Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (185. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
305.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 183184185186187
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben wifi sinyal arttırıcı almak istiyorum odamdan internet 1 yada 2 çekiyor telefonumdan youtubede videolar izleyemiyorum pek tavsiye edeceğiniz bi ürününüz varmı acaba?
    uygun fiyatlı olmasını istiyorum maximum 65 70 tl sadece video izlerken takılmasın yeter.

    bir modelinizi almayı düşünüyorum :

    bu model sizce iyimi ?




  • Hadnazzar merhaba,

    Bu durumu incelemeden net bir şey söylemek zor olacaktır. Ancak teknik servise yönlendirmenizi tavsiye edebiliriz.
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    engin_er_26 merhaba,

    Bizlere iletişim için irtibat numaranızı özel mesaj olarak iletebilir misiniz ? Teknik servis uzmanlarımız tarafınıza dönüş sağlayarak yardımcı olmaya çalışacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    engin_er_26 merhaba,

    Bizlere iletişim için irtibat numaranızı özel mesaj olarak iletebilir misiniz ? Teknik servis uzmanlarımız tarafınıza dönüş sağlayarak yardımcı olmaya çalışacaklardır.

    merhaba;
    dün aradım teknik servisinizi ve telefondaki eleman işin içinden çıkamadı, soru şuydu, modemin arkasında bulunan USB çıkışına USB çoklayıcı taksam hem yazıcıyı hem USB belleği kullanabilirmiyim, ve USB belleğe bilgisayarımdan nasıl ulaşırım.
    eleman maalesef sonuca ulaşamadı ve ben bu arada youtube videolarını izleyerek kendim yaptım

    2. sorum ise şöyle
    USB ye bağlı bir HDD var ve ben bu HDD ye nasıl ulaşabilirim ağdaki bilgisayarımdan veya kendi ağım dışındaki her hangi bir bilgisayardan,
    örneğin dışarı çıkarken HDD yi 1043nd routere bağlayıp dışarıda cep telefonumdan veya başka bir yerdeki her hangi bir bilgisayardan içindeki bilgiye ulaşmak istiyorum.




  • trableus12 T kullanıcısına yanıt
    trableus12 merhaba,

    TL-WA854RE, TL-WA850RE ve TL-WA855RE modellerimizi inceleyebilirsiniz.

    TL-WA855RE model numaralı ürünümüzde harici antenler bulunmaktadır. Çekim kuvveti açısından bu ürünü tavsiye edebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    trableus12 merhaba,

    TL-WA854RE, TL-WA850RE ve TL-WA855RE modellerimizi inceleyebilirsiniz.

    TL-WA855RE model numaralı ürünümüzde harici antenler bulunmaktadır. Çekim kuvveti açısından bu ürünü tavsiye edebiliriz.

    td-w8961n modelinde online oyunlarda ping yükselmemesi istiyorum qos ayarlarını nasıl ayarlamalıyım?
  • faruker F kullanıcısına yanıt
    faruker merhaba,

    Bizlere mail adresinizi iletebilir misiniz ? Sizlere bu konu hakkında bir doküman yönlendirebilriiz dokümanda ki adımları uygulayarak QoS ayarlarını yapılandırabilirsiniz.

    Fakat şu bilgiyi aktarmamız gerekicektir; QoS sadece bir önceliklendirme sistemidir. Hat değerlerinizde herhangi bir düzenleme yapmaz veya modeme bağlı diğer kullanıcılarda bir hız sınırlandırması gerçekleştirmez, Modem tarafında olan bir yoğun kullanım veya hat değerlerinizde oluşan bir problem varsa bu konuya bir çözüm üretmeyecektir.
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    engin_er_26 merhaba,

    Daha önce numaranızı istemiştik dilerseniz özel mesaj olarak numaranızı iletin, çağrı merkezi yerine teknik servis departmanımızdan arkadaşlarımız sizlere detaylı bir şekilde yardımcı olsunlar.
  • 2. Sorumun cevabını buraya yazarmısınız lütfen hem buraya yazarsanız başkalarıda yararlanırlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    faruker merhaba,

    Bizlere mail adresinizi iletebilir misiniz ? Sizlere bu konu hakkında bir doküman yönlendirebilriiz dokümanda ki adımları uygulayarak QoS ayarlarını yapılandırabilirsiniz.

    Fakat şu bilgiyi aktarmamız gerekicektir; QoS sadece bir önceliklendirme sistemidir. Hat değerlerinizde herhangi bir düzenleme yapmaz veya modeme bağlı diğer kullanıcılarda bir hız sınırlandırması gerçekleştirmez, Modem tarafında olan bir yoğun kullanım veya hat değerlerinizde oluşan bir problem varsa bu konuya bir çözüm üretmeyecektir.

    bana yolladıgınız dökmanlarda qos önceliklendirme ile ilgili bir bilgi yok bilgisayarıma öncelik vermek istiyorum ve bilgisayara ethernet ile bağlantı kulanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Omeko22 merhaba,

    Farklı kablolarla ya da farklı bir pcde deneme yapabilir misiniz ?

    Sorunu çözdüm
  • pm de attım ama bir kez de buradan yazmak istiyorum. TP link 7210 dış ortam cihazı kullanıyorum. Yakın ve açık mesafeden kablosuz alıp kablosuz dağıtıyorum. Bridge modunu kullanıyorum. tek bilgisayardan bağlanınca sorun yok ama aynı anda başka bir cihazla da bağlantı sağlarsam diğeri kopuyor. Bununla ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • faruker F kullanıcısına yanıt
    faruker merhaba,

    Sizlere farklı bir mail gönderilmiş teknik ekibimiz tekrardan sizlere QoS yapılandırma hakkında ki maili yönlendirmiş bulunmaktadırlar.
  • yedinumara kullanıcısına yanıt
    yedinumara merhaba,

    Ürüne sadece 2. cihaz bağlandığında mı bunu yapıyor ? Yoksa ürüne bağlı başka cihazlar mevcut mudur ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    yedinumara merhaba,

    Ürüne sadece 2. cihaz bağlandığında mı bunu yapıyor ? Yoksa ürüne bağlı başka cihazlar mevcut mudur ?

    ikinci cihaz bağlanınca ilk cihaz bağlantısı kopuyor. başka bağlı cihaz yok. sadece bu cihazlar. internet belediyenin misafir bağlantısı bu arada.
  • wifi'nin menzilini artırmak için nasıl bir cihaz kullanmamız gerekir? wireless router'lar bu işlevi görür mü?
  • merhaba, desktop bilgisayarım için TL-WN823N model wi-fi adaptörü aldım. yalnız laptopumun 50mbit hızı tam gördüğü yerden bu wifi adaptörü zayıf sinyal alıyor baglantı hızı aşırı yavaş.

    web sitesinden en güncel driverı indirdim ama durum aynı.

    modeme mesafe: 2-3 metre ( arada duvar mevcut )

    yardımlarınız için teşekkürler
  • TD854W model modemim var power ve wps ışığı yanıp sönüyor ne internet bağlantısı geliyor ne de WiFi açık oluyor bu durumda ne yapmam lazım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yedinumara kullanıcısına yanıt
    yedinumara merhaba,

    Bu durum için net bir cevap iletmek mümkün olmayacaktır. Bağlandığınız ağdan dolayıda bir kısıtlamaya düşüyor olabilirsiniz. Ürünü universal repeater modunda kurup kontrol edebilirsiniz veya farklı bir ağa bağlanıp deneyebilirsiniz.
  • novascotia N kullanıcısına yanıt
    novascotia merhaba,

    Sinyali alacağınız cihaz ile ürünü konumlandıracağınız nokta arasında ortalama ne kadarlık bir mesafe mevcuttur.
  • 
Sayfa: önceki 183184185186187
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.