Şimdi Ara

SİLİNSİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SİLİNSİN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ivenrec -- 16 Mart 2020; 14:6:37 >



  • Lpg bobine zarar vermez de ,daha fazla guc cektiginden parcada falso var ise daha bir gorunur olur.Once bujiden baslayin arastirmaya,sonra fakir kalmasin yakit hava karisimi.Sonra enjektor.En son bobin.

    Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Lpg bobine zarar vermez de ,daha fazla guc cektiginden parcada falso var ise daha bir gorunur olur.Once bujiden baslayin arastirmaya,sonra fakir kalmasin yakit hava karisimi.Sonra enjektor.En son bobin.

    Kolay gelsin.
    Hocam bobinde sorun yokmuş. Aynı problemle alakalı açtığım bir konu var istersen orada son detayları paylaştım, yorumunu beklerim.

    konu lnki.https://forum.donanimhaber.com/getQuotes_ajax.asp?rd=yes&t=141159290
  • ivenrec kullanıcısına yanıt
    Umarim comissunuzdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Umarim comissunuzdur.
    Hocam çözemedim. Süreç hala devam ediyor konuya bakın müsait olunca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ivenrec kullanıcısına yanıt
    Okudum konuyu.Yabanci forumu.Krank devir sensoru demissiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Okudum konuyu.Yabanci forumu.Krank devir sensoru demissiniz?
    Değişmeyen bir o bir de eksantrik sensörü kalmış Fransız arksdaşta. Bi sonraki randevu d ne yapacaklar bakalım.

    Sizin görüşünüz nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Doğru montaj olursa bobıne zarar vereceğini sanmıyorum. Yine de sinyal alınacak son yer bobin olmalı bence. Krank sensoru veya devir saatine gelen kablodan almak daha doğru. Yanlış bilmiyorsam bazı kitlerde devir sinyali almaya gerek kalmadı artık, enjektör sinyalinden devrı okuyabiliyorlar.

    Sizin diğer konuyu da okudum. Eğer yazılımsal birşey değilse Bana ateşleme ile ilgili gibi geldi. Bobinden bahsetmişsiniz, ateşleme grubuna bujı-kablo-bobın olarak bakmak lazım. Bazı araçlarda kablo ve bobin fabrikasyon olarak çok dayanıklı olmuyor, lpg ile iyice zorlanmış olabilir. Tekleme dışında arıza kodu da bırakmıyorlar zaten.

    Bilmiyorum denediniz mi ama obd cihazı ile bağlanıp yolda giderken canlı verileri okumanızı öneririm. Çekiş düşüklüğü olduğu anlarda stft ne alemde vs. Hatta lpg kiti duruyorsa onun programına bağlanarak da okunabilir. Enjektör sürelerini takip edersiniz vs. En azından bazı ihtimalleri elemiş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhabalar

    aracın bobinleri bujilere takılarak, araçtan gelen 12v 'tu yükselten, bujilere yüksek çakma voltajı sağlayan parçalardır. bobin adı üzerinde makara, yani sarılma kablodur. tabiki bir ömrü vardır ve çalışma saati olarak ömür biçilir, aracın rölantideki devir sayısı ile denklem kurularak yaklaşık km'ye çevrilebilir.

    örnek olarak a marka ateşleme bobini 50000km veya b marka ateşleme bobini 70000km kullanılabilir. tabiliki araca göre BENZİN de yapılan hesaplamalardır. ve be araç üreticisi olsam müşteriyi bıktırmayacak kadar kısa olmamasına ve yedek parça satamayacağım kadar uzun olmamasına dikkat ederim.

    Araca lpg takıldığında, kullanım ömrü doğal olarak kısalmaktadır. fakat 20000 km de bu kadar çabuk bozulacağını sanmam. başka bir sıkıntınız olabilir. ateşleme bobinlerine yapılan kablo bağlantısı ise, pozitif veya negatif uca değil, sinyal kablosuna aracın motor devrini okumak için yapılan bir bağlantıdır. sadece o bobinin dakikadaki ateşleme sayısına bakar. bu bobine zarar vermez. ( eğer doğru kabloya bağlandı ise )

    siz lpg sisteminin kontrolünü yaptırdınız mı? tabiki başka sebeplerde olabilir fakat araç değerlerini görerek konuşmak daha mantıklı olur




  • Doğal olarak azalmaktır ?

    Doğal olarak derken ? LPG doğası gereği çok akımmı çekiyor. Yoksa bobinde ki bakırla lpg (yok propan ve butan karışımı) arasında husumet mi var...

    Ateşleme bobinleri çaktıktan sonra, çıkan enerjinin bir kısmı geri teper. Bu yüzden araçlarda buna karşı belli tedbirler vardır. Eğer gittiğini ısta burunu karıştırdığı gibi aracın tesisatını da karıştırırsa, bunları bozabilir. Bu bozuntudan mütvellit meydana gelen kaçaklar yüzünden geri dönen yüksek akım da bobini tepecektir.

    Ya, sevgili doğa sever kardeşim...

    Öyle yani senelerdir, başkalarının hatalarını doğal kabul edip, para ödüyorsunuz...
  • lpg buji kablolarının düşmanıdır,3 senede bir değiştiriyorum.
  • Lpg için üretilmiş buji kullanacaksanız ona göre daha kuvvetli bobin alın
  • Yol ayari mutlaka yaptirin 10 yildir monta edilen lpg cok işkence cekmişim haberim yok lpg yağ eksiltmesi yaşiyodum ilk defa yol ayarima ciktik araba kendine geldi cekişi artti fakir bazen zengin karişim yapiyodu rampalari ilk defa bugun rahat gectim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SİLİNSİN

    SİLİNSİN
  • Hocam aynı sorun benim i20 aracımda da var. Benzinde çok çok az hissediliyordu, LPG taktırdım epey hissedilir hale geldi. Sırayla buji, buji kablosu ve ateşleme bobinini değiştirdim. Sorunum yine çözülmedi, mühendis olan bir usta özel bir ayar yaptı artık çok nadir oluyor ama sorun devam ediyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Araç yeni oldugu için zarar verdiğini düşünmüyorum. Böyle geri çekme durumlarda araç lpg ayar gücü yetersiz kalıyor olabilir.Yani biraz daha lpgyi açıp gücü artırmak mı gerekir. Bujiler çok çabuk yanma kararma yapabiliyor bazı araçlarda. Bazı araçlarda da hiç yanmıyor. Bujilerin orjinal olmasınada dikkat etmeni tavsiye ederim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.