Şimdi Ara

sıralı sistem lpg ile ilgili tüm sorularınız cevap bulacak (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.390
Cevap
17
Favori
326.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    ÇOK SAYIDA E200 MONTAJIMIZ OLDU.HATTA BU GÜNDE 98 MODEL BİR E200'E MONTAJ YAPIYORUZ.HİÇ BİR ENDİŞE DUYMANIZA GEREK YOK.YAKIT OLARAKTA ŞEHİR İÇİ 200 UZUN YOLDA 120 CİVARINDA YAKAR.PERFORMANSTA HİÇ BİR KAYBINIZ OLMAZ.SAYGILARIMLA
    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    94 model E200 / otomatik aracıma sıralı sistem lpg düşünüyorumda..

    daha önce uygulama yaptınız acaba?





    msn adresinizi belirtirseniz daha kolay iletişime girebiliriz..
  • Sn. ÖNCEL... garanti kapsamında aracım var. classic 1.4 twinport. lpg taktırırsam garantisi bozulur mu? opelle bir anlaşmanız varmı? opel den bana garantisi bozulur ve motora zarar verdiği için tavsiye etmeyiz dediler. pek bilgim olmadığı ve emin olmak için size danışmak istedim. aydınlatırsanız sevinirim. saygılar.
  • HANGİ ŞEHİRDE YAŞADIĞINIZI BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM.ÇÜNKİ BU İLLERDEKİ SERVİSLERİN TOLERANSINDA OLAN BİR ŞEY.AMA ÇOĞUNLUKLA KAZANÇLARININ DÜŞECEĞİNDEN DOLAYI SERVİSLER LPG YE FAZLA SICAK BAKMAZLAR.MOTORA HİÇ BİR ZARARI YOKTUR.BİZİM DENİZLİDE ÇALIŞTIĞIMIZ BİR ÇOK SERVİS VAR HATTA BAZI MARKALAR ARAÇ SATABİLMEK İÇİN SIFIR ARAÇLARA BİLE LPG TAKTIRTIYORLAR.ŞU AN YIRT DIŞINDA MERCEDES VOLSVAGEN GİBİ MARKALAR BİLE OPSİYONEL OLMAK ÜZERE LPG Lİ ARAÇ SATIŞI YAPMAKTADIRLAR.AYRINTILAR İÇİN ARAYABİLİRSİNİZ.0258 265 0222 SAYGILARIMLA.
    quote:

    Orjinalden alıntı: maazsalman

    Sn. ÖNCEL... garanti kapsamında aracım var. classic 1.4 twinport. lpg taktırırsam garantisi bozulur mu? opelle bir anlaşmanız varmı? opel den bana garantisi bozulur ve motora zarar verdiği için tavsiye etmeyiz dediler. pek bilgim olmadığı ve emin olmak için size danışmak istedim. aydınlatırsanız sevinirim. saygılar.




  • murat_fb20@hotmail.com
    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL


    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    ÇOK SAYIDA E200 MONTAJIMIZ OLDU.HATTA BU GÜNDE 98 MODEL BİR E200'E MONTAJ YAPIYORUZ.HİÇ BİR ENDİŞE DUYMANIZA GEREK YOK.YAKIT OLARAKTA ŞEHİR İÇİ 200 UZUN YOLDA 120 CİVARINDA YAKAR.PERFORMANSTA HİÇ BİR KAYBINIZ OLMAZ.SAYGILARIMLA
    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    94 model E200 / otomatik aracıma sıralı sistem lpg düşünüyorumda..

    daha önce uygulama yaptınız acaba?





    msn adresinizi belirtirseniz daha kolay iletişime girebiliriz..




  • Sayın AC ÖNCEL

    BENİM DE 1 SORUM OLACAK

    Aracım 2005 model 1,2 benzinli fiat doblo ,21000 kmde iken Voltran Marka sıralı sistem takdırdım 3,000 km inanılmaz performans gösterdi.Yaklaşık km de 0,115 ile 0,125 şehir içi yakıyordu. daha sonra bu performans kötü oldu ve şimdi km de ,220 ykr yakıyor + Benzin . ayrıca eksozdan lpg kokusu geliyor. servise hiç abartmıyorum 20 kere gittim hep ilgilendiler hemde sıkılmadan cihazın beynini bile değiştirdiler. Ama sonuç yine kötü sizin tavsiyeniz ne olur. teşekkür ederim
  • söylenebilecek çok bir şey yok.ne yazıkki voltranda sık karşılaşılan bir problem bu.bir çok kullanıcı sizinle aynı durumda form sayfasını incelerseniz göreceksiniz.bu yüzden buradan tüm kullanıcılara sık sık söylüyorum;fiyattan kaçınmayın kendini ispatlamış markaları tercih edin diye.montajcı firmanızında yapabileceği pek bir şey yok çünki bu sorun cihazın kendisi ile ilgili.parçalar değişse bile sorun bir müddet sonra tekrar başlayacaktır.tavsiye olarakta montajı yapan firmanın elinde kaliteli başka marka cihaz varsa farkını ödeyip o cihazı taktırın derim.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: LPGHARİKA

    Sayın AC ÖNCEL

    BENİM DE 1 SORUM OLACAK

    Aracım 2005 model 1,2 benzinli fiat doblo ,21000 kmde iken Voltran Marka sıralı sistem takdırdım 3,000 km inanılmaz performans gösterdi.Yaklaşık km de 0,115 ile 0,125 şehir içi yakıyordu. daha sonra bu performans kötü oldu ve şimdi km de ,220 ykr yakıyor + Benzin . ayrıca eksozdan lpg kokusu geliyor. servise hiç abartmıyorum 20 kere gittim hep ilgilendiler hemde sıkılmadan cihazın beynini bile değiştirdiler. Ama sonuç yine kötü sizin tavsiyeniz ne olur. teşekkür ederim




  • sayın ac.öncal 2000 model passat 1,8t almayı düşünüyorum 150bg olan bu arç lpg ile ortalama ne yakar hiç böyle bir araça montajınız oldumu araçta turbo olması sorun olurmu teşekkürler.Birde araçın otomatik vites olması yakıtı ne kadar etkiler
  • aracın turbo olması bazı markalarda probleme neden olur.araç turboya geçtiği an yakıt tüketimide neredeyse iki katına çıkar bu ani gaz ihtiyacını karşılayabilmek içinde bir çok firma regülatörün basıncını artırır.ama bu durumdada aracın normal şartlardaki yakıt tüketimide artırılmış olur.bu sebeblerden dolayı aracınıza normal sistemlerden farklı olarak turbo motorlar için tasarlanmış olan regülatör takılmalıdır.biz turbo araçlarda bu şekilde yapıyoruz normal 4 silindirlere göre maliyeti birazdaha fazla olsada çok daha emin vede güvenilir oluyor.sadece passat değil bir çok turbo araç montajımız oldu.normal şartlar altında uzun yolda 120 şehir içinde 190 gibi bir yakıt tüketiminiz olur.otomatik vitesli araçlarda yakıt tüketimi manuellere göre %5-10 gibi daha yüksektir.tekrar söylüyorum tercih edeceğiniz markanın turbo araçlar için ayrı bir tip regülatör kullandığından emin olun.landi renzo'nun turbo kitini tavsiye ederim.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tnrskr

    sayın ac.öncal 2000 model passat 1,8t almayı düşünüyorum 150bg olan bu arç lpg ile ortalama ne yakar hiç böyle bir araça montajınız oldumu araçta turbo olması sorun olurmu teşekkürler.Birde araçın otomatik vites olması yakıtı ne kadar etkiler




  • birde ben enjeksiyonlu araçlar için bu eski sistem ve sıralı sistem arasında teknik olarak ne fark var onu bilmek istiyorum.. teknik farklılıklarından ve çalışma sisteminden kısaca bahseder misiniz?? teşekkür ederim..
  • Selam arkadaşlar,
    Bende 2002 1,2 16V palio var. Ankarada bir firma bana sıralı yerine OMVL marka farklı bir sistem tavsiye etti. 3 diyaframlı bir sistem olduğunu kesinlikle patlatma yapmayacağı belirtti. fiyatıda oldulça uygun 600 YTL civarı. FAkat diğer servisler bu araba için sıralı dışında bir sistemin uygulanayacağını söylediler. Bu konuda fikri olan varmı.. Çok sevinirim.
  • karbüratörlü araçla enjeksiyonlu araç arasındaki en belirgin fark;enjeksiyonlu araçta yakıt ihtiyacı dışarıya atılan emilsiyon değerlerine göre ölçülerek otomatik olarak yapılır.yanmayı beyin kontrol eder ve ihtiyaç doğrultusunda hava yakıt ayarı otomatik olarark ayarlanır.sıralı sistem lpg kitleride bu ünitelerden gelen bilgi doğrultusunda motora yakıt gönderir.yanma için gerekli ideal hava lpg oranı sağlandığından ötürüde performans ta bir kayıp olmaz.ama eski sitemde ise hava yakıt oranı gaz kelebeğinin açılma oranına bağlı oluşan emme basıncıyla gerçekleşir.pedala ne kadar basarsanız motora o oronda yakıt çekilir.bu yakıt bazen az bazende çok gelebilir buda çeşitli sorunların ortaya çıkmasına sebebiyet verebilir.yani araçtaki beyin ve sensörler hiçe sayılmış olur.kısacası bu kadar.bazı enjeksiyonlu araçlarda eski sistem çok ta bir sorun çıkartmıyor olsada en sağlıklısı sıralı taktırmaktır.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ReSuLL

    birde ben enjeksiyonlu araçlar için bu eski sistem ve sıralı sistem arasında teknik olarak ne fark var onu bilmek istiyorum.. teknik farklılıklarından ve çalışma sisteminden kısaca bahseder misiniz?? teşekkür ederim..




  • Sn, ac öncel

    Megane ıı aracım çoğunlukla sabahları bazen de gün içinde benzindeyken gaz yemiyor. Pedala ne kadar basarsam basayım yığılma oluyor. Ancak lpg ye geçince düzeliyor.Aracın lpg de kullanılması uzun vadede böyle bir sonuç doğurabilirmi.Teşekkürler.
  • BAHSETMEMİŞSİNİZ AMA SANIRIM SIRALI SİSTEM VARDIR ARACINIZDA.SIRALI SİSTEMDE İLK HAREKET BENZİNLE OLDUĞU İÇİN ZAMAN İÇERSİNDE DE HERHANGİ BİR SORUN ORTAYA ÇIKMAZ.ANCAK ARACI LPG DE KULLANIYORUM DİYE BENZİN TANKINI BOŞ BIRAKMIŞ İSENİZ BENZİN POMPASI İLE İLGİLİ BİR SORUN OLMUŞ OLABİLİR.ENJEKSİYONLU ARAÇLARDA BENZİN TANKI EN AZ %25 DOLU BULUNMALIDIR.DEPODAKİ BENZİN SADECE YAKILMAZ AYNI ZAMANDA ENJEKTÖRLERİ SOĞUTMADA DA KULLANILDIĞINDAN ÖTÜRÜ ARAÇ LPG DE OLSA BENZİN POMPASI SÜREKLİ ÇALIŞIR DURUMDADIR.EĞERKİ POMPA BENZİN EMEMEZSE ARIZA MEYDANA GELEBİLİR.ARAÇ LPG Lİ OLMASA BİLE ÇEYREK DEPONUN ALTINDA YAKIT BULUNDURMAK RİSKLİDİR.BUNUN HARİCİNDEKİ HERHANGİ BİR SORUN ARACIN KENDİSİNDEN KAYNAKLANIYORDUR.LPG İLE BİR İLGİSİ OLMAZ.BİZİM 100.000 KM Yİ AŞMIŞ MEGAN KULLANICILARIMIZ VAR.SAYGILARIMLA
    quote:

    Orjinalden alıntı: add_2000

    Sn, ac öncel

    Megane ıı aracım çoğunlukla sabahları bazen de gün içinde benzindeyken gaz yemiyor. Pedala ne kadar basarsam basayım yığılma oluyor. Ancak lpg ye geçince düzeliyor.Aracın lpg de kullanılması uzun vadede böyle bir sonuç doğurabilirmi.Teşekkürler.




  • 1999 Opel Astra Ecotec motorlu vb. bir araca sıralı sistem taktınızmı ? Takılabilirmi?
    verdiğin bilgiler için teşekkürler çok güzel bir topik olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaom -- 5 Şubat 2007; 16:04:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    karbüratörlü araçla enjeksiyonlu araç arasındaki en belirgin fark;enjeksiyonlu araçta yakıt ihtiyacı dışarıya atılan emilsiyon değerlerine göre ölçülerek otomatik olarak yapılır.yanmayı beyin kontrol eder ve ihtiyaç doğrultusunda hava yakıt ayarı otomatik olarark ayarlanır.sıralı sistem lpg kitleride bu ünitelerden gelen bilgi doğrultusunda motora yakıt gönderir.yanma için gerekli ideal hava lpg oranı sağlandığından ötürüde performans ta bir kayıp olmaz.ama eski sitemde ise hava yakıt oranı gaz kelebeğinin açılma oranına bağlı oluşan emme basıncıyla gerçekleşir.pedala ne kadar basarsanız motora o oronda yakıt çekilir.bu yakıt bazen az bazende çok gelebilir buda çeşitli sorunların ortaya çıkmasına sebebiyet verebilir.yani araçtaki beyin ve sensörler hiçe sayılmış olur.kısacası bu kadar.bazı enjeksiyonlu araçlarda eski sistem çok ta bir sorun çıkartmıyor olsada en sağlıklısı sıralı taktırmaktır.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ReSuLL

    birde ben enjeksiyonlu araçlar için bu eski sistem ve sıralı sistem arasında teknik olarak ne fark var onu bilmek istiyorum.. teknik farklılıklarından ve çalışma sisteminden kısaca bahseder misiniz?? teşekkür ederim..




    cevabınız için teşekkkür ederim yalnız sanırım ben anlatmak istediğimi tam olarak size aktaramadım yada verdiğiniz cevaptan sorumun cevabını ben tam anlamadım bu durum için özür dilerim.. benim tam olarak sormak istediğim mevzu enjeksiyonlu araçlar için sıralı sistem gelmeden önce kullanılan kit ile sıralı sistem kitin arasındaki çalışma prensibi ve teknik açıdan farklılıklarını öğrenmek istemiştim.. yoksa sıralı sistem den önce enjeksiyonlu ya da enjeksiyonsuz araçlar için aynı kit mi kullanılıyodu??? ilgilendiğiniz için tekrar teşekkür ederim..




  • bir çok araca taktık.hiç bir sorun yaşanmaz takılabilir.üstelik performans ve tasarruf garantilidir.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: zaom

    1999 Opel Astra Ecotec motorlu vb. bir araca sıralı sistem taktınızmı ? Takılabilirmi?
    verdiğin bilgiler için teşekkürler çok güzel bir topik olmuş
  • enjeksiyonlu araçlara sıralı sitemden önce karbüratörlülere takılan sistemin aynısına sadece emilatör ilave ediliyordu.sıralı sistem kitler aracın beyninden benzin enjektörlerine gelen bilgileri okur ve o oranda lpg enjektörlerini açar.sıralı sistemde lpg nin elektronik beyni vardır benzinden gaza geçişleri ve yanmayı kontrol eder.özet bir tabirle sıralı sitemde motordaki yanma kontrol altındadır.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ReSuLL


    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    karbüratörlü araçla enjeksiyonlu araç arasındaki en belirgin fark;enjeksiyonlu araçta yakıt ihtiyacı dışarıya atılan emilsiyon değerlerine göre ölçülerek otomatik olarak yapılır.yanmayı beyin kontrol eder ve ihtiyaç doğrultusunda hava yakıt ayarı otomatik olarark ayarlanır.sıralı sistem lpg kitleride bu ünitelerden gelen bilgi doğrultusunda motora yakıt gönderir.yanma için gerekli ideal hava lpg oranı sağlandığından ötürüde performans ta bir kayıp olmaz.ama eski sitemde ise hava yakıt oranı gaz kelebeğinin açılma oranına bağlı oluşan emme basıncıyla gerçekleşir.pedala ne kadar basarsanız motora o oronda yakıt çekilir.bu yakıt bazen az bazende çok gelebilir buda çeşitli sorunların ortaya çıkmasına sebebiyet verebilir.yani araçtaki beyin ve sensörler hiçe sayılmış olur.kısacası bu kadar.bazı enjeksiyonlu araçlarda eski sistem çok ta bir sorun çıkartmıyor olsada en sağlıklısı sıralı taktırmaktır.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ReSuLL

    birde ben enjeksiyonlu araçlar için bu eski sistem ve sıralı sistem arasında teknik olarak ne fark var onu bilmek istiyorum.. teknik farklılıklarından ve çalışma sisteminden kısaca bahseder misiniz?? teşekkür ederim..




    cevabınız için teşekkkür ederim yalnız sanırım ben anlatmak istediğimi tam olarak size aktaramadım yada verdiğiniz cevaptan sorumun cevabını ben tam anlamadım bu durum için özür dilerim.. benim tam olarak sormak istediğim mevzu enjeksiyonlu araçlar için sıralı sistem gelmeden önce kullanılan kit ile sıralı sistem kitin arasındaki çalışma prensibi ve teknik açıdan farklılıklarını öğrenmek istemiştim.. yoksa sıralı sistem den önce enjeksiyonlu ya da enjeksiyonsuz araçlar için aynı kit mi kullanılıyodu??? ilgilendiğiniz için tekrar teşekkür ederim..




  • açıkçası çok yararlı bir konu olmuş.sizi bulmuşken benimde bir kaç sorum olucak.2004 4 kasa golfüm var.ve lpg taktırmayı düşünüyorum.ancak arıza ışığının yanmasını engellenemiyormuş golfe özel olarak birde bagaj darlığından dolayı stepne yerine simit tank takılıyormuş bunun güvenlik yönünden bir eksisi varmı merak ediyorum.
    teşekkürler
  • bu güne kadar golf ve passat montajlarımda arıza lambası ile ilgili bir problemim olmadı.passat larda da aynı motor var bir çok montajımız oldu.tank konusuna gelince simit tank olabileceği gibi küçük silindir tank ta kullanılabilir.biz genel olarak simit tankı fazla önermiyoruz.çünki sitepnenin yola paralel tampon arkasına yerleştirilmesindeki sebeblerden biride;araca arkadan gelecek bir darbeyi emerek ön tarafa iletimini engellemektir.böylelikle hem araçta hem yolcularda meydana gelecek hasar azaltılmış olur.biz bu bölgeye tank yerleştirirsek darbe olduğu gibi aynen ön tarafa iletilecektir.stepne lastik içi basınçlı hava dolu olduğu için darbeyi emer.bu sebebten dolayı müşteriye durumu izah eder ve mecbur kalmadıkça simit tank kullanmayız.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: smoke93

    açıkçası çok yararlı bir konu olmuş.sizi bulmuşken benimde bir kaç sorum olucak.2004 4 kasa golfüm var.ve lpg taktırmayı düşünüyorum.ancak arıza ışığının yanmasını engellenemiyormuş golfe özel olarak birde bagaj darlığından dolayı stepne yerine simit tank takılıyormuş bunun güvenlik yönünden bir eksisi varmı merak ediyorum.
    teşekkürler





  • BİZ DENİZLİDE FAALİYET GÖSTEREN BİR FİRMAYIZ.YAŞADIĞINIZ ŞEHRİ BELİRTİRSENİZ SİZİ YÖNLENDİREBİLİRİM.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.