Şimdi Ara

sivil havacılık ulaştırma işletmeciliği . yorumlar önemli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar her yeni sivil havacı gibi bazı sorularım olacak . eskişehir sivil havacılık ulaştırma işletmeciliği düşünüyorum ( tabi gelirse) forumlarda hazırlık aşamasının çok zor olduğunu duydum bu zorluklar nelerdir ? üniversiteyi önerirmisiniz yada bölümü önerirmisinz ? ve tabiiki mezun olunca ortalama ne kadar maaş ile başlarım ? ( kendimi geliştirmiş ve ingilizcemin var olduğunu sayarsak ) yardımlarınızı bekliyorum . geleceğim söz konsu . herkesin yorumlarını bekliyorum fikirleriniz benim için değerli .



    _____________________________
  • biraz ilgi lütfen . !
    _____________________________
  • hazırlık çok zor...
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SİVİL HAVACILIK YÜKSEK OKULU???
    20 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.