Şimdi Ara

sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın) (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
512
Cevap
7
Favori
51.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lancia'nın internet sitesindeki donanımlardan ve fiyat listesinden bişey anlamadım. Hangi fiyata ne dahildir belli değil. Örneğin sitede instant-nav olarak bahsedilen navigasyon sanki standart olarak varmış gibi anlaşılıyor çünkü bir opsiyon paketi yok fiyat listesinde. Zaten donanımda da opsiyon yada paketten bahsedilmiyor.

    O yüzden geçen gün fiat bayinin önünden geçerken girip göreyim şu Delta'yı dedim. Arka koltuklar hakikaten diz mesafesi yönünden limuzin gibi nerdeyse. Satış temsilcisinin ilk söylediği şey "3 gün içinde araç alacak mısınız? Almayacaksınız bu fiyatlar haziran sonuna kadar geçerlidir sonra papaz olmayalım" dedi. O resimlerdeki gibi multimedia ekran falan yoktu. TomTom navigasyon verebiliriz isterseniz, yada konsolu delip gömedebiliriz ama hoş durmaz dedi E hani internet sayfanızda multimedia ekran ve instant nav vardı dedim. Yurt dışında o şekilde satılıyor, isterseniz öyle sipariş verebilirsiniz ama hem çok geç gelir hem de üzerine enaz 4000 TL eklenir dedi

    Yani sadece navigasyon ekleyince(türkiyede olamayan bir özellik) bile fiyat 70bini geçecek, o yüzden delta maceram başlamadan bitti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy



    Lancia araçların fiyatına zam yaptı,fakat rakiplerle kıyaslarsanız hala iyi düzeyde.
    58k ya manuel olan versiyon alınabilir,donanım olarak da gayet yüklü.
    Ekrana takılmayın bence.
  • 45-46 ya dizel otomatik ariyorum da ilgilendiğim bir araç fakat temizini bulmak zor + dualogic korkutuyor adami
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    45-46 ya dizel otomatik ariyorum da ilgilendiğim bir araç fakat temizini bulmak zor + dualogic korkutuyor adami

    dualogic sorun çıkarmaz ama sıkışık dur kalk trafikte zorlanabilirsiniz.
  • Gidip alfaromeo ya para verceklerine buna versinler bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    45-46 ya dizel otomatik ariyorum da ilgilendiğim bir araç fakat temizini bulmak zor + dualogic korkutuyor adami

    dualogicin korkutacak bir şeyi yok.gönül rahatlığıyla kullanılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    45-46 ya dizel otomatik ariyorum da ilgilendiğim bir araç fakat temizini bulmak zor + dualogic korkutuyor adami

    dualogic sorun çıkarmaz ama sıkışık dur kalk trafikte zorlanabilirsiniz.

    Hocam nasıl zorlanabiliriz? Biraz açıklayabilir misiniz? Fiat 500L dualogic siparişi verdim, korkutmayın beni yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tarz kullanici arabalarinin 2. eli alinmali bence. Alfa, lancia gibi. Ikinci elde fiyatlar cok dustugu icin temizi alinip evladiyelik binilir. Sahibinden fiyat ortalamasina bakmayin hepsi sisirme ilan almaya niyetiniz varsa arayin adami teklifinizi yapin saticiysa donus yapacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lancia diğer C sınıfı araçların aksine premium sınıf arac algısı yaratıyor bende. Emin olun pekcok insan Fiat bünyesinde olduğunu duysa şaşırır :)

    500L icin bayiye gittiğimde uzun uzun Delta'yi inceleme fırsatım olmuştu. Herkes bu aracın kalitesi konusunda hemfikir ama trafikte göremiyoruz. Niye? Alırken ikinci elini düşünen milletiz vesselam. Hak ettigi ilgiyi gorememesi cidden üzücü. Burada Fiat'in pazarlama politikasının da hatası yok degil. Web sitesi bile uydurduktan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorrento -- 1 Temmuz 2013; 1:05:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dualogic vites tek kavrama olduğu için düşük hızlarda 1 ve 2 .vites geçişlerinde kararsızlık yaşıyor .araç yoğun dur kalk trafiğinde silkeleme yapıyor bu 2 vites geçişlerinde.bu yüzden ben kalabalık trafikte pek sevmiyorum kullanmayı.
  • şu aracın tasarımını bir tek ben seviyorum herhalde :) hani bazı kadınlar vardır guzel değil ama seksi olurlar, bu arabada bana öyle geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy



    Lancia araçların fiyatına zam yaptı,fakat rakiplerle kıyaslarsanız hala iyi düzeyde.
    58k ya manuel olan versiyon alınabilir,donanım olarak da gayet yüklü.
    Ekrana takılmayın bence.

    Ekran benim için önemli, hatta showrooma girdiğimde aracın kapısını açınca ilk baktığım şey ekran ve navigasyon diyebilirim. Öyle vantuzlu ya da çakma gömme de istemiyorum, çünkü ikisini de kullandım artık orjinal istiyorum, 2013 yılında lüks sayılmamalı bunlar bence. Ama nedense hala 200 liralık Piranha navigasyon tam kapsamlı ve ömür boyu ücretsiz güncelleme sunarken , araçların üzerinde gelen navigasyona utanmadan Türkiye haritasını bile koymuyorlar ve fiyat da nedense 2000 Tl fark atıyor. Alışkanlık oldu, artık sadece bilmediğim bir yere giderken değil, geri dönerken de "şurdan mı dönmüştüm, burdan mı çıkmıştım" diye kafa yormak istemiyorum, söylesin gideyim. Otomatik şanzıman da şart , çünkü 7 yıldır otomatik kullanıyorum, o rahatlıktan sonra artık manuelle uğraşamam.

    Bu arada Focus 2 dizel cvt sahibiyim, şanzımanı 123K kilometre boyunca 2 kez arıza çıkardığı için değiştirmeyi düşünmüştüm, ama o cvt'nin tüm o kötü ününe rağmen o konforu bir daha başka bir araçta bulamayacağımdan korkuyorum, hele de de yarı otomatik ve robotize bir şanzımanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barsoy -- 1 Temmuz 2013; 7:51:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy


    anladım.bununla ilgili çok başarılı çalışmalar yapan servisler var.Onları araştırabilirsiniz.artık araçlar konusunda her şey mümkün hale geldi,konsola ekran olayını da halledebilirler kanımca.Dizel otomatik konusunda lancia ile sorun yaşamayacağınıza eminim onu da belirteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    dualogic vites tek kavrama olduğu için düşük hızlarda 1 ve 2 .vites geçişlerinde kararsızlık yaşıyor .araç yoğun dur kalk trafiğinde silkeleme yapıyor bu 2 vites geçişlerinde.bu yüzden ben kalabalık trafikte pek sevmiyorum kullanmayı.

    aracı kullanırken vites yanındaki E tuşuna basılı kullanıyorsanız kapatın, böylece vites devir aralıkları artacağından 1. ve 2. viteste daha az problem yaşarsınız.

    aslında sorun devir ile ilgili araba devir aralığı birden ikiye geçerken ya da ikiden bire düşerken kararsızlaşabiliyor hızlanmaya göre. bunu önlemek için eğer yavaşlıyorsanız siz manuel olarak vitesi bire düşürün ya da tam tersi ikiye atın hızlanınca.

    E tuşu ekonom sağlasın diye daha erken vites değiştiriyor düşük hız yüksek vites yani.




  • evet E tuşu basılı ,birde sizin dediğiniz gibi kullanayım bakalım bir fark olacak mı .teşekkürler.
  • rica ederim, tamamen düzelmiyor ama fark oluyor. özellikle yavaşlarken 2 den 1 e manuel olarak düşürmek daha çok işe yarıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    evet E tuşu basılı ,birde sizin dediğiniz gibi kullanayım bakalım bir fark olacak mı .teşekkürler.
  • geçişten günümüze her zaman arkası berbat

     sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın)
  • arkadaşlar lancia delta nın üretimi durdu mu
    sahibinden.com da 2013 hiç görmüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma

    arkadaşlar lancia delta nın üretimi durdu mu
    sahibinden.com da 2013 hiç görmüyorum

    http://www.lancia.com.tr/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atmosphere

    valla ben geldim burada konu açtım. adamlar "ikinci eli kötü, üstelik içi bravo'nun aynısı" deyip defteri kapattılar. neyşınılceografik belgeseli gibi. "güçlü güçlüyü yok ederek yaşamına devam eder" gibi felsefik yorumlar çıkmadığına dua ediyorum bazen

  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.