Şimdi Ara

SİSTEM İÇİN YARDIM!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni sistem toplamaya baş koydum ama bütçe yüksek değil aşağıdaki konf. nasıl?
    Call of Duty 2, NFSU yeni versiyon, HL2, Far Cry gibi oyunları süpper değilde rahatça oynamak, divx işlemek ve normal bir şekilde Photoshop CS kullanmak istiyorum çok mu
    İmzamdaki sistemide inceleyin tabi

    Gigabyte 8I945PLGE I945PL DDR2533 LAN PCI EXP

    PD INTEL 2.6 533MHZ 2X1MB DUAL CORE D805

    1GB 533MHZ TWINMOS DDR2 2X512MB KIT

    200GB SEAGATE SATA2 NCQ

    17"BENQ T705 LCD

    FEEL HURRICANE 460WATT 4FANLI

    256MB HIS ATI RADEON X300 PCIX 128BIT DVI

    Çıkan fiyat 1200-1300YTL daha ucuzda olur ama taksit istiyorum vade istemiyorum



    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi




  • bence lcd yerine crt al ve işlemciyi ve ekrankartını büyült
    _____________________________
    Ryzen7 9800X3D-Noctua NH-D15/ASUS Strix B650E-E/Kingston KF560C36BBEK2-32 6200MHz 28-38-38-38/ASUS TUF RX 7900XTX O24G
    Kingston Fury Renegade 1TB/Kingston KC3000 2TB/WD SN580 2TB/NZXT H7 Flow White/FSP Hydro G Pro 1000W ATX3.0
    Creative SoundBlaster X3/Edifier R2730DB 136W/HP Omen 25i 165Hz/Logitech G710+/Corsair Katar Pro XT
  • amd athlon 3500+ am2
    msi k9n neo-f anakart
    xfx 7600gt xxx ed ekran kartı
    twinmos 1 gb ddr2 667mhz ram
    seagate 200 gb sata2 ncq 7200rpm 8mb cache
    lg t730sh monitör
    aopen h600b-b28 kasa
    fiyatı 1315 ytl kdv dahil
    böyle bir sistem alsan çok daha iyi olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firienholt -- 6 Eylül 2006; 23:44:10 >
    _____________________________
    Ryzen7 9800X3D-Noctua NH-D15/ASUS Strix B650E-E/Kingston KF560C36BBEK2-32 6200MHz 28-38-38-38/ASUS TUF RX 7900XTX O24G
    Kingston Fury Renegade 1TB/Kingston KC3000 2TB/WD SN580 2TB/NZXT H7 Flow White/FSP Hydro G Pro 1000W ATX3.0
    Creative SoundBlaster X3/Edifier R2730DB 136W/HP Omen 25i 165Hz/Logitech G710+/Corsair Katar Pro XT
  • sistem iyi.
    ama @kızılejderin verdigi oneride mantıklı

    bencede lcd den simdilik vazgec crt al ve cpuyu faln yukseltmeye bak daha iyi olur.
    _____________________________

    Katılım Zamanı 1 Eylül 2006
  • LCD den şimdilik vazgeçeceksem zaten elimde şu an kullandığım HP 7500 17" monitörüm var, boşuna crt ye para vermem, daha sonra param olmaz sallarım diye şimdiden alayım dedim.
    Peki benim sistemi bozmadan, bu sisteme önerebilieceğiniz bir anakart varmı? Onda çok kararsız kaldım işin aççıkçası
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.