Şimdi Ara

SilkRoad Online SS

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
133
Cevap
2
Favori
29.065
Tıklama
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> SilkRoad Online >> SilkRoad Online SS
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    435 Mesaj
    Lan ağlıyacak seviyeye geldim arkadaş ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şehitkamil -- 1 Şubat 2016; 23:12:19 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4696 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    glumblapinta


    Tam 11 yıl oldu ne günlerdi be



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj
    Yarın medeni hukuk vizesi var ve ben ilk sayfaya bakıp hüzünleniyorum
    |
    |
    _____________________________
    Yürü altın nesli, o tunç Oğuz’un!
    Adet küçük, zaman çabuk, yol uzun.
    Nur yolu izinden git, KILAVUZ’un!
    Fethine çık, doğru, güzel, sonsuzun!

  • Binbaşı
    1993 Mesaj
    Ağlıcam ulan şimdi. Tam da Silkroad' a başladığım tarih. Şimdi bi private de kasıyoruz 3 kişi ama eskisi gibi tat vermiyor. iSRO da 111 lik char var indirmedim bile...
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    90 Mesaj
    vay anasını sayın seyirciler yıllanmış içki gibi, şimdi o tat yok.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    981 Mesaj
    Oha konuya bak ağlıyacam :(
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj
    okul hayatımın içine sıçtın ama o eski günleri çok özledim silkroad çokkkk :( akıp giden 14 yıl
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1146 Mesaj
    Şu zamanlarda bu oyuna başlayamamak en büyük üzüntüm ya
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    8 Mesaj
    Bu konu kesinlikle arşivlenmeli. Bu konuda Silkroad oynamış insanların hepsinin aynı duyguları paylaştığı görseller ve yorumlar var. Hele ilk sayfalar tüm yorumları okudum duygulandım gerçekten. O dönemler bu oyunu oynayanlar çok şanslılar. Ben 80 cap dönemine yetişebildim Taklamakan açıktı. Ama oyunda eu ırkı yoktu. Şuraya bak yaa mob'ların altında levelleri yazmıyo, Job bölümünde 3 mesleğide aynı anda yapabiliyosun. Duygulandım yaa geçmişe yolculuk gibi konu resmen. Bu konu arşivlensin sakın silinmesin.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1032 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _WaNHeLSiNG_

    Bu konu kesinlikle arşivlenmeli. Bu konuda Silkroad oynamış insanların hepsinin aynı duyguları paylaştığı görseller ve yorumlar var. Hele ilk sayfalar tüm yorumları okudum duygulandım gerçekten. O dönemler bu oyunu oynayanlar çok şanslılar. Ben 80 cap dönemine yetişebildim Taklamakan açıktı. Ama oyunda eu ırkı yoktu. Şuraya bak yaa mob'ların altında levelleri yazmıyo, Job bölümünde 3 mesleğide aynı anda yapabiliyosun. Duygulandım yaa geçmişe yolculuk gibi konu resmen. Bu konu arşivlensin sakın silinmesin.
    kesinlikle katılıyorum. arşivlenmeli. ilk heycanlar, bir neslin ilk mmrpg'si... arşivlenmeli asla silinmemeli.
    |
    |
    _____________________________
    İşlemci: AMD Athlon™ 3000G 3.5GHz Vega3 Graphics Anakart: Gigabyte A320M-S2H Socket AM4 Bellek: Kingston DDR4 8GB(2x4GB) 2666Mhz Depolama: Sandisk SSD Plus 240GB 530-440MB Kasa: Dark Sentinel Mid-Tower Güç Kaynağı: SilverStone 500W 80 Plus
  • Onbaşı
    19 Mesaj
    bir bayan olarak asla anlayamadığım bir oyun.
    erkek arkadaşım bir süre evden çıkmadı bu oyun yüzünden zar zor kestim bağını :D
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    106 Mesaj
    Halen daha oynuyoruz sen düşün



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3112 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Captain_Ivy


    14 yıllık konuya bak be, duygulanmamak elde değil..
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
SEO
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.