizi tavsiye ederiz.

    TD-W8101G_V2_150106_TR:
    http://www.tp-link.com....W8101G_V2_150106_TR.zip

    Güncelleştirme işlemine başlamadan önce lütfen aşağıdaki talimatları dikkate alınız.
     Doğru firmware(yazılımı) cihazınıza yüklemek için öncelikle cihazınızın donanım versiyonuna uygun FW'i belirlediğinizden emin olunuz. Aynı modele ait farklı donanım versiyonu için uygun olan hatalı bir Yazılım (FW) Güncellemesi sonucu cihazınız zarar görebilir ve garanti dışı kalabilir.
     Yazılım (FW) güncellemesi sırasında cihazınızı KAPATMAYINIZ.
     Yazılım (FW) güncellemesi işlemini KABLOSUZ bağlantı ile YAPMAYINIZ.
     Yazılım (FW) güncellemesi için kullanılacak dosyayı ayıklamak için WinZIP veya WinRAR benzeri bir yazılım kullanınız.
     Yazılımı cihaza yüklemeden önce Maintenance (Bakım) > Firmware (Yazılım) sayfasında Romfile Backup (ROMFILE Yedekle) ’taki ROMFILE SAVE (ROMFILE KAYDET) ile ayarlarınızı yedeklemeyi unutmayınız.

    “Bakım→Firmware” seçimini yapın, ekranda, Yönlendirici için cihaz yazılımını güncelleyebilirsiniz (Şekil 4-52). Yüklemek istediğiniz yazılım ya da cihazın yapılandırma ayarlarını içeren romfile'ın bilgisayarın sabit diskinde olduğundan emin olun. Sabit diski bulmak ve güncel yazılım veya romfile’ın yerini tespit etmek için Gözat düğmesine tıklayınız.

    Yönlendiricinin yazılımını güncellemek için, aşağıdaki adımları izleyin:
    Adım 1: Güncelleme dosyasının yolunu ve adını “Yeni Yazılım” alanına girin. Veya güncelleme dosyasını bulmak için Gözat düğmesine tıklayın.
    Adım 2: GÜNCELLE düğmesine tıklayınız.

    Not:
    1) Yönlendiricinizin yazılımını yükselttiğinizde mevcut yapılandırmalar silinebilir, bu yüzden yazılımınızı güncelleştirmeden önce yönlendiricinizin mevcut ayarlarını yedekleyiniz.
    2) Yazılım güncellenirken, yönlendiriciyi kapatmayın ya da RESET düğmesine basmayın.
    3) Güncelleme bittikten sonra yönlendirici yeniden başlatılacaktır.

    TP-LINK ürünlerini tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.


    Merhaba.

    Güncellemeyi yaptım ancak çözüm olmadı. Siteler açılmaya devam ediyor.



    Sayın huseyin_3335,

    Bizlere özel mesaj olarak cihazınızın altında yer alan 11 haneli seri numarısını iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jetaydin

    Merhabalar. Hem Hipernete geçmek hemde ev içerisinde modemin kablosuz çekim gücü çok az olması nedeni ile ttneti aradım ve durumu anlatarak, daha önceden araştırmış olduğum için direk airtiesin bir modelini 12 ay taksitle almak istediğimi söyledim. Stokta bulunması halinde gönderileceği söylendi ve 3 gün içerisinde modemim kargo ile eve geldi. İçini açtığımda ttnet bana hiç bir bilgi vermeden Tp-Link td-w9970 model modemi göndermiş olduğunu gördüm. Gerekli görüşmeleri ttnet müşteri hizmetleri ile görüştüm ve istemediğim bir modemi gönderdiklerini, çekim gücünün çok az olduğunu belirtmeme rağmen sürekli topu size yani Tp-Link firmasına attılar ve firma ile görüşün arıza kaydı oluşturabilirler vs. şeklinde Sizinle görüşmem gerektiğini söyleyip durdular. Kesinlikle Tp-Link modemler kötüdür vs. diyemem, çünkü söz konusu markanız zaten kendisini ispatlamış bir marka. Ancak ttnetin bu emirvaki tutumu ve beni evimde kablosuz ağı bir oda öteye gittiğimde çekmeyen bu modemi kullanmaya zorlamaları çileden çıkardı. Tp-Link firması olarak belki siz ttnetin bu açığını kapatır ve sattıktan sonra müşterisine sahip çıkmama davranışlarını siz bertaraf edersiniz diye düşünerek buraya yazmak istedim.

    Sonuç olarak, modemi geri almayacaklarını söylüyorlar. Ancak sadece ve sadece ev içerisinde kablosuz bağlantı çekim gücünün çok düşük olması nedeni ile ben ısrarla bu modemi kullanmak istemiyorum. Ekstra sinyal güçlendirici de almak istemiyorum, modemim bu işi görsün istiyorum. Modemi alalı aha 2 gün oldu ve iade edemiyorum. Hukuki yoldan hakkımı aramadan önce size danışmak istiyorum, sizinle iletişime geçsem söz konusu cihazı gerekirse ek ücret mukabilinde işimi görecek başkaca bir cihaz ile değişmem mümkün mü ? İlginiz için şimdiden teşekkür ediyor, kolaylıklar diliyorum.

    Sayın jetaydın,

    Bahsettiğiniz problem ile ilgili olarak teknik destek ve garanti işlemleri dahil olmak üzere müdahale etme yetkimiz bulunmuyor. Bu konuda ancak size yardımcı olabilecek taraf TTNET olacaktır.

    Bilginize,
    Saygılarımızla,
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyhero 07

    iyi akşamlar diliyorum elimde tp link Wr710nçoklayıcı bulunuyor çoklayıcı internet ağımı tanıtıyorum herhangi bir sorunla karşılaşmıyorum ancak çoklayıcı üzerinden kendi ağıma bağlandığında hiçbir şekilde tp.link ye ait ayarlar sayfasına giremiyorum bunun için 192 nokta 168 nokta sıfır nokta 254 adresini denediğimde geçersiz adres ağlıyor ayrıca tp link login noktanet adresinde girmek istediğimde ise sayfa hata veriyor amacım yuesbi üzerinden takmış olduğum filmleri izleyebilmek ama bunu hiçbir şekilde yapamıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz sinir olmuş durumdayım bunu yapamayan bir tek ben miyim bilmiyorum ama ne android üzerinden ios üzerinden hiçbir şekilde 101 içersindeki verileri erişemiyorum madame kurmadan önce paylaşım ayarlarını kontrol ettiğimde yuespi paylaşımda görünüyor yazıdaki problemler için ekstradan özür dilerim klavye kullanmadan yazıyor @tp-link turkiye

    Sayın spyhero 07,

    Sizlere daha hızlı ve detaylı yardımcı olabilmemiz için dilerseniz özel mesaj olarak bizlere e-mail adresinizi iletmenizi rica ederiz. e-mail olarak sizlere TL-WR710N cihazında yapmak istediğiniz işleme dair detaylı açıklamaların yer aldığı dokümanları yönlendirebiliriz.

    Saygılarımızla,
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: axelfoly

    td-w8961n bu modemde mac filtreleme yapamıyorum ne yaptıysam olmadı bu durumdan nasıl kurtulabilirim

    Sayın axelfloy,

    Kablolu bağlantı için mi kablosuz bağlantı için mi mac filtreleme yapmak istiyorsunuz ?

    Saygılarımızla,
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 13 Şubat 2015; 14:04:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atommühendisi

    TP Lİnk TL WA 7210 Access point cihazını yenile satın aldım. İlk önce repater modunda kurdum ancak istediğim verimi alamadı. Daha sonra Cihazı AP Client Router Modunda kurdum. Gayet iyi sinyal alıp tatmin edici seviyede bir hız ile internete bağlandım. Ancak bir kaç saat sonra internet gitti ve tekrar giremedim. Nedeni nedir acaba kurulumda bir yanlışlık mı var. En iyi verimi nasıl alırım.

    Modem IP si 192.168.1.1
    Tp link IP si 192.168.0.254

    ilk kurulumda Dinamik IP seçeneğini seçtim. Neden internet kesilmiştir. Bir IP çakışması olabilir mi.

    Bilgisayarımda sorunları gider dediğimde "Kablosuz bağdaştırıcı veya erişim noktası sorunu" ibaresi çıkıyor. Bazende sınırlı erişim yazıyor.

    Sayın atommühendisi,

    e-Mail olarak tarafınıza AP Client Routera dair dokümanları yönlendirmiş bulunmaktayız. Sorun olduğu takdirde tekrardan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla,
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 13 Şubat 2015; 14:37:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *No Fear*

    model tl-wn353g için win8 desteği söz konusu olabilir mi ?

    Sayın *No Fear*,

    TL-WN353G üretimi durdurulmuş bir model olup yazılım desteği bulunmamaktadır.

    Bilginize,
    Saygılarımızla.
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Absinthe.

    TD-W8901G model modeme sahibim. 2 seneden fazla oldu kurulum yapıp kullanmaya başlayalım. Ara ara sıfırlayıp tekrar kurulum yaptım. Son 3 haftadır bilgisayarımın ve telefonumun (her ikside kablosuz) internet bağlantısı anlık olarak kopuyor, otomatik tekrar bağlanıyor. TTNET ile görüştüm hattımda bir problem olmadığını belirttiler. Sorun nedir?

    Sayın Absinthe,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için cihazınızın altında yer alan etiketlerde cihazın donanım versiyonu yer almaktadır örn; Ver:1.0 veya V1 gibi, donanım versiyonunu iletmenizi rica ederiz,

    Saygılarımızla,
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 13 Şubat 2015; 14:43:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taharci

    Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce wa7210 modelinden bende satın aldım.
    site içerisindeki evimden güvenlik kulebesine sinyal göndermek istiyordum.

    Mesafe açık alan ve 45.50 metre civarı önünde bir engel yok duvar vesaire gibi sadece kot farkı var güvenlik kulebesi 3 metre kadar aşşağıda kalıyor.

    kullandığım modem süperonline huwai marka modeli ve hızım 50 megabit. 7210 almadan önce kendi modemimi balkona çıkartıp denemeler yaptığımda
    stabil bağlantıda kurabiliyorum.
    Ancak ben kablo vesaire şeylerle uğraşmamak için 7210 alayım balkona sabitleyim stabil olarak güvenlik kulebesine sinyali verirrim düşüncesindeydim.

    cihaz geldiğinde müşteri hizmetlerinin desteğiyle kurulumu yaptık 7210 sabitlendi ve güvenlikten 3 diş sinyal aldık ancak internete çok çok yavaş çıkabildik 50kb 100 kb gibi yavaş bir hızda
    daha sonra müşteri hizmetlerine sorunu anlatınca Firmware güncellemesi yapalım dedi sorun çözümü için güncellemeyide yapıp sorun çözülmeyince cihazı teknik servise yollamamı istedi.

    cihaz servise gitti yaklaşık 15 gün sonra bügün yeni cihaz yollamışlar bir hevesle kurulumu tekrar yaptım sonuç değişmedi sinyal gitmesi gereken yere 3 diş gittiği halde internete google gibi basit bir sayfayı bile zorlanıyor açarken nerde ne yannış yapıyor olabilirim.

    özetlemek gerekirse kablosuz alıp kablosuz dağıtmak repeater modda kurulum yapıldı sinyal gidiyor nete çok düşük hızda bağlanıyorum 7210 ile modem arası 2 metre sinyal 54 dp

    Birde bu yeni gelen cihazda transmission power 8 dbm üstü yok

    Sayın taharci,

    Cihazı Repeater modda kurmanız gerekiyor ise değerli forum kullanıcısı @yaşlı.planet'in de belirttiği gibi cihaza son firmware yükleyip kurulumu tekrar gerçekleştiriniz. Kurulum için
    www.kolaykurulum.net
    The resource cannot be found.
    http://www.kolaykurulum.net/video8
    linkinde yer alan videolu anlatımlardan Repeater mod kurulum videosunu takip edebilirsiniz.

    Kurulum aşamasında sinyal gücü için ülke seçiminde Test Mode yer alacaktır. Test Mode' u seçtiğiniz zaman cihazdan max. verimi alabilirsiniz.

    Sorunun devam etmesi durumunda bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Bilginize,
    Saygılarımızla.
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *No Fear*

    Arkadaslar tp link tl-wn8200nd adaptor aldim. Driveri internetten indirdim bagladim cihazi aglari goruyo ama baglan deyince sifreyi girdikten sonra baglanamadi diyo neden olabilir

    Sayın *No Fear* ve Indaclub,

    Probleminiz ile ilgili TL-WN8200ND 300Mbps High Power Wireless USB Adaptör’ün bilgisayarınızda yüklü olan tüm sürücü ve dosyalarını (Denetim Masası>Programlar>Program kaldır) kaldırınız ve aşağıdaki elle yükleme talimatları doğrultusunda yeniden kurulumunu yapmanızı tavsiye ederiz.

    Güncel sürücü : TL-WN8200ND_V1_131119 (http://www.tp-link.com.tr/resources/software/TL-WN8200ND_V1_Driver.zip

    * Yukarıda paylaşmış olduğumuz sürücüyü aşağıdaki talimatlar doğrultusunda Windows XP/Vista/7/8 işletim sistemleri için aşağıdaki elle yükleme talimatlarını okumanızı tavsiye ederiz.

    Sürücüleri elle yüklemek için
    Windows'un sürücüleri, donanımınız için otomatik olarak yüklemesine izin vermek en iyisidir. Windows aygıtlarınız için bir sürücüyü bulamıyor ancak siz bir şekilde bir sürücü elde edebiliyorsanız veya teknik destek personeli bir diskten veya aygıt üreticisinin web sitesinden sürücü yüklemenizi istiyorsa sürücüyü el ile güncelleştirmelisiniz. Bu durumların dışında el ile sürücü güncelleştirmekten kaçınmalısınız. El ile sürücü güncelleştirmeye karar verdiyseniz bunu şöyle yapabilirsiniz:
    Bu adımları uygulayabilmeniz için yönetici olarak oturum açmanız gerekir.
    1. Başlat düğmesi , Denetim Masası, Sistem ve Bakım ve ardından Aygıt Yöneticisi'ni tıklatarak Aygıt Yöneticisi'ni açın. Yönetici parolası veya onay istenirse, parolayı yazın veya onay verin.
    2. Aygıt Yöneticisi'nde, güncelleştirmek istediğiniz aygıtı bulun ve ardından aygıt adını çift tıklatın.
    3. Sürücü sekmesini tıklatın, Sürücüyü Güncelleştir'i tıklatın ve ardından yönergeleri uygulayın.

    Saygılarımızla,
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DangerTuRK

    ttnetin verdiği TD854W model modemim var 1 oda ötede wi-fi çekmiyor bunu çözmenin bir yolu varmı ?

    Sayın DangerTuRK,

    TD-854W model numaralı Kablosuz ADSL Modem Router kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmekte olup bu cihaz ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız ile ilgili 444 86 47 veya 444 0 294 numaralı telefonu arayınız veya modemdestek@sentim.com.tr, modem_destek@sentim.com.tr e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçiniz.

    Saygılarımızla,
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • kablolu ağ için birde url filtre yaptığım halde örn youtube filtrelediğimde siteye erişim olmazken google filtreleyince erişim oluyor engelli macler arasında kendi pcmin mac adresi olmadığı halde bende engellenen sitelere giremiyorum , modem mi sorun acaba , tşk
  • 
Sayfa: önceki 6970717273
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.