Şimdi Ara

SIRALI SİTEM LPG'DE MERAK ETTİKLERİNİZ VE YAŞADIĞINIZ SORUNLAR HAKKINDA ANINDA CEVAP ( FARUK USTA ) (44. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.225
Cevap
13
Favori
81.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Montaj yaptırmak isyteyen forum kullanıcılarına öncelikli tavsiyem NEYİ, NERDE VE NASIL taktırcağınız gibi soruları kendinize sorup ondan sonra arayışa girmelerini tavsiye ederim. Hiçbir zaman rakamlara aldanıp montaj yaptırmayınız.
    Öncelikle marka seçimi marka seçimi yaparkken uzun vadeli yedek parça teminin de sorun yaşanıp yaşanmıcağı hakkında emin olunuz. En önemlisi ürün kalitesini sorgulayınız.
    İkinci olarak montaj bütün sıralı sistemler de hemen hemen montaj uygulaması aynııdır. Fakat montaj uygulamarın her araca ve motora farklı uygulandığı bütün lpg markaların araçların motor tiplerine öre ürünler mevcut. Örnek vermek gerekirse HONDA ACCORD 2.4 190 HP 4 silindirli araca **** standart kit takılamaz. Bu araca TAM verim ve sonuç almak istiyorsanız **** SÜPER KİT taktırmalısınız. Bu yüzde öncelikle doğru bilgi alacağınız servisi seçmelisiniz.
    Şunu hiçbir unutamalısınız dünyanın en apahalı markasını takmak demek en sonucu alırsınız almana gelemz. O yüzden aracınıza olaması gereken ürün ve markaları tercih ediniz.

    Son alarak ama esasında en önemlisi monatj sonrası servis hizmetidir. Malesef sektörümüz de bu sık yaşanan sorunların başında geliyor. Daha öncede dediğimgibi siz dünyanı en pahalı cihazını da taktırsanız da mutlaka benzinli veya bir dizel araç ta ne tür arızalar ve probler çıkıyorsa lpg sistemlerin de bu olabilir ve bunu gayet normal karşılamak gerekiyor.O yüzden montaj sonrası teknik destek ve yaptığı işin arakasında olan bir servis olmalıdır. problemler ve sorunlar karşısın da 7-24 ulaşabilceğiniz, muhattap bulamanız, her türlü teknik konuda size destek ve doğru yönlendirmeler yapması gerekiyor.

    Bu dediğim konular dikkat edip bilinçli bir şekilde montaj yaptırdığınız sürece problem yaşamanız gerçek anlam da zor.Rakamlara kesinlikle aladanıp iş yaptırmayınız.

    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 (SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    CEP 7-24 : 05464781313
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ




  • faruk usta 2006 jetta midline man araca atiker lpg taktırdım.performansta düşüş yaşar mıyım? motor arıza ışığı yanar mı? herkes neden jettaya brc diyor?
  • coklazımdı kullanıcısına yanıt
    Sn coklazımdı ;

    Aracınız 1.6 bse motor olduğu için kolay kolay sıkıntı yaşamazsınız.Fakat işçilik ve ayarları düzgün olmak kaydı ile iyi günler de kullanın.

    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ
  • Geçen gün araba benzinde çalışmadı bende lpg düğmesine basılı tutarak gazda çalıştırdım.. Benzin pompası yandı sandım ancak benzin pompasını söküp aktım bir sorun yok ancak pompaya enerji dahi gelmiyor.. Başka bir forumda araç lpg ile çalışırken seyir halindeyken lpg/benzin düğmesine bas araba benzine geçince ne olacak dene bakalım diye tavsiyede bulunulmuştu ancak denedim lpg/ benzin düğmesi işlemiyor. Yani düğmeye basıyorum hiç bir değişiklik olmuyor araba gazda çalışmaya devam ediyor. Aklıma bu düğmenin arızalı olduğu için benzine geçmediği ve aracı ilk çalıştırırken benzin pompasına enerji gelmesini engellediği geldi. Bundan olabilir mi aracın benzin ile çalışmaması?
    undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ctrlshft -- 15 Ağustos 2014; 14:23:29 >
  • merhaba,
    2011 focus 1,6 lpg li aracımda p0134 arıza kodunu alıyordum sürekli.bu oksijen sensörüyle alakalı bir arızaymış sensörü değiştirdim fakar 2 gün sonra tekrar arıza lambam yandı. şimdi p0133 arıza kodunu almaya başladım.

    arıza lambasının yanmasını artık umursamıyorum fakat asıl sıkıntım sabit hızda giderken araç anlık gaz kesiyor.anlık yakıt tüketiminde de bunu görebiliyorum şöyleki mesela düz yolda ortalama 90 km ile giderken 6 litre yakıyor diyelimki bu bir anda 5 litreye düşüp tekrar 6 litreye çıkıyor ve aracı sanki tutup bırakıyorlarmış hissi veriyor.

    ne yapabilirim kolay gelsin...
  • FARUK USTA F kullanıcısına yanıt
    halletim .. sorun kablola @FARUK USTA rdanmış. aküyle lpg arasındaki kabloyu söküp yenisini taktırmı. sorun çözüldü
  • Merhaba arkadaşlar. Aracım 2007 albea. Stafenelli lpg sistem var. Araç bir yıldır bende. Dünden beri şöyle bir sorunum var. Araba benzinde normal çalışıyor. Ardından gaza geçiyor sorunsuz. Gaza geçtikten bir süre sonra gaz bitmiş gibi ötmeye başlıyor. Ben de mecbur benzine alıyorum tekrardan. Lpg ciye gittim. Bilgisayara bağladılar. Basınç düşüklüğü var dedi. Bir yeri sıktı etti yapacağımız en son şey bu dedi. Yine sorun devam ederse 750 liralık masrafı var dedi. Bu kadar büyük masraf çıkaracak ne ki bu ? Beni bilgilendirir misiniz ?

    Ayrıca bir de aracın çok titremesinden şikayetçiyim. Tabi araç modelli bir şey değil. İlk arabam. Başka bir arabayla kıyaslama şansım olmadı. Lpg ciye söyledim. Benzin değerleri ile lpg değerleri benzer gözüküyor benzinde de titreme olur o normaldir dedi.

    Önceliğim ilk sorunum. Ancak iki sorunumla da ilgili bilgi verebilecek birileri var mı ? Bursa İnegöldeyim. Acaba aracı Bursa merkeze mi götürsem.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sn muryq;

    Aracınız da muhtemlen ayar veya lpg enjektörlerinde sorun olabilir. Bunlar üzerinde yoğunlaşılırsa faydası olabilir. Bu arada arcınızın ateşlemsi iiy durumda olmalı.


    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ
  • Ctrlshft kullanıcısına yanıt
    Sn Ctrrlshft ;

    Aracınız da muhtemelen eğer direk lpg 'de çalışıyorsa ya benzin pompasının sigortası atmış olabilir. Veya farklı abir arıza mevcut olabilir. Düğmenin arızalı olamsı önemli değil düğme olmsa araç yine açlışması gerekiyor. Diagnos 'a bağlanıp arızanın okunması gerekiyor.


    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ
  • mussi47 M kullanıcısına yanıt
    Sn mussi47 ;

    Aracınız da katalitik konvektöründe soru olabir. Uzman bir eksozcuya gösterin. Eksoz sisteminde tıkanmlar aracın arıza lamabasını yakabilir.Aynız zaman da araçta kasılma ve güç kaybı oluşabilir.

    İyi günlar dilerim.

    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ
  • dincerZ kullanıcısına yanıt
    Sn dincerZ ;

    Aracınız da ki b üyük ihtimalale regülatör tıkanmas, Benizm bu konuda tavsiyem stafanelli marksaı orjinal parça ve servisliği olmadığı için Aracınızın ön kitinin universal heryerde parça bulabileceğiniz bir marka ile değiştirmenizdir. Regülatrö fiyatı 105-250 tl arası aracınız da ki marka sürekli bulunabilirlik olmuş olsa o zaman sadece regülatör değişimi ile işi bitirebilirisniz. fakat arızan ndeni byin (elektronik kontrol ünitesi ) ise ise direk komple değişim en mantıklısıdır.

    İyi akşamlar dilerim.

    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FARUK USTA

    Sn dincerZ ;

    Aracınız da ki b üyük ihtimalale regülatör tıkanmas, Benizm bu konuda tavsiyem stafanelli marksaı orjinal parça ve servisliği olmadığı için Aracınızın ön kitinin universal heryerde parça bulabileceğiniz bir marka ile değiştirmenizdir. Regülatrö fiyatı 105-250 tl arası aracınız da ki marka sürekli bulunabilirlik olmuş olsa o zaman sadece regülatör değişimi ile işi bitirebilirisniz. fakat arızan ndeni byin (elektronik kontrol ünitesi ) ise ise direk komple değişim en mantıklısıdır.

    İyi akşamlar dilerim.

    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ




    Öncelikle ilginiz için teşekkürler hocam.

    Mesajınızdan anladığım şu. Regülatörü değiştirip deneyin diyorsunuz. Ama sorun çözülmezse sistemi tamamen değiştirmemi öneriyorsunuz.

    Peki regülatör için araştırmalarıma göre benim sisteme uyacağı söylenen atiker regülatör alıp denesem olur mu?

    Ayrıca sorunla ilgili enjektörden kaynaklı problem olma ihtimali yok mudur acaba?

    Eski mesajıma ek olarak şunları da ekleyeyim. Bazı günler gazda kullanırken sorun yaşamıyorum. Yani sorun bi var yok tarzında.

    Bira uzun oldu kusura bakmayın. Cevabınızı merakla bekliyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abicim merhaba benim enterasan bir sıkıntım var 1997 1,6ie Tempra model aracım ve Atiker sıralı kiti bulunmakta. Son 1 haftadır motor ısındıgı zaman lpg kendısını resmen kapatıyor sanki önce rolanti düşüyor ve stop edıyor stop edeceğini anlaldığım zaman gaza yüklensemde nafile gaz yemiyor ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim çok canımı sıktı. Bu arada benzinde sıkıntı yok
  • Ustam benim araba opel astta 2006 model g kasa.
    Brc takılı araçta 4 aydır. Sorunum led ışıkların ( ustteki ışıkla birlikte 2 ve 3. Işıklar ) yanıp sönmesi. Bazen cok sık yanıp sönüyor ama bazen de yanmıyor.
    Nasıl asarım bu sorunu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler ustam. 2004 1.4 polo aracımda atiker marka sıralı sistem takılı. Aracımdaki soruna gelirsek örneğin arabayı kaldırırken arabanın debriyajından ayağımızı hızlıca çekince stop eder ya işte böyle zamanda sorunum başlıyor(gazı fazla vermeyip araba stop ettiğinde yani) . Araç lpgde stop etmişse yaklaşık 15sn boyunca marşa basıyorum araba çok zor şekilde çalışıyor. Benzindeyken yukarıdaki şekilde stop ettiğinde tekrar çalıştırırken hiç sıkıntı olmuyor. Aracım bu şekilde uzun marş süresinden dolayı ABS'yide bozdu bundan dolayı çok sıkıntılıyım önerilerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dincerZ kullanıcısına yanıt
    Sn dincerz ;

    Sorununuz % 90 regülatör doprusu ne olursa olsun aracı görmek ve incelemek gerekiyor.

    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ
  • emremes E kullanıcısına yanıt
    Sn emremes ;

    Aracınız da muhtemelen ayarla düzelme olmuyor ise lpg enjektörlerinde sorun mevcut. Aynı zamanda regülatör emişinden emme manifolduna gas sızdıryo ise aynı sorunu yapama ihitimali mevcut.


    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ
  • gumus299 G kullanıcısına yanıt
    Sn gumus299;

    Aracınızın bagajında herhangibir ses sistemi (bass,bofer vs. Gibi) varsa bu dalgalnmayı yapar. Yok ise lpg tankın daki multivalf sensörü arızalı olabilir. değişim ile sorun çözülür.

    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ
  • SeytAn87 kullanıcısına yanıt
    Sn Seytan87 ;

    Aracınız da muhtemelen kontak akımı dediğimiz kablo bağlantısı yanlış araç stop ettiğinde valf ve lpg enjektörlerini açık bırakmakta . Bu nedenle emme manifolduna lpg gönderdiği için araçta boğulma meyafda geliyor. Hemen acil bir şekilde bağlantı yerini değiştirtiniz.


    FARUK USTA OTOGAZ
    ŞEHİTLER CAD. NO:104 ( SKODA VOSMER KARŞISI)
    ALSANCAK-İZMİR
    TEL:02324781313
    FAKS:02324796491
    CEP:05462710820
    ZAVVOLİ-CANGAS YETKİLİ BAYİİ
  • FARUK USTA F kullanıcısına yanıt
    imzamdaki araçta olan sorunu anlatayım ustam

    1. vitesten 2. vitese atınca devir yeterince yükselmemişse
    araçta tekleme oluyor, sonra devirlenince geçiyor,
    2. vitesten 3. vitese yine devirsiz geçirince aynısı oluyor
    ama daha az tekleyerek devirini alıyor

    erzurumda şehir içinde her yerde abartı yüksek kasis var
    çoğu kaldırım yüksekliğinde neredeyse, asfalttan rastgele yapılmış kasisler
    mecburen birinci viteste yavaşça geçip, sonra ikiye atmak gerekiyor
    sürekli bu titremeyi yaşıyorum,
    birinci viteste yüksek devirlendirince bir tekleme olmuyor
    ama o zaman da araba çok bağırıyor

    erzurumdayım, kaliteli usta bulmak zor yada ben bulamadım
    aynı şeyi benzinde iken yapmıyor, ufak bir tekleme bile yok
    6000 km önce flitreler (lpg dahil), ve yağ değişti

    araçla seyir halinde lpg ayarı yapmak çözüm olur mu?
    bujiler ve kabloları değiştirmek çözüm olur mu?
    ateşleme bobininde olan sıkıntıdan mı olur?
    sizin öneriniz nedir? sırasıyla nelere bakmalıyız?

    deneme yanılma yoluyla bulmak epey maliyetli oluyor
    arada sağlam parçalar da değiştiriliyor,
    işten anlayan birini de bulamayınca, insan daha çok rahatsız oluyor
    bir de milano diye bir sistem taktırmış önceki sahibi
    ne servisi var ne anlayanı :) @FARUK USTA




  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.