Şimdi Ara

sistem 5 6 nasıl oluyo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
43.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sistem 5 6 oynamak istiyom bunun mantıgını çözemedim şimdi ben 6 mac yazzcam 5 6 sistem yapcam 7 lira vercem fakat kafama takılan mevzu şu eger 1 mactan yatıp kalan 5 mac gelirse bu 5 macı kaçla çarpıyoz ???



  • 5 maçı birbiriyle çarpıyorsun işte tek kupon yapmışsında 1 lira yatırmışsın gibi.
  • peki 6 mac gelirse kaçla çarpıyon ?
  • 6 gelirse 5li kuponlar +6 maçın oldugu kuponun toplam oranı neyse o kadar veriyor işte
  • oha ne anlamı var o zaman sistem oynamanın 56 sistem yapcaz 6 mac yapcaz 5 mac gelsede kurtarmıyıo 6 mac gelsede en azından 456 sistem de 5 mac gelirse 5 le çarpıyon oranlarıatıyom 6 mactan 5 mac geldi oranlar 20 cıktı 5 le carpıyon 100oluyo 6 mac gelirse artık 500 felan alıyon 4 macta bile verdiign parayı alabilion o zaman sistemde tek akıllıcası mantıga uygun öneri 456 oluyo malesef
  • Sistemde 3'le 5'le çarpmak diye birşey yoktur Sistem 5-6'da da aynı hesaplarsın kazancını, Sistem 4-5-6 da da aynı, Sistem 3-4-5-6-7'de de. Sistem ile asıl amaç, tekten yatmayı falan engellemektir. Sistem 5-6 oynadığında 1 maçın yatarsa yine kazanırsın, ama normal oynayıp 10 misli atınca yatsa kupon gider. Tüm sistemlerde, eğer misli yapmadıysan, sistem sayısına göre çeşitli kombinasyonlarla oluşturulan kuponlardan tutanların değerlerini toplayarak kazancı bulursun. Diyelim, Sistem 4-5-6 oynadın ve 5 maçın geldi. 4-5-6 oynadığın zaman kupon bedeli 22 TL'dir, bu 22 de senin kupon sayındır. Yaptığın bu kupon sonucu 22 adet kuponun olmuştur ve 5 maçı bildiğin zaman 6 tane kuponun tutmuş demektir. Hesabını yaparken de, o 5 maçın çarpılmış değeri + o beş maçın 4'lü kombinasyonlarından oluşan 5 kuponun değeridir.




  • İddaa'da en güzel sistem 3 tane 1,5 lik maç bulup 9 tanede sürpriz maç eklemek.
  • ölede geçen gs schalke macına satmasa 420 lira alcaktım benim bi ark var geçen gün c.palace macı var h1 vermişti mac 2 0 dı dkk 95 de kendi kalesine gol atılar kupon yattı 385 tl veriyodu 2 tl ye
  • Sistem olayını tam kavrayamamışsın.Örnek verelim sistem 4-5-6'ya

    - 6 tane maç seçtin oranlar 3.00 olmak kaydıyla ve sistem 456 işaretledin bu kuponun 1 mislisi 22 tldir istersen 5 misli oyna o zaman kupon bedeli 110 tl olur.Sistem kuponda misli ne dersen aşağıdaki örnekte göreceksin.

    - Diyelim bu 3.00 oranlı maçlardan 4 tane tuttu. 3.00x3.00x3.00x3.00=81 tl yapar eğer 1 misli oynamışsan yani 22tllik kupon yapmışsan 81tl aldın eğer bu 456 sistem kuponuna 5 misli oynasaydın 110 tl verip 81x5=405 lira alırdın.

    -Diyelim bu 6 maçtan 5i tuttu.O zaman da sistem içerisinde aşağıdaki verdiğim sıralamadaki gibi 6 kuponun tutmuş oluyor onların oranlarını topluyorsun

    1.kupon 1.maç x 2.maç x 3.maç x 4.maç x 5.maç = 243
    2.kupon 1.maç x 2.maç x 3.maç x 4.maç = 81
    3.kupon 1.maç x 2.maç x 3.maç x 5.maç = 81
    4.kupon 1.maç x 2.maç x 4.maç x 5.maç = 81
    5.kupon 1.maç x 3.maç x 4.maç x 5.maç = 81
    6.kupon 2.maç x 3.maç x 4.maç x 5.maç = 81

    Hepsinin toplamı = 243 + 81 + 81 + 81 + 81 + 81 = 648

    - Her maçın oranları 3.00 demiştik bu şekilde hesapladığımızda 6 maçın 5ini bildiğimizde 22 tl verdiğimiz 1 misli sistem 456 kuponundan 648 tl kazanmış oluruz yani bunu bir daha 5le 10la çarpmıyorsun haa eğer ki bu sistem 456 kuponuna 5 misli oynasaydın ozaman 648i 5le çarpardın ve 110 tl ödediğin kupondan 3240 tl kazanırdın tabi bu meblağları ancak yüksek oranlarda yakalarsın ki bu da kolay değildir.


    -Diyeceğim o ki sadece sistem 456 işaretlersen tutturduğun maçların oranını başka herhangi birşeyle çarpmıyorsun eğer misli oynamışsan o zaman kaç misli oynadıysan tutan maçların oranını oynadığın misli miktarıyla çarpıyorsun ki sistem de misli oynadığında kupon bedeli yukardaki örnekteki gibi çok katlanır zaten ufak oranlara oynuyorsan hiç sistem oynama daha iyi verdiğini kurtarman çok zorlaşır ki zaten karın da çok olmaz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.